Gå til innhold

Insta Heidi...

galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Lampefeber
Admdir skrev (På 10.7.2024 den 16.14):

Det gjør hun vel ikke. Hun er dessuten fult påkledd. Lyser misunnelse lang vei fra deg!

Hva tror du folk  er misunnelig  på, egentlig? Leppene, neglene eller håret?  Utdyp gjerne, for det er ikke en eneste ting ved henne som gjør meg misunnelig. 
Når folk, i dette tilfellet du, drar misunnelseskortet - så er det i mangel av noe annet å si.

Sånn ellers så synes jeg det er leot at hun sliter psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Axa skrev (1 time siden):

Hvorfor filmer hun folk som er på matfestival i Trondheim? 

Fordi HUN gjør akkurat som hun vil, og hun spør ingen om lov! Trodde du visste det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte henne en mld om det, da jeg var en av de som fikk tlf hennes opp i trynet. Jeg spurte om hun kunne la være å filme i trynet på folk, da det var veldig ubehagelig. Svar: «Har æ filma dæ i trynet da? Hvis ikke, ikke bry dæ om ka æ gjør og ikke gjør!!» Hvorpå jeg svarer at hun faktisk gjorde det, og påfølgende svar fra henne: «Da får du kom bort te mæ når æ gjør det da! E mang som filme på en sånn dag!» Som om jeg hadde turt å gå bort til det hissige mennesket på høylys dag!

Nei Heidi, det er meget få voksne mennesker som trykker tlf oppi alt og alle. Ingen har uansett interesse av å se de eviglange snappene hun driver med. Begynner å forstå meget godt hvorfor nær familie kutter henne ut. 

• Liker 15
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva K skrev (4 timer siden):

Jeg sendte henne en mld om det, da jeg var en av de som fikk tlf hennes opp i trynet. Jeg spurte om hun kunne la være å filme i trynet på folk, da det var veldig ubehagelig. Svar: «Har æ filma dæ i trynet da? Hvis ikke, ikke bry dæ om ka æ gjør og ikke gjør!!» Hvorpå jeg svarer at hun faktisk gjorde det, og påfølgende svar fra henne: «Da får du kom bort te mæ når æ gjør det da! E mang som filme på en sånn dag!» Som om jeg hadde turt å gå bort til det hissige mennesket på høylys dag!

Nei Heidi, det er meget få voksne mennesker som trykker tlf oppi alt og alle. Ingen har uansett interesse av å se de eviglange snappene hun driver med. Begynner å forstå meget godt hvorfor nær familie kutter henne ut. 

Ja, da kan du vel regne med at hun har slettet deg fra snap da, tenker jeg 😊😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er hun. Jeg har truffet henne flere ganger og hun gjør det hun vil når hun vil. Og hun bryr seg ikke om andre enn seg selv. Det er derfor flere i familien har brutt kontakten med henne. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Ja, da kan du vel regne med at hun har slettet deg fra snap da, tenker jeg 😊😏

Nei faktisk ikke! Men hun slettet svarene sine til meg riiimelig kjapt etter hun sendte de. Kunne vel ikke stå for det sikkert…🫠

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva K skrev (54 minutter siden):

Nei faktisk ikke! Men hun slettet svarene sine til meg riiimelig kjapt etter hun sendte de. Kunne vel ikke stå for det sikkert…🫠

Voksen den der… Men bra du sa i fra! Er i utgangspunktet et lovbrudd det hun driver med så 🤦🏼‍♀️ Kjenner jeg blir helt svett av ho til tider!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva K skrev (3 timer siden):

Rart at hun svarer så kvasst og ukoselig. Det har hun jo ikke så mye å tjene på.

Endret av Blue Sky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (5 timer siden):

Rart at hun svarer så kvasst og ukoselig. Deg har hun jo ikke så mye å tjene på.

Det er sånn hun er, en ekte Karen.  

Endret av Sassya
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (10 timer siden):

Det er sånn hun er, en ekte Karen.  

Huff, ja 🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (5 minutter siden):

Liker hvordan hun uttaler Clarion

Klærån? 🫣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Åhlens har de både ting og tang og forskellig 💥😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (21 minutter siden):

På Åhlens har de både ting og tang og forskellig 💥😅

Og yalla 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Og yalla 😄

Og noe kvalletet 🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (13 timer siden):

Liker hvordan hun uttaler Clarion

Husker så godt brødkrisa på Clarion når de var der sist...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å rett og slett sette seg oppi et utstillingsobjekt på et museum? Hvis alle besøkende hadde tatt seg den friheten hadde vel ikke den tingen fått noe særlig lang levetid videre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 11.8.2024 den 10.42):

Men nå har de booka ut av hotellet…..

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...