Saywhat Skrevet 9. oktober #4241 Del Skrevet 9. oktober Blue Sky skrev (7 minutter siden): Tenk å jazze seg så til de grader opp. Det er nesten imponerende. Det er jammen ikke store tua som skal til for å velte lasset der i gården. Helt tragisk egentlig å ha så god råd når det gjelder alt som har med utseende og klær, reiser etc å gjøre og så elendig stilt hvis det skulle komme en reparasjon, eller noe annet uforutsett. Et voksent menneske som akker og ojer og hujer og roper sånn for den minste lille utfordring…. Jiiizez! Og så billig tenkte, jeg. Bare et besøk hos vanlig tannlege, med rens og puss er 1700kr for meg. Hun ba nesten følgerne om penger så ille var det, men vedkommende kjøpte ny bikini igår til over 600kr. -og håret skal byttes snart igjen, og det er ganske dyrt når du må ha så mye løshår som hun har. 1. punkt botox koster ca 2000, så hva skriker hun om? + en egyptreise til 50000, og Tom betaler nok alt hun skal ha 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. oktober #4242 Del Skrevet 9. oktober Saywhat skrev (14 minutter siden): Og så billig tenkte, jeg. Bare et besøk hos vanlig tannlege, med rens og puss er 1700kr for meg. Hun ba nesten følgerne om penger så ille var det, men vedkommende kjøpte ny bikini igår til over 600kr. -og håret skal byttes snart igjen, og det er ganske dyrt når du må ha så mye løshår som hun har. 1. punkt botox koster ca 2000, så hva skriker hun om? + en egyptreise til 50000, og Tom betaler nok alt hun skal ha Det hjelper ikke å dra til Egypt når hun ikke har tenner til å spise de lokale rettene med. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 9. oktober #4243 Del Skrevet 9. oktober Honey Dew skrev (2 timer siden): Det hjelper ikke å dra til Egypt når hun ikke har tenner til å spise de lokale rettene med. Eller kan sprade rundt med puppene på vift… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 9. oktober #4244 Del Skrevet 9. oktober Saywhat skrev (3 timer siden): Det vil jeg ikke si, men hun møter en med profesjon i tannpleie, som vet best når det gjelder tenner og tannpleie, og IH SKRÅLER og er tverr, og er KUNDE som vet BEST. Skjønner godt dama ble skarp, med det greiene i stolen Akkurat den reagerte jeg også på, at "kunden har alltid rett". Jeg har aldri sett på meg selv som kunde hos tannlege, lege o.l., men som en pasient. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 9. oktober #4245 Del Skrevet 9. oktober Jeg er bare nysgjerrig her nå, men har sett noen skrive her inne at hun får blåst opp leppene sine hos søsteren sin, er det noen som vet om det faktisk stemmer? For jeg la merke til at leppene var større etter Ørlands-turen nå. Eller kanskje det var før turen, har ikke sett snappen daglig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. oktober #4246 Del Skrevet 9. oktober Linda1972 skrev (1 minutt siden): Akkurat den reagerte jeg også på, at "kunden har alltid rett". Jeg har aldri sett på meg selv som kunde hos tannlege, lege o.l., men som en pasient. Men nå leser hun mye på nett så kan alt, i hvert fall om frååzenschåålder, og periodiblllulluulllu. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. oktober #4247 Del Skrevet 9. oktober Hun skulle prøve å innbille følgerne at det er en autoimmun sykdom, det er det ikke. Kommer kun av dårlig tannstell, og røyking da. Heller løshår enn tannlege er motto hennes, så det er kun selvforskyldt. «Tannkjøttbetennelse er en tilstand som oppstår når munnhygienen ikke er optimal. Det finnes også noen faktorer som kan bidra til tannkjøttbetennelse selv om munnhygienen er god, som for eksempel røyking, diabetes og graviditet (graviditet gir kun midlertidig betennelse) Men om vi fokuserer på dårlig munnhygiene som er den vanligste årsaken til tannkjøttbetennelse så innebærer dette at bakterier og belegg fester seg på tennene og langs tannkjøttet. Dette forårsaker blødninger, hevelse og dårlig ånde» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 9. oktober #4248 Del Skrevet 9. oktober Timeglass skrev (13 timer siden): Det tror jeg blir utfordrende for de begge to. Ja, det sier seg selv hvis han skal bo mer enn annenhver uke sammen med en person som er psykisk ustabil. Dama klager, syter, skriker, kjefter og smeller jevnt og trutt. Slitsomt... 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 9. oktober #4249 Del Skrevet 9. oktober Blue Sky skrev (5 timer siden): Tenk å jazze seg så til de grader opp. Det er nesten imponerende. Det er jammen ikke store tua som skal til for å velte lasset der i gården. Helt tragisk egentlig å ha så god råd når det gjelder alt som har med utseende og klær, reiser etc å gjøre og så elendig stilt hvis det skulle komme en reparasjon, eller noe annet uforutsett. Et voksent menneske som akker og ojer og hujer og roper sånn for den minste lille utfordring…. Jiiizez! Ja, jeg kan ikke bli mer enig... Ikke mer enn hun kun bruker på hår hver 6.uke... Sannsynligvis mer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 9. oktober #4250 Del Skrevet 9. oktober Saywhat skrev (5 timer siden): Og så billig tenkte, jeg. Bare et besøk hos vanlig tannlege, med rens og puss er 1700kr for meg. Hun ba nesten følgerne om penger så ille var det, men vedkommende kjøpte ny bikini igår til over 600kr. -og håret skal byttes snart igjen, og det er ganske dyrt når du må ha så mye løshår som hun har. 1. punkt botox koster ca 2000, så hva skriker hun om? + en egyptreise til 50000, og Tom betaler nok alt hun skal ha Hun er jo dum og mangler selvinnsikt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 9. oktober #4251 Del Skrevet 9. oktober Syns det var betimelig med skulderen til «kjære Tom», midt i permitteringen. Han slit no, men i Hellas var skulderen helt fin, og han plasket for hele besetningen rundt bassenget. Men med «sykdom» i permitteringen går han rett på sykepenger, istedenfor de karensdagene, eller lønnspliktdager som det heter, som er 14 dager før nav stønad. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 9. oktober #4252 Del Skrevet 9. oktober (endret) Snowflakes skrev (6 minutter siden): Syns det var betimelig med skulderen til «kjære Tom», midt i permitteringen. Han slit no, men i Hellas var skulderen helt fin, og han plasket for hele besetningen rundt bassenget. Men med «sykdom» i permitteringen går han rett på sykepenger, istedenfor de karensdagene, eller lønnspliktdager som det heter, som er 14 dager før nav stønad. Den tanken slo meg også. I Hellas greide han å svømme butterfly liksom. Jeg har hatt frozen shoulder jeg også og jeg skal love deg det hadde ikke gått å prøve seg på noe butterfly nei. Endret 9. oktober av Blue Sky 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 9. oktober #4253 Del Skrevet 9. oktober (endret) Snowflakes skrev (6 minutter siden): Syns det var betimelig med skulderen til «kjære Tom», midt i permitteringen. Han slit no, men i Hellas var skulderen helt fin, og han plasket for hele besetningen rundt bassenget. Men med «sykdom» i permitteringen går han rett på sykepenger, istedenfor de karensdagene, eller lønnspliktdager som det heter, som er 14 dager før nav stønad. Det var akkurat det jeg tenkte også. Veldig betimelig. sykepengene erstatter lønna 100%, permitteringsstønad erstatter 62,4%. Endret 9. oktober av Ananais 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 9. oktober #4254 Del Skrevet 9. oktober Blue Sky skrev (4 minutter siden): Den tanken slo meg også. I Hellas greide han å svømme butterfly liksom. Jeg har hatt frozen shoulder jeg også og jeg skal love deg det hadde ikke gått å prøve seg på noe butterfly nei. Butterfly er tungt og vanskelig for friske skuldre. Der ble ihvertfall tannbehandling og botox og filler til turen fixet🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 9. oktober #4255 Del Skrevet 9. oktober Hele dama ser ut som Drag queen🙈 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 9. oktober #4256 Del Skrevet 9. oktober Hjelpes! Ser jeg riktig eller har filler på underleppe flyttet seg over til den siden hun ikke fikk behandling på? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 9. oktober #4257 Del Skrevet 9. oktober Snowflakes skrev (2 timer siden): Syns det var betimelig med skulderen til «kjære Tom», midt i permitteringen. Han slit no, men i Hellas var skulderen helt fin, og han plasket for hele besetningen rundt bassenget. Men med «sykdom» i permitteringen går han rett på sykepenger, istedenfor de karensdagene, eller lønnspliktdager som det heter, som er 14 dager før nav stønad. Her tenker jeg du er spot on! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 10. oktober #4258 Del Skrevet 10. oktober Hun kunne holdt dette med sykemelding for seg selv. Det er ikke noe andre trenger å vite. Men hun tenker seg ikke om før hun snakker. Alt skal ut! At hun setter seg til hos tannpleieren og begynner å diskutere er også et eksempel på det samme. Hva er det som er så viktig å diskutere? Kunne hun ikke bare holde kjeft og la damen gjøre jobben sin og gjøre sine vurderinger i fred? Fordi HUN har hørt tannlegens utsagn en time tidligere er hun tydeligvis ferdig utdannet tannpleier og kompetent til å både synes og mene om det meste. Hun tar ikke høyde for at her kan det være flere faktorer å ta hensyn til og ikke minst at hun selv kan ha misforstått eller ikke oppfattet alt helt korrekt. Nei da hun buser ut med at «når æ e færddi me herre to (eller hvor mange det var) behaindlingan træng æ bare oppfølging en sjelden gang framover!» Ja, for det skulle HUN bestemme 🙄. Det er med gru, litt vemmelse og skrekkblandet fryd jeg følger med videre 😏 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 10. oktober #4259 Del Skrevet 10. oktober Blue Sky skrev (35 minutter siden): Hun kunne holdt dette med sykemelding for seg selv. Det er ikke noe andre trenger å vite. Men hun tenker seg ikke om før hun snakker. Alt skal ut! At hun setter seg til hos tannpleieren og begynner å diskutere er også et eksempel på det samme. Hva er det som er så viktig å diskutere? Kunne hun ikke bare holde kjeft og la damen gjøre jobben sin og gjøre sine vurderinger i fred? Fordi HUN har hørt tannlegens utsagn en time tidligere er hun tydeligvis ferdig utdannet tannpleier og kompetent til å både synes og mene om det meste. Hun tar ikke høyde for at her kan det være flere faktorer å ta hensyn til og ikke minst at hun selv kan ha misforstått eller ikke oppfattet alt helt korrekt. Nei da hun buser ut med at «når æ e færddi me herre to (eller hvor mange det var) behaindlingan træng æ bare oppfølging en sjelden gang framover!» Ja, for det skulle HUN bestemme 🙄. Det er med gru, litt vemmelse og skrekkblandet fryd jeg følger med videre 😏 Tviler på at tom syns det er greit å bli utlevert på denne måten. Hun kunne spart seg for denne infoen..null filter har hun virkelig🫣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 10. oktober #4260 Del Skrevet 10. oktober Standard problem hos røykere. Tannkjøttbetennelse har hun 100% røyka på seg. Men men, samma om munnen er råtten så lenge leppene er svære, si. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå