Admdir Skrevet 9. juli #3981 Del Skrevet 9. juli Blue Sky skrev (4 timer siden): Det gikk ikke an å skyte puppene enda litt mere fram, eller? Ref siste innlegg på Insta. Hæ, hva snakker du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 10. juli #3982 Del Skrevet 10. juli Admdir skrev (5 timer siden): Hæ, hva snakker du om? Innlegget hun la ut på Instagram i går. Stiller seg opp i profil og skyter puppene kolossalt fram. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 10. juli #3983 Del Skrevet 10. juli Blue Sky skrev (8 timer siden): Innlegget hun la ut på Instagram i går. Stiller seg opp i profil og skyter puppene kolossalt fram. Det gjør hun vel ikke. Hun er dessuten fult påkledd. Lyser misunnelse lang vei fra deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. juli #3984 Del Skrevet 10. juli Blue Sky skrev (9 timer siden): Innlegget hun la ut på Instagram i går. Stiller seg opp i profil og skyter puppene kolossalt fram. Hun har en merkelig måte å stå på når hun blir fotografert i helfigur fra siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 10. juli #3985 Del Skrevet 10. juli Honey Dew skrev (29 minutter siden): Hun har en merkelig måte å stå på når hun blir fotografert i helfigur fra siden. Hun elsker å vise seg frem med eller uten klær det er jo ikke noe å lure på en gang . At folk kaller det for sjalusi eller misunnelse er jo bare talentløst … 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 10. juli #3986 Del Skrevet 10. juli Admdir skrev (5 timer siden): Det gjør hun vel ikke. Hun er dessuten fult påkledd. Lyser misunnelse lang vei fra deg! Nei da, jeg har ikke samme smak som henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 11. juli #3987 Del Skrevet 11. juli Honey Dew skrev (22 timer siden): Hun har en merkelig måte å stå på når hun blir fotografert i helfigur fra siden. Hun har innlegg i bh’n så de ser megascvære ut, og står sånn at magen blir sugd inn. I bikini er det små silikonkuler, når gensern kommer på woop woop megabryst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 11. juli #3988 Del Skrevet 11. juli Saywhat skrev (3 timer siden): Hun har innlegg i bh’n så de ser megascvære ut, og står sånn at magen blir sugd inn. I bikini er det små silikonkuler, når gensern kommer på woop woop megabryst. Javel og ellers har du lite å gjøre på? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juli #3989 Del Skrevet 12. juli Saywhat skrev (18 timer siden): Hun har innlegg i bh’n så de ser megascvære ut, og står sånn at magen blir sugd inn. I bikini er det små silikonkuler, når gensern kommer på woop woop megabryst. Jeg får litt harryvibber av henne. Det hadde vært artig å se henne og AnneMa sammen på Farmen 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. juli #3990 Del Skrevet 12. juli Honey Dew skrev (1 time siden): Jeg får litt harryvibber av henne. Det hadde vært artig å se henne og AnneMa sammen på Farmen 😄 Hoho det hadde blitt heftig! AnneMa holdt seg litt i skinnet da hun møtte Gunilla på Camp Culinaris, men det var nok fordi Gunilla var Divastjernen der. Men i møte med InstaHeida hadde det vært enten match made in heaven eller full klinsj. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 12. juli #3991 Del Skrevet 12. juli Zenhouse skrev (3 timer siden): Hoho det hadde blitt heftig! AnneMa holdt seg litt i skinnet da hun møtte Gunilla på Camp Culinaris, men det var nok fordi Gunilla var Divastjernen der. Men i møte med InstaHeida hadde det vært enten match made in heaven eller full klinsj. IH hadde garantert fått hysterisk anfall og raseriutbrudd når Hun hadde blitt møtt og snakket til slik hun gjør mot andre hele tiden! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juli #3992 Del Skrevet 12. juli (endret) LenaBAL skrev (20 minutter siden): IH hadde garantert fått hysterisk anfall og raseriutbrudd når Hun hadde blitt møtt og snakket til slik hun gjør mot andre hele tiden! Jeg ser ikke på Farmen, men en slik serie med de to hadde blitt en favoritt 😁 Endret 12. juli av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 17. juli #3993 Del Skrevet 17. juli K_mb skrev (På 7.7.2024 den 22.29): Her får Tom's mor trykt mobilen oppi ansiktet hvorpå hun ikke har peiling på hvem hun snakker til. IH svarer kun nei på spørsmål om det filmes til hennes mor, istedenfor å klargjøre på forhånd om hun vil filmes til titusener av følgere. Han har det sikkert helt greit og jeg vil tro han fint klarer å sette henne på plass om det skulle være nødvendig. Tror ikke han er så underkuet som enkelte her vil ha det til når de skriver "stakkars mann", "stakkars Tom" osv..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 17. juli #3994 Del Skrevet 17. juli Skogstrolle skrev (På 7.7.2024 den 21.01): Jeg er så glad på Toms vegne at dem nå er i Hune og besøker hans mor. Og ikke minst turen på stranda for å hilse på hans avdøde far som ble spredd på havet 💙 (Toms SnapChat) Ser at jeg siterte feil i forrige innlegg. Det var det du skriver her jeg siktet til 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 18. juli #3995 Del Skrevet 18. juli Sandie skrev (17 timer siden): Ser at jeg siterte feil i forrige innlegg. Det var det du skriver her jeg siktet til 😅 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 18. juli #3996 Del Skrevet 18. juli Skogstrolle skrev (1 time siden): ? Meningen var å svare på ditt innlegg om at du var glad på Toms vegne. Men fikk ikke endret feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 2. august #3997 Del Skrevet 2. august «Vi har fått oss ny bil».. Lr firmaet til Tom har kjøpt ny bil 😅 Også må jeg bare le av kommentaren om kilometeravstand 😂🤯 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 3. august #3998 Del Skrevet 3. august Shila90 skrev (17 timer siden): «Vi har fått oss ny bil».. Lr firmaet til Tom har kjøpt ny bil 😅 Også må jeg bare le av kommentaren om kilometeravstand 😂🤯 Hva var det med kilometer da? 😅 Fikk det ikke med meg. Og så overgitt av at det tok hele FIRE timer å kjøpe bil 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 3. august #3999 Del Skrevet 3. august Blue Sky skrev (1 time siden): Hva var det med kilometer da? 😅 Fikk det ikke med meg. Og så overgitt av at det tok hele FIRE timer å kjøpe bil 🫣 Jeg skjønte hva hun mente, kilometeravstand skulle være kilometerstand. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 3. august #4000 Del Skrevet 3. august Timeglass skrev (1 time siden): Jeg skjønte hva hun mente, kilometeravstand skulle være kilometerstand. Klassisk slurvespråk fra hennes side mao. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå