Skogstrolle Skrevet 11. oktober #4281 Del Skrevet 11. oktober lew skrev (1 time siden): Oi det har vært flere ganger ja🤣Har virka som alt var så bra,orker ikke høre så mye på hu så bare blitt litt nå og da..Trodd ting var rosenrødt jeg🤓 Rosenrødt?? Absolutt ikke 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 11. oktober #4282 Del Skrevet 11. oktober Shila90 skrev (4 timer siden): Lurer på om Heidi er med i bobil og tar en øl i dag! Hørte hun ikke på Tom’s snap, så nå blir det vel dårlig stemning i heimen tenker jeg 😅 Andre mennesker i fokus, og han har akk kommet hjem 🤯 jiiizzes! Hun har nok sovnet tidlig, snydens 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 12. oktober #4283 Del Skrevet 12. oktober Shila90 skrev (12 timer siden): Lurer på om Heidi er med i bobil og tar en øl i dag! Hørte hun ikke på Tom’s snap, så nå blir det vel dårlig stemning i heimen tenker jeg 😅 Andre mennesker i fokus, og han har akk kommet hjem 🤯 jiiizzes! Hva mener du? Bobil og øl? Jeg er ikke med…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 12. oktober #4284 Del Skrevet 12. oktober Skogstrolle skrev (11 timer siden): Rosenrødt?? Absolutt ikke 😂 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 12. oktober #4285 Del Skrevet 12. oktober (endret) Blue Sky skrev (2 timer siden): Hva mener du? Bobil og øl? Jeg er ikke med…. Gå inn på instaen til Tom og sjekk story. Endret 12. oktober av Shila90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 12. oktober #4286 Del Skrevet 12. oktober Shila90 skrev (1 time siden): Gå inn på instaen til Tom og sjekk story. Hva heter han på instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjart Skrevet 12. oktober #4287 Del Skrevet 12. oktober Men dere, en ting trenger man ikke å kommentere. Og det er nesen! Vi er født med forskjellige neser alle mann og det er ikke alltid mulig å fixe på slike ting . Snakker for meg selv, da jeg alltid har hatt komplekser for min humpete nese. Og nei, ikke alle kan -eller vil- operere 😢 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 12. oktober #4288 Del Skrevet 12. oktober Fjart skrev (1 minutt siden): Men dere, en ting trenger man ikke å kommentere. Og det er nesen! Vi er født med forskjellige neser alle mann og det er ikke alltid mulig å fixe på slike ting . Snakker for meg selv, da jeg alltid har hatt komplekser for min humpete nese. Og nei, ikke alle kan -eller vil- operere 😢 Men Heidis nese er operert. Har til gode å se noens utseende bli penere med kosmetisk inngrep. Jeg er sikker på at nesen din passer ansiktet ditt og at den er fin akkurat som den er🫶🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 12. oktober #4289 Del Skrevet 12. oktober Blue Sky skrev (12 minutter siden): Hva heter han på instagram? Uncledenmark 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 12. oktober #4290 Del Skrevet 12. oktober Blue Sky skrev (12 minutter siden): Hva heter han på instagram? Uncledenmark eller noe, men lukket profil. Ble nysgjerrig, men orka ikke følge han for å sjekke story😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 12. oktober #4291 Del Skrevet 12. oktober Shila90 skrev (3 timer siden): Gå inn på instaen til Tom og sjekk story. .... Og han er alene ute og sykler alene i finværet ser det ut som🤣. Pleier jo å være slik når de er litt uenige😂. Hun tålte nok ikke at han dro på besøk i bobilen. Ikke noe nytt det der. Dette prøver hun å skjule i det lengste, som alltid😂😂😂. Veldig rart at hun ikke er med han, så mye som hun sitter alene i det daglige 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 12. oktober #4292 Del Skrevet 12. oktober Anita321 skrev (35 minutter siden): .... Og han er alene ute og sykler alene i finværet ser det ut som🤣. Pleier jo å være slik når de er litt uenige😂. Hun tålte nok ikke at han dro på besøk i bobilen. Ikke noe nytt det der. Dette prøver hun å skjule i det lengste, som alltid😂😂😂. Veldig rart at hun ikke er med han, så mye som hun sitter alene i det daglige Hvis ikke hun får det som hun vil er det skriking og kjefting, og sitter på snap å lurer på hvorfor ingen tar kontakt med henne 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 12. oktober #4293 Del Skrevet 12. oktober LenaBAL skrev (4 timer siden): Hvis ikke hun får det som hun vil er det skriking og kjefting, og sitter på snap å lurer på hvorfor ingen tar kontakt med henne 🤣 Lite eller ingen antenner for å være diskrè , den damen der, enten det er inne på butikk med mammaen eller ute og ROPER etter Tom der han tidvis er 10 meter foran , man kan få med seg helt detaljerte (private) samtaler, om man ikke ‘ løper’ unna (en bekjent av meg gjorde det på treningssenteret sist Tom var hjemme) for å late som om man ikke hørte 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. oktober #4294 Del Skrevet 13. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 14. oktober #4295 Del Skrevet 14. oktober Presentasjonen av turen rundt det vannet var temmelig klein gitt. Anspent og tilgjort, et forsøk på å framstå som glade og fornøyde, mens det skinner igjennom at her har det vært «storm». 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 14. oktober #4296 Del Skrevet 14. oktober Blue Sky skrev (29 minutter siden): Presentasjonen av turen rundt det vannet var temmelig klein gitt. Anspent og tilgjort, et forsøk på å framstå som glade og fornøyde, mens det skinner igjennom at her har det vært «storm». Fikk en følelse av at de hadde lest her inne, og ikke ville gi oss rett 😅 Men vi kjenner Heidi’s reaksjonsmønster nå, og ser jo tvers igjennom det skuespillet der. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 14. oktober #4297 Del Skrevet 14. oktober Shila90 skrev (1 time siden): Fikk en følelse av at de hadde lest her inne, og ikke ville gi oss rett 😅 Men vi kjenner Heidi’s reaksjonsmønster nå, og ser jo tvers igjennom det skuespillet der. Ja, det skinner så til de grader igjennom, og ikke minst syns det på Tom. Det virker jo som om han nærmest til tider må tvinge seg til å delta på snappingen. Og da er det «vænnen min» og store blaute kyss foran kamera om igjen og om igjen 🫣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 14. oktober #4298 Del Skrevet 14. oktober Og dette er mennesker som nærmer seg 60? 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 14. oktober #4299 Del Skrevet 14. oktober Hvor lenge er han permittert? Tror ikke at det går bra hvis de skal gå oppå hverandre i lang tid 🙈 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. oktober #4300 Del Skrevet 14. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå