Lunabelle Skrevet 28. juni 2023 #2621 Del Skrevet 28. juni 2023 Honey Dew skrev (15 timer siden): Hun kunne jo hatt DEN flotte reise-bloggen/-instagramen/-tiktoken/-snapchaten. Da hadde hun tilført noe både til seg selv og til oss. Det hadde blitt en veldig stusselig reiseblogg osv... De er jo aldri utenfor hotellområdet, bortsett fra på morgenturen i nærliggende, tomme, gater. De har all inclusive og spiser den samme bufféen til frokost og middag hver dag hele uka. De er ikke interessert i å oppsøke det lokale, genuine livet på noen måte. Hverken når det gjelder mat, historie eller noe annet. De drar på mange ferieturer, både langhelger og ukesturer, men opplever de noe? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. juni 2023 #2622 Del Skrevet 28. juni 2023 Lunabelle skrev (2 timer siden): Det hadde blitt en veldig stusselig reiseblogg osv... De er jo aldri utenfor hotellområdet, bortsett fra på morgenturen i nærliggende, tomme, gater. De har all inclusive og spiser den samme bufféen til frokost og middag hver dag hele uka. De er ikke interessert i å oppsøke det lokale, genuine livet på noen måte. Hverken når det gjelder mat, historie eller noe annet. De drar på mange ferieturer, både langhelger og ukesturer, men opplever de noe? Trist. Hva er vitsen med å reise når de ikke opplever noen ting? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 28. juni 2023 #2623 Del Skrevet 28. juni 2023 Honey Dew skrev (5 minutter siden): Trist. Hva er vitsen med å reise når de ikke opplever noen ting? Jeg tror hun trives best når det er litt faste rutiner og trygghet. Den obligstoriske morgenturen f.eks. De fleste andre på ferie sover eller slapper av på hotellrommet før de labber ned til frokost. Heidi vil på tur og se byen uten for mye mennesker og mas rundt. Hvis Tom hadde nektet å bli med på den og heller sovet lenge en morgen så hadde nok ikke det falt i god jord. Så også når de var med i charterfeber at hun var stresset og småklikk hele tiden og det tenker jeg kan være fordi tvproduksjon krevde at de skulle gjøre gøye ting og være aktive. Når man er vant til sine faste rutiner og legge opp dagen sin på en bestemt måte så blir det fort kluss i hodet og mindset når noen krever at man skal gjøre helt andre ting. Ikke sikkert det er sånn i det hele tatt for Heidi men jeg har fått litt inntrykk av det 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 28. juni 2023 #2624 Del Skrevet 28. juni 2023 non_stop skrev (8 timer siden): Jeg tror hun trives best når det er litt faste rutiner og trygghet. Den obligstoriske morgenturen f.eks. De fleste andre på ferie sover eller slapper av på hotellrommet før de labber ned til frokost. Heidi vil på tur og se byen uten for mye mennesker og mas rundt. Hvis Tom hadde nektet å bli med på den og heller sovet lenge en morgen så hadde nok ikke det falt i god jord. Så også når de var med i charterfeber at hun var stresset og småklikk hele tiden og det tenker jeg kan være fordi tvproduksjon krevde at de skulle gjøre gøye ting og være aktive. Når man er vant til sine faste rutiner og legge opp dagen sin på en bestemt måte så blir det fort kluss i hodet og mindset når noen krever at man skal gjøre helt andre ting. Ikke sikkert det er sånn i det hele tatt for Heidi men jeg har fått litt inntrykk av det Dette 🫶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 28. juni 2023 #2625 Del Skrevet 28. juni 2023 Honey Dew skrev (8 timer siden): Trist. Hva er vitsen med å reise når de ikke opplever noen ting? Ikke opplever noen ting? Er vel ganske mange her i Norge som liker å reise bort for å oppleve sol og varme, kritthvite strender, og ikke minst kanskje bare komme seg veldig langt unna hjemme, for å bare kunne koble helt bort fra hverdagens utfordringer en liten periode. Du er ikke forpliktet til å oppsøke finkultur for å ha en meningsfylt ferie. Deilige, bekymringsfrie dager i sol og varme, med god mat og drikke, og deilig selskap må da være fint å oppleve... Fint med finkultur også, men det er ikke påkrevd for en fin ferie, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 28. juni 2023 #2626 Del Skrevet 28. juni 2023 Nå må enkelte slutte med drittslenginga her inne. Eller foressten, bare fortsett. Det er underholdende lesing. Et studie i menneskesinn. Jeg er imponert over de som tør å ha offentlige snapper, de er modige. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 28. juni 2023 #2627 Del Skrevet 28. juni 2023 MisterMister skrev (1 time siden): Ikke opplever noen ting? Er vel ganske mange her i Norge som liker å reise bort for å oppleve sol og varme, kritthvite strender, og ikke minst kanskje bare komme seg veldig langt unna hjemme, for å bare kunne koble helt bort fra hverdagens utfordringer en liten periode. Du er ikke forpliktet til å oppsøke finkultur for å ha en meningsfylt ferie. Deilige, bekymringsfrie dager i sol og varme, med god mat og drikke, og deilig selskap må da være fint å oppleve... Fint med finkultur også, men det er ikke påkrevd for en fin ferie, spør du meg. Her er jeg faktisk enig med deg! 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. juni 2023 #2628 Del Skrevet 29. juni 2023 Det er selvsagt helt greit å reise på ferie og bare slappe av og ikke oppleve stort. Det som er fascinerende (der kom det ordet igjen 🫣) er at det antas å være interessant for et publikum 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. juni 2023 #2629 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Når det er sagt, er det jo dette som er så underlig med hele influenserkulturen. Hva i all verden er det som får oss til å sitte å stirre på, og ta til oss råd fra alle slags mennesker som ofte ikke har annet enn overfladisk kunnskap om mye av det de publiserer, eller aldri har stått i vanlig arbeid for eksempel. Utseende og luksus i alle former står i fokus. Det er så fjernt i fra de verdiene jeg vokste opp med for nesten hundre år siden. Men, man lar seg fascinere…… Endret 29. juni 2023 av Blue Sky 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvitress Skrevet 29. juni 2023 #2630 Del Skrevet 29. juni 2023 Det er bare så rart med den latteren. 🤔 Den virker så lite ekte. Er hun virkelig aldrig glad på ordentlig? Det er jo litt trist da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 29. juni 2023 #2631 Del Skrevet 29. juni 2023 drivhus skrev (23 timer siden): Nå må enkelte slutte med drittslenginga her inne. Eller foressten, bare fortsett. Det er underholdende lesing. Et studie i menneskesinn. Jeg er imponert over de som tør å ha offentlige snapper, de er modige. Jeg er enig. Jeg ser at det står "Offentlig person" på Heidis IG. Men allikevel så synes jeg denne tråden egentlig er ganske horribel. Så vidt meg bekjent så driver ikke Heidi noen bedrift eller virksomhet og hun har ingen reklamer/spons. Det er INGEN kritikk av bedrift her. Kun en privatperson med åpen konto. I alle andre trådene er det konstant et rop om at det er bedriften som kritiseres, ikke privatpersonen. Hva med Heidi da? Er hun en bedrift? Hvor er reklamene? Hvor er de sponsede produktene? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. juni 2023 #2632 Del Skrevet 29. juni 2023 Salmonella skrev (1 time siden): Jeg er enig. Jeg ser at det står "Offentlig person" på Heidis IG. Men allikevel så synes jeg denne tråden egentlig er ganske horribel. Så vidt meg bekjent så driver ikke Heidi noen bedrift eller virksomhet og hun har ingen reklamer/spons. Det er INGEN kritikk av bedrift her. Kun en privatperson med åpen konto. I alle andre trådene er det konstant et rop om at det er bedriften som kritiseres, ikke privatpersonen. Hva med Heidi da? Er hun en bedrift? Hvor er reklamene? Hvor er de sponsede produktene? Jeg har fulgt litt med på henne men tenker at hun er ingen bedrift. Hun er en privatperson som har et par offentlige kanaler. Ja hun er kjent etter hun var med på Charterfeber for flere år siden. Jeg fulgte ikke med på den sesongen for jeg gikk lei etter første sesong. Hun er ingen en kjendis for hun har ikke vært med på andre tv program. Mange av de som har vært med på et eller annet reality program har vært med i andre reality program senere som for eksempel Farmen kjendis. Hun har aldri reklame for noe og hun har heller ikke sponsede produkter på sine kanaler. Etter mitt syn er hun kun offentlig i regi av seg selv som privatperson. Desto verre at man kan få seg til å skrive stygge og negative ting om vedkommende. I alle andre tråder er det rop om at det er bedriften som kritiseres. Det kan ingen si om Heidi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 30. juni 2023 #2633 Del Skrevet 30. juni 2023 Heartgirl skrev (18 timer siden): Jeg har fulgt litt med på henne men tenker at hun er ingen bedrift. Hun er en privatperson som har et par offentlige kanaler. Ja hun er kjent etter hun var med på Charterfeber for flere år siden. Jeg fulgte ikke med på den sesongen for jeg gikk lei etter første sesong. Hun er ingen en kjendis for hun har ikke vært med på andre tv program. Mange av de som har vært med på et eller annet reality program har vært med i andre reality program senere som for eksempel Farmen kjendis. Hun har aldri reklame for noe og hun har heller ikke sponsede produkter på sine kanaler. Etter mitt syn er hun kun offentlig i regi av seg selv som privatperson. Desto verre at man kan få seg til å skrive stygge og negative ting om vedkommende. I alle andre tråder er det rop om at det er bedriften som kritiseres. Det kan ingen si om Heidi. Heidi ble kjent som InstaHeidi lenge før hun var med på Charterfeber gjennom sin konto på Instagram, der hun la ut treningsvideoer og treningstips. Jeg mener å huske at hun har sagt at hun har fått flere henvendelser ang deltagelse i realityprogram, men at hun har takka nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juni 2023 #2634 Del Skrevet 30. juni 2023 Skogstrolle skrev (49 minutter siden): Heidi ble kjent som InstaHeidi lenge før hun var med på Charterfeber gjennom sin konto på Instagram, der hun la ut treningsvideoer og treningstips. Jeg mener å huske at hun har sagt at hun har fått flere henvendelser ang deltagelse i realityprogram, men at hun har takka nei. Jeg googlet henne og fant en reportasje i et intervjue med henne at hun fant trening som medisin etter at hun gikk på en helsemessig smell. Hun begynte å dele bilder instagrammen sin for å motivere andre. Likevel vil jeg si at hun ikke er en influenser på lik linje med Sophie Elise, Sara Emilie med flere. Hun har null reklame på sine sosiale medier. Derfor vil jeg si at hun er en privatperson med åpne sosme og med mange følgere. Jeg husket henne ikke fra Charterfeber. Chartersvein husker jeg godt men så har han nå også klart å komme seg fram i rampelyset i diverse realityprogram, tv programmer og intervjuer i media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 12. juli 2023 #2635 Del Skrevet 12. juli 2023 J_1990 skrev (På 17.6.2023 den 0.12): Skulle så ønske noen satte den dama på plass når hun flyr rett oppi tryne på folk med kamera på den måten hun gjør! Jeg hadde blitt forbanna om noen gjorde det på meg hvertfall! Jeg hadde faktisk klikka i vinkel.......Den dama der er ikke god på en flekk,møter "gullegull" ......Altså de bor i samme by , tror nok vi her inne hadde fått sjokk om ho hadde stilt på snap uten sminke å ikke minst det pister håret ho e livredd for at vinden flytter på 😄 Vel vel,ser henne flere ganger i mnd ,blitt flau på hennes vegne flere ganger på matbutikker 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 12. juli 2023 #2636 Del Skrevet 12. juli 2023 Følte ho tok mere hensyn til Tom denne ferien,men avbrytelser når han prater er ho verdensmester i 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 12. juli 2023 #2637 Del Skrevet 12. juli 2023 non_stop skrev (På 28.6.2023 den 10.27): Jeg tror hun trives best når det er litt faste rutiner og trygghet. Den obligstoriske morgenturen f.eks. De fleste andre på ferie sover eller slapper av på hotellrommet før de labber ned til frokost. Heidi vil på tur og se byen uten for mye mennesker og mas rundt. Hvis Tom hadde nektet å bli med på den og heller sovet lenge en morgen så hadde nok ikke det falt i god jord. Så også når de var med i charterfeber at hun var stresset og småklikk hele tiden og det tenker jeg kan være fordi tvproduksjon krevde at de skulle gjøre gøye ting og være aktive. Når man er vant til sine faste rutiner og legge opp dagen sin på en bestemt måte så blir det fort kluss i hodet og mindset når noen krever at man skal gjøre helt andre ting. Ikke sikkert det er sånn i det hele tatt for Heidi men jeg har fått litt inntrykk av det Har vært på en del sydenturer i mitt liv, kl 08"00 så er det rolig oppvåkning med kaffe . Reiser bestandig med barn og barnebarn så det utgjør jo en forskjell 😊 Men om ho ser det som dagens trim hvor ho må "slite"med en trøtt Tom så har ferien blitt et press.... Voksne folk kan jo sove seg litt frampå,men neida her skal det filmes i øst og vest..... Altså,de er på en sydensferie hvor hvermansen drar. Ikke akkurat en New York de er på . Hennes tlf burde også tatt ferie de få dagene de er i varmen ,men neida nysminka med Tom på slep 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 12. juli 2023 #2638 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Artig når ho ser sport ,etter 1 minutt husker ho nesten ikke navn på noen 🤣 Nei Heidi, trekk deg litt tilbake ta vare på din familie å ikke minst kvitt deg med det pisterhåret du sitter og slenger på .Greier nesten ikke bestemme meg for om du har dårlig selvbilde ,eller faktisk har det selvbildet du viser....Fortsatt god ferie Endret 12. juli 2023 av Labbus 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 12. juli 2023 #2639 Del Skrevet 12. juli 2023 Lunabelle skrev (På 28.6.2023 den 7.59): Det hadde blitt en veldig stusselig reiseblogg osv... De er jo aldri utenfor hotellområdet, bortsett fra på morgenturen i nærliggende, tomme, gater. De har all inclusive og spiser den samme bufféen til frokost og middag hver dag hele uka. De er ikke interessert i å oppsøke det lokale, genuine livet på noen måte. Hverken når det gjelder mat, historie eller noe annet. De drar på mange ferieturer, både langhelger og ukesturer, men opplever de noe? Er så enig, hadde holdt med en info den første dagen... Bare syting uansett å den filmingen av andre reisende har ho faktisk enda ikke skjønt er forbudt så det holder.....Sagt det før, ho er et brødfrø uten omtanke . Kommer noen krokodille tårer innimellom...... Altså noe så falskt 😂 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 13. juli 2023 #2640 Del Skrevet 13. juli 2023 Blue Sky skrev (På 18.6.2023 den 18.46): Ikke det at det er så mye å diskutere, men jeg er trønder selv og mener at «enkenklig» ikke er dialekt men snarere er en litt unøyaktig måte å snakke på. «Enklig» derimot, er nok dialekt. Som æ skulla ha sagt det sjøl 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå