AnneSusanne Skrevet 29. september #4181 Del Skrevet 29. september Det er voldsomt til dill og dall som daller oppi gryta med mat når hun holder på. -lurer på nårtid de vedhengene på armbåndet ble sist rengjort da? Og de neglene.. -Men foralldel, maten skal jo kokes. Blir nok et godt måltid😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 29. september #4182 Del Skrevet 29. september La Heidi virkelig ut nå nettopp ekstremt personlig info om moren? Etter bare 1time hos henne? Jeg orker ikke se skiten (fårikålen🤮) en gang til. Dette er altså så graverende at jeg har ikke ord! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 29. september #4183 Del Skrevet 29. september LenaBAL skrev (4 timer siden): Nå er hun hos moren hun ikke har sett på lenge og hva er noe av det første Hun gjør?? Henge ut moren på snap 🤮 Helt sykt! Hun er så utrolig usmaklig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 29. september #4184 Del Skrevet 29. september Carmen67 skrev (2 timer siden): La Heidi virkelig ut nå nettopp ekstremt personlig info om moren? Etter bare 1time hos henne? Jeg orker ikke se skiten (fårikålen🤮) en gang til. Dette er altså så graverende at jeg har ikke ord! Det er virkelig ikke grenser.. Tenk å utlevere mora si på den måten - på snap, tilgjengelig for hele verden! Det er så grenseløst, så sjokkerende at ja; man mangler ord. At noen fremdeles kan forsvare denne narsissisten av ei dame er for meg uforståelig. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 29. september #4185 Del Skrevet 29. september Og hvorfor filme Tom når han sitter og omtrent glefser i seg maten, sittende i en ubehagelig stilling. Det ser ut som om han ikke kan bli fort nok ferdig, så han kan dra igjen 😅. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 29. september #4186 Del Skrevet 29. september Ananais skrev (1 time siden): Det er virkelig ikke grenser.. Tenk å utlevere mora si på den måten - på snap, tilgjengelig for hele verden! Det er så grenseløst, så sjokkerende at ja; man mangler ord. At noen fremdeles kan forsvare denne narsissisten av ei dame er for meg uforståelig. Det er jo veldig forståelig for alle utenom IH selv hvorfor de nærmeste kutter kontakt med henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. september #4187 Del Skrevet 30. september Det spørs vel om mora lar det der gå upåaktet hen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 30. september #4188 Del Skrevet 30. september Ananais skrev (20 timer siden): Det er virkelig ikke grenser.. Tenk å utlevere mora si på den måten - på snap, tilgjengelig for hele verden! Det er så grenseløst, så sjokkerende at ja; man mangler ord. At noen fremdeles kan forsvare denne narsissisten av ei dame er for meg uforståelig. Nå vet ikke jeg hva hun sa om moren sin,men har IH en bror? Han må da evnt reagere på ting som går utover moren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 30. september #4189 Del Skrevet 30. september Eevie skrev (1 minutt siden): Nå vet ikke jeg hva hun sa om moren sin,men har IH en bror? Han må da evnt reagere på ting som går utover moren? Familien reagerer nok, men hun har jo ikke kontakt med noen av dem bortsett fra mora. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. september #4190 Del Skrevet 30. september Eevie skrev (20 minutter siden): Nå vet ikke jeg hva hun sa om moren sin,men har IH en bror? Han må da evnt reagere på ting som går utover moren? Hun har en bror ja, men jeg tviler sterkt på om han følger henne på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 1. oktober #4191 Del Skrevet 1. oktober Blue Sky skrev (På 30.9.2024 den 11.18): Det spørs vel om mora lar det der gå upåaktet hen. Ja, vi har jo ikke sett noe til henne enda, unormalt.. bruker jo være kyssing og klemming når heidi trør over dørstokken...men skjønner godt hvis hun har satt ned foten og ikke vill være med i snapp innholdet 🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. oktober #4192 Del Skrevet 1. oktober Tippsi skrev (1 minutt siden): Ja, vi har jo ikke sett noe til henne enda, unormalt.. bruker jo være kyssing og klemming når heidi trør over dørstokken...men skjønner godt hvis hun har satt ned foten og ikke vill være med i snapp innholdet 🫣 Hun lå jo og sov da Heidi kom hjem. I følge Heidi veldig trøtt pga medisiner hun tar, hvis jeg ikke misforsto helt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 1. oktober #4193 Del Skrevet 1. oktober Blue Sky skrev (8 minutter siden): Hun lå jo og sov da Heidi kom hjem. I følge Heidi veldig trøtt pga medisiner hun tar, hvis jeg ikke misforsto helt. Joda,men trur nok ikke hun sover enda😅... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. oktober #4194 Del Skrevet 1. oktober Tippsi skrev (9 minutter siden): Joda,men trur nok ikke hun sover enda😅... He he, nei, men det var derfor det ikke var den sedvanlige runden som du refererer til da 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 1. oktober #4195 Del Skrevet 1. oktober Blue Sky skrev (1 time siden): He he, nei, men det var derfor det ikke var den sedvanlige runden som du refererer til da 🫣 😅ja den ja, men det er jo 2 dager siden 🙈hun er ikke enda dukket opp på snapp. Er vell det som er litt utenom det vanlige 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 1. oktober #4196 Del Skrevet 1. oktober Tippsi skrev (56 minutter siden): 😅ja den ja, men det er jo 2 dager siden 🙈hun er ikke enda dukket opp på snapp. Er vell det som er litt utenom det vanlige Jeg hadde ligget på soverommet 24/7 jeg og, med det spetakkelet der i hus.. Neida. Joda😅 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 1. oktober #4197 Del Skrevet 1. oktober Blue Sky skrev (3 timer siden): Hun lå jo og sov da Heidi kom hjem. I følge Heidi veldig trøtt pga medisiner hun tar, hvis jeg ikke misforsto helt. Ifølge Heidi så var det medisiner hun var blitt avhengig av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 1. oktober #4198 Del Skrevet 1. oktober (endret) Saywhat skrev (5 minutter siden): Ifølge Heidi så var det medisiner hun var blitt avhengig av Å utlevere sin mor sånn er helt bak mål, men tenker om det er så ille, hva med hundehold i heimen der? Endret 1. oktober av panzerpølsa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 1. oktober #4199 Del Skrevet 1. oktober panzerpølsa skrev (Akkurat nå): Å utlevere sin mor sånn er helt bak mål, men tenker om det er så ille, hva med hundehold i heimen der? Det så ikke bra ut fra før, så hva nå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 1. oktober #4200 Del Skrevet 1. oktober Saywhat skrev (Akkurat nå): Det så ikke bra ut fra før, så hva nå Nei, akkurat det jeg også tenkte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå