Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (6 timer siden):

Send bekymringsmelding til Mattilsynet.

Dersom moren til Heidi er registrert oppdretter som selger valper med stamtavle, er hun medlem i Norsk Kennel Klubb. Der forplikter hun til etiske retningslinjer for godt hundehold. Punkt 4. skal sikre «et miljø som gir valpen en god fysisk og mental utvikling». Jeg har sett mye rart av forhold hos oppdrettere som likevel klarer å selge flotte sosialiserte valper, men reagerer mest på at de ikke virker trent i renslighet når man ser tisseflekkene på kladdene i valpegården. En valp lærer fort å forlate soveområdet når den skal gjøre fra seg selv om det tar mye lenger tid før de er 100% renslige. Jeg hadde aldri turt å kjøpe en valp som får lov til å tisse der den oppholder seg når den er leveringsklar. De virker ellers godt sosialiserte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eevie
Skogstrolle skrev (6 timer siden):

Det gledes til ny sydentur i september 🌞

Oiii,vente helt til september alts??? Åssen skal hun klare holde ut hverdagen så lenge da? Da blir d nok mere og mere»djeeezes,blanla la,yu neim it»og klaging på høyt nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Carmen67 skrev (41 minutter siden):

Dersom moren til Heidi er registrert oppdretter som selger valper med stamtavle, er hun medlem i Norsk Kennel Klubb. Der forplikter hun til etiske retningslinjer for godt hundehold. Punkt 4. skal sikre «et miljø som gir valpen en god fysisk og mental utvikling». Jeg har sett mye rart av forhold hos oppdrettere som likevel klarer å selge flotte sosialiserte valper, men reagerer mest på at de ikke virker trent i renslighet når man ser tisseflekkene på kladdene i valpegården. En valp lærer fort å forlate soveområdet når den skal gjøre fra seg selv om det tar mye lenger tid før de er 100% renslige. Jeg hadde aldri turt å kjøpe en valp som får lov til å tisse der den oppholder seg når den er leveringsklar. De virker ellers godt sosialiserte. 

Syns veldig synd på de hundene,jg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (15 minutter siden):

Oiii,vente helt til september alts??? Åssen skal hun klare holde ut hverdagen så lenge da? Da blir d nok mere og mere»djeeezes,blanla la,yu neim it»og klaging på høyt nivå. 

Neida.. Det blir Danmarkstur når Tom får langfri, fordi han må fornye passet sitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke å le eller synes det er greit at hun gjør narr av morens nettkleskjøp. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglass skrev (7 minutter siden):

Greier ikke å le eller synes det er greit at hun gjør narr av morens nettkleskjøp. 

Snakk om å kaste stein i glasshus. Heidi er ikke akkurat den beste til å kle seg selv.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me for life skrev (36 minutter siden):

Snakk om å kaste stein i glasshus. Heidi er ikke akkurat den beste til å kle seg selv.

Hun er i sitt ess når Hun kan henge ut andre ! Det liker hun så!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (42 minutter siden):

Hun er i sitt ess når Hun kan henge ut andre ! Det liker hun så!!

Kanskje moren skulle kledd seg likt Heidi, slik at hun kan se hvor dårlig klessmak hun har 😄 Kritiserer hun moren da for klesvalget, kritiserer jo hun seg selv 😜

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Kanskje moren skulle kledd seg likt Heidi, slik at hun kan se hvor dårlig klessmak hun har 😄 Kritiserer hun moren da for klesvalget, kritiserer jo hun seg selv 😜

IH i ett nøtteskall : sitter å hyperventilerer og puster inn og ut i kamera for det er så mye stress, må pakk ut koffert og Tom spiller golf på IPad når hun vil prate.  Lager oppstyr de lux på flyet til syden fordi en dame fikk panikkanfall på flyet…..,panikk på flyet ?? Da mener IH at folk må ta seg samnen assa!! Djeeeses

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insta Heidi lurer på om mora har bestilt klær fra Tui?? Og håner morens kleskjøp. Huffhuff😔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (2 timer siden):

Insta Heidi lurer på om mora har bestilt klær fra Tui?? Og håner morens kleskjøp. Huffhuff😔

Og IH reiser på charter med Tui (kanskje?). Hun snakker jo om seg selv egentlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å se hvordan hun snakket til mora da hun åpna pakkene med klær. Høres ut som en fjortis som skal legge seg opp i hva mora går i. Den rosa jakka hun hadde fått av mora er jo sikkert også kjøpt på nett, og den var "sååå fin" 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GiantPanda skrev (31 minutter siden):

Det var leit å se hvordan hun snakket til mora da hun åpna pakkene med klær. Høres ut som en fjortis som skal legge seg opp i hva mora går i. Den rosa jakka hun hadde fått av mora er jo sikkert også kjøpt på nett, og den var "sååå fin" 🙈

Den jakken hadde jo passet til en fjortis ! Hun liker jo å kle seg og sminke seg som en tenåring . I dag har hun vært på Veramoda og kjøpt seg minimal singlet blir nok lekkert skal du se . 😫

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var det omelett med serranaskinke, i dag stiffada, shopping på Vera Moda og forleden dag fikk vi se på Rhodendron i hagen. For meg er det ubegripelig at det ikke er mulig å uttale ting korrekt 🫣😂

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (55 minutter siden):

I går var det omelett med serranaskinke, i dag stiffada, shopping på Vera Moda og forleden dag fikk vi se på Rhodendron i hagen. For meg er det ubegripelig at det ikke er mulig å uttale ting korrekt 🫣😂

Det er jo en grunn for at det går mest i bla bla ,you name it, ting og tang ,djiiises craist osv . Hun har ikke det største ordforrådet og uttale er sannelig ikke lett . Shopping fra TUI er jo også en greie . Kan jo ikke vente all verden av en 60 årig jallaqueen 🫣🤣

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: 

Jeg lo meg skakk av den seansen da mora pakket opp klær! Mora fikk jo selv også latterkrampe, det var jo bare moro. Heidi mente nok Temu, og man vet jo aldri for sikkert hvordan ting derfra ser ut når det kommer frem. Bildene lyver jo som bare det i den appen.  Den blå toppen med plissé og de to kjolene var jo faktisk stygge. :rulle: 

Den pusete jakka var jo fin, må ikke være 14 år for å gå i rosa fluff. Og hva var feil med den singletten med litt glitter i? Skjønner at jeg har dårlig smak sjøl. :hoho: 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
loffen skrev (7 minutter siden):

:hoho: 

Jeg lo meg skakk av den seansen da mora pakket opp klær! Mora fikk jo selv også latterkrampe, det var jo bare moro. Heidi mente nok Temu, og man vet jo aldri for sikkert hvordan ting derfra ser ut når det kommer frem. Bildene lyver jo som bare det i den appen.  Den blå toppen med plissé og de to kjolene var jo faktisk stygge. :rulle: 

Den pusete jakka var jo fin, må ikke være 14 år for å gå i rosa fluff. Og hva var feil med den singletten med litt glitter i? Skjønner at jeg har dårlig smak sjøl. :hoho: 

Var ikke glitteret i singletten jeg mente men str på den hvite . Den så rimelig tight ut ! Jeg sa heller ikke noe om klærne til moren ! Bare at IH selv ikke er en gudinne i klesstilen og vet ikke alltid rett str hun skal ta på seg ….Men vi har alle sett at hun liker å le av andre og gjøre narr av andre ! Men gud bedre om noen skulle sagt noe til henne og ikke hin var enig i det …. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (4 timer siden):

Hun må nok reise tilbake til Ryhypnon. Reiser på chartertur via Temu kanskje?😁 huffsann, altså🙏😂❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...