Gjest MisterMister Skrevet 25. mai 2023 #2541 Del Skrevet 25. mai 2023 Min mening er at Heidi er utrolig flott å se på da 😍 Og den kroppen hennes er jo bare helt ubeskrivelig deilig! Synes Heidi er ei skikkelig bra dame jeg. Men jeg så jo på snap fra Sverige turen deres, at det stemmer nok at hun har vært og lest her inne på dette forumet, det gjør meg trist. At noen skal lese så mye edder og galle om seg selv, kan jo knekke selvtilliten til den mest robuste personen. Heidi, du er fantastisk, vi er mange som virkelig synes du er ei flott dame, både utenpå og inni ❤️ Vært artig å sett litt bilder av dere som synes hun ikke ser noe særlig ut... Noen som drister seg til å legge ut et bilde av seg selv, til bedømming fra andre her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppytoppy Skrevet 26. mai 2023 #2542 Del Skrevet 26. mai 2023 MisterMister skrev (20 timer siden): Min mening er at Heidi er utrolig flott å se på da 😍 Og den kroppen hennes er jo bare helt ubeskrivelig deilig! Synes Heidi er ei skikkelig bra dame jeg. Men jeg så jo på snap fra Sverige turen deres, at det stemmer nok at hun har vært og lest her inne på dette forumet, det gjør meg trist. At noen skal lese så mye edder og galle om seg selv, kan jo knekke selvtilliten til den mest robuste personen. Heidi, du er fantastisk, vi er mange som virkelig synes du er ei flott dame, både utenpå og inni ❤️ Vært artig å sett litt bilder av dere som synes hun ikke ser noe særlig ut... Noen som drister seg til å legge ut et bilde av seg selv, til bedømming fra andre her inne? Ha ha ha man trenger ikke være hjerneforsker for å skjønne hvem som skrev denne meldingen . Kan det bli mer tragisk 😂 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 26. mai 2023 #2543 Del Skrevet 26. mai 2023 Tippsi skrev (På 15.5.2023 den 13.39): Ingen tvil Kinnene er ihvertfall fylt opp igjen 😀 Ho er litt mere bakpå om dagen,roet seg seg et par hakk. Tom virker mere irritabel,uten at det stemmer altså,øyet som ser 👌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 26. mai 2023 #2544 Del Skrevet 26. mai 2023 JojoMoyes skrev (På 18.5.2023 den 15.58): Litt mye roping i fylla for min del 😫 Stille i en evighet og comeback på denne måten var lite stilig ….. Ingen tvil om at det var alkohol inn i bildet,da bør en holde seg for god for egen del med utblåsninger på kamera 😎 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 27. mai 2023 #2545 Del Skrevet 27. mai 2023 Kunne hun ikke tatt et nytt bilde med felix?. Hun som er avhengig av selfies, og blitt så «fin» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 27. mai 2023 #2546 Del Skrevet 27. mai 2023 Poppytoppy skrev (På 26.5.2023 den 14.15): Ha ha ha man trenger ikke være hjerneforsker for å skjønne hvem som skrev denne meldingen . Kan det bli mer tragisk 😂 Tror du virkelig at jeg må være Heidi for å skrive noe positivt om henne her inne... Ser på instagram at Heidi har rett under 40 000 følgere. Hvis vi er skikkelig negativ da, og sier at halvparten av de som følger henne er haters og folk som ikke liker henne, så er det fortsatt 20 000 igjen da, som liker henne. Men skal vi være realistiske, så er nok de aller fleste av følgerne hennes begeistret for Heidi, men så er det selvfølgelig noen få, haters og troll også, som er ekstremt høylytte i forum, hvor det er behagelig og sitte å slenge dritt, uten at noen vet hvem dere er. Det som er tragisk her, er all den energien dere legger i hakke på henne. La Heidi få kjøre sitt løp, og hvis dere ikke liker det løpet, bare unfollow. Så kan vi som liker henne, få nyte den deilige dama i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. mai 2023 #2547 Del Skrevet 27. mai 2023 MisterMister skrev (32 minutter siden): Tror du virkelig at jeg må være Heidi for å skrive noe positivt om henne her inne... Ser på instagram at Heidi har rett under 40 000 følgere. Hvis vi er skikkelig negativ da, og sier at halvparten av de som følger henne er haters og folk som ikke liker henne, så er det fortsatt 20 000 igjen da, som liker henne. Men skal vi være realistiske, så er nok de aller fleste av følgerne hennes begeistret for Heidi, men så er det selvfølgelig noen få, haters og troll også, som er ekstremt høylytte i forum, hvor det er behagelig og sitte å slenge dritt, uten at noen vet hvem dere er. Det som er tragisk her, er all den energien dere legger i hakke på henne. La Heidi få kjøre sitt løp, og hvis dere ikke liker det løpet, bare unfollow. Så kan vi som liker henne, få nyte den deilige dama i fred. De fleste slenger faktisk ikke dritt eller oppfører seg som troll. Men påpeker hvordan Heidi selv fremstiller seg selv på snapchat/Instagram. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RituDeviEvil Skrevet 30. mai 2023 #2548 Del Skrevet 30. mai 2023 panzerpølsa skrev (På 27.5.2023 den 18.59): De fleste slenger faktisk ikke dritt eller oppfører seg som troll. Men påpeker hvordan Heidi selv fremstiller seg selv på snapchat/Instagram. Helt enig. Den oppførselen hennes hører jo ikke hjemme noe sted. Stakkars døtre, må jo være så flaut og ydmykende å se. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 2. juni 2023 #2549 Del Skrevet 2. juni 2023 Tydeligvis tilbake i god gammel stil😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 2. juni 2023 #2550 Del Skrevet 2. juni 2023 Hørte jeg feil eller sa hun faktisk at hun gleder seg til å passe barnebarna fordi det da ikke er måte på hvor mye kjærlighet og oppmerksomhet HUN får? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RituDeviEvil Skrevet 3. juni 2023 #2551 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Nana skrev (På 2.6.2023 den 16.53): Hørte jeg feil eller sa hun faktisk at hun gleder seg til å passe barnebarna fordi det da ikke er måte på hvor mye kjærlighet og oppmerksomhet HUN får? Hun sa det! Er ikke overrasket ! Det er jo meg meg meg meg meg det går i. Så påtatt o på de siste snappene🤯 Endret 10. juni 2023 av RituDeviEvil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 4. juni 2023 #2552 Del Skrevet 4. juni 2023 Nana skrev (På 2.6.2023 den 16.53): Hørte jeg feil eller sa hun faktisk at hun gleder seg til å passe barnebarna fordi det da ikke er måte på hvor mye kjærlighet og oppmerksomhet HUN får? Er det unormalt, må da være verdens mest vanlige og hyggelige ting, å glede seg over å få kjærlighet og oppmerksomhet fra sine barnebarn. Fint for både barnebarn og Bestemor det, den kjærligheten og oppmerksomheten går jo begge veier. Liten tvil spør du meg, om at Heidi har et varmt hjerte og masse kjærlighet for sine barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 9. juni 2023 #2553 Del Skrevet 9. juni 2023 Bikinivær i trøndelag i dag ser jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. juni 2023 #2554 Del Skrevet 9. juni 2023 non_stop skrev (32 minutter siden): Bikinivær i trøndelag i dag ser jeg Nå får MisterMister kost seg 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RituDeviEvil Skrevet 10. juni 2023 #2555 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Saywhat skrev (På 9.6.2023 den 23.04): Nå får MisterMister kost seg 😅 Hun skriver man får være» fornøyd sånn som man er» ! Selvmotsigende Endret 10. juni 2023 av RituDeviEvil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 10. juni 2023 #2556 Del Skrevet 10. juni 2023 RituDeviEvil skrev (4 timer siden): Hun skriver man får være» fornøyd sånn som man er» ! Selvmotsigende så det holder ! Fornøyd etter ex antall operasjoner , fillers ,extensions etc 😂 bruker betydelig filters på enkelte snapper også. Det skillet på fargen mellom ansikt og hals ser jo litt merkelig ut. Hadde skrevet et langt svar på dette, men jeg går for kortvarianten. Heidi, hvis du skulle lese dette, vi er 39,100 som følger deg for at vi liker deg, og vi liker det du poster i sosiale media, så har du 100 sikkert, som følger deg av helt andre grunner, det er en fin statistikk i din favør 😀 Og til Saywhat lengre opp, selvfølgelig blir jeg glad når ei skikkelig flott dame legger ut snap i bikini 😍 Håper bare hun ikke lar seg påvirke av oppgulpet til noen her inne, til å la seg temme å legge ut mindre av det. Og helt til slutt vil jeg bare minne om en generell definisjon av mobbing: En person er mobbet når han eller hun, gjentatte ganger og over en viss tid, blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer. Peace out 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. juni 2023 #2557 Del Skrevet 10. juni 2023 MisterMister skrev (5 timer siden): Hadde skrevet et langt svar på dette, men jeg går for kortvarianten. Heidi, hvis du skulle lese dette, vi er 39,100 som følger deg for at vi liker deg, og vi liker det du poster i sosiale media, så har du 100 sikkert, som følger deg av helt andre grunner, det er en fin statistikk i din favør 😀 Og til Saywhat lengre opp, selvfølgelig blir jeg glad når ei skikkelig flott dame legger ut snap i bikini 😍 Håper bare hun ikke lar seg påvirke av oppgulpet til noen her inne, til å la seg temme å legge ut mindre av det. Og helt til slutt vil jeg bare minne om en generell definisjon av mobbing: En person er mobbet når han eller hun, gjentatte ganger og over en viss tid, blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer. Peace out 🙏 Neida, hun ser at du vil ha mer silikonklumper. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 14. juni 2023 #2558 Del Skrevet 14. juni 2023 Drama på tur😅.. starter jo bra denne ferien🤣 Skal bli meg "sirkus"... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 14. juni 2023 #2559 Del Skrevet 14. juni 2023 Fikk med meg at hun sa at selv om det er pent vær i sør så «syden er syden og Norge er Norge). Ser ikke helt hva som er forskjellen på å ligge på solseng, bade, spise biff og filme hotellfrokost (evt gå innom noen museum) i utlandet kontra i Norge, men hver sin smak. Legger man til at hun selv sier at hun blir ekstra stresset av å reise, har kranglet allerede «men det er sånn hun er», så er det litt vanskelig å se hva hun/de egentlig får ut av reisingen - siden den eneste forskjellen fra hva de ville opplevd på Norgesferie evt er varmen. Har ikke fått med meg hvilket land som er «syden» denne gangen, men kan ikke hjelpe for å tenke som så mange ganger tidligere; Tom virker jammen som en tålmodig og fleksibel mann. Håper resten av turen blir både krangle- og klagefri, for begges del. Får litt flashbacks til #freetom - taggen som herjet over alt da Iselin Guttormsen utleverte mannen sitt utroskap i alle kanaler på 4-5-6 året på rad, men prøver å minne meg selv på at Tom til IH er voksen nok til å ta egne valg, og han hadde ikke vært der hvis han ikke hadde trivdes. På den andre siden - hvis rollene var byttet om, og det var en mann som oppførte seg sånn mot en kvinne så er jeg ganske sikker på at reaksjonene utenfra hadde vært annerledes - at det hadde vært en helt annen sympati og tone utenfra hvis det var en kvinne som «måtte» tåle en slik oppførsel 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 14. juni 2023 #2560 Del Skrevet 14. juni 2023 Nana skrev (Akkurat nå): Legger man til at hun selv sier at hun blir ekstra stresset av å reise, har kranglet allerede «men det er sånn hun er», Tenker med gru tilbake til flyturen der en person hadde voldsom flyskrekk og hvor irriterende det var for Heidi. Se for deg å bryte sammen fordi du er redd og så sitter det sånne mennesker som instaheidi på flyet og snakker dritt om deg på Snap. Husker hun glefset noe om at er du redd for å fly så ikke sett deg på et fly. Personen du sikter til kommer sikkert aldri til å gå ombord i et sånt fremkomstmiddel igjen nei hovedsakelig pga sånne som deg 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå