AnneSusanne Skrevet mandag kl 17:03 #4741 Del Skrevet mandag kl 17:03 Ananais skrev (5 timer siden): Så hyggelig når folk kommer med gode tips og råd, og hun bare håner dem.. Fytti grisen, for et utrivelig menneske😣 «vi har reist en del» sier hun.. Jada, du er megabereist Heidi, som har reist til all verdens spennende reisemål; både Gran Canaria, Kreta og Alanya.. Jesuuuus Christ! Her må jeg si meg enig. At det går an å svare så nedlatende som Heidi gjorde til de to stakkars damene som prøvde å gi henne tips. Jeg skjemmes på vegne av Heidi. 《Grøss og gru》 Huff, jeg tenker at hun hadde hatt godt av en wifi/mobildata-detox. Hvem er hun som person hvis hun ikke får vise kropp og "bæpe" på snap?? Jeg tenker at hun trenger å "finne seg selv" men alt håp ser ut til å være ute vedr akkurat det. "Se på meg meg meg meg meg" 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet mandag kl 17:05 #4742 Del Skrevet mandag kl 17:05 Ananais skrev (6 timer siden): Så hyggelig når folk kommer med gode tips og råd, og hun bare håner dem.. Fytti grisen, for et utrivelig menneske😣 «vi har reist en del» sier hun.. Jada, du er megabereist Heidi, som har reist til all verdens spennende reisemål; både Gran Canaria, Kreta og Alanya.. Jesuuuus Christ! Skikkelig ukoselig. 😖 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet mandag kl 17:47 #4743 Del Skrevet mandag kl 17:47 Blue Sky skrev (6 timer siden): Innlegg på Instagram nå hvor hun ligger nærmest oppå Tom på et treningsapparat. Hun greier å vippe på telefonen på slutte slik at hun får med litt av den deilige kroppen sin også og da smiler hun så fornøyd! 🫣 Hun ser ut som hun vil spille i film😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet mandag kl 17:56 #4744 Del Skrevet mandag kl 17:56 AnneSusanne skrev (51 minutter siden): Her må jeg si meg enig. At det går an å svare så nedlatende som Heidi gjorde til de to stakkars damene som prøvde å gi henne tips. Jeg skjemmes på vegne av Heidi. 《Grøss og gru》 Huff, jeg tenker at hun hadde hatt godt av en wifi/mobildata-detox. Hvem er hun som person hvis hun ikke får vise kropp og "bæpe" på snap?? Jeg tenker at hun trenger å "finne seg selv" men alt håp ser ut til å være ute vedr akkurat det. "Se på meg meg meg meg meg" Og tenk for et rabalder hun hadde satt i gang om noen hadde snakket til henne slik hun snakker til folk !?! 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl 18:10 #4745 Del Skrevet mandag kl 18:10 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet mandag kl 19:28 #4746 Del Skrevet mandag kl 19:28 Jeg følger henne ikke slavisk. Må si at hennes tilbakemelding til de som har sendt kommentarer, tips etc sjokkerer meg. Hvordan kan man være så lite sympatisk og takknemlig?? 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet mandag kl 19:39 #4747 Del Skrevet mandag kl 19:39 Sjelden man ser noen med så mye sminke på en strand. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet mandag kl 21:31 #4748 Del Skrevet mandag kl 21:31 Anita321 skrev (1 time siden): Sjelden man ser noen med så mye sminke på en strand. Jeg ser for meg at hun hadde sett yngre ut med mindre/ nedtonet sminke og sluppet ut litt luft ut av « ballong» leppene🫣 Resten av påfyll i kroppen er et sorgens kapittel i seg selv😅 Febrilsk forsøk på å ta igjen en svunnen tid😉 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet mandag kl 22:56 #4749 Del Skrevet mandag kl 22:56 Har lyst å spørre hvor mange lipglossa hun bruker i året men frykter jeg blir blokkert eller hengt ut på Snapchat😇 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet tirsdag kl 10:32 #4750 Del Skrevet tirsdag kl 10:32 Herregud, nå er jeg lettet over at de er trygt tilbake på hotellet, etter å ha vandret gatelangs i nissemor-pysjamas. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 10:39 #4751 Del Skrevet tirsdag kl 10:39 loffen skrev (4 minutter siden): Herregud, nå er jeg lettet over at de er trygt tilbake på hotellet, etter å ha vandret gatelangs i nissemor-pysjamas. Nei slutt da! Gjorde hun virkelig det??? Snakk om å være totalt ukalibrert ifht omgivelsene! En ting er det religiøse og sosiale aspektet, men det ser da fader meg ikke varmt nok ut til å gå så avkledt heller. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet tirsdag kl 10:42 #4752 Del Skrevet tirsdag kl 10:42 Blue Sky skrev (2 minutter siden): Nei slutt da! Gjorde hun virkelig det??? Snakk om å være totalt ukalibrert ifht omgivelsene! En ting er det religiøse og sosiale aspektet, men det ser da fader meg ikke varmt nok ut til å gå så avkledt heller. Hun hadde cardigænn uttapå da, men likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 10:52 #4753 Del Skrevet tirsdag kl 10:52 loffen skrev (9 minutter siden): Hun hadde cardigænn uttapå da, men likevel. Jeg tror søren meg ikke jeg hadde gått sånn i gatene hjemme i Norge en gang jeg 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet tirsdag kl 11:41 #4754 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 OMG!! Heidi i sitt røde juleundertøy i Hurghadas gater gjør at en bilist mister fokus og kjører borti en annen bil 🤣😂🤣 - Æ tru han traff bila han bak her 🫣🤪😂🤣 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet tirsdag kl 14:32 #4755 Del Skrevet tirsdag kl 14:32 Altså...man kan si mye om IH, men å kritisere at hun går med shorts og singlet pluss en cardigan over? Jada vet det er pysj, men hva er forskjellen bortsett fra at det kalles pysj? Er det kun greit i Hellas og på Kanariøyene? Vet at majoriteten i Egypt er muslimer, men det er en demokratisk republik, og det er vel ingen turister som reiser til Egypt for å pakke seg inn! Så konservative da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 15:13 #4756 Del Skrevet tirsdag kl 15:13 K_mb skrev (41 minutter siden): Altså...man kan si mye om IH, men å kritisere at hun går med shorts og singlet pluss en cardigan over? Jada vet det er pysj, men hva er forskjellen bortsett fra at det kalles pysj? Er det kun greit i Hellas og på Kanariøyene? Vet at majoriteten i Egypt er muslimer, men det er en demokratisk republik, og det er vel ingen turister som reiser til Egypt for å pakke seg inn! Så konservative da gitt. Har du sett snapene? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 15:25 #4757 Del Skrevet tirsdag kl 15:25 (endret) Blue Sky skrev (12 minutter siden): Har du sett snapene? Det bekymrer ikke meg om noen synes jeg er konservativ. Noen må være det også, og det kan være på sin plass til tider også tenker jeg. Endret tirsdag kl 15:26 av Blue Sky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet tirsdag kl 15:41 #4758 Del Skrevet tirsdag kl 15:41 Blue Sky skrev (25 minutter siden): Har du sett snapene? Garantert sett hva h*n selv vil ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 13 timer siden #4759 Del Skrevet 13 timer siden På tur i slummen i Hurghada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 13 timer siden #4760 Del Skrevet 13 timer siden Kaffeskål! skrev (12 minutter siden): På tur i slummen i Hurghada Tror nesten jeg hadde følt behov for langbukse og tette sko, om ikke annet for å beskytte meg mot driten jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå