Skogstrolle Skrevet torsdag kl 14:31 #4701 Del Skrevet torsdag kl 14:31 Anneth skrev (2 timer siden): Heidi får rød, sexy stringtruse i julegave fra anonym avsender. Tom har alltid ønska seg at Heidi stiller opp i rød stringtruse. 1+1=2, eller?? 😅😅😅 Sikkert julegave fra hennes store beundrer Mr Mister 💙🥰😘 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet torsdag kl 20:55 #4702 Del Skrevet torsdag kl 20:55 Anneth skrev (9 timer siden): Heidi får rød, sexy stringtruse i julegave fra anonym avsender. Tom har alltid ønska seg at Heidi stiller opp i rød stringtruse. 1+1=2, eller?? 😅😅😅 Synes det der er litt creepy jeg 🚩 Jeg har ikke likt å få ei rød stringtruse fra en fremmed i posten. Men men Heidi syntes det var artig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet torsdag kl 21:36 #4703 Del Skrevet torsdag kl 21:36 Sassya skrev (39 minutter siden): Synes det der er litt creepy jeg 🚩 Jeg har ikke likt å få ei rød stringtruse fra en fremmed i posten. Men men Heidi syntes det var artig. Enig med deg. Det hadde jeg syntes var veldig rart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet fredag kl 10:29 #4704 Del Skrevet fredag kl 10:29 Blue Sky skrev (12 timer siden): Enig med deg. Det hadde jeg syntes var veldig rart. Veldig rart at en snart 60 åring må sende truse til seg selv i posten for å ha noe å vise på snap… 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet fredag kl 11:34 #4705 Del Skrevet fredag kl 11:34 Spesielt at ei dame på snart 60 er så hinsides opptatt av WiFi og Internett når hun skal på ferie. Jeg regner med at de fleste klarer ei uke uten å få alt dokumentert av Heidi. Og jeg antar at andre feriegjester, hotellansatte og andre levende individer setter stor pris på å ikke bli påtvunget filmet på snap, i tide og utide. Så de er nok glade om Heidi ikke har så mye internett kapasitet. Kan heller kanskje bruke litt tid på andre sminke rutiner. Når det skal brukes så store mengder sminke, at man ikke orker ila ett døgn og fjerne sminken og sminke seg på nytt. Da det er så hinsides store mengder som skal klines i trynet. Men må gå med samme sminke i flere døgn. Da kan man kanskje ta grep. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet fredag kl 13:52 #4706 Del Skrevet fredag kl 13:52 ohmylord skrev (2 timer siden): Spesielt at ei dame på snart 60 er så hinsides opptatt av WiFi og Internett når hun skal på ferie. Jeg regner med at de fleste klarer ei uke uten å få alt dokumentert av Heidi. Og jeg antar at andre feriegjester, hotellansatte og andre levende individer setter stor pris på å ikke bli påtvunget filmet på snap, i tide og utide. Så de er nok glade om Heidi ikke har så mye internett kapasitet. Kan heller kanskje bruke litt tid på andre sminke rutiner. Når det skal brukes så store mengder sminke, at man ikke orker ila ett døgn og fjerne sminken og sminke seg på nytt. Da det er så hinsides store mengder som skal klines i trynet. Men må gå med samme sminke i flere døgn. Da kan man kanskje ta grep. Og hun har pakka karriganna visst det bli kaldt …… 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet fredag kl 14:30 #4707 Del Skrevet fredag kl 14:30 (endret) J_1990 skrev (På 14.12.2024 den 23.28): Blir sikkert fart med VNP😂 Eller VPN som det egentlig heter. Forbausende dårlig ordforråd og uttale på den dama. Nok engang skal hun på ferie til et sted hun ikke kan navnet på Endret fredag kl 14:30 av ulltøffel 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet fredag kl 14:51 #4708 Del Skrevet fredag kl 14:51 LenaBAL skrev (56 minutter siden): Og hun har pakka karriganna visst det bli kaldt …… Hva er karriganna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet fredag kl 14:59 #4709 Del Skrevet fredag kl 14:59 Jonette skrev (8 minutter siden): Hva er karriganna? Cardigan i flertall 😅 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet fredag kl 15:46 #4710 Del Skrevet fredag kl 15:46 Blue Sky skrev (44 minutter siden): Cardigan i flertall 😅 Takk, da har jeg lært et nytt ord!Trøndersk er ikke lett for en vestlending,😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet fredag kl 15:48 #4711 Del Skrevet fredag kl 15:48 Jonette skrev (1 minutt siden): Takk, da har jeg lært et nytt ord!Trøndersk er ikke lett for en vestlending,😄 Det er ironi altså. "Carriganna" er Heidis talemåte, ikke typisk trøndersk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet fredag kl 16:14 #4712 Del Skrevet fredag kl 16:14 AnneSusanne skrev (21 minutter siden): Det er ironi altså. "Carriganna" er Heidis talemåte, ikke typisk trøndersk. Takk for opplysningen,har forstått at hun er en "spesiell dame" Følger henne ikke, men leser nå av og til her inne..🧐 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet fredag kl 21:51 #4713 Del Skrevet fredag kl 21:51 Atter et gjensyn på Gardermoen med kyssing med gigalepper er overstått! Nå gleder vi oss til resten! 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet fredag kl 22:42 #4714 Del Skrevet fredag kl 22:42 AnneSusanne skrev (6 timer siden): Det er ironi altså. "Carriganna" er Heidis talemåte, ikke typisk trøndersk. Hun sa carriganjakker. Tror cardigan betyr jakke. Så Heidi har med seg mange jakkejakker😉 - ellers alt bare velstand og bra er det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet lørdag kl 01:50 #4715 Del Skrevet lørdag kl 01:50 Gleder meg til hun skal på morgentur med den nye nissedrakten🤠 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet lørdag kl 07:19 #4716 Del Skrevet lørdag kl 07:19 Anneth skrev (På 19.12.2024 den 12.41): Heidi får rød, sexy stringtruse i julegave fra anonym avsender. Tom har alltid ønska seg at Heidi stiller opp i rød stringtruse. 1+1=2, eller?? 😅😅😅 Hvor mange menn" følger" henne og synes hennes temaer er interessane? Dette kom fra "gutta" var det hun leste opp🤣. Kunne vært sant hvis hun var 25 år, men dama er snart 60 år. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet lørdag kl 11:17 #4717 Del Skrevet lørdag kl 11:17 Anita321 skrev (3 timer siden): Hvor mange menn" følger" henne og synes hennes temaer er interessane? Dette kom fra "gutta" var det hun leste opp🤣. Kunne vært sant hvis hun var 25 år, men dama er snart 60 år. Hun er så oppmerksomhets syk at hun sender undertøy til seg selv og sier det er fra gutta…..tror alle skjønner at T kunne fått yngre og bedre , men det gjelder ikke IH…. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet lørdag kl 11:39 #4718 Del Skrevet lørdag kl 11:39 Men, samme hvor mye vi vrir og vender på det, så har Heidi en flott kropp til hennes alder! Hun trener og holder seg mer i form enn andre på sin alder, det skal hun ha!! Gleder meg til å følge dem i Egypt, men håper at hun følger "dresskoden" der nede og lar den lille røde ligge igjen på rommet 🧕 Men jøss, gjør hun ikke det, så er det bare å spenne seg fast 🍿 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet lørdag kl 12:04 #4719 Del Skrevet lørdag kl 12:04 Skogstrolle skrev (18 minutter siden): Men, samme hvor mye vi vrir og vender på det, så har Heidi en flott kropp til hennes alder! Hun trener og holder seg mer i form enn andre på sin alder, det skal hun ha!! Gleder meg til å følge dem i Egypt, men håper at hun følger "dresskoden" der nede og lar den lille røde ligge igjen på rommet 🧕 Men jøss, gjør hun ikke det, så er det bare å spenne seg fast 🍿 Du kan nok bare spenne deg fast først som sist. Den er nok på til morgenturen i morgen 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet lørdag kl 12:08 #4720 Del Skrevet lørdag kl 12:08 Skogstrolle skrev (23 minutter siden): Men, samme hvor mye vi vrir og vender på det, så har Heidi en flott kropp til hennes alder! Hun trener og holder seg mer i form enn andre på sin alder, det skal hun ha!! Gleder meg til å følge dem i Egypt, men håper at hun følger "dresskoden" der nede og lar den lille røde ligge igjen på rommet 🧕 Men jøss, gjør hun ikke det, så er det bare å spenne seg fast 🍿 Helt enig med deg, ang trening/kropp versus mange andre i hennes alder. Jeg la merke til at det var en veldig fin og linjerett handskrift utenpå den bobleplastkonvolutten hun åpnet. Hun gispet før hun i det hele tatt hadde fått ut pakken. Wooow... Hun gleder seg til å filme ting og tang. Og vi gleder oss til å se ting og tang. 🍿🍿🍿 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå