JojoMoyes Skrevet 26. mai #3841 Del Skrevet 26. mai Blue Sky skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke det var så ille. Ingen av de som ble filmet var det mulig å gjenkjenne. At de eksponerer seg selv intenst er en annen sak. Men kan du si meg poenget med å filme alle andre mennesker for å legge ut på nett ? For jeg forstår faktisk ikke poenget ! Først filme andre så meg selv ? Så ikke det virker så ille at vi filmer oss selv ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. mai #3842 Del Skrevet 26. mai JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Men kan du si meg poenget med å filme alle andre mennesker for å legge ut på nett ? For jeg forstår faktisk ikke poenget ! Først filme andre så meg selv ? Så ikke det virker så ille at vi filmer oss selv ?? Du sier noe…. Det er jo ikke noe poeng i å filme gressplener og blokker, samt folk som ligger og soler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 26. mai #3843 Del Skrevet 26. mai JojoMoyes skrev (16 minutter siden): Men kan du si meg poenget med å filme alle andre mennesker for å legge ut på nett ? For jeg forstår faktisk ikke poenget ! Først filme andre så meg selv ? Så ikke det virker så ille at vi filmer oss selv ?? De filmet omgivelsene. De zoomet ikke inn på de som lå der, de andre ligger ikke i umiddelbar nærhet av dem heller. Slutt å koke suppe på spiker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. mai #3844 Del Skrevet 26. mai Salmonella skrev (10 minutter siden): De filmet omgivelsene. De zoomet ikke inn på de som lå der, de andre ligger ikke i umiddelbar nærhet av dem heller. Slutt å koke suppe på spiker. På en måte enig, men de omgivelsene, var det egentlig noe å publisere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 26. mai #3845 Del Skrevet 26. mai (endret) Salmonella skrev (12 timer siden): De filmet omgivelsene. De zoomet ikke inn på de som lå der, de andre ligger ikke i umiddelbar nærhet av dem heller. Slutt å koke suppe på spiker. Koke suppe på spiker? Er jeg på stranda eller et annet sted hvor det er andre personer så er jeg jævlig forsiktig med å ikke få med lettkledte fremmede med på film. Selv om jeg kun sender en stemningssnutt til familie og venner. Jeg filmer meg selv, og himmelen og havet, og områder hvor det ikke er folk. Tror ikke jeg er alene om det. Det handler om å ha respekt for omgivelsene. Altså selv om insta Heidi trives lettkledt er det ikke sikkert alle andre gjør det bare fordi de ligger der avkledd. Det er en sårbar setting for mange å ha lite klær på seg. Og om de så er komfortabel tviler jeg sterkt på at de ønsker å havne på en 50-60 år gammel dame sin snapchat. INGEN ønsker å ligge halvnaken på en strand, snu seg rundt og se en fremmed som står med telefonen rettet mot deg. Jeg synes det er en forbanna uting det hun holder på med Endret 27. mai av non_stop 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. mai #3846 Del Skrevet 27. mai JojoMoyes skrev (22 timer siden): Startet dagen i dag med å sprenge puppene inn i kamera også ! Den nattkjolen eller babydollen elle hva det heter kunne hun like gjerne gått uten . Ja alt med henne er bare vulgært da mener jeg alt . Hun er kjent for de fleste fordi hun blir sett på som en «orginal» altså en person som skiller seg ut og ikke nødvendigvis på en positiv måte . Hun er ikke kjendis . Skjønner døtrene hennes godt jeg , og hadd min mor vært så vulgær og naken i alle settinger så hadde jeg bedt henne kle på seg før hun fikk komme inn døren min , men hun hadde nok ikke fått komme inn min dør med den oppførselen . Men dette nakenstunt opplegget har hun jo ikke alltid holdt på med ? Det topper jo bare en fra før motbydelig vulgær og narsissistisk holdning /oppførsel og væremåte . Jeg tror IH prøver å overbevise seg selv om at hun fortsatt er fin og deilig, selv om hun ikke føler seg sånn. Og oppmerksomheten hun sikkert får rundt disse bildene/snappene gir henne nok ett lite boost. For det har vært mindre trening og fysisk aktivitet på henne de senere årene, og hun eldes raskt med all sol/røyk/alkohol. Da holder det ikke lenger med fillers og botox hun fyller opp ansiktet med, hun må ha bekreftelser fra andre også. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. mai #3847 Del Skrevet 27. mai panzerpølsa skrev (7 timer siden): Jeg tror IH prøver å overbevise seg selv om at hun fortsatt er fin og deilig, selv om hun ikke føler seg sånn. Og oppmerksomheten hun sikkert får rundt disse bildene/snappene gir henne nok ett lite boost. For det har vært mindre trening og fysisk aktivitet på henne de senere årene, og hun eldes raskt med all sol/røyk/alkohol. Da holder det ikke lenger med fillers og botox hun fyller opp ansiktet med, hun må ha bekreftelser fra andre også. Vet ikke om hun røyker jeg altså men på huden kan det se sånn ut og høres sånn når hun fniser og ler 🙈vittig når folk skriver på insta «kan se at du trener « jeg kan ikke se det … Ser forsåvidt bare dumt ut med glatt panne når det er skrukker fra halsen og ned . Ligger noen tusenlapper i det utseende der gitt , men det funker jo ikke lenger med injeksjoner nå . Er glad jeg klarer å eldes med verdighet og ikke er som en hysterisk 60 åring som på død og liv vil være ung og blond … 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 27. mai #3848 Del Skrevet 27. mai non_stop skrev (17 timer siden): Koke suppe på spiker? Er jeg på stranda eller et annet sted hvor det er andre personer så er jeg jævlig forsiktig med å ikke få med lettkledte fremmede med på film. Selv om jeg kun sender en stemningssnutt til familie og venner. Jeg filmer meg selv, og himmelen og havet, og områder hvor det ikke er folk. Tror ikke jeg er alene om det. Det handler om å ha respekt for omgivelsene. Altså selv om insta Heidi trives lettkledt er det ikke sikkert alle andre gjør det bare fordi de ligger der avkledd. Det er en sårbar setting for mange å ha lite klær på seg. Og om de så er komfortabel tviler jeg sterkt på at de ønsker å havne på en 50-60 år gammel dame sin snapchat. INGEN ønsker å ligge halvnaken på en strand, snu seg rundt og se en fremmed som står med telefonen rettet mot deg. Jeg synes det er en forbanna uting det hun holder på med Helt enig! Ikke alle liker å bli tatt bilder av eller filmet av folk de kjenner engang. Svært respektløst og mangel på antenner å filme folk fra så kort avstand. Hun har også blitt kastet ut av kirker og butikker pga filming. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 27. mai #3849 Del Skrevet 27. mai K_mb skrev (8 minutter siden): Helt enig! Ikke alle liker å bli tatt bilder av eller filmet av folk de kjenner engang. Svært respektløst og mangel på antenner å filme folk fra så kort avstand. Hun har også blitt kastet ut av kirker og butikker pga filming. Som om hun bryr seg om det.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 27. mai #3850 Del Skrevet 27. mai K_mb skrev (11 minutter siden): Hun har også blitt kastet ut av kirker og butikker pga filming. Skogstrolle skrev (2 minutter siden): Som om hun bryr seg om det.... Selvfølgelig bryr hun seg, hun digger det, å bli kastet ut er bare mer oppmerksomhet. Og oppmerksomhet, uansett positiv eller negativ er det hun puster og lever for. Respekt kommer i siste rekke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. mai #3851 Del Skrevet 27. mai non_stop skrev (18 timer siden): Koke suppe på spiker? Er jeg på stranda eller et annet sted hvor det er andre personer så er jeg jævlig forsiktig med å ikke få med lettkledte fremmede med på film. Selv om jeg kun sender en stemningssnutt til familie og venner. Jeg filmer meg selv, og himmelen og havet, og områder hvor det ikke er folk. Tror ikke jeg er alene om det. Det handler om å ha respekt for omgivelsene. Altså selv om insta Heidi trives lettkledt er det ikke sikkert alle andre gjør det bare fordi de ligger der avkledd. Det er en sårbar setting for mange å ha lite klær på seg. Og om de så er komfortabel tviler jeg sterkt på at de ønsker å havne på en 50-60 år gammel dame sin snapchat. INGEN ønsker å ligge halvnaken på en strand, snu seg rundt og se en fremmed som står med telefonen rettet mot deg. Jeg synes det er en forbanna uting det hun holder på med Helt enig👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 27. mai #3852 Del Skrevet 27. mai JojoMoyes skrev (På 25.5.2024 den 20.43): Jeg hadde dødd på meg om jeg hadde hatt en fast pakkebok jeg skrev pakkeliste i og viste frem på internett . Ja ja endelig hjemme da og det vil jeg gjerne vise frem med video av meg selv i hvit blondetruse 🤦🏼♀️ Hei! Litt off-topic kanskje, men hva er galt med, evt alternativet til pakkeliste? Jeg har ikke sett Heidi sin, da, men jeg har en fast pakkeliste liggende på notater på mobilen sånn at jeg vet at jeg husker alt (linser, medisiner, rettetang, medisiner, pass/evt visum - du skjønner). Det eneste jeg bytter ut fra gang til gang er antrekk, alt etter hvor formelt det er, om det er jobb eller ferie osv. Syns det sparer meg mye tid og ved å følge listen så vet jeg 100% at jeg ikke glemmer noe av det essensielle. Har aldri tenkt over det før jeg leste kommentaren din - er det veldig unormalt? Kunne aldri funnet på å dele den på sosiale medier, da - det er jo bare en kjedelig liste (og dessuten med privat innhold) På forhånd takk for svar 🤗 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 27. mai #3853 Del Skrevet 27. mai Nana skrev (10 minutter siden): Hei! Litt off-topic kanskje, men hva er galt med, evt alternativet til pakkeliste? Jeg har ikke sett Heidi sin, da, men jeg har en fast pakkeliste liggende på notater på mobilen sånn at jeg vet at jeg husker alt (linser, medisiner, rettetang, medisiner, pass/evt visum - du skjønner). Det eneste jeg bytter ut fra gang til gang er antrekk, alt etter hvor formelt det er, om det er jobb eller ferie osv. Syns det sparer meg mye tid og ved å følge listen så vet jeg 100% at jeg ikke glemmer noe av det essensielle. Har aldri tenkt over det før jeg leste kommentaren din - er det veldig unormalt? Kunne aldri funnet på å dele den på sosiale medier, da - det er jo bare en kjedelig liste (og dessuten med privat innhold) På forhånd takk for svar 🤗 Jeg har også en sånn liste på mobilen, det er genialt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 27. mai #3854 Del Skrevet 27. mai Instaheidi gjør og sier mye rart, helt enig! Men at mange her inne kritiserer absolutt alt hun gjør, syns jeg er så rart. Hvorfor slutter dere ikke heller å følge henne? Ser ett argument som går igjen er at Instaheidi kritiserer også alt, kommenterer hvordan folk ser ut o.l......og JA, det gjør hun. Men vil dere synke like dypt som henne da? Da gjør dere jo akkurat det samme som dere kritiserer henne for. Jeg får av og til vondt inni meg når jeg ser filmingen og innleggene hennes jeg, for jeg tenker at hun er en psykisk syk person, som burde vært beskyttet fra seg selv. Hun har hatt en "rar" oppvekst og barndom, og har ikke det beste utgangspunktet her i livet. Og med psykisk sykdom oppå dette (for det må det være), er det ikke så enkelt. Men at dere kritiserer alt hun gjør, hvordan hun ser ut, hvordan hun ikke klarer å uttale ord osv., syns jeg er mobbing. Har dere barn selv? Lar dere barna snakke sånn om andre? Jeg hadde egentlig tenkt å slutte å si min mening her inne, for da blir jeg alltid beskyldt for å være Instaheidi selv. Men av og til må noen si i fra om at dere mobber, og den dere mobber er en ressurssvak (sosialt) og psykisk ustabil person. I tillegg syns jeg flere av dere syns synd på Tom, skjønner ikke at han holder ut osv. Hvorfor er dere så sikre på at Tom er så mye bedre? Jeg husker hun sa i ett innlegg at "ingen har noen gang sagt så stygge ting til meg, som du gjør". Vi aner jo ingenting om hvordan de egentlig har det, og hvordan han er. Og så et lite hjertesukk.....moderator (heter det det?), må være veldig anti Instaheidi, for hver gang innlegg blir slettet, er det innleggene til meg og andre som tar til motmæle mot mobbingen her inne, som blir slettet 🤷♀️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 28. mai #3855 Del Skrevet 28. mai (endret) Linda1972 skrev (8 timer siden): Og så et lite hjertesukk.....moderator (heter det det?), må være veldig anti Instaheidi, for hver gang innlegg blir slettet, er det innleggene til meg og andre som tar til motmæle mot mobbingen her inne, som blir slettet 🤷♀️ Jeg har også lagt merke til at det er de innleggene som retter pekefinger mot oss som kritiserer Instaheidi som blir slettet. Jeg skjønner ikke helt policyen her, men den er temmelig konsekvent. Kan det være fordi min har lov til å uttale seg og si hva man mener om selve temaet i tråden, men å mene noe om hva de andre brukerne mener aksepteres ikke? Endret 28. mai av Blue Sky 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 28. mai #3856 Del Skrevet 28. mai (endret) Nana skrev (13 timer siden): Hei! Litt off-topic kanskje, men hva er galt med, evt alternativet til pakkeliste? Jeg har ikke sett Heidi sin, da, men jeg har en fast pakkeliste liggende på notater på mobilen sånn at jeg vet at jeg husker alt (linser, medisiner, rettetang, medisiner, pass/evt visum - du skjønner). Det eneste jeg bytter ut fra gang til gang er antrekk, alt etter hvor formelt det er, om det er jobb eller ferie osv. Syns det sparer meg mye tid og ved å følge listen så vet jeg 100% at jeg ikke glemmer noe av det essensielle. Har aldri tenkt over det før jeg leste kommentaren din - er det veldig unormalt? Kunne aldri funnet på å dele den på sosiale medier, da - det er jo bare en kjedelig liste (og dessuten med privat innhold) På forhånd takk for svar 🤗 Jeg sa da virkelig aldri at det er galt med pakkeliste ! Jeg bruker det selv jeg . Det jeg sa var at å legge ut på Snapchat at du stresser for du må fikse pakkeliste osv osv når du er 60 år gammel . Altså generelt deler hun jo veldig mye jeg aldri ville lagt ut på snap . Og kan nevne da noen få eksempler så slipper vi spørsmål om det etterpå . Hun gråt og var hysterisk på Tom da det var slutt mellom de , han fikk så hatten passet og vel så det ! I ukesvis ble han blottlagt og utlevert og delt snapper hun hadde fått av andre damer osv . Dette med pakkeliste og detaljer om klær som må hentes i esker i boden om hvor mye styr det er for at hun skal på 1 ukes ferie var det da jeg mente sist. Disse pusteøvelser hun driver å gjør oppi kamera så man bare ser 2 digre lepper oppi kamera (dette gjør hun når hun er stressa) Deler når hun krangler med mor og Tom eller tvinger de til å ta skylden for krangel etterpå . Legger ut om alle disse vanskelige familierelasjonene både på Tom sin side (vi har jo sett og hørt hvor gira de er på å møte henne igjen ) og sin egen side uten i det hele tatt å ha noe innsikt i at hun er det største problemet i sitt eget liv og i fam sitt , det er hun som skaper konflikter og bråk med sin væremåte og oppførsel . Det var det jeg mente med at jeg hadde dødd på meg om jeg delte sånne ting til fremmede folk og hun tjener ikke en eneste krone på det heller som andre folk på snap gjør . Men ofrer altså den ene relasjonen etter den andre fordi hun absolutt vil og skal dele livet sitt på Snapchat. Og nå har vi jo de siste ukene sett at hun gjerne vil dele mer eller mindre naken bilder/videoer av seg selv også . Jeg synes ikke dette er «normalt /vanlig» at en dame på 60 år gjør …. Endret 28. mai av JojoMoyes 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 28. mai #3857 Del Skrevet 28. mai JojoMoyes skrev (44 minutter siden): Jeg sa da virkelig aldri at det er galt med pakkeliste ! Jeg bruker det selv jeg . Det jeg sa var at å legge ut på Snapchat at du stresser for du må fikse pakkeliste osv osv når du er 60 år gammel . Altså generelt deler hun jo veldig mye jeg aldri ville lagt ut på snap . Og kan nevne da noen få eksempler så slipper vi spørsmål om det etterpå . Hun gråt og var hysterisk på Tom da det var slutt mellom de , han fikk så hatten passet og vel så det ! I ukesvis ble han blottlagt og utlevert og delt snapper hun hadde fått av andre damer osv . Dette med pakkeliste og detaljer om klær som må hentes i esker i boden om hvor mye styr det er for at hun skal på 1 ukes ferie var det da jeg mente sist. Disse pusteøvelser hun driver å gjør oppi kamera så man bare ser 2 digre lepper oppi kamera (dette gjør hun når hun er stressa) Deler når hun krangler med mor og Tom eller tvinger de til å ta skylden for krangel etterpå . Legger ut om alle disse vanskelige familierelasjonene både på Tom sin side (vi har jo sett og hørt hvor gira de er på å møte henne igjen ) og sin egen side uten i det hele tatt å ha noe innsikt i at hun er det største problemet i sitt eget liv og i fam sitt , det er hun som skaper konflikter og bråk med sin væremåte og oppførsel . Det var det jeg mente med at jeg hadde dødd på meg om jeg delte sånne ting til fremmede folk og hun tjener ikke en eneste krone på det heller som andre folk på snap gjør . Men ofrer altså den ene relasjonen etter den andre fordi hun absolutt vil og skal dele livet sitt på Snapchat. Og nå har vi jo de siste ukene sett at hun gjerne vil dele mer eller mindre naken bilder/videoer av seg selv også . Jeg synes ikke dette er «normalt /vanlig» at en dame på 60 år gjør …. Beklager, da misforsto jeg deg. Jeg var absolutt ikke ute etter å flisespikke, altså, jeg lurte oppriktig på om det var gammeldags og om det hadde kommet noe nytt. Jeg måtte le litt over at jeg har brukt samme grunn-pakkelisten i sikkert 15-20 år. Er ellers enig med alt du skriver ang IH. Den mildeste beskrivelsen jeg kan komme på er «fascinerende». Jeg følger henne ikke, men hun kommer ofte opp i «utforsk» på Snap og da går jeg inn og ser på sirkuset. For det er sannelig et sirkus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 28. mai #3858 Del Skrevet 28. mai JojoMoyes skrev (2 timer siden): Jeg sa da virkelig aldri at det er galt med pakkeliste ! Jeg bruker det selv jeg . Det jeg sa var at å legge ut på Snapchat at du stresser for du må fikse pakkeliste osv osv når du er 60 år gammel . Altså generelt deler hun jo veldig mye jeg aldri ville lagt ut på snap . Og kan nevne da noen få eksempler så slipper vi spørsmål om det etterpå . Hun gråt og var hysterisk på Tom da det var slutt mellom de , han fikk så hatten passet og vel så det ! I ukesvis ble han blottlagt og utlevert og delt snapper hun hadde fått av andre damer osv . Dette med pakkeliste og detaljer om klær som må hentes i esker i boden om hvor mye styr det er for at hun skal på 1 ukes ferie var det da jeg mente sist. Disse pusteøvelser hun driver å gjør oppi kamera så man bare ser 2 digre lepper oppi kamera (dette gjør hun når hun er stressa) Deler når hun krangler med mor og Tom eller tvinger de til å ta skylden for krangel etterpå . Legger ut om alle disse vanskelige familierelasjonene både på Tom sin side (vi har jo sett og hørt hvor gira de er på å møte henne igjen ) og sin egen side uten i det hele tatt å ha noe innsikt i at hun er det største problemet i sitt eget liv og i fam sitt , det er hun som skaper konflikter og bråk med sin væremåte og oppførsel . Det var det jeg mente med at jeg hadde dødd på meg om jeg delte sånne ting til fremmede folk og hun tjener ikke en eneste krone på det heller som andre folk på snap gjør . Men ofrer altså den ene relasjonen etter den andre fordi hun absolutt vil og skal dele livet sitt på Snapchat. Og nå har vi jo de siste ukene sett at hun gjerne vil dele mer eller mindre naken bilder/videoer av seg selv også . Jeg synes ikke dette er «normalt /vanlig» at en dame på 60 år gjør …. Helt enig. Hun elsker å gjøre narr av og le av andre, da spesielt Tom og moren. Og det er gjort med hånlighet. Hadde de levert med samme mynt til henne hadde hun klikka. I jula satt hun å fortalte det var helt greit å feire jul alene og hun hadde ikke feiret jul med sine døtre siden hun skilte seg fra barnas far da de var små . Det i seg selv vitner om at her er det my way or the highway tankegang . Derfor er det nok bare Tom og moren som holder ut, selv om hun viser på sin offentlige snap at det er konfliktfylte dysfunksjonelle forhold. At hun har 3 barnebarn og aldri feirer jul med de er jo så trist og tragisk det kan bli. Og når hun ser to av barnebarna er det liksom en time, til eller fra et sted. Den syke trangen til oppmerksomhet ved å skyve pupper og vise bikini trusa, fylle leppene til randen av eksplosjon, jeg kjenner ikke noen andre snappere i 60 åra som driver på sånn. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 28. mai #3859 Del Skrevet 28. mai LiseLars1 skrev (2 timer siden): Helt enig. Hun elsker å gjøre narr av og le av andre, da spesielt Tom og moren. Og det er gjort med hånlighet. Hadde de levert med samme mynt til henne hadde hun klikka. I jula satt hun å fortalte det var helt greit å feire jul alene og hun hadde ikke feiret jul med sine døtre siden hun skilte seg fra barnas far da de var små . Det i seg selv vitner om at her er det my way or the highway tankegang . Derfor er det nok bare Tom og moren som holder ut, selv om hun viser på sin offentlige snap at det er konfliktfylte dysfunksjonelle forhold. At hun har 3 barnebarn og aldri feirer jul med de er jo så trist og tragisk det kan bli. Og når hun ser to av barnebarna er det liksom en time, til eller fra et sted. Den syke trangen til oppmerksomhet ved å skyve pupper og vise bikini trusa, fylle leppene til randen av eksplosjon, jeg kjenner ikke noen andre snappere i 60 åra som driver på sånn. Ja de fleste har jo lyst å feire jul med barn /barnbarn . Det ene barnebarnet snakker hun jo ikke om . Husker hin var litt sammen med sin søster for mange år siden men nå er det og borte . Trist med folk som ikke har evner eller innsikt i å skjønne når de selv er problemet . Hun er jo veldig flink å snakke om på snap feil andre gjør både i egen familie og på tv osv osv . Men altså null selvinnsikt eller ansvar for egen handling og brente broer . Jeg kjenner ikke noen mennesker i noen alder som er så spesiell som henne i alle settinger . Og så utseende fiksert og opphengt i å se yngre ut til ingen nytte stakkars . Nei det er bare trist og tragisk med tanke på ringvirkningene hennes oppførsel/væremåte gir for de rundt henne . Men det kan hun jo ikke snakke om !! For da måtte hun jo innrømmet feil ! Og det har hun da ikke … 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 28. mai #3860 Del Skrevet 28. mai JojoMoyes skrev (37 minutter siden): Ja de fleste har jo lyst å feire jul med barn /barnbarn . Det ene barnebarnet snakker hun jo ikke om . Husker hin var litt sammen med sin søster for mange år siden men nå er det og borte . Trist med folk som ikke har evner eller innsikt i å skjønne når de selv er problemet . Hun er jo veldig flink å snakke om på snap feil andre gjør både i egen familie og på tv osv osv . Men altså null selvinnsikt eller ansvar for egen handling og brente broer . Jeg kjenner ikke noen mennesker i noen alder som er så spesiell som henne i alle settinger . Og så utseende fiksert og opphengt i å se yngre ut til ingen nytte stakkars . Nei det er bare trist og tragisk med tanke på ringvirkningene hennes oppførsel/væremåte gir for de rundt henne . Men det kan hun jo ikke snakke om !! For da måtte hun jo innrømmet feil ! Og det har hun da ikke … Det virker som hun ser på seg selv som søt, pen og varmhjertet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå