Saywhat Skrevet 11. mai 2023 #2501 Del Skrevet 11. mai 2023 Snowflakes skrev (16 minutter siden): Ser veldig annerledes ut, men er en voldsom mengde filler i kjakene nå også. De buler. Har vært en grunn til at hun er borte, samtidig som hun blir mer populær av det. Virker som øvre og nedre øyelokksløft 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. mai 2023 #2502 Del Skrevet 11. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 11. mai 2023 #2503 Del Skrevet 11. mai 2023 non_stop skrev (1 time siden): En fødsel kan også være over på få minutter. Betyr ikke at det ikke er en viktig begivenhet. Rimelig sikker på at Toms mor og Toms sønn hadde ønsket han der under urnenedsettelsen selv om det hele var over på få minutter. Det er snakk om å få en de elsket høyt, ned i jord. Mens de sto å sørget og gjorde dette så var Tom på heisatur i Syden med kvinnfolket. Hvorfor blander du fødsel inni dette? Jeg sier bare fakta. Du vet ikke noe hvordan andre sørger. Det vet ikke jeg heller. Men han var i minnehøytiden kirka. Ellers har jeg ikke ment noe som helst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 12. mai 2023 #2504 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) drivhus skrev (9 timer siden): Hvorfor blander du fødsel inni dette? Jeg sier bare fakta. Du vet ikke noe hvordan andre sørger. Det vet ikke jeg heller. Men han var i minnehøytiden kirka. Ellers har jeg ikke ment noe som helst. Jeg nevnte et eksempel på noe annet som også kan være gjort på få minutter. Hva hvis en vordende far hadde sagt "jeg kommer ikke inn for å støtte deg under fødselen, barnet er snart ute uansett og dette klarer du fint alene". Jeg vet ikke hvordan andre/de sørger nei men jeg er ganske sikker på at det mest ønskelige fra hans familie var at han prioriterte urnenedsettelse av faren (noe man kun får gjort 1 gang i livet) foran sydentur (som man kan dra på 1000 ganger senere i livet) Endret 12. mai 2023 av non_stop 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 12. mai 2023 #2505 Del Skrevet 12. mai 2023 non_stop skrev (9 timer siden): Jeg nevnte et eksempel på noe annet som også kan være gjort på få minutter. Hva hvis en vordende far hadde sagt "jeg kommer ikke inn for å støtte deg under fødselen, barnet er snart ute uansett og dette klarer du fint alene". Jeg vet ikke hvordan andre/de sørger nei men jeg er ganske sikker på at det mest ønskelige fra hans familie var at han prioriterte urnenedsettelse av faren (noe man kun får gjort 1 gang i livet) foran sydentur (som man kan dra på 1000 ganger senere i livet) Det kan du ikke vite. Du vet ikke hvilken avtale/diskusjon han hadde med resten av familien. Selvsagt er det ulikt hvor mye pårørende legger i det å sette urnen i jorda. Jeg har ikke sagt hva jeg mener om å ikke prioritere det. Men si meg, hvem er du irritert på i paret vi snakker om? Der er jo HAN som valgte det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 12. mai 2023 #2506 Del Skrevet 12. mai 2023 drivhus skrev (4 timer siden): Det kan du ikke vite. Du vet ikke hvilken avtale/diskusjon han hadde med resten av familien. Selvsagt er det ulikt hvor mye pårørende legger i det å sette urnen i jorda. Jeg har ikke sagt hva jeg mener om å ikke prioritere det. Men si meg, hvem er du irritert på i paret vi snakker om? Der er jo HAN som valgte det? Tviler veldig sterkt på at det var HAN som valgte det. Det er ikke mye som tyder på at han har noe han skulle ha sagt i det forholdet, overhodet. Det virker som om det er hun som er sjef. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 13. mai 2023 #2507 Del Skrevet 13. mai 2023 10 hours ago, Lunabelle said: Tviler veldig sterkt på at det var HAN som valgte det. Det er ikke mye som tyder på at han har noe han skulle ha sagt i det forholdet, overhodet. Det virker som om det er hun som er sjef. Lurer på hvordan det hadde blitt om det samme skulle skje med Heidi. Å Tom bare "du har allerede vært i minnehøystunda, det får jaggu holde! Urnenedsettelsen er over på et blunk og det krasjer med Amsterturen vår 😑" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppytoppy Skrevet 15. mai 2023 #2508 Del Skrevet 15. mai 2023 Merker at det ble betydelig stillere etter at hun gikk ut å gjorde narr av det som står på forumet. Tydelig at det stakk . Hvis man ser hvordan hun oppfører seg i offentlighet på snap kan man jo bare tenke seg til hvordan hun er utenom kamera . Hun er i klinsj med alle og skjønner ikke selv hvorfor . Tragisk . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppytoppy Skrevet 15. mai 2023 #2509 Del Skrevet 15. mai 2023 Eevie skrev (På 1.5.2023 den 19.58): Får han lov til og ha snap og andre sosiale medier altså? Synes synd på Tom. Kan være vanskelig å komme seg ut av slike forhold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 15. mai 2023 #2510 Del Skrevet 15. mai 2023 Saywhat skrev (På 11.5.2023 den 22.04): Virker som øvre og nedre øyelokksløft Ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 16. mai 2023 #2511 Del Skrevet 16. mai 2023 Synes å huske at hun sa adjø på snap for ei liten stund siden😁 -godt for henne å ha noen fridager men hun er tilbake nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. mai 2023 #2512 Del Skrevet 16. mai 2023 Er på tur no, og da må det snappes 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 16. mai 2023 #2513 Del Skrevet 16. mai 2023 Axa skrev (51 minutter siden): Er på tur no, og da må det snappes 😉 Må vise fram øyelokksløftet sitt endelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 16. mai 2023 #2514 Del Skrevet 16. mai 2023 Saywhat skrev (5 minutter siden): Må vise fram øyelokksløftet sitt endelig Og et par kilo fillers 🫦 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 16. mai 2023 #2515 Del Skrevet 16. mai 2023 Synes hun ble fin jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. mai 2023 #2516 Del Skrevet 16. mai 2023 HerKommerMummi skrev (1 minutt siden): Synes hun ble fin jeg 😁 Ja, helt nydelig 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 16. mai 2023 #2517 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) HerKommerMummi skrev (54 minutter siden): Synes hun ble fin jeg 😁 Men hun har klagd på depresjon og kaving i kjellern, for ikke å gå på snap pga operasjon. Syns du det er ærlig? Endret 16. mai 2023 av Saywhat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 16. mai 2023 #2518 Del Skrevet 16. mai 2023 Tippsi skrev (1 time siden): Og et par kilo fillers 🫦 Ja, er ikke less is more som gjelder der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 16. mai 2023 #2519 Del Skrevet 16. mai 2023 Håper dere fikk noe å tenke på i dag så godt tom fikk sagt fra hva han syns om all den dritten dere lirer ut av dere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 16. mai 2023 #2520 Del Skrevet 16. mai 2023 Oi! Det var slitsomt å høre på 🙊 Den ene prøver å overdøve den andre. Fint at de tar det opp, men kunne kanskje tatt det i litt mer ordnede former? Ble litt mye roping for min del 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå