Axa Skrevet 21. oktober #4321 Del Skrevet 21. oktober Er det bare meg eller ser det ut som munnen hennes er skjev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 21. oktober #4322 Del Skrevet 21. oktober Axa skrev (8 minutter siden): Er det bare meg eller ser det ut som munnen hennes er skjev? Ho har vert hos tannlege, full i bedøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 21. oktober #4323 Del Skrevet 21. oktober Nice skrev (26 minutter siden): Ho har vert hos tannlege, full i bedøvelse. Da skjønner jeg. Jeg scrollet fort gjennom snapene 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 22. oktober #4324 Del Skrevet 22. oktober De leppene er alltid litt skjeve, blir kanskje sånn med så mye fillers?🤔🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 23. oktober #4325 Del Skrevet 23. oktober Nå reklamerer hun for et produkt uten å merke med «annonse», men jeg har IKKE tenkt å minne henne på det 😅🫣 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 23. oktober #4326 Del Skrevet 23. oktober Blue Sky skrev (11 minutter siden): Nå reklamerer hun for et produkt uten å merke med «annonse», men jeg har IKKE tenkt å minne henne på det 😅🫣 Kan ikke si jeg akkurat ble "påvirket " til å kjøpe...piller seg i nesen underveis 🫣.. dette var ikke hennes greie, så unaturlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 23. oktober #4327 Del Skrevet 23. oktober Tippsi skrev (2 timer siden): Kan ikke si jeg akkurat ble "påvirket " til å kjøpe...piller seg i nesen underveis 🫣.. dette var ikke hennes greie, så unaturlig Hun prøver så hardt at det blir vondt å se på 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 23. oktober #4328 Del Skrevet 23. oktober Hjelpes. Hun er absolutt ingen selger... fikk ikke lyst på ny føner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 23. oktober #4329 Del Skrevet 23. oktober Tippsi skrev (3 timer siden): Kan ikke si jeg akkurat ble "påvirket " til å kjøpe...piller seg i nesen underveis 🫣.. dette var ikke hennes greie, så unaturlig Det var jo akkurat dette hun IKKE skulle gjøre. Hun var såååå lei av å se andre influensere reklamere for produkter.. Mistenker nå at dette var hennes eneste og første tilbud 😂 Gikk rett på den ho! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 23. oktober #4330 Del Skrevet 23. oktober Blue Sky skrev (3 timer siden): Nå reklamerer hun for et produkt uten å merke med «annonse», men jeg har IKKE tenkt å minne henne på det 😅🫣 Nettopp, er vel allment kjent at man skal gjøre det. Det var mye snakk om det i media for noen år siden, men hun følger jo ikke med. Bare opptatt av seg selv... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 24. oktober #4331 Del Skrevet 24. oktober Artig at hun selv sier at hun ikke vanligvis gjør reklame, men at unntak skjer.. og denne gangen var det helt tilfeldig🤪 Ja.. det gir mening. Og, at dette var et produkt hun virkelig kunne stå inne for. For et døgn siden viste hun jo ingenting om merket eller produktet. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 24. oktober #4332 Del Skrevet 24. oktober Ananais skrev (1 time siden): Artig at hun selv sier at hun ikke vanligvis gjør reklame, men at unntak skjer.. og denne gangen var det helt tilfeldig🤪 Ja.. det gir mening. Og, at dette var et produkt hun virkelig kunne stå inne for. For et døgn siden viste hun jo ingenting om merket eller produktet. Og hun merker ikke reklame og disse insta innleggene som er ren klipp og lim fra Google som hun fremstiller som sine egne ord. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 24. oktober #4333 Del Skrevet 24. oktober LenaBAL skrev (6 minutter siden): Og hun merker ikke reklame og disse insta innleggene som er ren klipp og lim fra Google som hun fremstiller som sine egne ord. Ja, det har du jaggu rett i. Jeg synes det virker som tomme fraser og litt teatralsk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 24. oktober #4334 Del Skrevet 24. oktober (endret) Blue Sky skrev (12 minutter siden): Ja, det har du jaggu rett i. Jeg synes det virker som tomme fraser og litt teatralsk. Det virker som det er klippet fra boken til Janette Røseth. Hun selv fikk en mann som brått fikk hjerneslag. Jeg synes det er kvalmt hvordan hun eier begrepet livssorg når hun har foreldre i livet, flotte døtre, barnebarn, en mann som pæmprer henne max. Hun røyker og soler seg, men er frisk, hun gidder ikke ta vare på tennene, men det får hun dekket av oss skattebetalere. Hun lever på ferie, og i kosmetiske salonger. Hennes livssorg og livssituasjon kunne hun gjort noe med. Vært mindre selvopptatt, og omsorgsfull ovenfor andre f.eks. Endret 24. oktober av Saywhat 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 24. oktober #4335 Del Skrevet 24. oktober Ananais skrev (1 time siden): Artig at hun selv sier at hun ikke vanligvis gjør reklame, men at unntak skjer.. og denne gangen var det helt tilfeldig🤪 Ja.. det gir mening. Og, at dette var et produkt hun virkelig kunne stå inne for. For et døgn siden viste hun jo ingenting om merket eller produktet. Du kan være sikker på at dette var et spill for galleriet. Hun sa i et radiointervju for en del år siden at hun tok ikke på seg reklameoppdrag for mindre enn 5000kr, hun var dritsur i intervjuet også. ( intervjuet var en prank den gangen) Så de var nok enige om pris før hun fikk føneren. At curli sponser slike mennesker er grunn for å ikke kjøpe, tenker jeg, men de har visst rast bort i følge instaheidi. Annonsørene ser jo at hun tiltrekker seg en del godt voksne damer, og de er en sterk kjøpegruppe. Men hun kunne ikke vise hvordan den virket fordi hun har bare løshår, og det vil hun helst ikke vise. Ifølge henne selv har hun naturlig fall i håret🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 24. oktober #4336 Del Skrevet 24. oktober Saywhat skrev (25 minutter siden): Det virker som det er klippet fra boken til Janette Røseth. Hun selv fikk en mann som brått fikk hjerneslag. Jeg synes det er kvalmt hvordan hun eier begrepet livssorg når hun har foreldre i livet, flotte døtre, barnebarn, en mann som pæmprer henne max. Hun røyker og soler seg, men er frisk, hun gidder ikke ta vare på tennene, men det får hun dekket av oss skattebetalere. Hun lever på ferie, og i kosmetiske salonger. Hennes livssorg og livssituasjon kunne hun gjort noe med. Vært mindre selvopptatt, og omsorgsfull ovenfor andre f.eks. Dette 💯💯💯💯💯💯🙏🏽🙏🏽🙏🏽spot on!!! 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 24. oktober #4337 Del Skrevet 24. oktober (endret) Saywhat skrev (7 timer siden): Det virker som det er klippet fra boken til Janette Røseth. Hun selv fikk en mann som brått fikk hjerneslag. Jeg synes det er kvalmt hvordan hun eier begrepet livssorg når hun har foreldre i livet, flotte døtre, barnebarn, en mann som pæmprer henne max. Hun røyker og soler seg, men er frisk, hun gidder ikke ta vare på tennene, men det får hun dekket av oss skattebetalere. Hun lever på ferie, og i kosmetiske salonger. Hennes livssorg og livssituasjon kunne hun gjort noe med. Vært mindre selvopptatt, og omsorgsfull ovenfor andre f.eks. Hva med livssorgen til hennes familiemedlemmer som har snudd ryggen til Heidi? Hvordan har dem det når dem garantert får høre av folk hvor "fæle" dem er som ikke har kontakt med henne? Folk som kun har hørt Heidis versjon og som synes synd på henne. Det har jeg lurt på mange ganger, hvordan hennes nærmeste har det når dem blir utlevert på Insta og snap. Har det vært min mor/søster/datter, så har jeg klikka for lengst og trua med anmeldelse! Endret 24. oktober av Skogstrolle Skriveleif 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 25. oktober #4338 Del Skrevet 25. oktober Skogstrolle skrev (14 timer siden): Hva med livssorgen til hennes familiemedlemmer som har snudd ryggen til Heidi? Hvordan har dem det når dem garantert får høre av folk hvor "fæle" dem er som ikke har kontakt med henne? Folk som kun har hørt Heidis versjon og som synes synd på henne. Det har jeg lurt på mange ganger, hvordan hennes nærmeste har det når dem blir utlevert på Insta og snap. Har det vært min mor/søster/datter, så har jeg klikka for lengst og trua med anmeldelse! ..... Og når skal hun gå videre? Opp igjen, opp igjen og opp igjen... Snakker i koder, men de som har fulgt henne en stund vet at hun ikke har noe særlig kontakt med bror, søster og barn. Alt er tydeligvis deres skyld... 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 25. oktober #4339 Del Skrevet 25. oktober Svinekjøttdeig og fajitaskrydder på pizzaen.. Yummy🥴 Hun prøver så fælt på å være feinschmecker, at det bare blir too much.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 26. oktober #4340 Del Skrevet 26. oktober Blue Sky skrev (På 23.10.2024 den 13.02): Nå reklamerer hun for et produkt uten å merke med «annonse», men jeg har IKKE tenkt å minne henne på det 😅🫣 Tjente seg 50’ raske på det oppdraget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå