Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Påhanigjen skrev (3 timer siden):

Helt enig med deg, dette går over stokk og stein! Enkelte kverulerer for å kverulere her!  Heidi er Heidi på godt og vondt , ta henne som hun er eller gi f…

Den skjønte jeg ikke. 

Mener du at jeg kverulerer for å kverulere? 

Jeg prøver bare å si i fra når noen vrir og vender på alt Heidi sier, for å få det til å virke negativt. Hun sier mye rart, men jammen meg er det mange her som har "negativ-brillene" på når de ser på snap også, for ALT hun sier blir tolket i verste mening. 

Jeg blir oppriktig lei meg jeg når folk skriver at hun er stygg og pistrete på håret, hun prioriterer seg selv foran barnebarna, leppene er skjeve, hun er for hardt sminka, hun er for lettkledd, hun utnytter Tom osv osv. 

Voksne folk sitter og ser på henne på Snap, også går de inn her og skriver stygt om henne. De burde skjemmes! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Påhanigjen
Linda1972 skrev (2 timer siden):

Den skjønte jeg ikke. 

Mener du at jeg kverulerer for å kverulere? 

Jeg prøver bare å si i fra når noen vrir og vender på alt Heidi sier, for å få det til å virke negativt. Hun sier mye rart, men jammen meg er det mange her som har "negativ-brillene" på når de ser på snap også, for ALT hun sier blir tolket i verste mening. 

Jeg blir oppriktig lei meg jeg når folk skriver at hun er stygg og pistrete på håret, hun prioriterer seg selv foran barnebarna, leppene er skjeve, hun er for hardt sminka, hun er for lettkledd, hun utnytter Tom osv osv. 

Voksne folk sitter og ser på henne på Snap, også går de inn her og skriver stygt om henne. De burde skjemmes! 

Beklager, det var det jeg skulle sitere🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har hun møtt eksen. Hun skulle ønske hun hadde den livserfaring hun har nå da de var sammen for NÅ er hun jo en mye bedre utgave av seg selv ?!?!  NÅ er hun bedre??? 

HVA??? Er hun bedre må enn da hun var med eksen???? 
Hvordan var hun før da???

DJEEESUUUUUS !!!   

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (11 minutter siden):

Idag har hun møtt eksen. Hun skulle ønske hun hadde den livserfaring hun har nå da de var sammen for NÅ er hun jo en mye bedre utgave av seg selv ?!?!  NÅ er hun bedre??? 

HVA??? Er hun bedre må enn da hun var med eksen???? 
Hvordan var hun før da???

DJEEESUUUUUS !!!   

Selvinnsikten sitter som et skudd 😅

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er høyt oppe nå, men det er jo vanlig når det er ferie på gang. Når ferien er vel overstått, derimot..

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (På 4.9.2024 den 15.27):

Hun er høyt oppe nå, men det er jo vanlig når det er ferie på gang. Når ferien er vel overstått, derimot..

Høyt oppe idag og. Hun har nemlig fått Tom til å reise til Egypt med henne i jula,  istedenfor til  sin danske familie og 80 år gamle mor ….

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LenaBAL skrev (6 minutter siden):

Høyt oppe idag og. Hun har nemlig fått Tom til å reise til Egypt med henne i jula,  istedenfor til  sin danske familie og 80 år gamle mor ….

Godt hun har gitt klar beskjed om at de ikke skal gi eller få julegaver  i år på grunn av denne dyre ferien. KUN tre gaver skal gis, til hennes gullegull. 

Koselig for sønnen til Tom. Eller andre i hans familie som kunne tenke seg å gi en julepresang til han uavhengig av hva denne autoritære nøtteskrika sier og har vetorett på.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (På 7.9.2024 den 11.38):

For alternativet med ei dansk jul er ikke diskuterbart!!

Neida, Heidi, Tom vil helt sikkert være med til Egypt i jula 🎄

Ok, jeg skrev innlegget her før jeg så snappen. Det å reise bort i jula er visst noe de to har pratet om i mange år, og i år ble det endelig tur. 

Feirer du jul i Egypt, så er det vel eget opplegg for chartergjestene på jul- og nyttårsaften. Julaften blir det servert alskens julemat, dog ikke pinnekjøtt og lutefisk etter norske tradisjoner.

Blir bra dette, Heidi 😊

Endret av Skogstrolle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er helt ok jeg, både å reise vekk i jula og å velge å droppe gaver. Sønnen til Tom er voksen og står helt sikkert godt over den julegaven og når det gjelder andre voksne i familien går nok det også helt fint. Nå kan både Heidi og Tom glede seg til jul og det må da være fint 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Jeg mener det er helt ok jeg, både å reise vekk i jula og å velge å droppe gaver. Sønnen til Tom er voksen og står helt sikkert godt over den julegaven og når det gjelder andre voksne i familien går nok det også helt fint. Nå kan både Heidi og Tom glede seg til jul og det må da være fint 😊

Har en følelse av at hun gleder seg mye mer enn han, men...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Har en følelse av at hun gleder seg mye mer enn han, men...

Han betaler 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Sønnen er hans eneste barn og ung voksen. Selvfølgelig setter han helt sikkert pris på å få en julegave av sin far. Det er jul en gang i året, og da er det kjipt å ikke gi sitt eneste barn en gave, voksen eller ei. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Sønnen er hans eneste barn og ung voksen. Selvfølgelig setter han helt sikkert pris på å få en julegave av sin far. Det er jul en gang i året, og da er det kjipt å ikke gi sitt eneste barn en gave, voksen eller ei. 

Tom kommer helt sikkert til å gi sønnen, moren og øvrig familie (på hans side) julegave selv om H er i mot det. Men tviler på at han involverer henne i det av hensyn til husfreden og feriehumøret 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Despicable Me skrev (4 timer siden):

Han betaler 

Er det han som betaler? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (7 timer siden):

Er det han som betaler? 

Hun sa jo det på snap i går

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (2 timer siden):

Hun sa jo det på snap i går

Jeg har ikke sett snap på en stund, derfor jeg spurte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Linda1972 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett snap på en stund, derfor jeg spurte. 

Mente ikke å høres spydig ut, så beklager det 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 7.9.2024 den 11.54):

Godt hun har gitt klar beskjed om at de ikke skal gi eller få julegaver  i år på grunn av denne dyre ferien. KUN tre gaver skal gis, til hennes gullegull. 

Koselig for sønnen til Tom. Eller andre i hans familie som kunne tenke seg å gi en julepresang til han uavhengig av hva denne autoritære nøtteskrika sier og har vetorett på.

Ér det egentlig noe å kritisere at voksne mennesker seg i mellom ikke gir eller får julegaver? Er ikke dette egentlig positivt ift til å begrense forbruk? Det er gjerne ikke miljøvern som står høyest på agendaen til Heidi, men å la være å gi gaver er faktisk veldig riktig. Ikke at regnestykket totalt går i pluss siden hun tenker å sette seg på et fly til Egypt, altså 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (41 minutter siden):

Ér det egentlig noe å kritisere at voksne mennesker seg i mellom ikke gir eller får julegaver? Er ikke dette egentlig positivt ift til å begrense forbruk? Det er gjerne ikke miljøvern som står høyest på agendaen til Heidi, men å la være å gi gaver er faktisk veldig riktig. Ikke at regnestykket totalt går i pluss siden hun tenker å sette seg på et fly til Egypt, altså 😅

Det er vel fordi pengene skal brukes på henne og reiser og det hun vil og ikke på julegaver til familien hans folk reagerer på. Hun er jo ikke på talefot med de fleste i sin egen familien i følge henne selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (33 minutter siden):

Det er vel fordi pengene skal brukes på henne og reiser og det hun vil og ikke på julegaver til familien hans folk reagerer på. Hun er jo ikke på talefot med de fleste i sin egen familien i følge henne selv. 

Uavhengig av grunn, så ser jeg fortsatt ikke problemet med å droppe gaver. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...