Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars #3441 Del Skrevet 13. mars Carmen67 skrev (1 minutt siden): Du kan ikke skille mellom å være en kommersiell influenser og en offentlig påvirker. Du kan heller ikke sammenligne en privat snap der man deler med familie og venner med en offentlig konto slik som Heidi har. Det du skriver er selvmotsigende og ulogisk. Da forsvinner litt av den saklige kritikken din som gjelder utseende og latterliggjøring. Men det som kommer ut av Heidis munn må hun 100% stå inne for. Det er ikke å gå på henne som person. At du synes synd på henne er greit nok, men egentlig litt nedverdigende overfor Heidi som selv velger å stå for sine meninger. Det du skriver at det som kommer ut av Heidis munn må hun stå inne for er ingen unnskyldning for og ta henne på det hun sier og gjør og det er ingen unnskyldning for ta Instaheidi for ting hun sier og gjør selv om hun har en åpen snap med mange følgere. h Når noen her inne nærmes latterliggjør henne for måten hun sminker seg på, at hun har tatt restylane i leppene, at hun er glad i og reise og uttrykk hun sier på snap da er det personangrep rettet mot direkte mot Instaheidi. Så lenge hun ikke er et AS er hun en vanlig person som snapper og som har mange følgere. Jeg synes synd på henne når noen her inne latterliggjør henne pga utseende og måten hun snakker på. Da er det personangrep og her bør KG få nye regler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars #3442 Del Skrevet 13. mars Zenhouse skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig kan du si din mening. Men det virker som du forsvarer hennes snap basert på hvordan du «kjenner» henne på Instagram. Jeg har vært inne på hennes snap og kan uttale meg for hva jeg har sett der også men jeg følger henne ikke fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 13. mars #3443 Del Skrevet 13. mars Nå er d jo sånn at Instaheidi vil være influencer og har sjøl flere ganger kalt seg influencer. Og hun har og både fisket litthinte litt(veldig åpenlyst😅)etter div spons på enkelte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. mars #3444 Del Skrevet 13. mars Eevie skrev (8 minutter siden): Nå er d jo sånn at Instaheidi vil være influencer og har sjøl flere ganger kalt seg influencer. Og hun har og både fisket litthinte litt(veldig åpenlyst😅)etter div spons på enkelte ting. Har hun noen gang fått napp på fiskingen etter sponsorer? Kan ikke huske å ha sett noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. mars #3445 Del Skrevet 13. mars Heartgirl skrev (37 minutter siden): Jeg har vært inne på hennes snap og kan uttale meg for hva jeg har sett der også men jeg følger henne ikke fast. Blir som å skulle skrive en anmeldelse av en bokserie du har lest ei bok av det der. Men selvfølgelig skal du få ga finne meninger, ingen som sier noe annet. Men du kjenner tydeligvis ikke særlig godt til vedkommende, når du sier hun ble kjent fra Charterfeber. Heidi har i veldig mange år vært en offentlig person som ytrer seg om alt mulig mellom himmel og jord på sin offentlige konto. Hun henger ut familie, venner, kjæreste, bedrifter, butikker og arbeidsfolk over en lav sko på sine offentlige kontoer. At folk reagerer er forståelig. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars #3446 Del Skrevet 13. mars panzerpølsa skrev (26 minutter siden): Blir som å skulle skrive en anmeldelse av en bokserie du har lest ei bok av det der. Men selvfølgelig skal du få ga finne meninger, ingen som sier noe annet. Men du kjenner tydeligvis ikke særlig godt til vedkommende, når du sier hun ble kjent fra Charterfeber. Heidi har i veldig mange år vært en offentlig person som ytrer seg om alt mulig mellom himmel og jord på sin offentlige konto. Hun henger ut familie, venner, kjæreste, bedrifter, butikker og arbeidsfolk over en lav sko på sine offentlige kontoer. At folk reagerer er forståelig. Jeg har faktisk sett på flere av snappene hennes og kjenner til henne. Hun er ingen influencer i mine øyne siden hun ikke har noe og selge annet enn seg selv som privatperson. Da kan hvem som helst som har en åpen offentlig snap kalle seg influencer. Selv om hun ytrer seg om alt mellom himmel og jord gir det ingen rett til og latterliggjøre henne som noen her inne gjør. Det er en årsak til at hun har et humør som er opp og ned i humøret og det har hun også vært åpen om på sine plattformer både på snap og instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. mars #3447 Del Skrevet 13. mars Heartgirl skrev (10 minutter siden): Jeg har faktisk sett på flere av snappene hennes og kjenner til henne. Hun er ingen influencer i mine øyne siden hun ikke har noe og selge annet enn seg selv som privatperson. Da kan hvem som helst som har en åpen offentlig snap kalle seg influencer. Selv om hun ytrer seg om alt mellom himmel og jord gir det ingen rett til og latterliggjøre henne som noen her inne gjør. Det er en årsak til at hun har et humør som er opp og ned i humøret og det har hun også vært åpen om på sine plattformer både på snap og instagram. Hva du syns eller ikke er vel totalt uinteressant, Heidi selv har tittel "Offentlig person" på Instagram. Så du får jo sitte der å synse og mene hva du vil, endrer ikke saken at hun ER en offentlig person/influenser. Om du vil det eller ikke. Ha en fin kveld. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars #3448 Del Skrevet 13. mars panzerpølsa skrev (1 minutt siden): Hva du syns eller ikke er vel totalt uinteressant, Heidi selv har tittel "Offentlig person" på Instagram. Så du får jo sitte der å synse og mene hva du vil, endrer ikke saken at hun ER en offentlig person/influenser. Om du vil det eller ikke. Ha en fin kveld. Så det du sier er at mine meninger teller ikke. Det at hun er offentlig person gir ingen rett til og sitte og hetse og latterliggjøre henne som jeg har sett på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 13. mars #3449 Del Skrevet 13. mars panzerpølsa skrev (5 minutter siden): Hva du syns eller ikke er vel totalt uinteressant, Heidi selv har tittel "Offentlig person" på Instagram. Så du får jo sitte der å synse og mene hva du vil, endrer ikke saken at hun ER en offentlig person/influenser. Om du vil det eller ikke. Ha en fin kveld. Litt spesiell uttalelse du kommer med på et diskusjonsforum hvor folk ytret meningene sine. Ganske ufint å forsøke å kneble andre som bidrar i en debatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. mars #3450 Del Skrevet 13. mars Heartgirl skrev (Akkurat nå): Så det du sier er at mine meninger teller ikke. Det at hun er offentlig person gir ingen rett til og sitte og hetse og latterliggjøre henne som jeg har sett på denne tråden. Nei, dine meninger om at Heidi ikke er en offentlig person teller faktisk ikke. Tro det eller ei. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 13. mars #3451 Del Skrevet 13. mars Heartgirl skrev (15 minutter siden): Jeg har faktisk sett på flere av snappene hennes og kjenner til henne. Hun er ingen influencer i mine øyne siden hun ikke har noe og selge annet enn seg selv som privatperson. Da kan hvem som helst som har en åpen offentlig snap kalle seg influencer. Selv om hun ytrer seg om alt mellom himmel og jord gir det ingen rett til og latterliggjøre henne som noen her inne gjør. Det er en årsak til at hun har et humør som er opp og ned i humøret og det har hun også vært åpen om på sine plattformer både på snap og instagram. Fint at du presiserer at dette er din personlige mening, for ellers hadde dette vært en direkte feil påstand fra deg. Etter reglene basert på følgertall er hun en influenser. Hun har nesten 40 000 tusen følgere på Instagram. Budskapet hun «selger» er personlige meninger og erfaringer som for enkelte av følgerne hennes er en direkte usunn påvirkning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. mars #3452 Del Skrevet 13. mars (endret) Salmonella skrev (4 minutter siden): Litt spesiell uttalelse du kommer med på et diskusjonsforum hvor folk ytret meningene sine. Ganske ufint å forsøke å kneble andre som bidrar i en debatt. Du tar jo deg hele ut av kontekst. Vedkommende syns og mener at InstaHeidi ikke er en offentlig person. Noe som InstaHeidi selv har som tittel på Instagram. Akkurat som jeg skulle si at jeg syns ikke Sophie Elise er en offentlig person, fordi det syns jeg ikke. Helt meningsløst og uinteressant. Endret 13. mars av panzerpølsa 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 13. mars #3453 Del Skrevet 13. mars Carmen67 skrev (1 minutt siden): Fint at du presiserer at dette er din personlige mening, for ellers hadde dette vært en direkte feil påstand fra deg. Etter reglene basert på følgertall er hun en influenser. Hun har nesten 40 000 tusen følgere på Instagram. Budskapet hun «selger» er personlige meninger og erfaringer som for enkelte av følgerne hennes er en direkte usunn påvirkning. Hvilke regler er det du viser til her? KG sine? Googler man definisjon av influenser så står det at dette ofte er brukt om personer som tjener penger på å profilere ulike produkter i SOME. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 13. mars #3454 Del Skrevet 13. mars Heartgirl skrev (2 minutter siden): Så det du sier er at mine meninger teller ikke. Det at hun er offentlig person gir ingen rett til og sitte og hetse og latterliggjøre henne som jeg har sett på denne tråden. Dette er en typisk stråmann fra deg. Poenget er at hun er en offentlig person i some. Man kan fint likevel være synes at en del av innleggene her er ufine. Men offentlig påvirker er hun jfr definisjonen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 13. mars #3455 Del Skrevet 13. mars panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Du tar jo deg hele ut av kontekst. Vedkommende syns og mener at InstaHeidi ikke er en offentlig person. Noe som InstaHeidi selv har som tittel på Instagram. Akkurat som jeg skulle si at jeg syns ikke Sophie Elise er en offentlig person, fordi det syns jeg ikke. Helt meningsløst og uinteressant. Er jo ikke tatt ut av kontekst i det hele tatt, du skriver jo svart på hvitt at brukerens mening om dette er uinteressant. Folk må da få ytre sine meninger. Det der jo er bare for å undergrave andre brukeres meninger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. mars #3456 Del Skrevet 13. mars Salmonella skrev (Akkurat nå): Er jo ikke tatt ut av kontekst i det hele tatt, du skriver jo svart på hvitt at brukerens mening om dette er uinteressant. Folk må da få ytre sine meninger. Det der jo er bare for å undergrave andre brukeres meninger. Dummeste jeg har lest. Hun kommer med uriktige påstander, og det er faktisk likegyldig om hun synser om mener at InstaHeidi ikke er offentlig, men en privatperson. Det er jo ikke sant. Men da kan jo alle bare si at jeg syns ikke kongen er konge, mer som en privatperson han. Og jeg syns ikke Kardiashians er kjendiser... Du skjønner greia. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 13. mars #3457 Del Skrevet 13. mars Salmonella skrev (5 minutter siden): Hvilke regler er det du viser til her? KG sine? Googler man definisjon av influenser så står det at dette ofte er brukt om personer som tjener penger på å profilere ulike produkter i SOME. Straffeloven § 10 har betydning for å fastslå hva som er en offentlig ytring. Her slås det fast at: «En handling er offentlig når den er foretatt i nærvær av et større antall personer, eller når den lett kunne iakttas og er iakttatt fra et offentlig sted. Større antall personer er vurdert fra 30-50 personer og oppover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars #3458 Del Skrevet 13. mars Salmonella skrev (17 minutter siden): Hvilke regler er det du viser til her? KG sine? Googler man definisjon av influenser så står det at dette ofte er brukt om personer som tjener penger på å profilere ulike produkter i SOME. Takk det er det jeg har lest jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars #3459 Del Skrevet 13. mars Salmonella skrev (14 minutter siden): Er jo ikke tatt ut av kontekst i det hele tatt, du skriver jo svart på hvitt at brukerens mening om dette er uinteressant. Folk må da få ytre sine meninger. Det der jo er bare for å undergrave andre brukeres meninger. Helt enig! En form for hersketeknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. mars #3460 Del Skrevet 13. mars (endret) Heartgirl skrev (12 minutter siden): Helt enig! En form for hersketeknikk. Dere får ta kontakt med henne å fortelle henne at dere ikke syns hun er hverken influenser eller offentlig person, setter hun nok stor pris på. Ingen hersketeknikk å påpeke at dine synspunkter på en fastsatt sak, er uvesentlig. Endret 13. mars av panzerpølsa 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå