Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Det virker som hun ser på seg selv som søt, pen og varmhjertet. 

Tja det er mulig 😱ingen av de ordene ville jeg brukt om henne . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (13 timer siden):

Tja det er mulig 😱ingen av de ordene ville jeg brukt om henne . 

Ikke jeg heller, men spesielt når hun legger ut selfie av kun ansiktet sitt, hvor hun smiler med munnen lett åpen og øynene tilsvarende oppsperret og liksom utstråler glede og varme…. Dette er selvsagt bare min oppfatning, men jeg klarer ikke å se det med positive øyne når jeg vet hvor høyt oppe og langt nede hun til stadighet er og hvordan hun oppfører seg mot sine nærmeste. 

Og mens jeg først er i gang…. Der fikk vi enda ett bilde på snap i helfigur i en minimal bikini. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (43 minutter siden):

Ikke jeg heller, men spesielt når hun legger ut selfie av kun ansiktet sitt, hvor hun smiler med munnen lett åpen og øynene tilsvarende oppsperret og liksom utstråler glede og varme…. Dette er selvsagt bare min oppfatning, men jeg klarer ikke å se det med positive øyne når jeg vet hvor høyt oppe og langt nede hun til stadighet er og hvordan hun oppfører seg mot sine nærmeste. 

Og mens jeg først er i gang…. Der fikk vi enda ett bilde på snap i helfigur i en minimal bikini. 

Men om det er så forferdelig å se på, å høre henne, hvorfor i alle dager følger du og andre henne? For å kunne poste drit om henne her? Jeg forstår virkelig ikke greia deres? Det er så mye drit om væremåten hennes, om hvordan hun ser ut, hvorfor i alle dager følger dere henne? Hvorfor åpner dere snappene hennes? Hva gir det dere å følge med på hva hun gjør?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Salmonella skrev (2 timer siden):

Men om det er så forferdelig å se på, å høre henne, hvorfor i alle dager følger du og andre henne? For å kunne poste drit om henne her? Jeg forstår virkelig ikke greia deres? Det er så mye drit om væremåten hennes, om hvordan hun ser ut, hvorfor i alle dager følger dere henne? Hvorfor åpner dere snappene hennes? Hva gir det dere å følge med på hva hun gjør?

Støtter deg 100% i dette ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, det blir vel en slags form for freakshow kanskje 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Ja hun er ikke A4, ja hun har nok noen særegne sider, hun er kanskje ikke noen du ville ha blitt venn med og hun fører nok med seg en del drama. Men hva så? Hvorfor skal man sitte å rakke ned på en person på den måten på et offentlig forum? 

Jeg har sagt det en million ganger før og gir meg ikke på det; I andre tråder om influencere så er det bedriften deres som får kritikken (stort sett). InstaHeidi er ingen bedrift, hun tjener så vidt jeg vet null penger på den offentlige kontoen sin. Her er det kun skittkasting om en privatperson. Helt sprøtt at KG tillater det (til tross for Heidis offentlige konto). 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linda1972 skrev (På 28.5.2024 den 0.03):

Instaheidi gjør og sier mye rart, helt enig! Men at mange her inne kritiserer absolutt alt hun gjør, syns jeg er så rart. Hvorfor slutter dere ikke heller å følge henne? Ser ett argument som går igjen er at Instaheidi kritiserer også alt, kommenterer hvordan folk ser ut o.l......og JA, det gjør hun. Men vil dere synke like dypt som henne da? Da gjør dere jo akkurat det samme som dere kritiserer henne for. 

Jeg får av og til vondt inni meg når jeg ser filmingen og innleggene hennes jeg, for jeg tenker at hun er en psykisk syk person, som burde vært beskyttet fra seg selv. Hun har hatt en "rar" oppvekst og barndom, og har ikke det beste utgangspunktet her i livet. Og med psykisk sykdom oppå dette (for det må det være), er det ikke så enkelt. 

Men at dere kritiserer alt hun gjør, hvordan hun ser ut, hvordan hun ikke klarer å uttale ord osv., syns jeg er mobbing. Har dere barn selv? Lar dere barna snakke sånn om andre? 

Jeg hadde egentlig tenkt å slutte å si min mening her inne, for da blir jeg alltid beskyldt for å være Instaheidi selv. Men av og til må noen si i fra om at dere mobber, og den dere mobber er en ressurssvak (sosialt) og psykisk ustabil person. 

I tillegg syns jeg flere av dere syns synd på Tom, skjønner ikke at han holder ut osv. Hvorfor er dere så sikre på at Tom er så mye bedre? Jeg husker hun sa i ett innlegg at "ingen har noen gang sagt så stygge ting til meg, som du gjør". Vi aner jo ingenting om hvordan de egentlig har det, og hvordan han er. 

Og så et lite hjertesukk.....moderator (heter det det?), må være veldig anti Instaheidi, for hver gang innlegg blir slettet, er det innleggene til meg og andre som tar til motmæle mot mobbingen her inne, som blir slettet 🤷‍♀️

Tror nok ikke InstaHeidi er helt enig i ditt forsvar for henne i at hun er en ressurssvak og psykisk ustabil person...

Jeg har aldri kritisert utseende hennes, ei heller kalt henne det du kaller henne (ikke særlig pent det heller), dog har jeg reagert på hennes manglende antenner i det offentlige rom og at hun virker blottet for selvinnsikt da det etter hennes oppfatning alltid er andres feil når det oppstår gnisninger mellom henne og hennes næreste relasjoner hvorpå hun utleverer konflikter og fremstår alltid selv som den som hadde rett. Tom har flere ganger bedt henne stoppe å snakke om småkrangler og uenigheter på snap, men hun filmer han imens han er tydelig brydd og langer ut om hvor "dum" han er.

Endret av K_mb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Det er et freak show og det har allmuen alltid vært interessert i. Hun er ekstremt underholdende.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
LiseLars1 skrev (På 23.5.2024 den 14.12):

Nok et bevis på at hun vil hele verden skal rette seg etter henne og nåde den som sier noe annet ….. minimal kontakt med familie og  venninne hun ser en time en gang i året … sier sitt 

Eller lav intelligens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
JojoMoyes skrev (På 26.5.2024 den 19.54):

Men kan du si meg poenget med å filme alle andre mennesker for å legge ut på nett ? For jeg forstår faktisk ikke poenget ! Først filme andre så meg selv ? Så ikke det virker så ille at vi filmer oss selv ??

En skal være forsiktig m og legge ut filmer av vilt fremmede personer generelt. For vi lever i ett samfunn der d finnes stalkere og voldelige personer som kan gå altfor langt i forhold til ofrene osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

En skal være forsiktig m og legge ut filmer av vilt fremmede personer generelt. For vi lever i ett samfunn der d finnes stalkere og voldelige personer som kan gå altfor langt i forhold til ofrene osv

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke vil softe ansiktene i det minste til disse personene. Det er jo en selvsagt ting å gjøre etter at en har fotografert/filmet. Selv tar jeg mye gatefotografi og er det et menneske eller flere, som kommer på bildene, softer jeg ansiktene, eller redigerer de helt bort.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke vil softe ansiktene i det minste til disse personene. Det er jo en selvsagt ting å gjøre etter at en har fotografert/filmet. Selv tar jeg mye gatefotografi og er det et menneske eller flere, som kommer på bildene, softer jeg ansiktene, eller redigerer de helt bort.

Ja d er viktig og respektere andres privat liv på den måten. Supert at du gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (10 timer siden):

Helt enig med deg. Skjønner virkelig ikke dette med å sitte å kaste så mye dritt om et anbet menneske. At hun er så forferdelig menbeske,vel det kan diskuteres hvem sommer forferdelig Heidi eller alle som kun snakker dritt om henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linda1972 skrev (På 28.5.2024 den 0.03):

Instaheidi gjør og sier mye rart, helt enig! Men at mange her inne kritiserer absolutt alt hun gjør, syns jeg er så rart. Hvorfor slutter dere ikke heller å følge henne? Ser ett argument som går igjen er at Instaheidi kritiserer også alt, kommenterer hvordan folk ser ut o.l......og JA, det gjør hun. Men vil dere synke like dypt som henne da? Da gjør dere jo akkurat det samme som dere kritiserer henne for. 

Jeg får av og til vondt inni meg når jeg ser filmingen og innleggene hennes jeg, for jeg tenker at hun er en psykisk syk person, som burde vært beskyttet fra seg selv. Hun har hatt en "rar" oppvekst og barndom, og har ikke det beste utgangspunktet her i livet. Og med psykisk sykdom oppå dette (for det må det være), er det ikke så enkelt. 

Men at dere kritiserer alt hun gjør, hvordan hun ser ut, hvordan hun ikke klarer å uttale ord osv., syns jeg er mobbing. Har dere barn selv? Lar dere barna snakke sånn om andre? 

Jeg hadde egentlig tenkt å slutte å si min mening her inne, for da blir jeg alltid beskyldt for å være Instaheidi selv. Men av og til må noen si i fra om at dere mobber, og den dere mobber er en ressurssvak (sosialt) og psykisk ustabil person. 

I tillegg syns jeg flere av dere syns synd på Tom, skjønner ikke at han holder ut osv. Hvorfor er dere så sikre på at Tom er så mye bedre? Jeg husker hun sa i ett innlegg at "ingen har noen gang sagt så stygge ting til meg, som du gjør". Vi aner jo ingenting om hvordan de egentlig har det, og hvordan han er. 

Og så et lite hjertesukk.....moderator (heter det det?), må være veldig anti Instaheidi, for hver gang innlegg blir slettet, er det innleggene til meg og andre som tar til motmæle mot mobbingen her inne, som blir slettet 🤷‍♀️

Ser du ikke selv hvordan du stakkarsliggjør henne? Du kaller henne sosialt ressurssvak og psykisk ustabil? Hvilken rett har du til å påstå noe slikt uten selv å være en del av denne påståtte nedlatende mobben? Forkledd som de svakes forsvarer, der du nærmest mener hun bør ha verge som ikke evner å forsvare seg selv. Hersketeknikk kalles slikt, dog ubevisst fra din side. Hadde du likt å bli kalt ressurssvak og psykisk ustabil selv?
IH er sylskarp og våken når hun ikke er enig i tilbakemeldinger fra følgerne sine og refleksjonene og hennes meninger er tydelige på at slik «mainnsjit» vil hun ikke høre. Ingen stakkar dette. Hun veit nøyaktig hvilke metoder hun bruker for å få viljen sin. Og Tom har da fått sin andel kritikk her inne?  

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeholdet til moren syns jeg fremstår trist, med mye bruk av bur. Og nå har hun leveringsklare valper, dvs at de er rundt to måneder gamle, og i går var de ute for første gang. Jeg forstår at det er krevende med et valpekull for en eldre dame, men har man ikke kapasitet til å gi de det de trenger så bør man heller ikke ha valper. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Hundeholdet til moren syns jeg fremstår trist, med mye bruk av bur. Og nå har hun leveringsklare valper, dvs at de er rundt to måneder gamle, og i går var de ute for første gang. Jeg forstår at det er krevende med et valpekull for en eldre dame, men har man ikke kapasitet til å gi de det de trenger så bør man heller ikke ha valper. 

Send bekymringsmelding til Mattilsynet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Honey Dew skrev (15 timer siden):

Fordi hun rett og slett ikke kunne brydd seg mindre om andre mennesker dessverre ….

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (17 minutter siden):

Send bekymringsmelding til Mattilsynet.

Dette er nok ikke noen sak for Mattilsynet. De har langt verre ting å ta seg av. Dette er bare en bagatell i så måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (8 minutter siden):

Det gledes til ny sydentur i september 🌞

Får inderlig håpe hun kjøper seg en bikini som passer litt bedre før den tid.🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...