Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tippsi skrev (39 minutter siden):

Ble litt vell mye ditt og datt  og bla,bla,bla i dag🙈, fikk ikke med meg så mye av det dær..  😅

Ingenting som overrasker med Heidi lengre, likevel klarte hun å ta egoet sitt til nye høyder i dag😅 Denne « snakke til »  og ikke snakke med , overfor Tom, minner meg mere og mere  om total umyndiggjøring av en oppegående voksen mann. 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (17 timer siden):

Tror helst Heidi vil ha både i pose og sekk og hun har vært tydelig på at hun ikke gidder å drive et epf, så hun skal være veldig forsiktig nå fremover. Årsoppgaver som blir meldt inn er lette å sjekke ut, og slike reklameutgifter, herunder affiliates, for firmaer som driver seriøst blir utgiftsført. Om hun bikker 0,4G og «glemmer» å melde inn til NAV kan hun fort få trøbbel. Noe annet er at om hun starter epf, kan alle reiser mm utgiftsføres som innhold på snappen. Hun har fått stjerne nå og har blitt betraktelig mer aktuell for diverse firmaer som selger produkter og tjenester. Det blir nok mange slike «gaver» i posten fremover, og da spørs det om hun klarer å motstå fristelsen til mer shopping og reising. Å sitte og vifte med en føner foran kamera var jo ganske lettjent nå i første omgang. 

Hun kan fint prøve seg med egen næring noen år og komme tilbake på ufør som du skriver, men når det ikke skal mer til enn at en tannpleier er «vanskelig» før Heidi bikker, kan man undres på hva hun tåler av opp- og nedturer og papirarbeid ved å drifte et firma. Hun er ufør for en grunn. 

Tror også at å drifte et firma hadde blitt for mye for henne. Enig i alt du skriver- eneste er at hun har ikke fått stjerne? Den som vises har hun satt på selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 minutter siden):

Tror også at å drifte et firma hadde blitt for mye for henne. Enig i alt du skriver- eneste er at hun har ikke fått stjerne? Den som vises har hun satt på selv. 

Går det an å sette på stjerne selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (2 minutter siden):

Går det an å sette på stjerne selv? 

Jeg ser bare ei stjerne til høyre for navnet hennes. Det er ikke vanlig «snap-stjerne». ( de pleier står over navnene, på venstre side)

Den hun har tror jeg bare hun har satt på sammen med flagget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Tom fått voksenkjeft foran titusenvis av følgere. Fatter ikke hvor tålegrensa hans går. Psykisk sykdom og livssorg gir ingen rett til å behandle andre ufint. Heidi burde gått seg en tur alene og bearbeidet dette som kom opp. Å kreve at andres dag skal baseres egne opp- og nedturer er tidvis ok når ting skjer, men dette er en kronisk tilstand og kun hun alene er ansvarlig for sine følelser når det er slik på det jevne. 
Veldig slitsomt med mennesker som ikke evner å se sin egen rolle i andres hverdag og i tillegg krever dem til ansvar for egne følelser. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Jeg ser bare ei stjerne til høyre for navnet hennes. Det er ikke vanlig «snap-stjerne». ( de pleier står over navnene, på venstre side)

Den hun har tror jeg bare hun har satt på sammen med flagget. 

Ok, da forstår jeg ikke hvorfor hun har satt den der til misforståelse så lenge hun er tydelig på at dette ikke er en kommersiell kanal. Men du har rett, det kommer ikke reklamesnutter mellom innleggene hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Ok, da forstår jeg ikke hvorfor hun har satt den der til misforståelse så lenge hun er tydelig på at dette ikke er en kommersiell kanal. Men du har rett, det kommer ikke reklamesnutter mellom innleggene hennes. 

Har også tenkt at det er litt rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (56 minutter siden):

Da har Tom fått voksenkjeft foran titusenvis av følgere. Fatter ikke hvor tålegrensa hans går. Psykisk sykdom og livssorg gir ingen rett til å behandle andre ufint. Heidi burde gått seg en tur alene og bearbeidet dette som kom opp. Å kreve at andres dag skal baseres egne opp- og nedturer er tidvis ok når ting skjer, men dette er en kronisk tilstand og kun hun alene er ansvarlig for sine følelser når det er slik på det jevne. 
Veldig slitsomt med mennesker som ikke evner å se sin egen rolle i andres hverdag og i tillegg krever dem til ansvar for egne følelser. 

Voksenkjeft ja. I aller høyeste grad. Kjenner jeg blir helt uvel på Tom sine vegne. Da dette på ingen måte er første gangen han blir irettesatt. Hun skal til stadighet ha han til å prate. Men når han først åpner nebbet kommer denne grusomme hekselatteren mens han snakker. Hun har ikke fått trøst av han igår. Hun trøster jo alltid?!?! NOT. Da de var på trening og Tom hadde tydelige smerter i skulderen. Da var det viktigere og filme han enn og trøste. For ei selvsentrert dame!!

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i natt om at jeg besøkte InstaHeidi og måtte le da jeg våknet. I drømmen skulle hun vise meg rundt i huset sitt og det eneste hun sa, var at det var jalla jalla og det var jalla jalle og avsluttet setningene med ikke sant?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa også at ny tur var bestilt. Turen var til Danmark og NÅ hadde hun FAKTISK betalt noe av den selv. Hmmmm.... Tidligere når hun har fått spørsmål om hvordan hun råd til alle disse turene, eller at folk har kommentert at det var Tom som betalte, så har hun gått fullstendig i forsvar.  Hun har fornektet det, og påstått at hun betalte sin part.  Det stemmer jo ikke, men innrømmer hun det? Neida, den dama der innrømmer jo ikke "noe". Jeg skjønner ikke at Tom har giddet å betalt for å ha med det "spetakkelet" der....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (3 timer siden):

Voksenkjeft ja. I aller høyeste grad. Kjenner jeg blir helt uvel på Tom sine vegne. Da dette på ingen måte er første gangen han blir irettesatt. Hun skal til stadighet ha han til å prate. Men når han først åpner nebbet kommer denne grusomme hekselatteren mens han snakker. Hun har ikke fått trøst av han igår. Hun trøster jo alltid?!?! NOT. Da de var på trening og Tom hadde tydelige smerter i skulderen. Da var det viktigere og filme han enn og trøste. For ei selvsentrert dame!!

Det må jo være noe med Tom, som gjør at han blir hos Heidi. Ingen normale mennesker holder ut ett sånn forhold, så jeg tenker jo at saken har flere sider. Ett eller annet rart er det, som vi ikke vet / ser. Heidi har jo åpenbart store psykiske utfordringer, og manglende selvinnsikt og filter. Alt er alltid alle andres feil, og hun har inntatt offerrollen så det holder. Ett normalt menneske hadde pakket sekken å dratt for lengst. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (33 minutter siden):

Det må jo være noe med Tom, som gjør at han blir hos Heidi. Ingen normale mennesker holder ut ett sånn forhold, så jeg tenker jo at saken har flere sider. Ett eller annet rart er det, som vi ikke vet / ser. Heidi har jo åpenbart store psykiske utfordringer, og manglende selvinnsikt og filter. Alt er alltid alle andres feil, og hun har inntatt offerrollen så det holder. Ett normalt menneske hadde pakket sekken å dratt for lengst. 

Støtter denne. Alle skjønner jo at IH har problemer som gjør at hun ikke klarer å ha normale relasjoner til noen. Hvorfor Tom finner seg i å bli latterliggjort foran tusenvis på offentlig snap og i tillegg betaler for dette spetakkelet IH er helt uforståelig !!!  Mange damer som er interessert i Tom

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LenaBAL skrev (1 time siden):

Støtter denne. Alle skjønner jo at IH har problemer som gjør at hun ikke klarer å ha normale relasjoner til noen. Hvorfor Tom finner seg i å bli latterliggjort foran tusenvis på offentlig snap og i tillegg betaler for dette spetakkelet IH er helt uforståelig !!!  Mange damer som er interessert i Tom

Mener du det? At mange damer er interessert i Tom? 

Jeg får frysninger nedover ryggen av han jeg, creepy type. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (På 1.11.2024 den 8.30):

Da forstår seg 🤗

Skal se at hun blir bitt av pastillen nå 💰

Pastillen ?? 😅 autocorrect håper eg? 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
panzerpølsa skrev (6 timer siden):

Sist d va slutt ble det jo reine utskjellinga på nett og ka han hadd gjort mot ho ja, trur ikke han tør æ å gå. Jeg haddde vært livredd. Hun setter jo igang ett helvette han kommer t å angre på. At han lar ho sitta å ydmyk han sånn ho hell på! Ærlig talt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det pirågi til middag med bla bla bla, stekt i ovnen og bla bla bla. Loveitsågæli ditt og datt 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (6 timer siden):

Idag ble det pirågi til middag med bla bla bla, stekt i ovnen og bla bla bla. Loveitsågæli ditt og datt 

... Og etter en dårlig hjemmeperiode, så blir det snart tur😂Evigvarende filming av frokostbuffé, hele hotellrommet, gater opp og gater ned, alle rom på museer og "you name it" 😂. Når man er snart 60 år, så bør man vel forstå at alle har sett en frokostbuffet før.... For å ikke glemme kjefting og klaging, fordi det er jo "noe" som er galt overalt hvor hun ferdes..... 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tåler ikke at Tom spiller et spill på mobilen, men han skal tåle at hun utleverer både seg selv og ham i gode og onde dager på snap. Det er toppen av mangel på selvinnsikt! Kan noen være så snill å fortelle henne det?? Jeg orker ikke, jeg har blitt sperra av henne hver gang jeg «åpner kjeften», så jeg har lært! 😏

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...