Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Anita321 skrev (På 22.2.2024 den 18.54):

Hun har vel et anstrengt forhold til mer enn sin egen familie, og med hennes opptreden de få gangene de er hos svigerfamilien, så er det vel en grunn til det også?  

Man har jo observert oppførselen hennes på sosiale media gjennom flere år. Hun er nedlatende og viser ingen hensyn , det være seg nære relasjoner eller totalt fremmede. Hun kan buse ut og være frekk, men det øyeblikket noen tar igjen med samme mynt , går hun rett i hysterisk anfall og offer rollen . Man skjønner jo at man må skjerme seg mot henne og trekke seg unna. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilbake i dag da med gråt og bæp !Offerrollen er også på plass som vanlig . Var så vanskelig med Tom for han stakk av etter krangel ! Men i dag var han på shopping ! Ehh han har lagt ut storyer fra tur nå i flere timer ?! Tydeligvis vært krangel i dag da og han måtte lufte seg litt . Litt flaut og lyge for følgerne sine 1 dag tilbake 🤦🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Tilbake i dag da med gråt og bæp !Offerrollen er også på plass som vanlig . Var så vanskelig med Tom for han stakk av etter krangel ! Men i dag var han på shopping ! Ehh han har lagt ut storyer fra tur nå i flere timer ?! Tydeligvis vært krangel i dag da og han måtte lufte seg litt . Litt flaut og lyge for følgerne sine 1 dag tilbake 🤦🏼‍♀️

Tom har vært nede ved havnområdet i dag og kikket på båtene og isbaderne ☺️ Skikkelig sightseeing 🤠

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (48 minutter siden):

Tom har vært nede ved havnområdet i dag og kikket på båtene og isbaderne ☺️ Skikkelig sightseeing 🤠

Ja jeg så det på alle videoer han la ut 👍🤩men fruen sa han var på shopping ! Han skulle kjøpe forskjellige ting sa hun 🤩

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Det er vel ikke akkurat første gang hun pynter litt på «sannheten «

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig krevende å se på den siste snappen hennes. Hun svinger så veldig fra det ene til det andre og er så åpen om sine problemer og svakheter at det er nesten smertefullt å høre på. Hun forteller at hun har sittet i en hel måned uten å snakke med NOEN bortsett fra Tom og mora (på morsdagen). Dette kan jo tyde på en ganske dyp depresjon og det er jo tragisk at hun skal sitte alene og slite på den måten. På den andre siden forteller hun om at ingen tar kontakt med henne og spør hvordan hun har det. Dette er jo fryktelig trist og vondt, men jeg mener hun må begynne å ta inn over seg HVORFOR ingen orker å kontakter henne. For det er det jeg tror, de orker ikke. Hun blir for tung og vanskelig å forholde seg til i perioder.

Nå var hun glad for at hun er tilbake på snap, som hun sier, og mener at det er viktig både for henne selv og følgerne hennes at hun deler om livet sitt på godt og vondt. Det kan godt hende det, at mange har nytte av dette, men for meg ser det ut til at dama trenger hjelp og ikke snap. Det er så rått og utleverende det hun driver med, og jeg kan ikke forstå at hun vil eksponere seg selv og sine nærmeste på den måten når situasjonen er så ille som den er. Jeg ville heller vendt blikket innover og jobbet med meg selv og mine nærmeste for det er DER nøkkelen ligger. Det finnes ingen varig medisin i det å få den så sårt tiltrengte oppmerksomheten hun er så avhengig av. Det å ha en god relasjon til barna sine og andre nære er viktig, snap er overhodet ikke viktig. Men så var det det der med å få oppmerksomhet da. Oppmerksomhet for ingen verdens ting egentlig. Intet nytt å melde. Noen gang. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Jeg synes det er veldig krevende å se på den siste snappen hennes. Hun svinger så veldig fra det ene til det andre og er så åpen om sine problemer og svakheter at det er nesten smertefullt å høre på. Hun forteller at hun har sittet i en hel måned uten å snakke med NOEN bortsett fra Tom og mora (på morsdagen). Dette kan jo tyde på en ganske dyp depresjon og det er jo tragisk at hun skal sitte alene og slite på den måten. På den andre siden forteller hun om at ingen tar kontakt med henne og spør hvordan hun har det. Dette er jo fryktelig trist og vondt, men jeg mener hun må begynne å ta inn over seg HVORFOR ingen orker å kontakter henne. For det er det jeg tror, de orker ikke. Hun blir for tung og vanskelig å forholde seg til i perioder.

Nå var hun glad for at hun er tilbake på snap, som hun sier, og mener at det er viktig både for henne selv og følgerne hennes at hun deler om livet sitt på godt og vondt. Det kan godt hende det, at mange har nytte av dette, men for meg ser det ut til at dama trenger hjelp og ikke snap. Det er så rått og utleverende det hun driver med, og jeg kan ikke forstå at hun vil eksponere seg selv og sine nærmeste på den måten når situasjonen er så ille som den er. Jeg ville heller vendt blikket innover og jobbet med meg selv og mine nærmeste for det er DER nøkkelen ligger. Det finnes ingen varig medisin i det å få den så sårt tiltrengte oppmerksomheten hun er så avhengig av. Det å ha en god relasjon til barna sine og andre nære er viktig, snap er overhodet ikke viktig. Men så var det det der med å få oppmerksomhet da. Oppmerksomhet for ingen verdens ting egentlig. Intet nytt å melde. Noen gang. 

Jeg så siste snappen og jeg synes du beskriver det godt. I tillegg så lurer jeg på om er det er riktig oppfattet av meg at hun IKKE ønsker kommunikasjon med de som følger henne- men kun få «pøse» ut selv? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (19 minutter siden):

Jeg så siste snappen og jeg synes du beskriver det godt. I tillegg så lurer jeg på om er det er riktig oppfattet av meg at hun IKKE ønsker kommunikasjon med de som følger henne- men kun få «pøse» ut selv? 

Men det er jo nettopp henne i et nøtteskall . Det er MEG MEG MEG og oppmerksomhet det handler om. Hun er et offer , ingen ringer, ingen bryr seg, hun har helseutfordringer , men det vil hun ikke si noe om nå.  Hun sier ting for at følgerne skal spørre hva det er og synes synd på henne . Dama er snart 60 år og det er intet mindre enn tragisk !!!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 timer siden):

Likes og støttemeldinger godtas, men ikke prøv å komme med kritiske kommentarer, da er det blokkering tvert!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (6 minutter siden):

Likes og støttemeldinger godtas, men ikke prøv å komme med kritiske kommentarer, da er det blokkering tvert!

Er det noen det er synd på, så er det Tom, men han har jo valgt det selv. Spørst hvor lenge... 

Endret av Anita321
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Tom snart gir opp. Han får kjeft foran titusenvis av følgere og jeg merker på blikket hans at han ikke bare er lei, men trist. Disse frustrerte utbruddene hans fra siden sier sitt. Å være nært noen med manglende selvinnsikt er utrolig krevende. Hun legger ut om denne selvinnsikten, men jeg tror det bare er gjengivelser fra hva psykologen sier. Det virker ikke ektefølt når hun snakker om sine egne feil.

Energityver klarer man bare en viss tid. Det er fullt forståelig om man trenger litt avstand. Bare den nedsettende nesten hånlige utleveringen av Tom som bare ønsker seg en øl og et godt måltid på en søndag….å sette hans behov foran eget på disse verdifulle fridagene hans hadde vært noe!
Hun har nok av dager å ta av der hun kan rusle alene og kose seg med å se på utstillinger….

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er på søndagstur, hun håner Tom fordi han ikke er så veldig interessert i salgsutstillingen de kom forbi og fordi han heller kunne tenkt seg en øl og et måltid. Og hun greier å smette inn å gjøre et poeng av at det ikke akkurat er alkoholfritt øl han foretrekker OG at han ikke er interessert i sin kjæres kunstneriske evner, samtidig som hun henger på en avvæpnende latter. Og Tom? Han ser fortvilet, brydd og trist ut. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså seriøst, er det ingen begrensning på hvor mye man kan fylle i leppene før de eksploderer??? De leppene hennes har vokst voldsomt i det siste og de er jo bokstavelig talt oppi nesa hennes, at hun ikke ser selv hvor stygt det er skjønner jeg ikke. Leppene er jo helt skjeve også, mye høyere opp på ene siden. Andenebb deluxe.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (26 minutter siden):

Altså seriøst, er det ingen begrensning på hvor mye man kan fylle i leppene før de eksploderer??? De leppene hennes har vokst voldsomt i det siste og de er jo bokstavelig talt oppi nesa hennes, at hun ikke ser selv hvor stygt det er skjønner jeg ikke. Leppene er jo helt skjeve også, mye høyere opp på ene siden. Andenebb deluxe.

Den damen der synes nok ikke noe er for mye ! Det ser du jo på oversminking, ihjelbleket hår og ja de leppene osv osv . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring
J_1990 skrev (1 time siden):

At overleppen er skjev kan hun ikke noe for,  moren har samme skjeve munnen. 
Så det er arv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zenhouse skrev (19 timer siden):

I første omgang sier hun: det tyder vel på at de setter pris på min omsorgsfulle og gode side. At det skal overveie de negative sidene. For de har hun jo, og gapskratter… I neste omgang sier hun: jeg leser hver og en, men jeg har mer enn nok med meg selv, så jeg kan ikke ta innover meg deres problemer.. Altså.. Hva skal man si?! Hun bare tar og tar. Har selv hatt/har i min omgangskrets en lignende person, og det er uten tvil meget «draining». Man får ALDRI noe igjen. Hver gang man tar kontakt, så er det fult fokus på meg, meg, meg. Man blir tømt for energi og livsmot. Forsøker man å komme med en fornuftig løsning på noe, så er det slik. «Du har ikke opplevd i nærheten av det jeg har opplevd. Du kan derfor ikke uttale deg om det.» Det eneste de ønsker er at man mater dette trollet de innehar. Det kan bare beskrives som fryktelig slitsomt. Selv har jeg opplevd både det ene og det andre, men det kan så klart aldri måles opp mot noe av det de har opplevd. Derfor blir kontakten minimal.. Av den enkle grunn at man må skåne seg selv fra den type negativ energi. Det er en sånn håpløshet og selvmedlidenhet som ikke er godt for noen. Hvem og hvordan disse menneskene skal få hjelp, aner jeg ikke. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en person svært tett på meg i oppveksten min som hadde mange av de samme trekkene og egenskapene jeg også, og det gjør nok at jeg oppfatter på en annen måte enn de som ikke har gjort seg den erfaringen. De fleste ser noe helt annet en det jeg (og noen andre gjør). De ser smørsiden og synes den er positiv og festlig og så føler de medfølelse når det gråtes og er tungt og trist. Jeg ser en person med et utrolig behov for oppmerksomhet og bekreftelse og som har en overdreven tro på egen «viktighet» som influencer. I tillegg ser jeg en person som kan virke til å ha empati med andre, men i virkeligheten har hun ikke det. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Jeg har hatt en person svært tett på meg i oppveksten min som hadde mange av de samme trekkene og egenskapene jeg også, og det gjør nok at jeg oppfatter på en annen måte enn de som ikke har gjort seg den erfaringen. De fleste ser noe helt annet en det jeg (og noen andre gjør). De ser smørsiden og synes den er positiv og festlig og så føler de medfølelse når det gråtes og er tungt og trist. Jeg ser en person med et utrolig behov for oppmerksomhet og bekreftelse og som har en overdreven tro på egen «viktighet» som influencer. I tillegg ser jeg en person som kan virke til å ha empati med andre, men i virkeligheten har hun ikke det. 

Hun er jo også i konflikt med det fleste i nær relasjon, vi sitter ti tusenvis og ser på snappen hennes og skjønner  hvorfor de ikke orker henne . Selv sier hun ingen ringer og ingen bryr seg om  henne . Hun er så egosentrisk at hun er den eneste som ikke ser ut til å skjønne hvorfor . Jeghåper hun klarer å oppføre seg når Tom får besøk av sønnen , men slik vi kjenner henne ender det vel med rabalder . 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenker på henne, så da trenger hun heller ikke å tenke på andre, så da må hun bare fokusere på seg selv!

Du er god du, Heidi ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...