Gjest Eevie Skrevet 29. mars 2023 #2421 Del Skrevet 29. mars 2023 Oppland skrev (6 minutter siden): Ikke nok med det, men eggerøra manglet salt og i morgen skal det bøtte ned. Hjelpe meg! Sikkert glemt noe jeg også i dag var alt galt. Haha,ja fader mangel på saltet glemte jg😅Snakker om og ødelegge turen,for når hun ikke er fornøyd skal pokker mg ikke Tom få lov til og være d heller…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 29. mars 2023 #2422 Del Skrevet 29. mars 2023 Kan ikke være mye trivelig å spandere tur på henne når absolutt ALT er galt hele tiden!! Har hun noen gang vært 100% fornøyd på en tur? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 29. mars 2023 #2423 Del Skrevet 29. mars 2023 Oppland skrev (12 minutter siden): Ikke nok med det, men eggerøra manglet salt og i morgen skal det bøtte ned. Hjelpe meg! Sikkert glemt noe jeg også i dag var alt galt. Men jammen bra de hadde kokt egg da!!! Var ikke det gæli en gang og? At de ikke hadde kokt egg til hotellfrokosten?🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. mars 2023 #2424 Del Skrevet 29. mars 2023 Hun er på tuppene hele tiden. Er redd hun kommer til å få et sammenbrudd eller slag. Hun må jo ha konstant høyt blodtrykk...🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. mars 2023 #2425 Del Skrevet 29. mars 2023 Hun pusher ikke reklame, ikke sant? Hun har bare offentlig snap for «gøy»?? Jeg bare prøver å forstå motivet for å være «på» slik hele tiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 29. mars 2023 #2426 Del Skrevet 29. mars 2023 Zenhouse skrev (13 minutter siden): Hun pusher ikke reklame, ikke sant? Hun har bare offentlig snap for «gøy»?? Jeg bare prøver å forstå motivet for å være «på» slik hele tiden. Jg ser bare snap når d kommer opp på utforsk-lista,men har aldri sett hun har reklamert for noe. Men hun hinter innimellom ang div ting og tang,,d er hun god på. Alt fra at hun bryr sg ikke om forskj merkedager da hun aldri har vært vant til og få blomster osv..hinthint,og vipps blomster på døra. Hun mener vel hun kan inspirere andre m træææææning,mat og ikke minst psykisk helse. Og joda,j skjønner hun sliter og går til psykolog,er på kant m alle i familien osv. Men hun klarer ikke legge ting bak sg og gå videre( j vet d kan være vanskelig,men hun har null selvinnsikt,tar aldri ansvar for egne handlinger,har bestandig rett og alle andre tar feil osv. Så hun mener nok hun har noe og bidra md men hun henger jo bare i samme gørra. Så ikke veldig inspirerende snapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 29. mars 2023 #2427 Del Skrevet 29. mars 2023 Hadde satt henne igjen på fergeleie. Det der burde ingen holde ut med, det er rett og slett psykisk mishandling det hun driver med. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 29. mars 2023 #2428 Del Skrevet 29. mars 2023 Men ikke dårlig at han fikk ca 1 time med moren da før hun skulle videre på museumsjakt. Jeg skulle sviktet foreldre til fordel for no sånt. Neverevernever 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 29. mars 2023 #2429 Del Skrevet 29. mars 2023 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Hadde satt henne igjen på fergeleie. Det der burde ingen holde ut med, det er rett og slett psykisk mishandling det hun driver med. Enig . For han må det føles som å være på tur med et enmanns -film crew . Alt skal dokumenteres . Det kan ikke være det minste hyggelig for han å være med . Alt fokuset hennes ligger jo i «følgerene « . Han ser drittlei og sliten ut . Stakkars mann . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 29. mars 2023 #2430 Del Skrevet 29. mars 2023 FruRosa skrev (13 timer siden): Flott dette... nå har de potensielt spredd omgangssyke på både båt og hotell. Tenkte på det samme . Smittebærere de luxe . Ganske sykt både å se og høre på🙈 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 30. mars 2023 #2431 Del Skrevet 30. mars 2023 Var speilegget plutselig helt ok å spise igjen 🤣 ho er no litt rar med tanke med full meltdown i går om det egget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. mars 2023 #2432 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Eevie skrev (16 timer siden): «Du må itj kjør for fort nå Tom! Når æ si stopp så stoppe du!» Konklusjonen Tom,er at du er sammen m ei klage/kjefte/surve kjærring som sug livsskiten ut av alle som orker nærme sg henne! Hotellrommet for kaldt,senga for hard,for ikke og snakke om speilegget….ett jævla fukkings speilegg stekt feil og da bikker d over for dama.😂😂 Tror hun hadde hatt godt av å prøve å jobbe litt og få litt innputt utenfra (men hun har nok store problemer med å forholde seg til andre). Det virker jo ikke som om psyken blir bedre av å tråkke hjemme, og tvinne tomler til Tom har fri, for så å suge livet ut av han. For sånn som hun oppfører seg er ikke normalt, konstant misfornøyd selv om hun får alt hun peker på av Tom. Hun fremstår som bortskjemt og frekk i væremåten både mot Tom og andre. Bagateller blir så big deal for henne, nesten sykelig. Hva ser Tom som vi ikke ser? Noe må det jo være når han blir hos henne. Han har en god jobb og tjener greit med penger, ser ok ut og virker som en mann med humor de gangene han får lov å si noe. At han orker! Endret 30. mars 2023 av K_mb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 30. mars 2023 #2433 Del Skrevet 30. mars 2023 K_mb skrev (32 minutter siden): Tror hun hadde hatt godt av å prøve å jobbe litt og få litt innputt utenfra (men hun har nok store problemer med å forholde seg til andre). Det virker jo ikke som om psyken blir bedre av å tråkke hjemme, og tvinne tomler til Tom har fri, for så å suge livet ut av han. For sånn som hun oppfører seg er ikke normalt, konstant misfornøyd selv om hun får alt hun peker på av Tom. Hun fremstår som bortskjemt og frekk i væremåten både mot Tom og andre. Bagateller blir så big deal for henne, nesten sykelig. Hva ser Tom som vi ikke ser? Noe må det jo være når han blir hos henne. Han har en god jobb og tjener greit med penger, ser ok ut og virker som en mann med humor de gangene han får lov å si noe. At han orker! Jeg tenkte da jeg så snappene i går: vet hun ikke at kameraet er på? Her må der ha skjedd en glipp. Det var vondt å høre på. Hun minner meg og Hyacint (?) fra Høy på Pæra. Sjefer, kjefter, smeller, irettesetter Tom hele tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 30. mars 2023 #2434 Del Skrevet 30. mars 2023 Hvis du leser dette instaheidi, så vil jeg bare si at jeg liker godt å følge deg og jeg syns du er tøff som deler livets nedturer også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 30. mars 2023 #2435 Del Skrevet 30. mars 2023 Aah, elsker dagens rant. Vi er no-brainers som ikke vet hva som skjer bak kamera. Helt riktig det, Heidi. Som influencer velger du selv hva du ønsker å dele. Og det du deler er hva du blir dømt ut ifra. Den dagen du deler at du ikke er ei kjeftsmeldre uten sosiale antenner som konsekvent overkjører alt og alle - så kanskje det ikke er inntrykket vi har lenger 🙃 Og hvorfor ingen "tør" si det face2face? Handler ikke om å ikke tørre. Handler om at man blir blokkert med en gang. 13 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 30. mars 2023 #2436 Del Skrevet 30. mars 2023 Kaffeskål! skrev (29 minutter siden): Hvis du leser dette instaheidi, så vil jeg bare si at jeg liker godt å følge deg og jeg syns du er tøff som deler livets nedturer også. Helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 30. mars 2023 #2437 Del Skrevet 30. mars 2023 Kaffeskål! skrev (2 timer siden): Hvis du leser dette instaheidi, så vil jeg bare si at jeg liker godt å følge deg og jeg syns du er tøff som deler livets nedturer også. Hun leser her ja 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 30. mars 2023 #2438 Del Skrevet 30. mars 2023 Axa skrev (2 timer siden): Hun leser her ja 😉 Bra bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mars 2023 #2439 Del Skrevet 30. mars 2023 Babyyoda skrev (5 timer siden): Aah, elsker dagens rant. Vi er no-brainers som ikke vet hva som skjer bak kamera. Helt riktig det, Heidi. Som influencer velger du selv hva du ønsker å dele. Og det du deler er hva du blir dømt ut ifra. Den dagen du deler at du ikke er ei kjeftsmeldre uten sosiale antenner som konsekvent overkjører alt og alle - så kanskje det ikke er inntrykket vi har lenger 🙃 Og hvorfor ingen "tør" si det face2face? Handler ikke om å ikke tørre. Handler om at man blir blokkert med en gang. Har inntrykk av at hun ødelegger alle forhold hun kommer borti. Både sin egen familie og familien til Tom. Jeg synes det er helt utrolig at hun ikke klarer å se det selv, men legger skylden på alle andre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 30. mars 2023 #2440 Del Skrevet 30. mars 2023 De leppene må sprekke snart 😙 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå