AnneSusanne Skrevet mandag kl 12:11 #4681 Del Skrevet mandag kl 12:11 Skravleberta skrev (12 timer siden): Tenk at det er voksne folk som sitter og kommenterer folks utseende sånn, skammelig! Jeg er forresten over 50 år, har minimalt med skrukker i ansiktet, mens huden på halsen min har blitt mye løsere de siste årene og på brystet har jeg skrukker og sprukket hud. Dere får fyre løs mot meg også da... Du hadde muligens fått hørt det hvis du hadde eksponert deg på lik linje som Insta'Heidi gjør. Men enig, det kom en del stygge kommentarer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet mandag kl 12:14 #4682 Del Skrevet mandag kl 12:14 Jeg syns Heidi er så fin når hun ikke har så mye øyesminke på. Men jeg har fått med meg at hun ikke liker at vi påpeker det til henne. Derfor kan jeg skrive det her på KG heller. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet mandag kl 16:45 #4683 Del Skrevet mandag kl 16:45 AnneSusanne skrev (4 timer siden): Jeg syns Heidi er så fin når hun ikke har så mye øyesminke på. Men jeg har fått med meg at hun ikke liker at vi påpeker det til henne. Derfor kan jeg skrive det her på KG heller. Hun er veldig fin med dempet sminke, men det kan vi, som sagt, ikke si høyt 🙃 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet mandag kl 17:30 #4684 Del Skrevet mandag kl 17:30 Skogstrolle skrev (44 minutter siden): Hun er veldig fin med dempet sminke, men det kan vi, som sagt, ikke si høyt 🙃 Jo, det synes jeg vi kan. Og jeg er enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet mandag kl 17:38 #4685 Del Skrevet mandag kl 17:38 Blue Sky skrev (5 minutter siden): Jo, det synes jeg vi kan. Og jeg er enig. Det jeg mente var at vi kan ikke sende en snap til Heidi og fortelle henne det. Det liker hun ikke. Da blir det felles skjennepreken på snap. Men vi kan "åff kårs" fortsatt fortelle det.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet mandag kl 20:09 #4686 Del Skrevet mandag kl 20:09 AnneSusanne skrev (2 timer siden): Det jeg mente var at vi kan ikke sende en snap til Heidi og fortelle henne det. Det liker hun ikke. Da blir det felles skjennepreken på snap. Men vi kan "åff kårs" fortsatt fortelle det.. Og risikere å bli blokkert?? Tror ikke det nei 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet mandag kl 21:58 #4687 Del Skrevet mandag kl 21:58 Skogstrolle skrev (1 time siden): Og risikere å bli blokkert?? Tror ikke det nei 🫣 Var @Blue Sky som mente det😉😜 (kan du skylde på andre?😂) -jeg har ikke tenkt å skriv å fortelle voksne folk som jeg ikke kjenner hva de bør gjøre. Jeg bare skrev at jeg syns Heidi er fin med mindre øyesminke. Hun ser faktisk yngre ut da😌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 00:06 #4688 Del Skrevet i går, 00:06 AnneSusanne skrev (2 timer siden): Var @Blue Sky som mente det😉😜 (kan du skylde på andre?😂) -jeg har ikke tenkt å skriv å fortelle voksne folk som jeg ikke kjenner hva de bør gjøre. Jeg bare skrev at jeg syns Heidi er fin med mindre øyesminke. Hun ser faktisk yngre ut da😌 Mulig jeg misforsto, mente at vi kunne si det her på kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 08:32 #4689 Del Skrevet i går, 08:32 Det er egentlig ikke lite man signer opp for som følger av IH på snap. Snappen i går var et klassisk eksempel. Den starter med hennes usigelige tristhet og tunghet over «blåmandag» og hennes sorg over brutte relasjoner og tunge tanker rundt jul og fortid og går så videre til å gi oss innsikt i hennes reaksjon på en følger som har kommet med kritiske kommentarer til henne. Hun presiserer at vi følgerne ikke aner en «pøkk» om henne. Noe jeg nesten må smile til, for jeg føler at jeg har blitt tatt med ganske langt inn i hennes liv, følelser, opp og nedturer og you name it. Ja nesten helt opp i senga har jeg motstrebende blitt med 😃. Jeg skjønner jo at jeg egentlig ikke kjenner til noe som helst, men man kan jo bli forledet til å tro at man kjenner denne dama litt hvis man har fulgt henne i noen år 😅. Hun snakker seg i løpet av gårdsdagens snap opp i et mere akseptabelt stemningsleie, og avslutter med latter. Træning no, da bli det likar! 😄 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet i går, 11:03 #4690 Del Skrevet i går, 11:03 (endret) Blue Sky skrev (2 timer siden): Det er egentlig ikke lite man signer opp for som følger av IH på snap. Snappen i går var et klassisk eksempel. Den starter med hennes usigelige tristhet og tunghet over «blåmandag» og hennes sorg over brutte relasjoner og tunge tanker rundt jul og fortid og går så videre til å gi oss innsikt i hennes reaksjon på en følger som har kommet med kritiske kommentarer til henne. Hun presiserer at vi følgerne ikke aner en «pøkk» om henne. Noe jeg nesten må smile til, for jeg føler at jeg har blitt tatt med ganske langt inn i hennes liv, følelser, opp og nedturer og you name it. Ja nesten helt opp i senga har jeg motstrebende blitt med 😃. Jeg skjønner jo at jeg egentlig ikke kjenner til noe som helst, men man kan jo bli forledet til å tro at man kjenner denne dama litt hvis man har fulgt henne i noen år 😅. Hun snakker seg i løpet av gårdsdagens snap opp i et mere akseptabelt stemningsleie, og avslutter med latter. Træning no, da bli det likar! 😄 Tenk å måtte forholde seg til den Berg og dalbanen i det virkelige liv? og velmenende råd blir tatt som kritikk og blokkert tvert .. Endret i går, 11:29 av LenaBAL 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21 timer siden #4691 Del Skrevet 21 timer siden ….. og nå sier hun at hun snapper ikke om de vanskelige tingene og de tunge stundene for å dekke sitt eget behov for å prate om det. Hun gjør det for å hjelpe andre som sliter…… ooooookei….. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 12 timer siden #4692 Del Skrevet 12 timer siden Blue Sky skrev (8 timer siden): ….. og nå sier hun at hun snapper ikke om de vanskelige tingene og de tunge stundene for å dekke sitt eget behov for å prate om det. Hun gjør det for å hjelpe andre som sliter…… ooooookei….. Oh my loooord! Jeg sliter ikke men blir jo nesten deprimert av å se de snappene. Så da lurer jeg på hvordan de som virkelig sliter reagerer på de. Må jo bare gjøre vondt verre 😪 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 10 timer siden #4693 Del Skrevet 10 timer siden Blue Sky skrev (11 timer siden): ….. og nå sier hun at hun snapper ikke om de vanskelige tingene og de tunge stundene for å dekke sitt eget behov for å prate om det. Hun gjør det for å hjelpe andre som sliter…… ooooookei….. selvinnsikt finnes ikke hos IH, det er nok derfor , som hun selv sier,» æ har gått i maaaaange år te psykiater…..» Hun er snart 60, og har gått i maaaange år. Kjenner jeg blir provosert på vegne av barn og unge som blir stående årevis i kø for å få hjelp…… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 10 timer siden #4694 Del Skrevet 10 timer siden LenaBAL skrev (26 minutter siden): selvinnsikt finnes ikke hos IH, det er nok derfor , som hun selv sier,» æ har gått i maaaaange år te psykiater…..» Hun er snart 60, og har gått i maaaange år. Kjenner jeg blir provosert på vegne av barn og unge som blir stående årevis i kø for å få hjelp…… Noen mennesker er det umulig å hjelpe. Uansett hvor mange år, eller behandling som gis. Heidi ser ikke selv sin egen situasjon, å verdens beste behandler vil aldri kunne snu hennes tankegang og væremåte. På lik linje med at noen aldri greier å bli rusfrie, slutte med kriminalitet osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 6 timer siden #4695 Del Skrevet 6 timer siden LenaBAL skrev (3 timer siden): selvinnsikt finnes ikke hos IH, det er nok derfor , som hun selv sier,» æ har gått i maaaaange år te psykiater…..» Hun er snart 60, og har gått i maaaange år. Kjenner jeg blir provosert på vegne av barn og unge som blir stående årevis i kø for å få hjelp…… Dette! Der er så riktig det. Tenk å bruke opp verdifull tid og ressurser, når det finnes så uendelig mange unge som burde hatt denne hjelpen, men som ikke får den. Det er provoserende! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4 timer siden #4696 Del Skrevet 4 timer siden (endret) LenaBAL skrev (5 timer siden): selvinnsikt finnes ikke hos IH, det er nok derfor , som hun selv sier,» æ har gått i maaaaange år te psykiater…..» Hun er snart 60, og har gått i maaaange år. Kjenner jeg blir provosert på vegne av barn og unge som blir stående årevis i kø for å få hjelp…… Dette er jeg SÅ enig i! Andre får ikke en gang stå i kø for å komme inn til psykiater med offentlig avtale, de har ikke plass til de som trenger det! At slike som Heidi han gå i flere tiår uten å komme av flekken er jo bare håpløst, den personen hun går til burde si at nå kan jeg ikke hjelpe deg mer. Endret 4 timer siden av loffen Skrivefeil 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 4 timer siden #4697 Del Skrevet 4 timer siden loffen skrev (26 minutter siden): Dette er jeg SÅ enig i! Andre får ikke en gang stå i kø for å komme inn til psykiater med offentlig avtale, de har ikke plass til de som trenger det! At slike som Heidi han gå i flere tiår uten å komme av flekken er jo bare håpløst, den personen hun går til burde si at nå kan jeg ikke hjelpe deg mer. Hun går vel kun til psykiater for å få "tømt seg", var det ikke det hun selv sa? Jeg synes hun tømmer seg litt hver dag på SnapChat og Insta, selv om hun prater i koder som "ingen" forstår. Men, dem som har fulgt henne i mange år har vel fått høre Heidis side av saken, og ingenting er hennes skyld. Saint nei, mamma!?!!? Mamma, no må du si det, mamma.. !! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå