Blue Sky Skrevet i går, 09:56 #4821 Del Skrevet i går, 09:56 Sassya skrev (11 timer siden): Det er rett å slett pinlig å se på de to i Egypt. Det er totalt mangel på forståelse og respekt for andre kulturer og religion. De filmer barn, tiggere og damer med niqab og hijab. Man ser at de prøver å skjule ansiktet men T og H ser det ikke. Så går de rundt i fattige boligområder og filmer og ler høylytt. Og viser null respekt for moskeer. H har utringning nesten ned til navelen og går rundt i rødt juleundertøysett🙈 Det er helt vanvittig å prøve å entre en moske i en slik kjole. Når jeg tenker meg om, hvor er det egentlig innafor å bruke en slik kjole? Og jeg mener også å observere at de er helt blinde og døve for de reaksjonene de får fra menneskene de passerer på sin ferd. De får det tilsynelatende ikke med seg i det hele tatt. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 10:56 #4822 Del Skrevet i går, 10:56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 11:06 #4823 Del Skrevet i går, 11:06 (endret) Endret i går, 16:47 av Full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet i går, 12:22 #4824 Del Skrevet i går, 12:22 Blue Sky skrev (2 timer siden): Det er helt vanvittig å prøve å entre en moske i en slik kjole. Når jeg tenker meg om, hvor er det egentlig innafor å bruke en slik kjole? Og jeg mener også å observere at de er helt blinde og døve for de reaksjonene de får fra menneskene de passerer på sin ferd. De får det tilsynelatende ikke med seg i det hele tatt. Dramatiserende personlighetsforstyrrelse er en personlighetstype som kjennetegnes ved overfladiske og labile følelser, selvdramatisering, overdrevne følelsesutbrudd, suggestibilitet, seksualisering og vedholdende søking etter anerkjennelse, underholdning og oppmerksomhet.27. nov. 2024 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet i går, 14:45 #4825 Del Skrevet i går, 14:45 Hun virker litt gjerrig, litt spesielt fra til Egypt eller utenlands og det er jul og ikke kjøpe noe til hverken barn eller barnebarna i det minste… jeg syns ihvertfall det er spesielt…. Tror ikke hun ga de julegave engang…. Tragisk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 14:52 #4826 Del Skrevet i går, 14:52 Princess_81 skrev (3 minutter siden): Hun virker litt gjerrig, litt spesielt fra til Egypt eller utenlands og det er jul og ikke kjøpe noe til hverken barn eller barnebarna i det minste… jeg syns ihvertfall det er spesielt…. Tror ikke hun ga de julegave engang…. Tragisk Joda, hun kjøpte julegave til gullegullan🎄 Hun mente forøvrig at det kun skulle kjøpes gaver til de i år pga ferien og divdiv, ( mener å huske) så hun ble « sur» da Tom ville kjøpe en liten ting til sønnen/ mulig øvrig familie….vet ikke enden på den storyen😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet i går, 15:06 #4827 Del Skrevet i går, 15:06 Full kontroll skrev (13 minutter siden): Joda, hun kjøpte julegave til gullegullan🎄 Hun mente forøvrig at det kun skulle kjøpes gaver til de i år pga ferien og divdiv, ( mener å huske) så hun ble « sur» da Tom ville kjøpe en liten ting til sønnen/ mulig øvrig familie….vet ikke enden på den storyen😉 Helt sykt motbydelig hvor gjerrig og egoistisk den dama er🤮 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 15:11 #4828 Del Skrevet i går, 15:11 (endret) Princess_81 skrev (6 minutter siden): Helt sykt motbydelig hvor gjerrig og egoistisk den dama er🤮 Jaa, ho e vel livredd- mindre på mæ og mæ og blingbling jalla, og så en liten ting t mæ😂 « alt mitt er mitt, alt ditt er ikke fritt, mæst mitt, resten e ditt» 😎 Endret i går, 15:12 av Full kontroll 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet i går, 15:16 #4829 Del Skrevet i går, 15:16 (endret) Ja, hun er slitsom. Ja, hun er rar, og alt for mye for de fleste. Men jeg synes det er litt trist at det skrives side etter side om hvor fæl hun er. Hvilke diagnoser hun sikkert har. At Tom er en fjott som er sammen med henne. Osv. Hun er som hun er, og det er ganske morsomt å følge henne i blant. Men gi henne litt slækk, hun er bare et menneske. Endret i går, 15:16 av Turkis Sau 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 15:56 #4830 Del Skrevet i går, 15:56 Princess_81 skrev (1 time siden): Hun virker litt gjerrig, litt spesielt fra til Egypt eller utenlands og det er jul og ikke kjøpe noe til hverken barn eller barnebarna i det minste… jeg syns ihvertfall det er spesielt…. Tror ikke hun ga de julegave engang…. Tragisk Akkurat det stemmer ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 15:59 #4831 Del Skrevet i går, 15:59 Turkis Sau skrev (41 minutter siden): Ja, hun er slitsom. Ja, hun er rar, og alt for mye for de fleste. Men jeg synes det er litt trist at det skrives side etter side om hvor fæl hun er. Hvilke diagnoser hun sikkert har. At Tom er en fjott som er sammen med henne. Osv. Hun er som hun er, og det er ganske morsomt å følge henne i blant. Men gi henne litt slækk, hun er bare et menneske. Jeg er på en måte enig med deg, men på den annen side har hun vel ca 60.000 følgere så at noen få ytrer seg negativt her inne er vel ikke mer en man kan forvente. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 16:48 #4832 Del Skrevet i går, 16:48 (endret) Full kontroll skrev (5 timer siden): Spoiler Sitat Sitat Sitat Sitat Sitat Sitat Sitat Sitat Endret i går, 16:49 av Full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 16:51 #4833 Del Skrevet i går, 16:51 (endret) Full kontroll skrev (6 timer siden): Endret i går, 17:41 av Full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 16:58 #4834 Del Skrevet i går, 16:58 (endret) ( Spammer med bilder her , tydelig henges det etter grunnet dårlig nett på hytta ! ikke mulig å slette heller ) Endret i går, 17:36 av Full kontroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet i går, 17:44 #4835 Del Skrevet i går, 17:44 Full kontroll skrev (45 minutter siden): ( Spammer med bilder her , tydelig henges det etter grunnet dårlig nett på hytta ! ikke mulig å slette heller ) Så du har ikke full kontroll med andre ord? 🤭 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 17:47 #4836 Del Skrevet i går, 17:47 J_1990 skrev (2 minutter siden): Så du har ikke full kontroll med andre ord? 🤭 Høhø, mista kontroll 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 6 timer siden #4837 Del Skrevet 6 timer siden Da er ferien over og neste stopp er Trondheim. Som vanlig "orker bare ikke" Heidi å sitte flere timer i bil, så hun tar fly oppover. Liten nedtur at hun måtte vente en halvtime på flybussen hjem til Lademoen. Og Tom koser seg i eget selskap oppover Østerdalen. Blir det Østersund på nyåret med eggerøre og lunkne egg? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6 timer siden #4838 Del Skrevet 6 timer siden Blue Sky skrev (På 28.12.2024 den 10.56): Det er helt vanvittig å prøve å entre en moske i en slik kjole. Når jeg tenker meg om, hvor er det egentlig innafor å bruke en slik kjole? Og jeg mener også å observere at de er helt blinde og døve for de reaksjonene de får fra menneskene de passerer på sin ferd. De får det tilsynelatende ikke med seg i det hele tatt. Fikk de tilsnakk i moskeen? Fikk ikke sett kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 6 timer siden #4839 Del Skrevet 6 timer siden Så fan av odd nerdrum, ( eller nedrum som hun sier).. " var det ikke det han hete".🙈..hun er så oppgira i dag at var jo ikke måte på..😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 6 timer siden #4840 Del Skrevet 6 timer siden Tippsi skrev (16 minutter siden): Så fan av odd nerdrum, ( eller nedrum som hun sier).. " var det ikke det han hete".🙈..hun er så oppgira i dag at var jo ikke måte på..😅 Love it så jævla gæli. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå