Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Saywhat skrev (2 timer siden):

Hun slår 2 fluer i en smekk. Følgerne tror hun lider voldsomt og får masse sympati når hun kommer tilbake «ny og fresh»

Lurer på om det er slik hun oppfører seg mot nære relasjoner også. Først hysteri og gråt , så silent treatment og offerrollen.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saywhat skrev (2 timer siden):

Hun slår 2 fluer i en smekk. Følgerne tror hun lider voldsomt og får masse sympati når hun kommer tilbake «ny og fresh»

Vi er vel forbi fresh for lenge siden eller 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Vi er vel forbi fresh for lenge siden eller 🤷🏼‍♀️

Heidi er jo superfresh hun da🔥😍 Synes hun er ung for alderen jeg, og liker at hun sminker seg, og passer på kroppen sin. Ikke mange damer på hennes alder som har en slik kropp. Jeg liker damer, og det finnes mange flotte damer, og skal jeg rangere dem kommer instaHeidi helt til topps. Noen av dere fabler om at det er synd på Tom, jeg tenker heldige Tom. Tror Tom føler seg ganske heldig jevnt og trutt også jeg. Heidi er rett frem og legger lite imellom, det kan jo være feil for mange av dere her inne. Jeg synes det er noe av det fine ved henne. Liker mennesker som snakker rett fra levra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Mister skrev (56 minutter siden):

Heidi er jo superfresh hun da🔥😍 Synes hun er ung for alderen jeg, og liker at hun sminker seg, og passer på kroppen sin. Ikke mange damer på hennes alder som har en slik kropp. Jeg liker damer, og det finnes mange flotte damer, og skal jeg rangere dem kommer instaHeidi helt til topps. Noen av dere fabler om at det er synd på Tom, jeg tenker heldige Tom. Tror Tom føler seg ganske heldig jevnt og trutt også jeg. Heidi er rett frem og legger lite imellom, det kan jo være feil for mange av dere her inne. Jeg synes det er noe av det fine ved henne. Liker mennesker som snakker

rett fra levra.

Jeg har pleid å forsvare Heidi litt jeg, fordi jeg syns at en del av det som skrives her inne er mobbing. 

Men etter at hun lirte av seg det med Fabian Stang, så har hun mistet all min respekt!

Hvor usympatisk er det mulig å bli?  Alt hun klarte å fokusere på er at hun ikke har fått slik hjelp i sine livskriser, at han har fordeler fordi han er kjendis, og hun har ikke hørt noe om at han har slitt psykisk før.  Også sier hun etterpå at folk må lære seg å høre....neida Heidi, du sa faktisk at du ikke hadde hørt noe om at han hadde slitt psykisk før. 

Det er så nedrig, at det gjør meg kvalm.

Mulig det er sjarmerende å snakke rett fra levra, men det er en fordel å la tankene få en snartur innom hjernecella (i entall ja), før det spyes ut. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (4 timer siden):

Lurer på om det er slik hun oppfører seg mot nære relasjoner også. Først hysteri og gråt , så silent treatment og offerrollen.  

Tja , nå har hun vel ikke så mange igjen av nære relasjoner så vidt jeg vet , det er jo tydeligvis Tom , moren (men der er det jo bråk både titt og ofte ) og ene datteren med 2 barnebarn sånn dann og vann , så da kan man jo spørre seg med resten av familien 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravleberta skrev (1 time siden):

Jeg har pleid å forsvare Heidi litt jeg, fordi jeg syns at en del av det som skrives her inne er mobbing. 

Men etter at hun lirte av seg det med Fabian Stang, så har hun mistet all min respekt!

Hvor usympatisk er det mulig å bli?  Alt hun klarte å fokusere på er at hun ikke har fått slik hjelp i sine livskriser, at han har fordeler fordi han er kjendis, og hun har ikke hørt noe om at han har slitt psykisk før.  Også sier hun etterpå at folk må lære seg å høre....neida Heidi, du sa faktisk at du ikke hadde hørt noe om at han hadde slitt psykisk før. 

Det er så nedrig, at det gjør meg kvalm.

Mulig det er sjarmerende å snakke rett fra levra, men det er en fordel å la tankene få en snartur innom hjernecella (i entall ja), før det spyes ut. 

Tja , om man hadde hatt ørlite selvinnsikt og vært bittelitt mindre egoistisk ,hatt litt empati og omtanke for andre og ikke sittet å bæpt om feil hos andre som du klart og tydelig har selv eller gjør selv ! Så kunne du for min skyld fått snakket direkte fra levra … men altså det er jo som en tenåring , buhu han fikk det som jeg ville ha og jeg fikk ikke det osv . Som vanlig mæ mæ mæ . Da er ikke tale rett fra levra spes sjarmerende for meg …

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...