Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dude1996 skrev (5 timer siden):

"Det hadd jo bare vært så perfect". 

Hva hadde vært perfekt? Er det slutt med Tom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (18 timer siden):

Ho måtte tydeligvis på snap og avkrefte 😅.. tydelig at hun følger med i forumet 

Hun leser alt!  ALT!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Axa skrev (På 28.4.2023 den 16.57):

Stille fra Tom også? Har ikke han på snap 

Får han lov til og ha snap og andre sosiale medier altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lool23 skrev (På 30.4.2023 den 13.29):

Hva er grunnen til at den ytterst få gangene hun får se barnebarn er Tom med? Hun er aldri alene med de? 

Grunnen kan ikke skrives her. Men du kan bruke sunn fornuft. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (8 timer siden):

Grunnen kan ikke skrives her. Men du kan bruke sunn fornuft. 

Synes bare det er litt trist ,ho er sikkert ei trivelig dame . Men hennes eiersyke væremåte er jo ikke akseptabel . For min del skjønner jeg ikke at Tom holder ut, har vel sine feil og mangler som oss andre han også. Men han er faktisk ikke avhengig av IH på noen som helst måte . IH er en veldig selvopptatt dame,årene gjør det jo ikke bedre som for oss alle . Hun eier jo ikke empati for andre enn seg selv ,trist med tanke på barn/barnebarn . Tom fordufter vel stille og rolig etterhvert 😇

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 1.5.2023 den 19.58):

Får han lov til og ha snap og andre sosiale medier altså?

Er Tom på snap ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister

Nå må dere her inne slutte å spekulere, og skrive om ting dere ikke vet noe om, tror ikke noen av dere kjenner Heidi, så dere vet jo ikke noe om hva som egentlig skjer i livet hennes. Egentlig så er jeg litt sur på dere her inne, for det har blitt mindre deilige bilder fra henne de siste årene, å nå sjekket jeg her, og denne slarvetråden her, startet jo i 2019, så om hun har fått med seg denne siden her da, som dere sier, så kan hun jo ha kjent på dette sure oppgulpet her inne, og kanskje begynt å legge ut mindre og mindre på grunn av dere. Det skader meg, som elsker å se på den deilige dama der. Om dere her inne synes hun er så forferdelig, slett henne fra snap og Insta, hun lager ikke content for dere. Og om dere absolutt må følge henne, bak gardina deres, så hold kjeft, spar meg suttringa deres. Og om Heidi leser her inne, Du er digg Heidi, vær så snill og fortsett og legg ut masse! Legg ut om opp og nedturer, livet generelt, og for oss mannfolk, legg ut masse deilige bilder av deg selv 😉 Ha ei riktig gullegod helg folkens! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil følge Heidi jeg. Jeg synes det er koselig og artig. 

Det eneste jeg savner er at hun tekster snappene sine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (På 6.5.2023 den 9.48):

Nå må dere her inne slutte å spekulere, og skrive om ting dere ikke vet noe om, tror ikke noen av dere kjenner Heidi, så dere vet jo ikke noe om hva som egentlig skjer i livet hennes. Egentlig så er jeg litt sur på dere her inne, for det har blitt mindre deilige bilder fra henne de siste årene, å nå sjekket jeg her, og denne slarvetråden her, startet jo i 2019, så om hun har fått med seg denne siden her da, som dere sier, så kan hun jo ha kjent på dette sure oppgulpet her inne, og kanskje begynt å legge ut mindre og mindre på grunn av dere. Det skader meg, som elsker å se på den deilige dama der. Om dere her inne synes hun er så forferdelig, slett henne fra snap og Insta, hun lager ikke content for dere. Og om dere absolutt må følge henne, bak gardina deres, så hold kjeft, spar meg suttringa deres. Og om Heidi leser her inne, Du er digg Heidi, vær så snill og fortsett og legg ut masse! Legg ut om opp og nedturer, livet generelt, og for oss mannfolk, legg ut masse deilige bilder av deg selv 😉 Ha ei riktig gullegod helg folkens! 😘

Søkte litt på innleggene dine. Du bruker veldig like ord og uttrykk som Heidi selv, må jeg si

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
non_stop skrev (2 timer siden):

Søkte litt på innleggene dine. Du bruker veldig like ord og uttrykk som Heidi selv, må jeg si

Tenkte du på, Ha ei riktig gullegod helg folkens... Jeg følger jo Heidi, og liker jo henne veldig godt, så det var jo meningen å høres ut som henne på slutten der. Tror du må se litt innover i deg selv, hvis du tenker at det er Heidi som skriver dette, bare for at jeg tar henne i forsvar. Tror mange her inne må gå litt i seg selv egentlig, ikke alle selvfølgelig, men noen av dere er jo besatt på at hun er her og skriver alt som ikke er hakking på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som savner instaheidi kan jo følge frkreitan på tiktok, de er slående like i væremåte 😅

Endret av Kaffeskål!
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var urnenedsettelsen Tom ikke var med på. Det tar noen få minutter.
Urnenedsettelse skjer noen uker etter minnehøgtiden i kirka. Det er altså ikke en vanlig begravelse.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (21 timer siden):

Det var urnenedsettelsen Tom ikke var med på. Det tar noen få minutter.
Urnenedsettelse skjer noen uker etter minnehøgtiden i kirka. Det er altså ikke en vanlig begravelse.  

En fødsel kan også være over på få minutter. Betyr ikke at det ikke er en viktig begivenhet. Rimelig sikker på at Toms mor og Toms sønn hadde ønsket han der under urnenedsettelsen selv om det hele var over på få minutter. Det er snakk om å få en de elsket høyt,  ned i jord. Mens de sto å sørget og gjorde dette så var Tom på heisatur i Syden med kvinnfolket. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 5.5.2023 den 18.24):

Hva har hu gjort med det øvre ansiktspartiet? Trådløft? 

Ser veldig annerledes ut, men er en voldsom mengde filler i kjakene nå også. De buler. Har vært en grunn til at hun er borte, samtidig som hun blir mer populær av det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...