Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Det håret hennes ser så jævlig ut 😵😵 Pistrete og knusktørt....... Har ho extentions? I så tilfelle hadde det sett mye bedre ut uten extentions og med en annen hårfarge enn ihjælbleka🫣🫣😬😵

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (5 minutter siden):

Det håret hennes ser så jævlig ut 😵😵 Pistrete og knusktørt....... Har ho extentions? I så tilfelle hadde det sett mye bedre ut uten extentions og med en annen hårfarge enn ihjælbleka🫣🫣😬😵

Vel, strengt tatt er det vel ikke hår….. det som er langt tror jeg stort sett er bare extensions. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (16 minutter siden):

Vel, strengt tatt er det vel ikke hår….. det som er langt tror jeg stort sett er bare extensions. 

Da er det jo litt merkelig at ho som liksom er så opptatt av utseende ikke skaffer seg finere løshår 🫣🫣🫣😵‍💫

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (4 minutter siden):

Da er det jo litt merkelig at ho som liksom er så opptatt av utseende ikke skaffer seg finere løshår 🫣🫣🫣😵‍💫

Hun har sagt at hennes ekte hår er så tynt at det er vanskelig å finne godt nok feste for extensions. Sikkert derfor det er såpass pistrete som det er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (51 minutter siden):

Hun har sagt at hennes ekte hår er så tynt at det er vanskelig å finne godt nok feste for extensions. Sikkert derfor det er såpass pistrete som det er. 

Og de leppene. AU. Blir det ikke ubehagelig når de er så sprengt ?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (På 25.8.2024 den 20.12):

Jeg hadde ikke tenkt på penger for å besøke barnebarn. Hun bruker jo mye penger på andre ting( utseende)

I dag ble det nye sko, så da får barnebarnet som har bursdag vente litt til. Det er tross alt under en 100- lapp i utgifter for å komme seg dit! Og skal snart til syden, så her må det prioriteres riktig…. Forkastelig hele dama! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shila90 skrev (1 time siden):

I dag ble det nye sko, så da får barnebarnet som har bursdag vente litt til. Det er tross alt under en 100- lapp i utgifter for å komme seg dit! Og skal snart til syden, så her må det prioriteres riktig…. Forkastelig hele dama! 

Er det ikke bursdagsfeiring på lørdag? Og gaven er allerede innkjøpt? Så hennes gulllegull får nok gave,ihvertfall de to eldste, det yngste hører vi ikke noe om.

Endret av Timeglass
.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (4 timer siden):

For å presisere har hun sagt at hun bare setter på halvparten mengde løshår enn anbefalt fordi da sparer hun penger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 timer siden):

For å presisere har hun sagt at hun bare setter på halvparten mengde løshår enn anbefalt fordi da sparer hun penger. 

Hun har sagt at det er vanskelig med feste også 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (6 timer siden):

Rett skal være rett, men hun kjøpte bursdagsgave til 7-åringen i Sverige, sa hun.

Heidi er veldig flink til å kjøpe gaver til barnebarna, så dem får nok det dem trenger fra bestemora.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (2 timer siden):

Rett skal være rett, men hun kjøpte bursdagsgave til 7-åringen i Sverige, sa hun.

Heidi er veldig flink til å kjøpe gaver til barnebarna, så dem får nok det dem trenger fra bestemora.

Jada, har sett henne kjøpe en ball, eller noe knips her og der. Er ikke jeg som setter henne i et dårlig lys, det klarer hun fint selv. Synes bare det hele er ironisk når man ene dagen kan si at det er for dyrt å besøke barnebarna, også neste dag få Restylane, og nye sko. Bakvendtland… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (13 minutter siden):

Jada, har sett henne kjøpe en ball, eller noe knips her og der. Er ikke jeg som setter henne i et dårlig lys, det klarer hun fint selv. Synes bare det hele er ironisk når man ene dagen kan si at det er for dyrt å besøke barnebarna, også neste dag få Restylane, og nye sko. Bakvendtland… 

Kjøpe knips, hva er det? 

Hun sa vel strengt tatt ikke at det var for dyrt å besøke barnebarna, men at det koster penger å kjøre dit, så man kan ikke gjøre det hele tiden. 

Og selv om man syns noe er dyrt, må man jo få lov til å bruke penger på seg selv. Det er jo ikke sånn at hun ikke besøker barnebarna, eller ikke gir de gaver. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglass skrev (7 timer siden):

Er det ikke bursdagsfeiring på lørdag? Og gaven er allerede innkjøpt? Så hennes gulllegull får nok gave,ihvertfall de to eldste, det yngste hører vi ikke noe om.

Er det et tredje barnebarn også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linda1972 skrev (3 timer siden):

Er det et tredje barnebarn også? 

Ja,den andre datteren har ett barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (14 timer siden):

Poenget mitt tidligere i tråden var jo at det løshåret ser jo helt jævlig ut🤣🤣  Tørt og pistrete🤣 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insisterer på å kalle skomerket Reiker til tross for at det heter Rieker ja…. Og ja, jeg er en sånn som er litt nøye på sånt. Særlig hvis man skal «influere» bør man legge litt mere finpuss i det, mener jeg. Men her er det jo også forøvrig bare jallajalla, you name it og what ever også. Det er liksom så hodeløst. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Linda1972 skrev (18 timer siden):

Kjøpe knips, hva er det? 

Hun sa vel strengt tatt ikke at det var for dyrt å besøke barnebarna, men at det koster penger å kjøre dit, så man kan ikke gjøre det hele tiden. 

Og selv om man syns noe er dyrt, må man jo få lov til å bruke penger på seg selv. Det er jo ikke sånn at hun ikke besøker barnebarna, eller ikke gir de gaver. 

Beklager så meget! Autokorrekturen slo inn. NIPS… 

Hun sa vel strengt tatt det. Det der er bare å kverulere for og kverulere. 

Poenget mitt er: jeg kunne bortprioritert mange ting til meg selv for å prioritere egne barn og barnebarn. Det kan ikke hun.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (6 timer siden):

Beklager så meget! Autokorrekturen slo inn. NIPS… 

Hun sa vel strengt tatt det. Det der er bare å kverulere for og kverulere. 

Poenget mitt er: jeg kunne bortprioritert mange ting til meg selv for å prioritere egne barn og barnebarn. Det kan ikke hun.

Og jeg er ikke enig i at det var det hun sa. Hun snakket vel om savnet av å ha flere kjære mennesker rundt seg og nevnte da at det er dyrt å kjøre dit, så man kan ikke gjøre det hele tiden. 

Du eier ikke sannheten, og hvis jeg vil si min oppfatning, som ikke passer til den oppfatning, er ikke det å kverulere. 

Jeg har inntrykk av at hun følger opp disse barnebarna med både besøk, feriegaver og bursdagsgaver jeg. Hva er det du savner av oppfølging, som hun burde prioritere? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (1 time siden):

Og jeg er ikke enig i at det var det hun sa. Hun snakket vel om savnet av å ha flere kjære mennesker rundt seg og nevnte da at det er dyrt å kjøre dit, så man kan ikke gjøre det hele tiden. 

Du eier ikke sannheten, og hvis jeg vil si min oppfatning, som ikke passer til den oppfatning, er ikke det å kverulere. 

Jeg har inntrykk av at hun følger opp disse barnebarna med både besøk, feriegaver og bursdagsgaver jeg. Hva er det du savner av oppfølging, som hun burde prioritere? 

Ser ikke noe poeng i å fortsette denne diskusjonen! Vi blir ikke enige, og det er helt greit for meg. Jeg eier ikke sannheten jeg vettu, og det går helt fint! Tar meg en helg med mine barn jeg, så får du kose deg med ditt og dine! God helg 🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen
Shila90 skrev (4 timer siden):

Ser ikke noe poeng i å fortsette denne diskusjonen! Vi blir ikke enige, og det er helt greit for meg. Jeg eier ikke sannheten jeg vettu, og det går helt fint! Tar meg en helg med mine barn jeg, så får du kose deg med ditt og dine! God helg 🎉

Helt enig med deg, dette går over stokk og stein! Enkelte kverulerer for å kverulere her!  Heidi er Heidi på godt og vondt , ta henne som hun er eller gi f…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...