LenaBAL Skrevet torsdag kl 13:27 #5021 Del Skrevet torsdag kl 13:27 Skravleberta skrev (1 time siden): Kanskje jeg skal kommentere til henne og bli blokkert jeg også 🤔 For selv om jeg ikke følger henne, så havner jeg inn på snappen hennes nesten hver dag. Og etter i går tenkte jeg at nå gidder jeg ikke å se lengre, maken til smålig oppførsel. Men kjenner jeg meg rett, så kommer jeg til å se likevel. Blir som et freakshow man ikke klarer å holde seg unna. En kommentar hadde jo tydeligvis løst det, ved at man blir blokkert 😅 Hun tåler ikke sannheten fra andre. Alle skal tenke som henne og være enig med henne! Skjønner du IH hvorfor nærmest alle dine relasjoner er helt på felgen eller brutt!! Ikke kom med pekefingeren på følgerne dine Heidi den bør du peke på deg selv! Makan til tull!! 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 17:45 #5022 Del Skrevet torsdag kl 17:45 Stille fra « Dronningen « i dag ? Fått for mye pepper nå kanskje . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet torsdag kl 18:14 #5023 Del Skrevet torsdag kl 18:14 JojoMoyes skrev (27 minutter siden): Stille fra « Dronningen « i dag ? Fått for mye pepper nå kanskje . Hun burde sitte stille i en krok og skamme seg etter de jævlige uttalelsene hun kom med om Fabian Stang i dag! Og hun burde sitte der leeenge! Fy f***, for kvinnfolk 🤢 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet torsdag kl 19:39 #5024 Del Skrevet torsdag kl 19:39 (endret) «Vi e my jæmm æ å tom» Heidi, det er vel heller svært få som reiser så mye som dere gjør! Du er en usedvanlig privilegert uføretrygda person, kan love at ikke mange med uføretrygd kan reise i nærheten av så mye som dere gjør. Kjenner vel egentlig svært få som jobber heller som reiser like ofte som disse to… Endret torsdag kl 19:42 av J_1990 Skrivefeil 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet torsdag kl 20:44 #5025 Del Skrevet torsdag kl 20:44 Beit meg merke i noe i dag , Tom har vel ikke sååå stort ordforråd heller ? Det går vel mest i Je je og hold da keft . Jo de reiser jo mye vil jeg også si ! Men er mye hjemme da tenker jeg hun mener i hverdagen , det er vel stort sett til og fra trening med en tur innom et senter /matbutikk 3 dager i uken som jeg har forstått . De er jo aldri hos venner eller andre ting ser det ut som hverken i helger eller ukedager (med få unntak av å besøke gullegull) så det er vel det hun mener med mye hjem ja . 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet torsdag kl 21:15 #5026 Del Skrevet torsdag kl 21:15 JojoMoyes skrev (28 minutter siden): Beit meg merke i noe i dag , Tom har vel ikke sååå stort ordforråd heller ? Det går vel mest i Je je og hold da keft . Jo de reiser jo mye vil jeg også si ! Men er mye hjemme da tenker jeg hun mener i hverdagen , det er vel stort sett til og fra trening med en tur innom et senter /matbutikk 3 dager i uken som jeg har forstått . De er jo aldri hos venner eller andre ting ser det ut som hverken i helger eller ukedager (med få unntak av å besøke gullegull) så det er vel det hun mener med mye hjem ja . Eller, vi glæ oss te å besøk a mamma no, som nesten alltid ender med at det blir en konflikt som gjør at det blir godt å kom hjem no 🥰 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet fredag kl 14:57 #5027 Del Skrevet fredag kl 14:57 Der er turen i gang som vanlig, med for dårlig rom og bytte. La oss håpe at besøket på systembolaget ikke ødelegger helga fullstendig. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet fredag kl 15:10 #5028 Del Skrevet fredag kl 15:10 panzerpølsa skrev (11 minutter siden): Der er turen i gang som vanlig, med for dårlig rom og bytte. La oss håpe at besøket på systembolaget ikke ødelegger helga fullstendig. Nei der fant jo Tom sjadone ‘ som IH kunne informere om er hvitvin 😂🥳🎉🙈🤷🏼♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet fredag kl 15:22 #5029 Del Skrevet fredag kl 15:22 JojoMoyes skrev (10 minutter siden): Nei der fant jo Tom sjadone ‘ som IH kunne informere om er hvitvin 😂🥳🎉🙈🤷🏼♀️ Blir bærre lækkert, sjø, med sjadoné på clæron-hotæll 🥳 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet fredag kl 17:50 #5030 Del Skrevet fredag kl 17:50 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Der er turen i gang som vanlig, med for dårlig rom og bytte. La oss håpe at besøket på systembolaget ikke ødelegger helga fullstendig. Tror ikke de "spytter " i glassene de to akkurat🙈. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet fredag kl 18:06 #5031 Del Skrevet fredag kl 18:06 Tippsi skrev (14 minutter siden): Tror ikke de "spytter " i glassene de to akkurat🙈. Kanskje grunnen til alle talefeilene?? 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet fredag kl 18:31 #5032 Del Skrevet fredag kl 18:31 LenaBAL skrev (22 minutter siden): Kanskje grunnen til alle talefeilene?? Tom godt i "farta" no🫣.. litt komisk når det normalt er heidi som skal inn og snoke overalt, men nå er det tom som fører ann 🙈... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet fredag kl 20:35 #5033 Del Skrevet fredag kl 20:35 Tippsi skrev (2 timer siden): Tom godt i "farta" no🫣.. litt komisk når det normalt er heidi som skal inn og snoke overalt, men nå er det tom som fører ann 🙈... Heidi veldig opptatt av å filme at Tom drikker øl og en Cola zero veldig med i filmen ? Man hører jo på snasken hennes at den har inntatt mer enn cola zero . 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet lørdag kl 14:27 #5034 Del Skrevet lørdag kl 14:27 Det er litt kleint når Tom filmer, mens Heidi later som hun ikke vet noe om det😅 Uansett, er Heidi unormalt skeiv i fleisen i dag? Eller oppfattes det slik fordi hun ikke filmes speilvendt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet lørdag kl 14:41 #5035 Del Skrevet lørdag kl 14:41 ulltøffel skrev (11 minutter siden): Det er litt kleint når Tom filmer, mens Heidi later som hun ikke vet noe om det😅 Uansett, er Heidi unormalt skeiv i fleisen i dag? Eller oppfattes det slik fordi hun ikke filmes speilvendt? Jeg la også merke til forskjellen , så egentlig bare en stor nese og veldig mye munn . Fryktelig kleint ble det oppstilte der ja . Jeg synes ikke sminken er stygg ! Men alt for mye for hverdag og en 60 år gammel dame for min smak . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet lørdag kl 18:04 #5036 Del Skrevet lørdag kl 18:04 (endret) Nåkka æ aildrii gjør hjem, men kan gjør når æ ligg på hotell.. Vi ligg her bare 2 netter, så e itj så nøye!! Shje... Heheheheheheheee.. Æ frys sånn på fotan!! Æ gjør jo itj sånt, men her kan æ gjør det!! Sa en lattermild Heidi der ho lå med RENE selskinnssko oppi senga, under dyna!! 🫣 Låvv it så gæli!! Endret lørdag kl 18:05 av Skogstrolle 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet lørdag kl 18:14 #5037 Del Skrevet lørdag kl 18:14 (endret) Skogstrolle skrev (10 minutter siden): Nåkka æ aildrii gjør hjem, men kan gjør når æ ligg på hotell.. Vi ligg her bare 2 netter, så e itj så nøye!! Shje... Heheheheheheheee.. Æ frys sånn på fotan!! Æ gjør jo itj sånt, men her kan æ gjør det!! Sa en lattermild Heidi der ho lå med RENE selskinnssko oppi senga, under dyna!! 🫣 Låvv it så gæli!! Annema har en konkurrent - IH gjør som IH vil🙃😅 Endret lørdag kl 18:14 av Full kontroll 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet lørdag kl 18:18 #5038 Del Skrevet lørdag kl 18:18 Skogstrolle skrev (14 minutter siden): Nåkka æ aildrii gjør hjem, men kan gjør når æ ligg på hotell.. Vi ligg her bare 2 netter, så e itj så nøye!! Shje... Heheheheheheheee.. Æ frys sånn på fotan!! Æ gjør jo itj sånt, men her kan æ gjør det!! Sa en lattermild Heidi der ho lå med RENE selskinnssko oppi senga, under dyna!! 🫣 Låvv it så gæli!! Skikkelig dannet oppførsel 😒 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet lørdag kl 19:26 #5039 Del Skrevet lørdag kl 19:26 Skogstrolle skrev (1 time siden): Nåkka æ aildrii gjør hjem, men kan gjør når æ ligg på hotell.. Vi ligg her bare 2 netter, så e itj så nøye!! Shje... Heheheheheheheee.. Æ frys sånn på fotan!! Æ gjør jo itj sånt, men her kan æ gjør det!! Sa en lattermild Heidi der ho lå med RENE selskinnssko oppi senga, under dyna!! 🫣 Låvv it så gæli!! Så ren at det ikke er såååå lenge siden hun la ut bilde med de på ute på tur 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet lørdag kl 19:47 #5040 Del Skrevet lørdag kl 19:47 Det sier litt om deg som person at du har så lite respekt og folkeskikk at du legger deg i senga på et hotell med vinterskoa på, men det sier også mye om deg når du velger å fortelle om dette til 60.000 følgere og for såvidt resten av verden også. Ikke bra! 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå