Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Lett passiv aggressiv i dag, med irritasjon over Toms golfspill og interesse for feil idretter 😅 og for lite «love» forståss 🤭. Det er jo morsomt å observere, med tanke på Toms uendelige tålmodighet med Heidis intense bruk av sosiale medier på egne vegne 🥳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blue Sky skrev (33 minutter siden):

Lett passiv aggressiv i dag, med irritasjon over Toms golfspill og interesse for feil idretter 😅 og for lite «love» forståss 🤭. Det er jo morsomt å observere, med tanke på Toms uendelige tålmodighet med Heidis intense bruk av sosiale medier på egne vegne 🥳

Men hvorfor skal hun ikke være med Tom for å se på at sønnen, som hun aldri har møtt, spille fotball i dag? Han er 23 år og spiller i en cup på Holmlia i dag og det er ikke langt unna der de er. Men hun hadde jo noe annet hun skulle pusle med som tydeligvis var viktigere. Tviler på det i den arbeidsbrakka til Tom... 

Så de får visst heller invitere han til Trondheim en gang... Hvorfor har de ikke allerede gjort det? Altså enten er hun ekstremt egoistisk og ikke gidder å engasjere seg i barna hans. Eller så er det sønnen som ikke vil møte henne og da må det evt også være av en grunn. Veldig rart å ikke ha møtt samboerens voksne sønn, når de har bodd sammen i syv år eller hvor lenge det er. Tror det er veldig mye som ikke er så idyllisk i det forholdet som hun prøver å gi inntrykk av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (19 minutter siden):

Men hvorfor skal hun ikke være med Tom for å se på at sønnen, som hun aldri har møtt, spille fotball i dag? Han er 23 år og spiller i en cup på Holmlia i dag og det er ikke langt unna der de er. Men hun hadde jo noe annet hun skulle pusle med som tydeligvis var viktigere. Tviler på det i den arbeidsbrakka til Tom... 

Så de får visst heller invitere han til Trondheim en gang... Hvorfor har de ikke allerede gjort det? Altså enten er hun ekstremt egoistisk og ikke gidder å engasjere seg i barna hans. Eller så er det sønnen som ikke vil møte henne og da må det evt også være av en grunn. Veldig rart å ikke ha møtt samboerens voksne sønn, når de har bodd sammen i syv år eller hvor lenge det er. Tror det er veldig mye som ikke er så idyllisk i det forholdet som hun prøver å gi inntrykk av.

Her tar du nok feil. Hun har møtt sønnen til Tom mange ganger, og han har også vært i Trondheim og besøkt dem. Jeg kan forstå at hun ikke blir med for å se på kamp, for det er jo ikke sikkert de får truffet sønnen noe særlig i den forbindelse en gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (21 minutter siden):

De har da møttes mange ganger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«E hain 24??» Artig at hun som stemor til et eneste barn ikke vet hvor gammel han er. Jeg skjønner at stemorsrollen ikke er like involverende til voksne barn, men man vet vel hvor gamle de er, spesielt når du har bare en.. Hun er seg selv lik, det er et fokus i den kroppen der og det er seg selv og sine behov.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (39 minutter siden):

Her tar du nok feil. Hun har møtt sønnen til Tom mange ganger, og han har også vært i Trondheim og besøkt dem. Jeg kan forstå at hun ikke blir med for å se på kamp, for det er jo ikke sikkert de får truffet sønnen noe særlig i den forbindelse en gang. 

Pusemusen skrev (38 minutter siden):

De har da møttes mange ganger. 

I så fall så beklager jeg feilen. Vet at hun har hilst på en sønn, men trodde dette var en annen. Uansett er det rart at hun ikke er med Tom dit. Det hadde han antagelig satt pris på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (1 time siden):

Det går jo ann å dra og se på kamp for sønnens del da! Vet mine barn setter veldig pris på at vi ser på kamper selvom vi ikke møter de i det hele tatt. Blikkene møtes vettu. Det handler om engasjement og tilstedeværelse. Omsorg.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Antar det er fordi han ikke vil at faren skal ta henne med. Det er fult forståelig. Hennes egne barn vil jo ikke assosieres med henne pga hennes oppførsel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Syns du virkelig hun prøver å fremstille forholdet som idyllisk? 

Jeg syns tvert i mot hun er skremmende ærlig inni mellom, mye mer enn hva jeg ville delt med gud og hvermann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (4 timer siden):

«E hain 24??» Artig at hun som stemor til et eneste barn ikke vet hvor gammel han er. Jeg skjønner at stemorsrollen ikke er like involverende til voksne barn, men man vet vel hvor gamle de er, spesielt når du har bare en.. Hun er seg selv lik, det er et fokus i den kroppen der og det er seg selv og sine behov.

Jeg roter av og til med hvoe gamle mine egne barn er jeg, så det syns jeg ikke var så ille akkurat. 

Etter at ungene mine passerte 20, må jeg tenke på hvilket år de ble født for å være sikker på hvor gamle de er, for årene bare flyr 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Tom....

...i sommer har jeg av og til tittet innom hans snap, og har fått helt avsmak for fyren. 

Han står på havna i Trondheim og filmer tenåringsjenter i bikini som skal hoppe fra taket av badehuset. Og han sveiper ikke bare heller når han filmer, han filmer de samme jentene leeeenge. 

Og plutselig går han midt gjennom en fadder-gjeng som skal inn på et utested, og filmer de midt opp i fjeset og småsnakker til de. Helt flaut å se på, for ungdommene ser helt rart på han og ignorerer han. Mens han filmer i vei. 

Huff nei, får skikkelig creepy-vibber av Tom. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (5 timer siden):

Ang. Tom....

...i sommer har jeg av og til tittet innom hans snap, og har fått helt avsmak for fyren. 

Han står på havna i Trondheim og filmer tenåringsjenter i bikini som skal hoppe fra taket av badehuset. Og han sveiper ikke bare heller når han filmer, han filmer de samme jentene leeeenge. 

Og plutselig går han midt gjennom en fadder-gjeng som skal inn på et utested, og filmer de midt opp i fjeset og småsnakker til de. Helt flaut å se på, for ungdommene ser helt rart på han og ignorerer han. Mens han filmer i vei. 

Huff nei, får skikkelig creepy-vibber av Tom. 

Det er vel en grunn til at de holder sammen. Bruker hverandre for det det er verd of de er helt åpne om det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (15 timer siden):

Det er vel en grunn til at de holder sammen. Bruker hverandre for det det er verd of de er helt åpne om det

Firmaet hans går jo mer og mer i underskudd for hvert år, nå i 2023 var det vel over 200000,- i underskudd. Hva skjer når han ikke lenger har råd til å betale for den livsstilen hun ønsker? Alle reisene mm. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djeesus, roping, hoiing og filming i  felles bassengområde 1. dag  ( og ellers, som vanlig )😕 Fy søren for en underholdende uke dette skal bli :D Det der er den døve & blinde på tur 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Firmaet hans går jo mer og mer i underskudd for hvert år, nå i 2023 var det vel over 200000,- i underskudd. Hva skjer når han ikke lenger har råd til å betale for den livsstilen hun ønsker? Alle reisene mm. 

Det er vel ikke hans firma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (28 minutter siden):

Det er vel ikke hans firma?

Jo, han er eneeier. Sjekk på Proff: TS pukkverk-service as (eller noe sånt).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lunabelle skrev (10 minutter siden):

Jo, han er eneeier. Sjekk på Proff: TS pukkverk-service as (eller noe sånt).

Ok, jeg visste ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 minutter siden):

Ok, jeg visste ikke det.

Han er vel eneste ansatte i eget selskap. Heidi har nevnt det flere ganger, men det er ikke akkurat så lett å få med seg alt hun sier 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (3 timer siden):

Med 7 ferier så langt i år, bygger han nok ikke opp firmaet sitt.  Hun var jo ganske frekk mot ham når de snakket om evt han flyttet, når de satt ved havnen. «Hvor skal du flytte(hånlig latter)» men ja, tilslutt blir det naturlig nok mindre ferier. Spørs om hun sparer opp trygden hver mnd, og Tom betaler løshåret, filler, botox og bokostnader, så klarer hun seg nok. Mens Tom er lutfattig😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (3 timer siden):

Djeesus, roping, hoiing og filming i  felles bassengområde 1. dag  ( og ellers, som vanlig )😕 Fy søren for en underholdende uke dette skal bli :D Det der er den døve & blinde på tur 😛 

"Fikk du det til med skuldra Tom? Fikk du til å plaske og sprute i bassenget....?"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...