Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Shila90 skrev (3 minutter siden):

Et skuespill?? Følger du henne på snap? 

Nei, har kun sett henne på Instagram. 

Men uansett tenker jeg det må være noe bra i det forholdet, ikke bare elendighet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandie skrev (2 timer siden):

Nei, har kun sett henne på Instagram. 

Men uansett tenker jeg det må være noe bra i det forholdet, ikke bare elendighet?

Instagram viser en helt annen «virkelighet» enn den som vises på snap. Helt tydelig at ting ikke er skuespill.. 

Ja, det er klart. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var turen i gang, og selvfølgelig klages det og lages styr. Hadde reist hjem om jeg var Tom. Noe så flaut. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rekord av klag og styr av rommet 😲, men hun hadde ordnet opp! Hjelp! At han orker!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (6 minutter siden):

Drama queen ..alt som normalt,  starter med et brak som vanlig 🙈.. 

ufordragelig oppsummerer det meste! 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppland skrev (4 timer siden):

Det var rekord av klag og styr av rommet 😲, men hun hadde ordnet opp! Hjelp! At han orker!

Jammen så får hun ordne opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (4 timer siden):

Syting og bæping som vanlig der i gården!

Det er det nå forsåvidt her i tråden også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten var godkjent! Visste den ville være det, har bodd der mange ganger og den er veldig bra på FørstG 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Frokosten var godkjent! Visste den ville være det, har bodd der mange ganger og den er veldig bra på FørstG 😄

Du tuller? Det er sjelden IH er fornøyd med ting 😵

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal de besøke familien til Tom da? Blir isåfall spennende å se om de er hjemme i år. Svigerinnen forsvant jo i siste liten når de var der ifjor så😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (1 minutt siden):

Skal de besøke familien til Tom da? Blir isåfall spennende å se om de er hjemme i år. Svigerinnen forsvant jo i siste liten når de var der ifjor så😅

Skal besøke moren til Tom i hvert fall. Det går vel som det bruker å gå. Men nå må vi være aktive der inne, ellers vil hun straffe oss med å snappe mindre 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (40 minutter siden):

Skal besøke moren til Tom i hvert fall. Det går vel som det bruker å gå. Men nå må vi være aktive der inne, ellers vil hun straffe oss med å snappe mindre 😂

Hørte det der ja. Hun får for lite oppmerksomhet for jobben hun legger ned. Jeg for min del synes ikke det er morsomt å se hele København Zoo eller Egeskov slott på snap. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blue Sky skrev (47 minutter siden):

Hørte det der ja. Hun får for lite oppmerksomhet for jobben hun legger ned. Jeg for min del synes ikke det er morsomt å se hele København Zoo eller Egeskov slott på snap. 

Helt enig. Dyr i Zoo har jeg 0 interesse for. Heller ikke gamle våpen, kjoler og møbler på museum.. eller slott var det vel, ja.

Orker ikke sitte i timesvis å se alt hun legger ut, har jo annet å gjøre. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (13 minutter siden):

Helt enig. Dyr i Zoo har jeg 0 interesse for. Heller ikke gamle våpen, kjoler og møbler på museum.. eller slott var det vel, ja.

Orker ikke sitte i timesvis å se alt hun legger ut, har jo annet å gjøre. 

Jeg kunne godt tenkt meg selve opplevelsen, feks Egeskov slott eller andre severdigheter eller museer, men da på egen hånd. Jeg tror ikke det engang er lov til å publisere på den måten hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Hadde vi villet se dyr og slott hadde vi jo reist selv . Ble mye skipping i dag gitt …

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Blue Sky skrev (1 time siden):

Jeg kunne godt tenkt meg selve opplevelsen, feks Egeskov slott eller andre severdigheter eller museer, men da på egen hånd. Jeg tror ikke det engang er lov til å publisere på den måten hun gjør.

Ser ut som de har det koselig med fine opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...