Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelich sjøl digger godnatt bilde og tidligere i dag Tom fikk kjøpt seg nye kule klær og æ å vil ha ! Mæ mæ mæ mæ . Virkelig null godhet eller omsorg for andre i det mennesket der , bare meg selv og meg selv i ett bankende kjør . Hvor i h…… er karma for sånne mennesker som henne da for f…. Hun provoserer meg virkelig ..

Endret av JojoMoyes
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

Nydelich sjøl digger god natt bilde og tidligere i dag Tom fikk kjøpt seg nye kule klær og æ å vil ha ! Mæ mæ mæ mæ . Virkelig null godhet eller omsorg for andre i det mennesket der , bare meg selv og meg selv i ett bankende kjør . Hvor i h…… er karma for sånne mennesker som henne da for f…. Hun provoserer meg virkelig ..

Sjøldigger godnattbilde, ja der sa du det! Åååå så søt jeg er ….. 

Btw, litt komisk nesten med kammoklær til 60 åringer 😃

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (4 minutter siden):

Sjøldigger godnattbilde, ja der sa du det! Åååå så søt jeg er ….. 

Btw, litt komisk nesten med kammoklær til 60 åringer 😃

Jeg er så enig! Det er så harry å gå i sånne klær, jeg syns begge to kler seg superharry. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohmylord skrev (14 minutter siden):

Ikke så lett å si fjernstyrt med så jækla store og sprengte lepper 🤡

Screenshot_20250209_123208_Instagram.jpg

😂😂😂😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg av og til en titt på Tom sin snap og jeg. Og han filmer og snapper mens han kjører bil han, har sett det flere ganger. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (58 minutter siden):

😂😂😂😂

Full kontroll skrev (58 minutter siden):

😂😂😂😂

Er det mulig. Når leppene når nesa… 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravleberta skrev (2 timer siden):

Jeg tar meg av og til en titt på Tom sin snap og jeg. Og han filmer og snapper mens han kjører bil han, har sett det flere ganger. 

... Og hun ligger med vinterstøvletter i senga. Respektløse begge to! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (2 timer siden):

... Og hun ligger med vinterstøvletter i senga. Respektløse begge to! 

Respektløst ja, uten tanke for at det er noens jobb å vaske etter dem. Forventer mer av voksne mennesker altså.. For ikke å snakke om hvor ekkelt det er å ligge å sove i sengetøyet hvor de har ligget med både klær og sko inni. Motbydelig! 

Endret av Ananais
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (16 minutter siden):

Respektløst ja, uten tanke for at det er noens jobb å vaske etter dem. Forventer mer av voksne mennesker altså.. For ikke å snakke om hvor ekkelt det er å ligge å sove i sengetøyet hvor de har ligget med både klær og sko inni. Motbydelig! 

Og at hun tar «natta»  bilde som viser at hun ikke har noe topp på når hun legger seg i den da skitne senga ….. Fullt sminka som hun da bare sminker enda mer oppå igjen neste dag…. Grisete …  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (13 minutter siden):

Og at hun tar «natta»  bilde som viser at hun ikke har noe topp på når hun legger seg i den da skitne senga ….. Fullt sminka som hun da bare sminker enda mer oppå igjen neste dag…. Grisete …  

Hun fyller bare på mer farge dagen etter 🫦

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravleberta skrev (23 timer siden):

Det er jo en grunn for at de to er sammen ! De er nok ganske like i bunn og grunn men gud for en tålmodighet han har likevel og betaler for hennes fasade «som er ganske i forfall « ser man ganske tydelig når hun glemmer filter eller han filmer henne . Men men de om det . Glad jeg slipper å sparkle meg selv fra topp til tå før jeg går på trening eller på butikkææææn 🤩

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (På 8.2.2025 den 19.14):

Annema har en konkurrent - IH gjør som IH vil🙃😅

IMG_5752.jpeg

IH her ser du helt forstyrret ut! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Full kontroll skrev (2 timer siden):

IMG_5874.jpeg

IMG_5873.jpeg

Argh dumme meg ! Jeg glemte at det er så klart viktig for hun søte uskyldige å dele litt søtsuppe på Instagram også ! Kan jo ikke bare være seg selv på snææææpp.  Ja ja da ble det blåmandag på henne også da , kanskje det er karma for å ha selskinnstøvletter oppi sengen i går 🤪

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...