Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Saywhat skrev (38 minutter siden):

Hun snakker frenetisk at hun har valgt å ikke «tjen en kron» på some, og hun bruker så ekstremt mye tid på for vår skyld, ja, og litt for hennes egen skyld. 
Hun bare redigerer farge og skarphet på bildene, blir vel ikke all verdens tid det? 
Ikke er kvaliteten på bildene bra heller etter mitt åsyn. 
Nå har hun nok «valgt det bort» for det er ingen reelle tilbud, og idag har hun kjøpt seg 300 følgere på nåværende tidspunkt. 
Tror hun det vil fange opp de som vil gi henne penger for some?  

Hun får jo ingen tilbud. Hvem vil ha et ustabilt og ufordragelig vesen til å reklamere for seg? Ingen !!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LenaBAL skrev (3 minutter siden):

Hun får jo ingen tilbud. Hvem vil ha et ustabilt og ufordragelig vesen til å reklamere for seg? Ingen !!

Hun kan jo reklamere for hud og skjønnhetssalongen til søstra på Brekstad 🤣🤣🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (10 minutter siden):

Det blir vel mer som en vandrende advarsel.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det litt i overkant mye alkohol som er grunnen til alle disse konfliktene de i mellom? 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (7 minutter siden):

Er det litt i overkant mye alkohol som er grunnen til alle disse konfliktene de i mellom? 

Tror det. Synes det er unødvendig at hun snakker om det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en iscenesatt hjemkomst, Heidi står som vanlig for regien At hun leser her inne, lyser av henne og han på lang vei.Så påtatt. Spesielt Tom som  har «manus» å holde seg til🙃 Selvopptatte Heidi, mæmæmæ! Datra skal ha ️for alt hun gjør med å skjerme barna sine  bort fra  en konfliktfylte voksenrelasjon, Heidi og døtrene😎Slik at bestemorbesøk er mulig å gjennomføre👍

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sassya skrev (1 time siden):

De er ikke på talefot ifølge henne selv🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (1 time siden):

De er ikke på talefot ifølge henne selv🤣

Da går ikke det.

Det var synd da🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minn meg på å aldri bestille time til psykiateren til IH. Snakk om å snakke pasienten etter munnen i årevis🙈 Da er det jaggu ikke rart det ikke er fremgang å spore i behandlingen. Hun har vært så tålmodig vettu, i alle relasjoner. Jeg kjenner hverken henne eller de andre i familien hennes, men det der er jeg villig til å vedde på at ikke stemmer.

• Liker 4
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (13 timer siden):

Minn meg på å aldri bestille time til psykiateren til IH. Snakk om å snakke pasienten etter munnen i årevis🙈 Da er det jaggu ikke rart det ikke er fremgang å spore i behandlingen. Hun har vært så tålmodig vettu, i alle relasjoner. Jeg kjenner hverken henne eller de andre i familien hennes, men det der er jeg villig til å vedde på at ikke stemmer.

Hun har jo problemer og konflikter i alle nære relasjoner ! Vil tro at null selvinnsikt og narsisistisk væremåte er grunnen ! My way or the highway og hun er jo sånn at sier du meg imot skal jeg gjøre livet surt for deg for jeg vet best tankegang !!   Hvem går til psykiater i mange år ?! Blir provosert ! Tenk på alle de unge som står i helsekø! Så sitter hun å tar opp plass år etter år, for å snakke om at alle de nære er så slem med henne mens hun er så god ! Herregud!!! 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (4 timer siden):

Har hun kontakt med barna sine? Eller er det gått til H….. og?

Kun med den eldste og hennes familie. Den yngste har hun ikke hatt kontakt med på leenge. Er vel derfor Heidi sliter som hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (20 minutter siden):

Kun med den eldste og hennes familie. Den yngste har hun ikke hatt kontakt med på leenge. Er vel derfor Heidi sliter som hun gjør.

Men hun er kun med henne om Tom er med og det er kun en times tid her og der. Skjønner datter vil skjerme seg .  De har en fantastisk varm og god bonus mamma i farens samboer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstrolle skrev (1 time siden):

Hva sliter hun med?

jeg må si at jeg har ikke fulgt med på henne siden hun og Tom gjorde det slutt, plutselig dukket hun opp på snap, så jeg måtte jo se litt tilbake på insta og snike litt på snap!

litt av et leven ja

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (På 26.9.2024 den 20.11):

Men hun er kun med henne om Tom er med og det er kun en times tid her og der. Skjønner datter vil skjerme seg .  De har en fantastisk varm og god bonus mamma i farens samboer. 

Det stemmer ikke. Heidi har dratt dit på besøk uten Tom også. Det har hun selv snappet om.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, folkens! Nå er det vel ikke lenge til adventskalenderen skal på bordet igjen. Håper det blir noe ennet enn erotisk i år 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blue Sky skrev (På 28.9.2024 den 11.40):

Ja ja, folkens! Nå er det vel ikke lenge til adventskalenderen skal på bordet igjen. Håper det blir noe ennet enn erotisk i år 😅

Syns fjorårets kalender var spennende og artig 🫣🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (50 minutter siden):

Syns fjorårets kalender var spennende og artig 🫣🤭

Jeg synes det var flaut og litt kvalmt jeg 😃

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (47 minutter siden):

Jeg synes det var flaut og litt kvalmt jeg 😃

Nå er hun hos moren hun ikke har sett på lenge og hva er noe av det første Hun gjør?? Henge ut moren på snap 🤮

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (57 minutter siden):

Nå er hun hos moren hun ikke har sett på lenge og hva er noe av det første Hun gjør?? Henge ut moren på snap 🤮

Huff ja. Hun bruker snap som sin fortrolige venninne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...