Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Det går i kjefting på andre, klaging, påfyll i ansiktet og opphøying av henne selv når hun sier at alle skal tilpasse seg henne.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært en ganske lang tråd om instaheidi tidligere, men det virker som den er borte nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkelser. To tråder er slått sammen. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (På 11.6.2024 den 17.44):

Skjønner ikke at Tom holder ut🙈

Ny tur… og hun orker ikke kjøre bil med Tom til Oslo. Hun tar fly! MEN….den flybilletten skal Hun betale selv….. Det vil vel si at han betaler ALT annet! 

Oppriktig synd på Tom. Snakk om å bli utnyttet! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (3 timer siden):

Ny tur… og hun orker ikke kjøre bil med Tom til Oslo. Hun tar fly! MEN….den flybilletten skal Hun betale selv….. Det vil vel si at han betaler ALT annet! 

Synes holdningen til eksponering av barn er verre 🤦🏼‍♀️ Tankegangen: «det skjer ikke meg», er gammeldags og utdatert. Det er slike holdninger «influensere» ikke skal ha tenker jeg 🤯 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shila90 skrev (9 timer siden):

Synes holdningen til eksponering av barn er verre 🤦🏼‍♀️ Tankegangen: «det skjer ikke meg», er gammeldags og utdatert. Det er slike holdninger «influensere» ikke skal ha tenker jeg 🤯 

Igjen får vi en pekepinn på hennes egoisme og mangel på intelligens . 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (21 timer siden):

Ja orker ikke kjøre bil med Tom ? Etter å ha lagt på sofaen /solt seg og hatt fri siden sist tur så orker ikke hun det ! Men Tom stakkars som har vært på jobb han må det han ! Her ville vel normal folkeskikk og hensyn til partner vært å kjøre med han så han fikk selskap på turen nedover og se på det som tid sammen !! Neida egoet hennes kommer som vanlig først 😫 Og ja den holdningen hennes til å legge ut bilder av barn på some vitner jo bare om mangel på intelligens ..

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye heller kjørt alene enn å ha det kaklekoret der ved siden av meg. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (4 timer siden):

Jeg hadde mye heller kjørt alene enn å ha det kaklekoret der ved siden av meg. 

Jeg og igrunn men det er snakk om holdningen hennes . Men kan jo hende han synes det er helt greit 🫣skjønner meg ikke på hverken hun eller han egentlig 🫣

Endret av JojoMoyes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny post på Instagram nå, iført så liten bikini at man nesten kan kjenne muselukta 😃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (46 minutter siden):

Ny post på Instagram nå, iført så liten bikini at man nesten kan kjenne muselukta 😃

Næmmen fydda 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (53 minutter siden):

Bikinibildet er 1 år så🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstrolle skrev (1 time siden):

Næmmen fydda 🤭

Er vel samme bilde som ble lagt ut fra ferien /fra da hun var hos sin mor og på sin egen balkong i år . Og hva da ? Hva vil hun ? Ha komplimenter ? Hun sier jo selv at hun har muskler , har trent i alle år , og at hun ofte får høre hun ser yngre ut enn det hun er . Ok hun om det ! Jeg er ikke enig ….. dere får bare klapse meg på fingrene ….

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 15.6.2024 den 0.52):

Er vel samme bilde som ble lagt ut fra ferien /fra da hun var hos sin mor og på sin egen balkong i år . Og hva da ? Hva vil hun ? Ha komplimenter ? Hun sier jo selv at hun har muskler , har trent i alle år , og at hun ofte får høre hun ser yngre ut enn det hun er . Ok hun om det ! Jeg er ikke enig ….. dere får bare klapse meg på fingrene ….

Hun hadde fått passet sitt påskrevet av noen på insta som mente hun så gammel og rynkete ut… hun blokka han for han var jo bare sjalu ….sjalu???  Herregud  hvor desillusjonert er den kjerringa?!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (24 minutter siden):

Hun hadde fått passet sitt påskrevet av noen på insta som mente hun så gammel og rynkete ut… hun blokka han for han var jo bare sjalu ….sjalu???  Herregud  hvor desillusjonert er den kjerringa?!

Uansett hvordan ett menneske opptrer på sosiale media, er det på ingen måte innafor å sende en melding om hvor jævlig noen ser ut. Det er hverken konstruktiv kritikk eller produktivt. Så at hun velger å blokkere sånt er helt forståelig dersom det hun sier er sant. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heartgirl
panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Uansett hvordan ett menneske opptrer på sosiale media, er det på ingen måte innafor å sende en melding om hvor jævlig noen ser ut. Det er hverken konstruktiv kritikk eller produktivt. Så at hun velger å blokkere sånt er helt forståelig dersom det hun sier er sant. 

Jeg er så enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 14.6.2024 den 22.48):

For noen sider siden ble det klaget på hvor vulgær hun er.. Men jaggu er det noen vulgære kommentarer om henne og..

Ikke prøv å unnskylde med at det er hun som fremprovosere slike kommentarer. Fei for deres egen dør først iallefall.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Salmonella skrev (6 timer siden):

For noen sider siden ble det klaget på hvor vulgær hun er.. Men jaggu er det noen vulgære kommentarer om henne og..

Ikke prøv å unnskylde med at det er hun som fremprovosere slike kommentarer. Fei for deres egen dør først iallefall.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...