loffen Skrevet 1. februar #4961 Del Skrevet 1. februar Synes hun selv også maler fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 1. februar #4962 Del Skrevet 1. februar Full kontroll skrev (1 time siden): Framsnakker mammaen sin, ikke hverdagskost fra den trut'n , at hun framsnakker noen 😛 Raust av deg Heidi Hun leser her inne vet du så da må hun jo «rette» opp🤡. Hadde også plutselig nye negler dagen etter noen kommenterte her inne de var så skittene…. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 1. februar #4963 Del Skrevet 1. februar (endret) Skogstrolle skrev (På 29.12.2024 den 13.46): Da er ferien over og neste stopp er Trondheim. Som vanlig "orker bare ikke" Heidi å sitte flere timer i bil, så hun tar fly oppover. Liten nedtur at hun måtte vente en halvtime på flybussen hjem til Lademoen. Og Tom koser seg i eget selskap oppover Østerdalen. Blir det Østersund på nyåret med eggerøre og lunkne egg? Da er hotellweekend i Östersund bestilt! Låvv it så gæli!! Endret 1. februar av Skogstrolle Leif 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet mandag kl 10:49 #4964 Del Skrevet mandag kl 10:49 Skogstrolle skrev (På 1.2.2025 den 18.56): Da er hotellweekend i Östersund bestilt! Låvv it så gæli!! Ganske så forutsigbar, ja 😄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet mandag kl 11:00 #4965 Del Skrevet mandag kl 11:00 Pusemusen skrev (9 minutter siden): Ganske så forutsigbar, ja 😄 Shoppe shoppe shoppe - ny « bronsk krim» idag …. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet mandag kl 12:58 #4966 Del Skrevet mandag kl 12:58 LenaBAL skrev (1 time siden): Shoppe shoppe shoppe - ny « bronsk krim» idag …. Har du smakt Norwega ost ? 🙈😂 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet mandag kl 18:31 #4967 Del Skrevet mandag kl 18:31 *morsomt* hvordan hun møter seg selv i døra, med kritikken av Bøe Aldri hørt (fått med meg) at IH noen sinne har sagt noe alà, - ja, æ kan no vær sånn sjøl å, at æ kritisere og e frækk og sånn 😛 Neigu, selvinnsikt er ikke for alle, Ih 😛 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet mandag kl 18:42 #4968 Del Skrevet mandag kl 18:42 Full kontroll skrev (8 minutter siden): *morsomt* hvordan hun møter seg selv i døra, med kritikken av Bøe Aldri hørt (fått med meg) at IH noen sinne har sagt noe alà, - ja, æ kan no vær sånn sjøl å, at æ kritisere og e frækk og sånn 😛 Neigu, selvinnsikt er ikke for alle, Ih 😛 Og hvordan hun kaller Bøe en voksen først og så en godt voksen dame , vet ikke jeg Heidi men synes vel dere er ganske like i oppførsel og væremåte og du er vel det vi kaller godt voksen du og selv om du prøver hysterisk å se ut som du er 19 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet mandag kl 18:55 #4969 Del Skrevet mandag kl 18:55 JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Og hvordan hun kaller Bøe en voksen først og så en godt voksen dame , vet ikke jeg Heidi men synes vel dere er ganske like i oppførsel og væremåte og du er vel det vi kaller godt voksen du og selv om du prøver hysterisk å se ut som du er 19 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Skulle gjerne sendt henne noen (kritiske) spørsmål , men i stor fare for å bli blokkèrt, og dermed miste denne "underholdningen" på snap kan jeg jo ikke risikere 😛 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet mandag kl 20:11 #4970 Del Skrevet mandag kl 20:11 Blir det Östersund hotel i helga tru? Det hadde vært litt av ei opplevelse om noen av oss innpå her sjekka inn om fredagen 😜 Og som vi skulle ha filma og kommentert med duckface og ei nedlatende holdning til alt og alle 😍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet mandag kl 20:28 #4971 Del Skrevet mandag kl 20:28 Full kontroll skrev (1 time siden): Skulle gjerne sendt henne noen (kritiske) spørsmål , men i stor fare for å bli blokkèrt, og dermed miste denne "underholdningen" på snap kan jeg jo ikke risikere 😛 Full kontroll skrev (1 time siden): Skulle gjerne sendt henne noen (kritiske) spørsmål , men i stor fare for å bli blokkèrt, og dermed miste denne "underholdningen" på snap kan jeg jo ikke risikere 😛 Ja gud jeg har noen spørsmål på lur her og som aldri kommer til å blir spurt 😩Men ikke send kl 6 om morraen for hu vil ikke våkn av pling !!! 🤦🏼♀️🤷🏼♀️og Tom fikk vel beskjed før helgen at han måtte hysje og lær seg og lytt ? Gud bedre ! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet tirsdag kl 05:56 #4972 Del Skrevet tirsdag kl 05:56 Ikke verdt å sende IH noen spørsmål eller tilbakemelding. Hun tåler ikke «pling», ~ i verste fall får hun ett nervøst sammenbrudd. Psyken hennes tilsvarer att hun burde legge bort telefonen. Makan til sur og tverr kjerring. Voksen dame som higer etter å se fin ut, men totalkræsjer i alt.. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettengel Skrevet tirsdag kl 06:40 #4973 Del Skrevet tirsdag kl 06:40 Veldig spesielt at hun tar fly til Trondheim og Tom kjører bil. Spurte gubben om hva han hadde sagt om han hadde kjørt bil til Trondheim og jeg hadde tatt fly, han svarte "Da burde vi vurdere om du burde legges inn en eller annen plass". Men tviler ikke et sekund på at Tom koser seg alene i bilen😀 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 12:16 #4974 Del Skrevet tirsdag kl 12:16 nettengel skrev (5 timer siden): Veldig spesielt at hun tar fly til Trondheim og Tom kjører bil. Spurte gubben om hva han hadde sagt om han hadde kjørt bil til Trondheim og jeg hadde tatt fly, han svarte "Da burde vi vurdere om du burde legges inn en eller annen plass". Men tviler ikke et sekund på at Tom koser seg alene i bilen😀 IH du glemte å ta på filter når du var på butikken idag! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 13:09 #4975 Del Skrevet tirsdag kl 13:09 LenaBAL skrev (52 minutter siden): IH du glemte å ta på filter når du var på butikken idag! Jeg har ikke innsett at hun bruker det før nå jeg….. men fra det ene til det andre. Hvor er Tom? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet tirsdag kl 13:23 #4976 Del Skrevet tirsdag kl 13:23 Huff, syns egentlig det er lavmål av meg selv å kommentere hvordan folk snakker. Men InstaHeidi er rett og slett verdensmester i å si ting feil, tror jeg. Har bare sett noen minutter i dag, og da har hun vært på "Pandora" og handla "spaltel" 🙈 Også har hun ingen interesse i å finne ut hva ting heter heller, da sier hun bare "ja ja, what ever". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl 13:39 #4977 Del Skrevet tirsdag kl 13:39 Skravleberta skrev (14 minutter siden): Huff, syns egentlig det er lavmål av meg selv å kommentere hvordan folk snakker. Men InstaHeidi er rett og slett verdensmester i å si ting feil, tror jeg. Har bare sett noen minutter i dag, og da har hun vært på "Pandora" og handla "spaltel" 🙈 Også har hun ingen interesse i å finne ut hva ting heter heller, da sier hun bare "ja ja, what ever". Reagerer på det samme, det er helt hinsides det hun sier til tider. Men mulig hun har noen form for dysleksi, og fryktelig dårlig ordforråd. Hjelper i alle fall ikke med alle disse "engelske" frasene hennes, høres helt idiotisk ut innimellom alle feilene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet tirsdag kl 14:06 #4978 Del Skrevet tirsdag kl 14:06 panzerpølsa skrev (25 minutter siden): Reagerer på det samme, det er helt hinsides det hun sier til tider. Men mulig hun har noen form for dysleksi, og fryktelig dårlig ordforråd. Hjelper i alle fall ikke med alle disse "engelske" frasene hennes, høres helt idiotisk ut innimellom alle feilene. Mulig dysleksi, og dårlig ordforråd, kombinert med null interesse av å lære eller bli korrigert, blir litt av en språksuppe ja. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 14:24 #4979 Del Skrevet tirsdag kl 14:24 Skravleberta skrev (59 minutter siden): Huff, syns egentlig det er lavmål av meg selv å kommentere hvordan folk snakker. Men InstaHeidi er rett og slett verdensmester i å si ting feil, tror jeg. Har bare sett noen minutter i dag, og da har hun vært på "Pandora" og handla "spaltel" 🙈 Også har hun ingen interesse i å finne ut hva ting heter heller, da sier hun bare "ja ja, what ever". Når du bruker all tid på utseende og nettshopping og maling ! Da har du ikke tid til å finne ord vettu 😂🙈 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet tirsdag kl 15:27 #4980 Del Skrevet tirsdag kl 15:27 Hva prøver hun å si her? 🤯😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå