Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Eevie skrev (3 timer siden):

Enig! Skjønner godt hvorfor hun er på kant m de fleste rundt sg. Hun vil gjerne være og bli behandlet som influencer men med den oppførselen der,mangler d mye. .  Instaheidi  har mange som følger henne kun pga underholdning og da ikke støtt i positiv form. Og hun er ikke særlig ålreit mot de følgere som tør stille kritiiske spørsmål. For makan til selvmedlidenhet,klaging og frekkhet mot andre både verbalt og at hun gir f…i om hun filmer andre forikke og snakke om pinlig filming når stakkars Tom kommer hjem. Stas de første minuttene da,og så begynner hakkingen på han. Og d samme gjentar sg hver gang,hun kommer sg aldri videre….

AT han holder ut. Jeg hadde ikke klart 5 minutter i et rom sammen med henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eevie
Honey Dew skrev (1 time siden):

AT han holder ut. Jeg hadde ikke klart 5 minutter i et rom sammen med henne.

Ja han må da ha ei grense for hva han orker,derfor er d så godt og se at han begynner og ta igjen litt…..M tanke på alt hun utleverte om han da d var slutt mellom dem,er d helt utrolig de to er sammen igjen. J hadde ikke blitt sammen igjen m en persom hvis vedk hadde øst ut så mye edder og galle offentlig som d hun gjorde om Tom. Og igjen:NULL selvinnsikt! Bare alle andre som er sååååå fæle mot stakkars henne. Men Tom har muligens ei lommebok som passer henne,klær og ferier osv. Hun så visst på tur i sommerferien,passe på og finne ett sted som hun kan klage skikkelig på da. Nei vent,hun klager jo uansett hvor perfekt stedet er!😏Og advarsel til andre turister:hold dere på lang avstand ser dere ei m teatersminke,akrylhår osv som filmer ellers er risikoen for og bli filmet ufrivillig og så lagt ut offentlig,veldig stor😅📹Hmm,lurer på reaksjon hvis noen åpenlyst filmer så hun blir md???? For mens hun kan si og oppføre sg som hun vil,snakke åpenlyst om yuuuu neim it osv ,er ikke d like populært når d går andre veien! Rart d der,altså😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (20 timer siden):

Ja han må da ha ei grense for hva han orker,derfor er d så godt og se at han begynner og ta igjen litt…..M tanke på alt hun utleverte om han da d var slutt mellom dem,er d helt utrolig de to er sammen igjen. J hadde ikke blitt sammen igjen m en persom hvis vedk hadde øst ut så mye edder og galle offentlig som d hun gjorde om Tom. Og igjen:NULL selvinnsikt! Bare alle andre som er sååååå fæle mot stakkars henne. Men Tom har muligens ei lommebok som passer henne,klær og ferier osv. Hun så visst på tur i sommerferien,passe på og finne ett sted som hun kan klage skikkelig på da. Nei vent,hun klager jo uansett hvor perfekt stedet er!😏Og advarsel til andre turister:hold dere på lang avstand ser dere ei m teatersminke,akrylhår osv som filmer ellers er risikoen for og bli filmet ufrivillig og så lagt ut offentlig,veldig stor😅📹Hmm,lurer på reaksjon hvis noen åpenlyst filmer så hun blir md???? For mens hun kan si og oppføre sg som hun vil,snakke åpenlyst om yuuuu neim it osv ,er ikke d like populært når d går andre veien! Rart d der,altså😅

Muligens? Han betaler alt, tilogm når det var slutt dro hun kortet hans. Det la han ut selv på sosiale medier. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (10 minutter siden):

Hun hadde aldri vært sammen han hvis han var ufør eller ikke hadde penger 

Eller bare ikke hadde gitt henne eget kort, free to spend på hva hun vil. -Og kunne spare sin egen trygd. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi tom dette blir dyrt.. Syden tur bestilt, (spahotell).sommerklær kjøpt ...no venter bare nytt laushår, litt fillers ++ bare å brette opp armene tom 🥵😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (2 timer siden):

Oi oi tom dette blir dyrt.. Syden tur bestilt, (spahotell).sommerklær kjøpt ...no venter bare nytt laushår, litt fillers ++ bare å brette opp armene tom 🥵😅

Kjapp kjapp, jåbba påå, Tom!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Tippsi said:

Derfor hun var i så strålende humør idag ja 😂

Sydeeeeeeen i juni, og så skal de til Køben neste gang Tom har fri? Hoi... pengene flyr! Men føler Tom blir med på alt å drar kortet med glede bare for å slippe meltdowns. Hun er jo på bristepunktet hver gang hun må være i leiligheten sin virker det som. Og påska skulle di til mamma. Håper det er greit for søstera hennes som hun fyker i tottene på hele tiden og resten av familien da

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister

Startet søndagen i dag med å se litt innom instagram-profilen til Heidi, sykt mye fine bilder der da! Går jo ikke an å ikke tenne på den dama. Å good evening snappen hun la ut i går kveld, ooh la la 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemme dere er her i denne tråden 😡

Ordentlig stygge mot en som forteller hvordan det er å være ustabil og svak og lei seg for hvordan ting har utspilt seg i familien sin.

Har alle dere andre alt så jævlig på stell, at dere kan flokke dere sammen som en skrikende saueflokk og dømme og pirke??

Æsj. 
Dere trenger ikke svare meg engang- fordi jeg skjønner meeeeget godt lusa på gangen hva den tonen og argumentene for at dere skal ha rett i å gjøre sånn her..

😢

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM trykker på Liker på bildene hennes? Er det virkelig noen som synes stilen, sminken, dama er fin? Hun ser jo ut som en parodi på Carina Dahl, som også overdriver og ser ut som en parodi.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Babyface said:

HVEM trykker på Liker på bildene hennes? Er det virkelig noen som synes stilen, sminken, dama er fin? Hun ser jo ut som en parodi på Carina Dahl, som også overdriver og ser ut som en parodi.

Haha beste beskrivelsen jeg har hørt. 🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MisterMister
Babyface skrev (1 time siden):

Jeg har trykket liker på mange av bildene hennes, dama er jo super digg! Carina Dahl er forøvrig også flott, men instaHeidi er nr 1! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (12 minutter siden):

Jeg har trykket liker på mange av bildene hennes, dama er jo super digg! Carina Dahl er forøvrig også flott, men instaHeidi er nr 1! 

Godt å se at dere trøndere står sammen og backer hverandre opp ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten konflikt med mora .. hmm 🤔 var vell ingen "bombe " eller nyhet det 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MisterMister skrev (På 19.3.2023 den 11.06):

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama er på vei sørover 😅..Tom nå venter det kamera i trynet og klinings på flyplassen vil jeg tro🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Tippsi skrev (3 timer siden):

Drama er på vei sørover 😅..Tom nå venter det kamera i trynet og klinings på flyplassen vil jeg tro🙈

Yepp,ikke måte på til gjensynsglede mens hun passet på og filme sg sjæl og elskling😅Vel falskt og påklistret når’n må passe på og se bra ut samt få m sg alt i snap-ruta🥳😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 24.3.2023 den 14.13):

Yepp,ikke måte på til gjensynsglede mens hun passet på og filme sg sjæl og elskling😅Vel falskt og påklistret når’n må passe på og se bra ut samt få m sg alt i snap-ruta🥳😅

Tar meg i å lure på hva som har skjedd med henne i oppvekst / voksenliv . Som har en så umoden fjortis -aktig trang til å dele klining  evnt konflikt på snap . Mistenker hun er bipolar / borderline . 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...