Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at du opprettholder hensynet til miljøet med den ustanselige shoppingen av billige akrylklær, Heidi..

og i dag igjen, så «klikker» hun for at noen spør hvilken butikk hun handler fra. Skal fader meg være glad for at noen spør og viser interesse, spør du meg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (5 timer siden):

Takk for at du opprettholder hensynet til miljøet med den ustanselige shoppingen av billige akrylklær, Heidi..

og i dag igjen, så «klikker» hun for at noen spør hvilken butikk hun handler fra. Skal fader meg være glad for at noen spør og viser interesse, spør du meg.

Å bruke alleri kræddittkort!!!! ( hun har tom pængpong)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (3 timer siden):

Å bruke alleri kræddittkort!!!! ( hun har tom pængpong)

Tom betaler💸💸

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

« interessant» ‘ målgruppe’ hun bestiller klær etter😅Får da være måte på « hvor ung til sinns man er», men men, virker som det viktigste var at det var rååååsa😂

IMG_4878.jpeg

IMG_4879.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles herlig å jobbe og bidra til samfunnet for at Heidi kan sitte hjemme og shoppe fjortisklær og se på tv.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hippyskippy skrev (4 minutter siden):

Føles herlig å jobbe og bidra til samfunnet for at Heidi kan sitte hjemme og shoppe fjortisklær og se på tv.

Spot on! 
for ikke å snakke om den evigvarende belastningen på et allerede overbelastet psykiatrisk  behandlingsapparat, uten tegn til bedring..

Endret av Ananais
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (3 timer siden):

Spot on! 
for ikke å snakke om den evigvarende belastningen på et allerede overbelastet psykiatrisk  behandlingsapparat, uten tegn til bedring..

Det er bare helt tragisk. Men hun lever jo under en stein og har ikke ett snev av selvinnsikt. Alt dreier seg om træææning, nettshopping, Tv, sofa, kjefting og uthenging av andre. Også klemme ut av seg mange falske latterkuler. Idag klarte hun 11 falske latterkuler!! Whatever..jeeeezez.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (44 minutter siden):

Det er bare helt tragisk. Men hun lever jo under en stein og har ikke ett snev av selvinnsikt. Alt dreier seg om træææning, nettshopping, Tv, sofa, kjefting og uthenging av andre. Også klemme ut av seg mange falske latterkuler. Idag klarte hun 11 falske latterkuler!! Whatever..jeeeezez.

De latterkulene er jo totalt malplasserte og jeg fatter ikke HVA hun ler av? Hun presiserer at ALT hun kjøper er på tilbud, men det blir penger av det uansett. Det er forsåvidt ikke min sak, men jeg glemmer ikke da hun fikk fartsbot og det er mulig det var noen andre utgifter i forbindelse med bilen samtidig. Da var det gråt og tenners gnidsel, og den bufferen hun snakker om at hun har var tydeligvis ikke rare greiene den gangen ihvertfall. Vel, det var vel mora som betalte bota, så vidt jeg husker.

Endret av Blue Sky
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

De latterkulene er jo totalt malplasserte og jeg fatter ikke HVA hun ler av? Hun presiserer at ALT hun kjøper er på tilbud, men det blir penger av det uansett. Det er forsåvidt ikke min sak, men jeg glemmer ikke da hun fikk fartsbot og det er mulig det var noen andre utgifter i forbindelse med bilen samtidig. Da var det gråt og tenners gnidsel, og den bufferen hun snakker om at hun har var tydeligvis ikke rare greiene den gangen ihvertfall. Vel, det var vel mora som betalte bota, så vidt jeg husker.

Det var noe styr da hun skulle ha ny seng også. Tom og mora måtte spytte i kronasjer for å få den senga i havn. Heidi har handlet mye mer den siste tiden, mulig hun sparer noen utgifter på å ha Tom hos seg. Kjører alltid hans bil, ergo bruker hun ikke penger på drivstoff. Han betaler nok sin andel av maten også. 

Men du har rett i at den bufferen ikke hadde store beløpet da det ble noen uforutsette regninger 😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (14 timer siden):

Det var noe styr da hun skulle ha ny seng også. Tom og mora måtte spytte i kronasjer for å få den senga i havn. Heidi har handlet mye mer den siste tiden, mulig hun sparer noen utgifter på å ha Tom hos seg. Kjører alltid hans bil, ergo bruker hun ikke penger på drivstoff. Han betaler nok sin andel av maten også. 

Men du har rett i at den bufferen ikke hadde store beløpet da det ble noen uforutsette regninger 😅

Eller så har hun en stor buffer , men sier det ikke ….de som betaler alt av utgifter er jo som andre skriver; Tom (the pengepung) og mora! Så hun sparer vel sine egne …

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Var egentlig ikke det jeg skulle snakk om egentlig ikke."

Hva er det for slags setning?

"Egentlig ikke" to ganger i samme setning. Dette sier hun stadig vekk 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (4 timer siden):

Siste innlegg på insta om at man som kjærester bør kommunisere og ha respekt og bla bla bla.  IH få deg litt selvinnsikt da!!! Det trengs !!!

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusemusen skrev (7 timer siden):

Veldig barnslig språk

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (3 timer siden):

Siste innlegg på insta om at man som kjærester bør kommunisere og ha respekt og bla bla bla.  IH få deg litt selvinnsikt da!!! Det trengs !!!

Instainnlegget hennes var 🤮🤮🤮

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (På 24.1.2025 den 19.40):

Instainnlegget hennes var 🤮🤮🤮

IH - legger seg i senga fullt sminka som en dragartist! 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LenaBAL skrev (13 timer siden):

IH - legger seg i senga fullt sminka som en dragartist! 

Jeg vet ikke hva som er verst jeg, dragartist om dagen eller dragartist om natten….. 🫣😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 26.1.2025 den 12.58):

Jeg vet ikke hva som er verst jeg, dragartist om dagen eller dragartist om natten….. 🫣😅

Kan opplyse om at IH ikke har funnet selvinnsikten.

Syter over Anette Bøe er 67 år og lager såååå mye styr på Farmen i følge IH. Så mye følelsa pga hun ble første kjempe !!  

Og Det kommer fra ei 60 år gammel kjerring som lager rabalder av det meste!!

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pakke fra monkel. M.O.N.K.L, æ bruke å si monkel æ." Ja, eller Monki som det faktisk heter. Ska itj værra lett, si🤦‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (53 minutter siden):

"Pakke fra monkel. M.O.N.K.L, æ bruke å si monkel æ." Ja, eller Monki som det faktisk heter. Ska itj værra lett, si🤦‍♀️

Må jo være full? Ikke riktig navn på leppestift heller, bare rot. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...