Shila90 Skrevet 23 timer siden #4761 Del Skrevet 23 timer siden Blue Sky skrev (1 time siden): Tror nesten jeg hadde følt behov for langbukse og tette sko, om ikke annet for å beskytte meg mot driten jeg. Helt enig! Hun må bruke forferdelig mye dårlig skotøy for sine bein. Hun får blemmer, sprekker og ubehag etter hver tur. Hun burde kanskje lagt ned litt mer omsorg og pleie i de beina enn i alt det andre hun prioriterer.. Snodig prioritering i mine øyne 🤷♀️ Må også si, Hurghada frister IKKE. Har selv vært i Sharm El Sheik og Kairo, men frister ikke til gjentagelse det heller.. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 21 timer siden #4762 Del Skrevet 21 timer siden Shila90 skrev (1 time siden): Helt enig! Hun må bruke forferdelig mye dårlig skotøy for sine bein. Hun får blemmer, sprekker og ubehag etter hver tur. Hun burde kanskje lagt ned litt mer omsorg og pleie i de beina enn i alt det andre hun prioriterer.. Snodig prioritering i mine øyne 🤷♀️ Må også si, Hurghada frister IKKE. Har selv vært i Sharm El Sheik og Kairo, men frister ikke til gjentagelse det heller.. Mener at hun har typ psoriasis under føttene., så hun plages. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 19 timer siden #4763 Del Skrevet 19 timer siden (endret) K_mb skrev (På 24.12.2024 den 15.32): Altså...man kan si mye om IH, men å kritisere at hun går med shorts og singlet pluss en cardigan over? Jada vet det er pysj, men hva er forskjellen bortsett fra at det kalles pysj? Er det kun greit i Hellas og på Kanariøyene? Vet at majoriteten i Egypt er muslimer, men det er en demokratisk republik, og det er vel ingen turister som reiser til Egypt for å pakke seg inn! Så konservative da gitt. Egypt har veldig tydelige grenser mellom områder som tilhører turisme og de lokale. Det er kjempestor forskjell på disse turistområdene og livet til en egypter ellers. Å respektere et lands kultur og ta hensyn til religionen i dette landet er en selvfølge for mennesker som har litt innsikt og ønsker å vise respekt. Å følge kleskoder skulle bare mangle når man besøker kirker, offentlige bygninger og restauranter mm. Å ta seg en rusletur i gater der folk ikke har bedt om turister, samt gå forbi en skole med ungdommer der alle jentene bærer «hvite skjerf» (Heidi, det heter hijab) iført minimalt med klær, er mangel på respekt for andre og kunnskapsløst. Ikke det at man blir overrasket over Heidi, men at andre her mener det samme som henne. Turistområdene er gigantiske og luksuriøse og tilpasset for å kle av seg. Men å utsette ung pubertal muslimsk gutt utenfor disse områdene for «haram» og evig fortapelse fordi øynene hans i testosteronrush blir dratt mot slitne silikonpupper og langt bleket løshår er ikke snilt gjort av Heidi. Endret 19 timer siden av Carmen67 Leif 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 19 timer siden #4764 Del Skrevet 19 timer siden Carmen67 skrev (9 minutter siden): Egypt har veldig tydelige grenser mellom områder som tilhører turisme og de lokale. Det er kjempestor forskjell på disse turistområdene og livet til en egypter ellers. Å respektere et lands kultur og ta hensyn til religionen i dette landet er en selvfølge for mennesker som har litt innsikt og ønsker å vise respekt. Å følge kleskoder skulle bare mangle når man besøker kirker, offentlige bygninger og restauranter mm. Å ta seg en rusletur i gater der folk ikke har bedt om turister, samt gå forbi en skole med ungdommer der alle jentene bærer «hvite skjerf» (Heidi, det heter hijab) iført minimalt med klær, er mangel på respekt for andre og kunnskapsløst. Ikke det at man blir overrasket over Heidi, men at andre her mener det samme som henne. Turistområdene er gigantiske og luksuriøse og tilpasset for å kle av seg. Men å utsette ung pubertal muslimsk gutt utenfor disse områdene for «haram» og evig fortapelse fordi øynene hans i testosteronrush blir dratt mot slitne silikonpupper og langt bleket løshår er ikke snilt gjort av Heidi. SÅ enig med deg! Hun er så kunnskapsløs at det er fantastisk! Men for all del, hun er ikke alene om det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 18 timer siden #4765 Del Skrevet 18 timer siden Skogstrolle skrev (3 timer siden): Mener at hun har typ psoriasis under føttene., så hun plages. Det er jeg klar over. Derfor det er viktig med riktig pleie 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 18 timer siden #4766 Del Skrevet 18 timer siden Carmen67 skrev (1 time siden): Egypt har veldig tydelige grenser mellom områder som tilhører turisme og de lokale. Det er kjempestor forskjell på disse turistområdene og livet til en egypter ellers. Å respektere et lands kultur og ta hensyn til religionen i dette landet er en selvfølge for mennesker som har litt innsikt og ønsker å vise respekt. Å følge kleskoder skulle bare mangle når man besøker kirker, offentlige bygninger og restauranter mm. Å ta seg en rusletur i gater der folk ikke har bedt om turister, samt gå forbi en skole med ungdommer der alle jentene bærer «hvite skjerf» (Heidi, det heter hijab) iført minimalt med klær, er mangel på respekt for andre og kunnskapsløst. Ikke det at man blir overrasket over Heidi, men at andre her mener det samme som henne. Turistområdene er gigantiske og luksuriøse og tilpasset for å kle av seg. Men å utsette ung pubertal muslimsk gutt utenfor disse områdene for «haram» og evig fortapelse fordi øynene hans i testosteronrush blir dratt mot slitne silikonpupper og langt bleket løshår er ikke snilt gjort av Heidi. Dette er så riktig. !! Men prøver du å si dette til IH vil hun svare med den hysteriske latteren og komme med et nedlatende svar og rett og slett gi f. For IH gjør det som passer henne selv best og derfor skjønner vi godt hvorfor hun er i konflikt etter konflikt med de fleste 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 18 timer siden #4767 Del Skrevet 18 timer siden Ser ut som et helt for j****g område å feriere i. Unnskyld meg. Men det er vel bra at vi alle ikke ferierer på samme sted. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 15 timer siden #4768 Del Skrevet 15 timer siden Shila90 skrev (8 timer siden): Helt enig! Hun må bruke forferdelig mye dårlig skotøy for sine bein. Hun får blemmer, sprekker og ubehag etter hver tur. Hun burde kanskje lagt ned litt mer omsorg og pleie i de beina enn i alt det andre hun prioriterer.. Snodig prioritering i mine øyne 🤷♀️ Må også si, Hurghada frister IKKE. Har selv vært i Sharm El Sheik og Kairo, men frister ikke til gjentagelse det heller.. jeg syns det ser såååå vakkert ut der hun er så for meg frister det å reise til Hurghada😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 15 timer siden #4769 Del Skrevet 15 timer siden Salmonella skrev (2 timer siden): Ser ut som et helt for j****g område å feriere i. Unnskyld meg. Men det er vel bra at vi alle ikke ferierer på samme sted. Skjønner ikke for jeg syns det er utrolig vakkert der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 14 timer siden #4770 Del Skrevet 14 timer siden Princess_81 skrev (33 minutter siden): Skjønner ikke for jeg syns det er utrolig vakkert der Vakkert og vakkert, har vel sin "sjarm".... Hotellområdet er nyyyydlich da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 14 timer siden #4771 Del Skrevet 14 timer siden Princess_81 skrev (36 minutter siden): Skjønner ikke for jeg syns det er utrolig vakkert der Da spør jeg deg slik jeg spurte en annen tidligere i tråden her. Har du sett snappene??? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 13 timer siden #4772 Del Skrevet 13 timer siden Synes ikke det var noe fint der. Men når de er på ferie,så er det bare gåturer i nærmiljøet, eller på hotellområdet. Ikke noe turer rundt omkring for å se resten av severdighetene. Hadde f.eks aldri dratt til Egypt uten å ha fått sett pyramidene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 12 timer siden #4773 Del Skrevet 12 timer siden Timeglass skrev (1 time siden): Synes ikke det var noe fint der. Men når de er på ferie,så er det bare gåturer i nærmiljøet, eller på hotellområdet. Ikke noe turer rundt omkring for å se resten av severdighetene. Hadde f.eks aldri dratt til Egypt uten å ha fått sett pyramidene. Pyramidene er mange timer unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 3 timer siden #4774 Del Skrevet 3 timer siden Noe sier meg at hun har taxi til havnen kun for å lage ultraspennende båtinnhold på snap 🤠 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 3 timer siden #4775 Del Skrevet 3 timer siden hippyskippy skrev (9 minutter siden): Noe sier meg at hun har taxi til havnen kun for å lage ultraspennende båtinnhold på snap 🤠 Ja, svært informativt og uunnværlig innhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 2 timer siden #4776 Del Skrevet 2 timer siden Princess_81 skrev (13 timer siden): Skjønner ikke for jeg syns det er utrolig vakkert der Ja,virkelig. Søppel flyter overalt i gatene, barn som sitter ved skitne søppelkasser og passer på småsøsken . Og ellers nesten bare mannfolk overalt, utenom turistene 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå