Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shila90 skrev (6 timer siden):

Godt ho ikke sliter med tørrhet i skjeden da… 😂

Nei, for det er ikke foranledning til inkontinens🙃

Endret av Saywhat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun drar mange historier, hun Instaheidi.  Hun brakk aldri armen, hun fikk et brudd i håndleddet etter en fuktig tur med sykkel. Og overgangsalder begynner med det hun sier som startet for15 år siden, Søvnproblemer og nattesvette.  Og inkontinens starter heller ikke brått, blæra flytter nemlig på seg pga lite østrogen, som gir tynne tørre vegger. Og slapp blære og muskulatur da gir inkontinens. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saywhat skrev (1 time siden):

Hun drar mange historier, hun Instaheidi.  Hun brakk aldri armen, hun fikk et brudd i håndleddet etter en fuktig tur med sykkel. Og overgangsalder begynner med det hun sier som startet for15 år siden, Søvnproblemer og nattesvette.  Og inkontinens starter heller ikke brått, blæra flytter nemlig på seg pga lite østrogen, som gir tynne tørre vegger. Og slapp blære og muskulatur da gir inkontinens. 

Åh ja.. Husker den byturen hvor Heidi tryna på sykkelen. Ikke var ho edru heller 🍷🍺

Er ho lekk?? Trodde da at ho var stram nedentil 😎

Endret av Istinde
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (5 minutter siden):

Åh ja.. Husker den byturen hvor Heidi tryna på sykkelen. Ikke var ho edru heller 🍷🍺

Er ho lekk?? Trodde da at ho var stram nedentil 😎

Skrøt igår av hvordan hun skvetta hele tiden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan underlivet ditt fungerer Heidi, har ikke vi noe med! Du burde ikke tatt det opp og vi andre burde ikke kommentert det. Noe hører privatlivet til!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minapålandet skrev (5 timer siden):

Hvordan underlivet ditt fungerer Heidi, har ikke vi noe med! Du burde ikke tatt det opp og vi andre burde ikke kommentert det. Noe hører privatlivet til!

Heidi elsker å gjøre alt privat «offentlig» - da blir det jo selvsagt kommentert. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minapålandet skrev (16 timer siden):

Prippen much? Med tanke på hvor få som snakker høyt om overgangsplager, så syns eg faktisk at det er flott at Heidi snakker om underlivetsplager i den forbindelse. Skulle ønske det ble mer normalt å snakke opent om både kvinner og menns plager når kjønnshormonene forlater tempelet og vi tørker inn som svisker.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heidi er ikke noe hyggelig IRL, men avvisende og lite hyggelig. Jeg møtte henne i butikken og hun tok bort ansiktet da jeg skulle ta selfie. Når jeg fortalte henne om mine overgangsproblemer og spurte om hvordan det gikk med inkontinens unngik hun å svare meg. Hun er ikke så åpen som hun later som hun er.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariDalen skrev (31 minutter siden):

Heidi er ikke noe hyggelig IRL, men avvisende og lite hyggelig. Jeg møtte henne i butikken og hun tok bort ansiktet da jeg skulle ta selfie. Når jeg fortalte henne om mine overgangsproblemer og spurte om hvordan det gikk med inkontinens unngik hun å svare meg. Hun er ikke så åpen som hun later som hun er.

Hun sliter med angst og andre problemstillinger relatert til dette. Det kan nok tenkes at det er lettere for henne å prate til en mobil enn å treffe folk ansikt til ansikt.

Synes det er litt merkelig av deg å gå bort til et menneske og prate om dine problemer med overgangsalder og spørre henne om hennes inkontinens, uansett om du har sett henne prate om det på snap.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariDalen skrev (49 minutter siden):

Seriøst? 😂😂😂 Stoppet du henne på butikken og spurte om inkontinensen? Da skjønner jeg veldig godt hvis hun blir sur. Det er bare enormt pinlig....for den som spør.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Me for life skrev (30 minutter siden):

Seriøst? 😂😂😂 Stoppet du henne på butikken og spurte om inkontinensen? Da skjønner jeg veldig godt hvis hun blir sur. Det er bare enormt pinlig....for den som spør.

Hvorfor er det pinlig? Når hun plaprer i vei om hvordan hun skvetter hele tiden, men passer på at hun får fortalt om at skjeden er inntakt til de som vil vite det.  De som følger henne kunne jo da følt på en samhørighet med de samme plagene. Og finnes vel ikke et menneske med mindre angst. Hun kjefter på alle, butikkansatte, hotellansatte osv 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (På 7.6.2022 den 15.21):

Hvit string med gule flekker i skrittet var bare kvalmt🤢. Lett å filme foten uten å ta med høna. Bare å flippe kamera. Såpass kan hun, men så er det de menna da

Nå vet vi hvorfor

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariDalen skrev (12 timer siden):

Dette har aldri skjedd, da hadde hun fortalt om det på snap 

Endret av Despicable Me
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...