Alisha* Skrevet 19. september 2024 #4141 Del Skrevet 19. september 2024 Heidi ønsker seg Bh - nærmer seg tross alt 60 år🙈 Ser at det ikke ble nok feriepenger!😂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. september 2024 #4142 Del Skrevet 19. september 2024 Alisha* skrev (6 minutter siden): Heidi ønsker seg Bh - nærmer seg tross alt 60 år🙈 Ser at det ikke ble nok feriepenger!😂 Har Tom satt ned foten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 19. september 2024 #4143 Del Skrevet 19. september 2024 Alisha* skrev (11 minutter siden): Heidi ønsker seg Bh - nærmer seg tross alt 60 år🙈 Ser at det ikke ble nok feriepenger!😂 Ja herregud det trengs 🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 19. september 2024 #4144 Del Skrevet 19. september 2024 LenaBAL skrev (1 time siden): Om det skjer så kommer det en lang rant om hvor udugelige de er i tollen og at de i tollen ikke vet hva de gjør!! Vi vet jo hvordan hun reagerte da den bankansatte ikke bare ville gi henne kontroll over morens konto…! 💯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 19. september 2024 #4145 Del Skrevet 19. september 2024 «No ringe det inn i herre synnagogen eller ka det e» 🤭😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 19. september 2024 #4146 Del Skrevet 19. september 2024 Blue Sky skrev (2 timer siden): «No ringe det inn i herre synnagogen eller ka det e» 🤭😅 🙈 tenk å gå inn i kirka med utringning til navlen.. Det viser så mangel på respekt og forståelse at jeg blir helt matt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 19. september 2024 #4147 Del Skrevet 19. september 2024 Ananais skrev (33 minutter siden): 🙈 tenk å gå inn i kirka med utringning til navlen.. Det viser så mangel på respekt og forståelse at jeg blir helt matt. Huff ja, den utringningen var heftig 🫣😃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 20. september 2024 #4148 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Blue Sky skrev (16 timer siden): Huff ja, den utringningen var heftig 🫣😃 Silikon på avveie dëlux! Ikke pent overhode å vise det frem på denne måten, akkurat der spiller faktisk alder en rollle, men ‘fruen’ gjør som hu vil😅maken til samboer og mor skal man lete lenge etter, trassalder mot moralske og etiske regler ….men så er det vel kanskje noen ‘ung gutter’ som får henne til å tro at hun et sexy, òg ønsket, òg det nyter hun😎All oppmerksomhet er vel stort sett mat og ment som underholdningsverdi, ikke sannhet💯 Endret 20. september 2024 av Full kontroll 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 20. september 2024 #4149 Del Skrevet 20. september 2024 Full kontroll skrev (23 minutter siden): Silikon på avveie dëlux! Ikke pent overhode å vise det frem på denne måten, akkurat der spiller faktisk alder en rollle, men ‘fruen’ gjør som hu vil😅maken til samboer og mor skal man lete lenge etter, trass alder mot moralske ting , men så det vel kanskje noen ‘ung gutter’ som får henne til å tro at hun et sexy, òg ønsket, òg det nyter hun😎All oppmerksomhet er vel stort sett mat for underholdningsverdi, ikke sannhet💯 Det virker temmelig utstudert å gå rundt i gatene på den måten med de oppblåste pattene i fritt svev vaiende og dirrende for hvert skritt. Man kan bli fristet til å tenke at damen nyter å bli beglodd. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 21. september 2024 #4150 Del Skrevet 21. september 2024 Litt dårlig stemning i paradis nå 😉 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. september 2024 #4151 Del Skrevet 21. september 2024 Pusemusen skrev (8 minutter siden): Litt dårlig stemning i paradis nå 😉 Men selv om Tom er ukomfortabel og går mest og ser ned skal han filmes. Hun må jo filme for OSS må vite! 😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 21. september 2024 #4152 Del Skrevet 21. september 2024 Hvorfor spiste hun pizza alene på hotellrommet i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 21. september 2024 #4153 Del Skrevet 21. september 2024 Pusemusen skrev (11 minutter siden): Litt dårlig stemning i paradis nå 😉 Ingen bombe det akkurat, alt som normalt 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 21. september 2024 #4154 Del Skrevet 21. september 2024 Kaffeskål! skrev (2 minutter siden): Hvorfor spiste hun pizza alene på hotellrommet i går? Tydeligvis noen uenigheter, å sikkert tom sin skyld ...alt som normalt 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 21. september 2024 #4155 Del Skrevet 21. september 2024 (endret) Blue Sky skrev (1 time siden): Men selv om Tom er ukomfortabel og går mest og ser ned skal han filmes. Hun må jo filme for OSS må vite! 😂😂 Sånn ei diktering av en voksen man skal man lete lenge etter. Han er så ukomfortabel ! Så synd å være vitne til at forholdet går mot veis ende……..! Når man har forstått hvordan hun er mot han og sine nærmeste, er det forståelig at Tom setter ned foten , og hun blir sååå sur, likt mot andre som sier ifra. Syns faktisk litt synd på henne, at hun ikke eier de antenner som må til for å skjønne dette😎 Alle velmenende råd, neida , vet best shøøø😅Virker som hun kjører sin stil og tenker «alle mot meg» og likevel fortsetter, uten justere seg 😊 Endret 21. september 2024 av Full kontroll 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21. september 2024 #4156 Del Skrevet 21. september 2024 Full kontroll skrev (6 minutter siden): Sånn ei diktering av en voksen man skal man lete lenge etter. Han er så ukomfortabel ! Så synd å være vitne til at forholdet går mot veis ende……..! Når man har forstått hvordan hun er mot han og sine nærmeste, er det forståelig at Tom setter ned foten , og hun blir sååå sur, likt mot andre som sier ifra. Syns faktisk litt synd på henne, at hun ikke eier de antenner som må til for å skjønne dette😎 Alle velmenende råd, neida , vet best shøøø😅 Har stor sympati for Tom å mener han lett kunne fått et enklere og bedre liv. Hun er en gjenlevning fra åttitallet med store issues . 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. september 2024 #4157 Del Skrevet 21. september 2024 Det virker som om hun har et grep på ham på et vis. Hun virker ikke det minste bekymret over om han er misfornøyd eller har motforestillinger, og det forundrer meg. Hvis min partner hadde ytret misnøye eller ubehag slik det ser ut til at han gjør innimellom ville jeg forsøke å moderere meg litt, men hun virker jo helt uaffisert. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 21. september 2024 #4158 Del Skrevet 21. september 2024 Blue Sky skrev (1 time siden): Det virker som om hun har et grep på ham på et vis. Hun virker ikke det minste bekymret over om han er misfornøyd eller har motforestillinger, og det forundrer meg. Hvis min partner hadde ytret misnøye eller ubehag slik det ser ut til at han gjør innimellom ville jeg forsøke å moderere meg litt, men hun virker jo helt uaffisert. Hun har jo minimal kontakt med egen familie og sine egne barn. Jeg tror alle skjønner hva slags grep hun har på Tom . Det handler om manipulasjon og gi skyldfølelse og kan være ekstremt vanskelig å komme seg unna for det er ofte forbundet med psykiske «trusler». 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 21. september 2024 #4159 Del Skrevet 21. september 2024 (endret) Håper at de siste timer i sydenland blir bra for de to , tross alt💯Tipper Tom reiser på jobb tidligere enn planlagt! Nå blir drt vel stille i fjøsen….. «fruen fra øvre singsaker» er ikke akkurat spesielt lavmeldt når hu er sur, så kan jo hende ferienaboen ved side av, kan senke skuldre litt til kveldssolen fra balkongen når de har dratt 😅 🌞 Endret 21. september 2024 av Full kontroll 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 23. september 2024 #4160 Del Skrevet 23. september 2024 (endret) Hun snakker frenetisk at hun har valgt å ikke «tjen en kron» på some, og hun bruker så ekstremt mye tid på for vår skyld, ja, og litt for hennes egen skyld. Hun bare redigerer farge og skarphet på bildene, blir vel ikke all verdens tid det? Ikke er kvaliteten på bildene bra heller etter mitt åsyn. Nå har hun nok «valgt det bort» for det er ingen reelle tilbud, og idag har hun kjøpt seg 300 følgere på nåværende tidspunkt. Tror hun det vil fange opp de som vil gi henne penger for some? Endret 23. september 2024 av Saywhat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå