Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Axa skrev (15 timer siden):

Har hun lagt ut noe på snap i det siste? Jeg finner henne ikke lengere på snap. Må legge til som venn eller som abonnement? 

Hun snappet et bilde her om dagen om at hun var til julelunsj med en venninne. Ellers ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RødeRandi skrev (38 minutter siden):

Så bra hvis Heidi slutter med den intense snappingen sin. Ingenting hadde vært bedre for henne og hennes nære, tror jeg. 

Hun er nok snart tilbake. Hun ser jo hvor populær hun blir av å klage på hvor grusomt hun har det, og utebli av sosiale medier. Skjønner at det å få et nyoppusset bad er en tøff påkjenning. Heidi er sterk som få

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er innom snap for å komme med en liten teaser om at hun skal snakke om dypere ting etterhvert. Akkurat nå venter hun på Tom.

Tom kom. Hun gråter.

stakkars, virker som hun sliter med noe.

Endret av shab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (33 minutter siden):

Hun er innom snap for å komme med en liten teaser om at hun skal snakke om dypere ting etterhvert. Akkurat nå venter hun på Tom.

Tom kom. Hun gråter.

Dama er så utspekulert at.  Sliter med noe? Må være narsissisme 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (12 timer siden):

Tom kom. Hun gråter.

Ja, buhuuu!!! Alt må filmes og legges ut på Snap! 

Savnet? Tja.. Stordelen følger dramaet hennes gumlende på popcorn. Og resten har vel ikke fått opp øynene enda 😎

Synes hun har blåflekker i panna? For mange sprøytestikk??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istinde skrev (1 time siden):

Savnet? Tja.. Stordelen følger dramaet hennes gumlende på popcorn. Og resten har vel ikke fått opp øynene enda 😎

Skjønte det hadde vært drama, uklar med både Tom og mora si. Tragisk rett og slett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (1 time siden):

Det er underholdende! Jeg må si det altså.

Synes synd på barna hennes dog. Håper de er normale.

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Jeg synes faktisk synd på Heide. Alle kan vel se at hun ikke har det greit, og at ting vi andre takler velter alt for henne. 
Hun skulle ikke snappet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (27 minutter siden):

Jeg synes faktisk synd på Heide. Alle kan vel se at hun ikke har det greit, og at ting vi andre takler velter alt for henne. 
Hun skulle ikke snappet. 

enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (8 timer siden):

Skjønte det hadde vært drama, uklar med både Tom og mora si. Tragisk rett og slett.

Jeg ble overrasket over at hun hengte ut sin mor som hun gjorde. Hun burde holde seg for god til det. Men Heidi sier jo selv at hun pleier å komme på kant med dem rundt seg, og da blir det full krangel, og Heidi skjønner ikke hvorfor hun har skylda. Og det ender med at hun drar hjem til sitt, tidligere enn planlagt.

Jaja... På tide å holde seg hjem, eller kanskje ei langhelg på hotell i jula hjelper på humøret? 🎄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (1 time siden):

Hun skulle ikke snappet. 

Hun skulle absolutt ikke fått lov til å snappe i den tilstanden hun er i nå. Hun ødelegger for seg selv, men jeg tror det handler om at da får hun positive tilbakemeldinger fra følgere og det gir henne ei vitamininnsprøytning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (9 timer siden):

Var jo mest drama med søstera tydeligvis og de er ikke på talefot. Det gikk utover mora som er syk og Heidi dro derfra, lot søster som er sykepleier ta seg av mora. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (7 timer siden):

Var jo mest drama med søstera tydeligvis og de er ikke på talefot. Det gikk utover mora som er syk og Heidi dro derfra, lot søster som er sykepleier ta seg av mora. 

Ja hun er jo ikke på talefot med hverken søster,en datter og mor..mener det var en bror også hvis jeg ikke tar feil..og en del uro med tom som nesten fikk han på listen også. 

Veldig spesielt . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende, at et nyoppusset bad skal knekke deg fullstendig…..Hun burde jobbet på matutdeling hos Frelsesarmeen hele desember.Da hadde hun fått sett hvordan folk sliter.Blir bare kvalm av den usmakelige damen.

Endret av Minapålandet
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MortenMunkholm skrev (2 timer siden):

Så da har altså Insta også fått en Heidi. For en spennende tid å være i live.

Hun har vært på instagram hele tiden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 23.12.2022 den 23.17):

Så det var derfor hun sluttet å snappe? Én ting skal hun ha - forrige gang det var krise med Tom så snappet hun 24/7 - heldigvis for alle så har hun klart å holde seg borte nå.

Er flau over at jeg gjerne skulle fått med meg forklarings-snap’ene for underholdningens del 🙈

Én ting er å ikke like noen, men å komme på kant med absolutt alle er litt av en «bragd». Regner med at de rundt henne er vant til det og skjønner at det er pga sykdom, men hjelpe meg så slitsomt det må være. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
Minapålandet skrev (På 24.12.2022 den 9.08):

Provoserende, at et nyoppusset bad skal knekke deg fullstendig…..Hun burde jobbet på matutdeling hos Frelsesarmeen hele desember.Da hadde hun fått sett hvordan folk sliter.Blir bare kvalm av den usmakelige damen.

Hvordan kan du si at det er provoserende når hun tydelig sier hun har psykiske problemer. Der er helt vanlig at det «hoper» seg opp for mennesker med hennes problemer.

Jeg har bare vondt av henne som lever ut følelsene sine  på en sånn måte at det går ut over familien - og henne selv. Ære være Tom som står i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...