Axa Skrevet 28. april 2023 #2481 Del Skrevet 28. april 2023 litenstjerne skrev (57 minutter siden): Brudd igjen kanskje?! Stille fra Tom også? Har ikke han på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 28. april 2023 #2482 Del Skrevet 28. april 2023 litenstjerne skrev (1 time siden): Brudd igjen kanskje?! Hun har pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 29. april 2023 #2483 Del Skrevet 29. april 2023 "Det hadd jo bare vært så perfect". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. april 2023 #2484 Del Skrevet 29. april 2023 Dude1996 skrev (5 timer siden): "Det hadd jo bare vært så perfect". Hva hadde vært perfekt? Er det slutt med Tom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 29. april 2023 #2485 Del Skrevet 29. april 2023 Ho måtte tydeligvis på snap og avkrefte 😅.. tydelig at hun følger med i forumet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lool23 Skrevet 30. april 2023 #2486 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) Hva er grunnen til at den ytterst få gangene hun får se barnebarn er Tom med? Endret 4. mai 2023 av Lool23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lool23 Skrevet 30. april 2023 #2487 Del Skrevet 30. april 2023 Tippsi skrev (18 timer siden): Ho måtte tydeligvis på snap og avkrefte 😅.. tydelig at hun følger med i forumet Hun leser alt! ALT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 1. mai 2023 #2488 Del Skrevet 1. mai 2023 Axa skrev (På 28.4.2023 den 16.57): Stille fra Tom også? Har ikke han på snap Får han lov til og ha snap og andre sosiale medier altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 3. mai 2023 #2489 Del Skrevet 3. mai 2023 Lool23 skrev (På 30.4.2023 den 13.29): Hva er grunnen til at den ytterst få gangene hun får se barnebarn er Tom med? Hun er aldri alene med de? Grunnen kan ikke skrives her. Men du kan bruke sunn fornuft. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 3. mai 2023 #2490 Del Skrevet 3. mai 2023 Saywhat skrev (8 timer siden): Grunnen kan ikke skrives her. Men du kan bruke sunn fornuft. Synes bare det er litt trist ,ho er sikkert ei trivelig dame . Men hennes eiersyke væremåte er jo ikke akseptabel . For min del skjønner jeg ikke at Tom holder ut, har vel sine feil og mangler som oss andre han også. Men han er faktisk ikke avhengig av IH på noen som helst måte . IH er en veldig selvopptatt dame,årene gjør det jo ikke bedre som for oss alle . Hun eier jo ikke empati for andre enn seg selv ,trist med tanke på barn/barnebarn . Tom fordufter vel stille og rolig etterhvert 😇 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 3. mai 2023 #2491 Del Skrevet 3. mai 2023 Eevie skrev (På 1.5.2023 den 19.58): Får han lov til og ha snap og andre sosiale medier altså? Er Tom på snap ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 5. mai 2023 #2492 Del Skrevet 5. mai 2023 Hva har hu gjort med det øvre ansiktspartiet? Trådløft? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 6. mai 2023 #2493 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå må dere her inne slutte å spekulere, og skrive om ting dere ikke vet noe om, tror ikke noen av dere kjenner Heidi, så dere vet jo ikke noe om hva som egentlig skjer i livet hennes. Egentlig så er jeg litt sur på dere her inne, for det har blitt mindre deilige bilder fra henne de siste årene, å nå sjekket jeg her, og denne slarvetråden her, startet jo i 2019, så om hun har fått med seg denne siden her da, som dere sier, så kan hun jo ha kjent på dette sure oppgulpet her inne, og kanskje begynt å legge ut mindre og mindre på grunn av dere. Det skader meg, som elsker å se på den deilige dama der. Om dere her inne synes hun er så forferdelig, slett henne fra snap og Insta, hun lager ikke content for dere. Og om dere absolutt må følge henne, bak gardina deres, så hold kjeft, spar meg suttringa deres. Og om Heidi leser her inne, Du er digg Heidi, vær så snill og fortsett og legg ut masse! Legg ut om opp og nedturer, livet generelt, og for oss mannfolk, legg ut masse deilige bilder av deg selv 😉 Ha ei riktig gullegod helg folkens! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 6. mai 2023 #2494 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg vil følge Heidi jeg. Jeg synes det er koselig og artig. Det eneste jeg savner er at hun tekster snappene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 8. mai 2023 #2495 Del Skrevet 8. mai 2023 MisterMister skrev (På 6.5.2023 den 9.48): Nå må dere her inne slutte å spekulere, og skrive om ting dere ikke vet noe om, tror ikke noen av dere kjenner Heidi, så dere vet jo ikke noe om hva som egentlig skjer i livet hennes. Egentlig så er jeg litt sur på dere her inne, for det har blitt mindre deilige bilder fra henne de siste årene, å nå sjekket jeg her, og denne slarvetråden her, startet jo i 2019, så om hun har fått med seg denne siden her da, som dere sier, så kan hun jo ha kjent på dette sure oppgulpet her inne, og kanskje begynt å legge ut mindre og mindre på grunn av dere. Det skader meg, som elsker å se på den deilige dama der. Om dere her inne synes hun er så forferdelig, slett henne fra snap og Insta, hun lager ikke content for dere. Og om dere absolutt må følge henne, bak gardina deres, så hold kjeft, spar meg suttringa deres. Og om Heidi leser her inne, Du er digg Heidi, vær så snill og fortsett og legg ut masse! Legg ut om opp og nedturer, livet generelt, og for oss mannfolk, legg ut masse deilige bilder av deg selv 😉 Ha ei riktig gullegod helg folkens! 😘 Søkte litt på innleggene dine. Du bruker veldig like ord og uttrykk som Heidi selv, må jeg si 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 8. mai 2023 #2496 Del Skrevet 8. mai 2023 non_stop skrev (2 timer siden): Søkte litt på innleggene dine. Du bruker veldig like ord og uttrykk som Heidi selv, må jeg si Tenkte du på, Ha ei riktig gullegod helg folkens... Jeg følger jo Heidi, og liker jo henne veldig godt, så det var jo meningen å høres ut som henne på slutten der. Tror du må se litt innover i deg selv, hvis du tenker at det er Heidi som skriver dette, bare for at jeg tar henne i forsvar. Tror mange her inne må gå litt i seg selv egentlig, ikke alle selvfølgelig, men noen av dere er jo besatt på at hun er her og skriver alt som ikke er hakking på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 9. mai 2023 #2497 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) De som savner instaheidi kan jo følge frkreitan på tiktok, de er slående like i væremåte 😅 Endret 9. mai 2023 av Kaffeskål! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 10. mai 2023 #2498 Del Skrevet 10. mai 2023 Det var urnenedsettelsen Tom ikke var med på. Det tar noen få minutter. Urnenedsettelse skjer noen uker etter minnehøgtiden i kirka. Det er altså ikke en vanlig begravelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 11. mai 2023 #2499 Del Skrevet 11. mai 2023 drivhus skrev (21 timer siden): Det var urnenedsettelsen Tom ikke var med på. Det tar noen få minutter. Urnenedsettelse skjer noen uker etter minnehøgtiden i kirka. Det er altså ikke en vanlig begravelse. En fødsel kan også være over på få minutter. Betyr ikke at det ikke er en viktig begivenhet. Rimelig sikker på at Toms mor og Toms sønn hadde ønsket han der under urnenedsettelsen selv om det hele var over på få minutter. Det er snakk om å få en de elsket høyt, ned i jord. Mens de sto å sørget og gjorde dette så var Tom på heisatur i Syden med kvinnfolket. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 11. mai 2023 #2500 Del Skrevet 11. mai 2023 Saywhat skrev (På 5.5.2023 den 18.24): Hva har hu gjort med det øvre ansiktspartiet? Trådløft? Ser veldig annerledes ut, men er en voldsom mengde filler i kjakene nå også. De buler. Har vært en grunn til at hun er borte, samtidig som hun blir mer populær av det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå