Gjest Lampefeber Skrevet 3. august #4001 Del Skrevet 3. august Admdir skrev (På 10.7.2024 den 16.14): Det gjør hun vel ikke. Hun er dessuten fult påkledd. Lyser misunnelse lang vei fra deg! Hva tror du folk er misunnelig på, egentlig? Leppene, neglene eller håret? Utdyp gjerne, for det er ikke en eneste ting ved henne som gjør meg misunnelig. Når folk, i dette tilfellet du, drar misunnelseskortet - så er det i mangel av noe annet å si. Sånn ellers så synes jeg det er leot at hun sliter psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 3. august #4002 Del Skrevet 3. august Hvorfor filmer hun folk som er på matfestival i Trondheim? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 3. august #4003 Del Skrevet 3. august Axa skrev (1 time siden): Hvorfor filmer hun folk som er på matfestival i Trondheim? Fordi HUN gjør akkurat som hun vil, og hun spør ingen om lov! Trodde du visste det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva K Skrevet 4. august #4004 Del Skrevet 4. august Jeg sendte henne en mld om det, da jeg var en av de som fikk tlf hennes opp i trynet. Jeg spurte om hun kunne la være å filme i trynet på folk, da det var veldig ubehagelig. Svar: «Har æ filma dæ i trynet da? Hvis ikke, ikke bry dæ om ka æ gjør og ikke gjør!!» Hvorpå jeg svarer at hun faktisk gjorde det, og påfølgende svar fra henne: «Da får du kom bort te mæ når æ gjør det da! E mang som filme på en sånn dag!» Som om jeg hadde turt å gå bort til det hissige mennesket på høylys dag! Nei Heidi, det er meget få voksne mennesker som trykker tlf oppi alt og alle. Ingen har uansett interesse av å se de eviglange snappene hun driver med. Begynner å forstå meget godt hvorfor nær familie kutter henne ut. 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 4. august #4005 Del Skrevet 4. august Sunniva K skrev (4 timer siden): Jeg sendte henne en mld om det, da jeg var en av de som fikk tlf hennes opp i trynet. Jeg spurte om hun kunne la være å filme i trynet på folk, da det var veldig ubehagelig. Svar: «Har æ filma dæ i trynet da? Hvis ikke, ikke bry dæ om ka æ gjør og ikke gjør!!» Hvorpå jeg svarer at hun faktisk gjorde det, og påfølgende svar fra henne: «Da får du kom bort te mæ når æ gjør det da! E mang som filme på en sånn dag!» Som om jeg hadde turt å gå bort til det hissige mennesket på høylys dag! Nei Heidi, det er meget få voksne mennesker som trykker tlf oppi alt og alle. Ingen har uansett interesse av å se de eviglange snappene hun driver med. Begynner å forstå meget godt hvorfor nær familie kutter henne ut. Ja, da kan du vel regne med at hun har slettet deg fra snap da, tenker jeg 😊😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 4. august #4006 Del Skrevet 4. august Sånn er hun. Jeg har truffet henne flere ganger og hun gjør det hun vil når hun vil. Og hun bryr seg ikke om andre enn seg selv. Det er derfor flere i familien har brutt kontakten med henne. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva K Skrevet 4. august #4007 Del Skrevet 4. august Blue Sky skrev (2 timer siden): Ja, da kan du vel regne med at hun har slettet deg fra snap da, tenker jeg 😊😏 Nei faktisk ikke! Men hun slettet svarene sine til meg riiimelig kjapt etter hun sendte de. Kunne vel ikke stå for det sikkert…🫠 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 4. august #4008 Del Skrevet 4. august Sunniva K skrev (54 minutter siden): Nei faktisk ikke! Men hun slettet svarene sine til meg riiimelig kjapt etter hun sendte de. Kunne vel ikke stå for det sikkert…🫠 Voksen den der… Men bra du sa i fra! Er i utgangspunktet et lovbrudd det hun driver med så 🤦🏼♀️ Kjenner jeg blir helt svett av ho til tider! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 4. august #4009 Del Skrevet 4. august (endret) Sunniva K skrev (3 timer siden): Nei faktisk ikke! Men hun slettet svarene sine til meg riiimelig kjapt etter hun sendte de. Kunne vel ikke stå for det sikkert…🫠 Rart at hun svarer så kvasst og ukoselig. Det har hun jo ikke så mye å tjene på. Endret 4. august av Blue Sky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 4. august #4010 Del Skrevet 4. august (endret) Blue Sky skrev (5 timer siden): Rart at hun svarer så kvasst og ukoselig. Deg har hun jo ikke så mye å tjene på. Det er sånn hun er, en ekte Karen. Endret 4. august av Sassya 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 5. august #4011 Del Skrevet 5. august Sassya skrev (10 timer siden): Det er sånn hun er, en ekte Karen. Huff, ja 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 9. august #4012 Del Skrevet 9. august Liker hvordan hun uttaler Clarion 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 9. august #4013 Del Skrevet 9. august non_stop skrev (5 minutter siden): Liker hvordan hun uttaler Clarion Klærån? 🫣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 9. august #4014 Del Skrevet 9. august På Åhlens har de både ting og tang og forskellig 💥😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. august #4015 Del Skrevet 9. august Blue Sky skrev (21 minutter siden): På Åhlens har de både ting og tang og forskellig 💥😅 Og yalla 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 9. august #4016 Del Skrevet 9. august Honey Dew skrev (3 minutter siden): Og yalla 😄 Og noe kvalletet 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 9. august #4017 Del Skrevet 9. august non_stop skrev (13 timer siden): Liker hvordan hun uttaler Clarion Husker så godt brødkrisa på Clarion når de var der sist... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 11. august #4018 Del Skrevet 11. august Men nå har de booka ut av hotellet….. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 11. august #4019 Del Skrevet 11. august Å rett og slett sette seg oppi et utstillingsobjekt på et museum? Hvis alle besøkende hadde tatt seg den friheten hadde vel ikke den tingen fått noe særlig lang levetid videre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 12. august #4020 Del Skrevet 12. august Blue Sky skrev (På 11.8.2024 den 10.42): Men nå har de booka ut av hotellet….. 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå