Saywhat Skrevet 9. februar 2023 #2341 Del Skrevet 9. februar 2023 MisterMister skrev (1 time siden): I så fall, Heidi, hvis du er her, jeg synes du er superdeilig, og hvis du har OnlyFans, Please send meg melding! 🙏 Heidi leste innlegget ditt, og har lagt ut en sexy snap for deg, joo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. februar 2023 #2342 Del Skrevet 10. februar 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 12. februar 2023 #2343 Del Skrevet 12. februar 2023 I dag var jo Heidi, utrolig fresh og fin, på Plantasjen da! Flott dame! 😍 Det virker jo som at hun tenker over ting, og har noen fine refleksjoner også. Tror det er mye bitre damer her inne, som er litt misunnelig på henne jeg... Hun har jo som oss alle, sitt å slite med, men hun går jo på, og kjemper for en bra hverdag. Og ikke noen grunn til å dømme noen nord og ned, bare for at de lufter tankene sine, med følgerer på snap, det er jo det man gjør der, er det ikke... Er jo opplagt mange som liker å følge henne, og som kanskje støtter seg på at andre har tunge tanker av og til også. Selv følger jeg henne, for at hun er digg da 😍😍😍 Og til dem som tror jeg er Heidi, rull inn!! Men etter at jeg fant denne siden, føler jeg nesten at jeg må ta henne litt i forsvar, selv om hun garantert hadde klart det selv, om hun var her 😀 Eller kanskje hun bare hadde oversett dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 12. februar 2023 #2344 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) MisterMister skrev (55 minutter siden): I dag var jo Heidi, utrolig fresh og fin, på Plantasjen da! Flott dame! 😍 Det virker jo som at hun tenker over ting, og har noen fine refleksjoner også. Tror det er mye bitre damer her inne, som er litt misunnelig på henne jeg... Hun har jo som oss alle, sitt å slite med, men hun går jo på, og kjemper for en bra hverdag. Og ikke noen grunn til å dømme noen nord og ned, bare for at de lufter tankene sine, med følgerer på snap, det er jo det man gjør der, er det ikke... Er jo opplagt mange som liker å følge henne, og som kanskje støtter seg på at andre har tunge tanker av og til også. Selv følger jeg henne, for at hun er digg da 😍😍😍 Og til dem som tror jeg er Heidi, rull inn!! Men etter at jeg fant denne siden, føler jeg nesten at jeg må ta henne litt i forsvar, selv om hun garantert hadde klart det selv, om hun var her 😀 Eller kanskje hun bare hadde oversett dere. Misunnelig og bitter på hva? 😊 Endret 12. februar 2023 av Tiara07 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 12. februar 2023 #2345 Del Skrevet 12. februar 2023 Tiara07 skrev (22 minutter siden): Misunnelig og bitter på hva? 😊 At noen tørr å være 100% seg selv, at noen ikke bryr seg så mye om hva andre synes. Mange som har lyst til å gjøre og være mye, men ikke tar sjansen, redd for hva naboen, venner, og andre skal tenke og mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 12. februar 2023 #2346 Del Skrevet 12. februar 2023 MisterMister skrev (1 time siden): At noen tørr å være 100% seg selv, at noen ikke bryr seg så mye om hva andre synes. Mange som har lyst til å gjøre og være mye, men ikke tar sjansen, redd for hva naboen, venner, og andre skal tenke og mene. Det at hun er 100% seg selv på sosiale medier har resultert i at hun ikke har kontakt med nære familiemedlemmer. Så, hvem som er misunnelig på Heidi lurer jeg virkelig på. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 13. februar 2023 #2347 Del Skrevet 13. februar 2023 MisterMister skrev (På 12.2.2023 den 15.33): I dag var jo Heidi, utrolig fresh og fin, på Plantasjen da! Flott dame! 😍 Det virker jo som at hun tenker over ting, og har noen fine refleksjoner også. Tror det er mye bitre damer her inne, som er litt misunnelig på henne jeg... Hun har jo som oss alle, sitt å slite med, men hun går jo på, og kjemper for en bra hverdag. Og ikke noen grunn til å dømme noen nord og ned, bare for at de lufter tankene sine, med følgerer på snap, det er jo det man gjør der, er det ikke... Er jo opplagt mange som liker å følge henne, og som kanskje støtter seg på at andre har tunge tanker av og til også. Selv følger jeg henne, for at hun er digg da 😍😍😍 Og til dem som tror jeg er Heidi, rull inn!! Men etter at jeg fant denne siden, føler jeg nesten at jeg må ta henne litt i forsvar, selv om hun garantert hadde klart det selv, om hun var her 😀 Eller kanskje hun bare hadde oversett dere. Idag syns du vel det var utrolig deilig med det gule/brune belegget av nikotin, eller avføring under neglen? 😍😍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 15. februar 2023 #2348 Del Skrevet 15. februar 2023 Å bla,bla,bla...herremin altså i dag var det mye på inn og ut pust😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. februar 2023 #2349 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Det ene bildet der hun lener seg bakover på fiskebåten, gir meg litt nerver. Hadde den ikke vært så godt fortøyd som den er, ville den glidd unna og hun hadde risikert å risikert å ramle baklengs ut i sjøen. Endret 15. februar 2023 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. februar 2023 #2350 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Dobbelpost Endret 15. februar 2023 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 15. februar 2023 #2351 Del Skrevet 15. februar 2023 Alle som eksponerer seg på internettet mottar dickpicks/pupper osv. Alle. Uten at de gidder gi det oppmerksomhet. Hvorfor må denne kvinna dra opp gang på gang at idag har hun fått et sånt bilde eller video fra noen? Hva vil hun oppnå med det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 16. februar 2023 #2352 Del Skrevet 16. februar 2023 non_stop skrev (17 timer siden): Alle som eksponerer seg på internettet mottar dickpicks/pupper osv. Alle. Uten at de gidder gi det oppmerksomhet. Hvorfor må denne kvinna dra opp gang på gang at idag har hun fått et sånt bilde eller video fra noen? Hva vil hun oppnå med det? Vi får jo det vi som ikke er influensere og 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 16. februar 2023 #2353 Del Skrevet 16. februar 2023 non_stop skrev (20 timer siden): Alle som eksponerer seg på internettet mottar dickpicks/pupper osv. Alle. Uten at de gidder gi det oppmerksomhet. Hvorfor må denne kvinna dra opp gang på gang at idag har hun fått et sånt bilde eller video fra noen? Hva vil hun oppnå med det? Får noen sendt henne snapper da? Trodde hun hadde stengt for d jg…. Og at noen hadde kontaktet henne m spørsmål om hun kunne ta opp saken m bildet av Sophie-Elise og si noe om d…..siden både hun og SE er influencere…se den påstanden tar j m ei klype salt..Er vel heller ikke den kategorien j helt forbinder m Instaheidi😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 22. februar 2023 #2354 Del Skrevet 22. februar 2023 Da var puse stemmen tilbake og kameraet ruller...hun blir som et barn ...Tom har gave med...viktigste av alt ...klar for mer drama..😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 22. februar 2023 #2355 Del Skrevet 22. februar 2023 Blitt nye Stine Knutsen hun her nå. Hele to blomstergaver på en dag. Tårene triller, "send meg mld du som har sendt dette så jeg får takket deg personlig!" Første leveransen var fra ei i Stavern 💐 og andre var fra ei i Orkanger 💐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 22. februar 2023 #2356 Del Skrevet 22. februar 2023 non_stop skrev (19 minutter siden): Blitt nye Stine Knutsen hun her nå. Hele to blomstergaver på en dag. Tårene triller, "send meg mld du som har sendt dette så jeg får takket deg personlig!" Første leveransen var fra ei i Stavern 💐 og andre var fra ei i Orkanger 💐 Får håpe det er 2 damer med god råd så de ikke kjøper bort det de har til ei som nylig har satt på løshår til nærmere 10’ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 22. februar 2023 #2357 Del Skrevet 22. februar 2023 Tippsi skrev (3 timer siden): Da var puse stemmen tilbake og kameraet ruller...hun blir som et barn ...Tom har gave med...viktigste av alt ...klar for mer drama..😅 Jeg gidder kun å se når Tom er hjemme, litt mer action da 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 26. februar 2023 #2358 Del Skrevet 26. februar 2023 Står å beskytter kjøttet med plastfolie mens hun banker det, og noen sekunder senere tar hun i kjøttet med de lange løsneglene sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 26. februar 2023 #2359 Del Skrevet 26. februar 2023 non_stop skrev (2 timer siden): Står å beskytter kjøttet med plastfolie mens hun banker det, og noen sekunder senere tar hun i kjøttet med de lange løsneglene sine Å et dryss løshår så blir det perfekt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 26. februar 2023 #2360 Del Skrevet 26. februar 2023 non_stop skrev (2 timer siden): Står å beskytter kjøttet med plastfolie mens hun banker det, og noen sekunder senere tar hun i kjøttet med de lange løsneglene sine Som er helt brungule under neglen🤢 for Tom sin skyld for vi håpe det bare er nikotin🦠 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå