Tippsi Skrevet 22. juni 2023 #2601 Del Skrevet 22. juni 2023 😅på inn og utpust nedover gata😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurumheiti Skrevet 22. juni 2023 #2602 Del Skrevet 22. juni 2023 spurven123 skrev (15 timer siden): Vi ser noen minutter av dagen, om hun filmer 10 minutter av en dag er det masse timer igjen til å gjøre andre ting Tror ikke det skjer så mye der som ikke blir dokumentert. Helt ærlig… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 22. juni 2023 #2603 Del Skrevet 22. juni 2023 Hurumheiti skrev (6 minutter siden): Tror ikke det skjer så mye der som ikke blir dokumentert. Helt ærlig… Nei, til og med at Tom tar for mye på tallerkenen sin skal publiseres world wide 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 22. juni 2023 #2604 Del Skrevet 22. juni 2023 (endret) Hurumheiti skrev (9 minutter siden): Tror ikke det skjer så mye der som ikke blir dokumentert. Helt ærlig… Nei. Rett inn på snap for å dele med følgerene sine at de jentene som gikk foran de hadde på seg aaalt for tykke sko, inn på snap for å fortelle hvor idiotisk det var at hun ble nektet å filme inne i en butikk, vasse uti sjøen for å snappe folk på land som soler seg og barn som springer rundt, snappe hva de skal spise og ja "hvor mye kostet pizzaen Tom?". Lurer på hvor mange kr hun bidrar med selv på disse turene sine. Og når Tom prøvde på seg en vest igår fikk han raskt beskjed om at han hadde nok vester og han trengte ikke fler nå. Kan ikke mannen få bestemme selv? Endret 22. juni 2023 av non_stop 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. juni 2023 #2605 Del Skrevet 22. juni 2023 Blue Sky skrev (6 minutter siden): Nei, til og med at Tom tar for mye på tallerkenen sin skal publiseres world wide 🫣 Skal han ikke få spise seg mett heller nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 22. juni 2023 #2606 Del Skrevet 22. juni 2023 Honey Dew skrev (7 minutter siden): Skal han ikke få spise seg mett heller nå? Jo da, men han bør heller forsyne seg flere ganger 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 22. juni 2023 #2607 Del Skrevet 22. juni 2023 Eevie skrev (På 21.6.2023 den 16.04): Ikke rart han ser både lei og oppgitt ut…»»»Tom? Tom? It’j sant TOOOOM????» Lei og oppgitt, Tom må da være en skikkelig heldig mann!! Tipper Tom storkoser seg på tur med Heidi jeg. Syns det ser ut som de koser seg begge to jeg, hyggelig det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. juni 2023 #2608 Del Skrevet 22. juni 2023 Lenge siden jeg har sett henne nå, gikk inn på Snap for å sjekke litt da jeg så denne tråden dukke opp. Det tok sin stund å se igjennom siste døgns dokumentasjon. 🥴 Jeg sitter igjen og tenker ett ord; Parodisk. Skulle tro det var tull, det er så til fingerspissene harry. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 22. juni 2023 #2609 Del Skrevet 22. juni 2023 Har Heidi noen form for inntekt i forbindelse med snap eller IG? Er hun kun en privatperson med åpen konto på snap og IG? Hun er ikke en offentlig person forutenom den ene (?) gangen hun deltok i charterfeber for en del år siden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 22. juni 2023 #2610 Del Skrevet 22. juni 2023 Ja dåkke fans har virkelig fått kosa dåkke denne veka. Go Heidi, feed the Trolls!🏆🏆🏆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. juni 2023 #2611 Del Skrevet 23. juni 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvitress Skrevet 23. juni 2023 #2612 Del Skrevet 23. juni 2023 Det er så rart med den latteren... 🥴 Den virker så veldig falsk.. 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 23. juni 2023 #2613 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg klarer jo fader meg ikke la være å se disse snapene heller da🫣😊 Fælt å si det,men der er jo underholdning 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 23. juni 2023 #2614 Del Skrevet 23. juni 2023 Mina 2 skrev (11 minutter siden): Jeg klarer jo fader meg ikke la være å se disse snapene heller da🫣😊 Fælt å si det,men der er jo underholdning 😅 Samme her! Det er min guilty pleasure 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurumheiti Skrevet 24. juni 2023 #2615 Del Skrevet 24. juni 2023 J_1990 skrev (8 timer siden): Samme her! Det er min guilty pleasure 😂 Her og. Fascinerende - er det mulig liksom 😳😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 24. juni 2023 #2616 Del Skrevet 24. juni 2023 kvitress skrev (11 timer siden): Det er så rart med den latteren... 🥴 Den virker så veldig falsk.. 🙈 Enig. Den virker ikke ekte. Og den er malplassert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 24. juni 2023 #2617 Del Skrevet 24. juni 2023 Så det er her innpå Heidis liv diskuteres opp og ned, inn og ut 🤭 Spennende dame som det er interessant å følge på Insta og Snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 24. juni 2023 #2618 Del Skrevet 24. juni 2023 Å plutselig ble det merkelig stille fra ho😅🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. juni 2023 #2619 Del Skrevet 26. juni 2023 Hurumheiti skrev (På 24.6.2023 den 9.03): Her og. Fascinerende - er det mulig liksom 😳😂 Man blir jo fascinert. Utseendet er så voldsomt, og oppførselen også. Og jeg fascineres også av at hun mener hun har noe å tilføre med den overfladiske filmingen av gateliv, strandliv, hotellrom og buffeer. Hun har jo ikke noe konkret info å komme med. Feks. Hvor går tuffetoget i Hersonissos? Går det kun på kryss og tvers i gatene, eller tar det deg med til en utsikt eller en attraksjon i nærheten av byen? Hun sier jo det bruker to timer på en runde, og konkluderer med at det er fordi Hersonissos er en stor by…. Eller den store båten som lå ved kaia, hva var dette egentlig for slags båt? Var det kanskje en båt som tilbyr turer med opplevelser langs kysten? Nei, hun har ikke noe konkret å fare med og jeg fortsetter å se og følge, rene selvtorturen 🫣😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. juni 2023 #2620 Del Skrevet 27. juni 2023 Blue Sky skrev (På 26.6.2023 den 14.44): Man blir jo fascinert. Utseendet er så voldsomt, og oppførselen også. Og jeg fascineres også av at hun mener hun har noe å tilføre med den overfladiske filmingen av gateliv, strandliv, hotellrom og buffeer. Hun har jo ikke noe konkret info å komme med. Feks. Hvor går tuffetoget i Hersonissos? Går det kun på kryss og tvers i gatene, eller tar det deg med til en utsikt eller en attraksjon i nærheten av byen? Hun sier jo det bruker to timer på en runde, og konkluderer med at det er fordi Hersonissos er en stor by…. Eller den store båten som lå ved kaia, hva var dette egentlig for slags båt? Var det kanskje en båt som tilbyr turer med opplevelser langs kysten? Nei, hun har ikke noe konkret å fare med og jeg fortsetter å se og følge, rene selvtorturen 🫣😅 Hun kunne jo hatt DEN flotte reise-bloggen/-instagramen/-tiktoken/-snapchaten. Da hadde hun tilført noe både til seg selv og til oss. For noen år tilbake var det en kvinnelig blogger fra Norge som hadde en reiseblogg med flotte bilder og spennende innhold. Jeg elsket å følge med på denne pga alle de flotte bildene hun tok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå