Blue Sky Skrevet 14. februar 2024 #3341 Del Skrevet 14. februar 2024 Jeg burde vel ikke kritisere dette også, jeg som er så i mot dette influensergreiene, MEN jeg må si at det å overlate sine titusener av følgere i øredøvende taushet i ukesvis er noe spesielt. 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 14. februar 2024 #3342 Del Skrevet 14. februar 2024 Instagram-innlegg fra Heidi i dag☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 14. februar 2024 #3343 Del Skrevet 14. februar 2024 Blue Sky skrev (19 timer siden): Jeg burde vel ikke kritisere dette også, jeg som er så i mot dette influensergreiene, MEN jeg må si at det å overlate sine titusener av følgere i øredøvende taushet i ukesvis er noe spesielt. 🫣 Hun må ha tatt en grundig kosmetisk operasjon. Så mange uker uten å kunne vise seg. -Og Tom måtte jo løfte på lokkene til frokosten tilogm, det klarte hun ikke. Og bare legger ut gamle bilder. Det idag på ig er 6 år gammelt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 15. februar 2024 #3344 Del Skrevet 15. februar 2024 Snowflakes skrev (11 timer siden): Hun må ha tatt en grundig kosmetisk operasjon. Så mange uker uten å kunne vise seg. -Og Tom måtte jo løfte på lokkene til frokosten tilogm, det klarte hun ikke. Og bare legger ut gamle bilder. Det idag på ig er 6 år gammelt. Men tenk om dette ikke handler om kosmetiske operasjoner da? Tenk om det rett og slett handler om depresjon eller at noe har skjedd i familien hennes? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 15. februar 2024 #3345 Del Skrevet 15. februar 2024 Blue Sky skrev (6 timer siden): Men tenk om dette ikke handler om kosmetiske operasjoner da? Tenk om det rett og slett handler om depresjon eller at noe har skjedd i familien hennes? Eller at hun fisker etter oppmerksomhet,medlidenhet osv slik hun ofte pleier fordi hun iflg henne sjøl får for lite tilbakemeldinger osv. Samt null kontakt m familien og ikke så mange venner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 16. februar 2024 #3346 Del Skrevet 16. februar 2024 Eevie skrev (20 timer siden): Eller at hun fisker etter oppmerksomhet,medlidenhet osv slik hun ofte pleier fordi hun iflg henne sjøl får for lite tilbakemeldinger osv. Samt null kontakt m familien og ikke så mange venner?? Dette er 💯💯! Alle som har fulgt med en stund har sett dette gjentatte ganger. Tragisk men sant 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 16. februar 2024 #3347 Del Skrevet 16. februar 2024 Snowflakes skrev (På 14.2.2024 den 22.03): Hun må ha tatt en grundig kosmetisk operasjon. Så mange uker uten å kunne vise seg. -Og Tom måtte jo løfte på lokkene til frokosten tilogm, det klarte hun ikke. Og bare legger ut gamle bilder. Det idag på ig er 6 år gammelt. Veldig spesielt å legge ut en insta post om hvor koselig det er å endelig være sammen på valentines - med et 6 ÅR GAMMELT BILDE ! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 16. februar 2024 #3348 Del Skrevet 16. februar 2024 LiseLars1 skrev (2 timer siden): Dette er 💯💯! Alle som har fulgt med en stund har sett dette gjentatte ganger. Tragisk men sant På instagram får hun ihvertfall de tilbakemeldinger hun ville ha og som hun visste hun ville få nå som hun har pause fra snap….planlagt spør du meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. februar 2024 #3349 Del Skrevet 16. februar 2024 Må spekulerer jeg, men kan det være at det er slutt med Tom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 16. februar 2024 #3350 Del Skrevet 16. februar 2024 (endret) Honey Dew skrev (14 minutter siden): Må spekulerer jeg, men kan det være at det er slutt med Tom? Det bildet igår virket å være nytt, han har på samme caps på 2 av bildene. Hamsterkjakene hennes var helt borte, så det er tydelig kosmetiske grunner, også får hun snart gjøre grandentré på snap, da🥳 Endret 16. februar 2024 av Saywhat 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. februar 2024 #3351 Del Skrevet 16. februar 2024 Saywhat skrev (20 minutter siden): Det bildet igår virket å være nytt, han har på samme caps på 2 av bildene. Hamsterkjakene hennes var helt borte, så det er tydelig kosmetiske grunner, også får hun snart gjøre grandentré på snap, da🥳 Var ikke det bildet 6 år gammelt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 16. februar 2024 #3352 Del Skrevet 16. februar 2024 Honey Dew skrev (12 minutter siden): Var ikke det bildet 6 år gammelt? Bildet jeg så i går var på instagramstory. Bildet hun la ut er gammelt, fra 2018 tror jeg, hvis du scroller ned på siden hennes. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. februar 2024 #3353 Del Skrevet 17. februar 2024 Honey Dew skrev (18 timer siden): Må spekulerer jeg, men kan det være at det er slutt med Tom? I så fall er det jo veldig rart å poste bilder av de to sammen samt bilde av roser og et bord dekket for to på Valentines? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 17. februar 2024 #3354 Del Skrevet 17. februar 2024 Blue Sky skrev (29 minutter siden): I så fall er det jo veldig rart å poste bilder av de to sammen samt bilde av roser og et bord dekket for to på Valentines? Like rart som å drive å poste bilder fra 6- 7 år tilbake i tid , med svada svada tekst . Det hun skriver på disse insta postene er jo så selvmotsigende at det nesten blir ironi ! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. februar 2024 #3355 Del Skrevet 17. februar 2024 Blue Sky skrev (41 minutter siden): I så fall er det jo veldig rart å poste bilder av de to sammen samt bilde av roser og et bord dekket for to på Valentines? Ser ikke nye bilder på instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 17. februar 2024 #3356 Del Skrevet 17. februar 2024 Honey Dew skrev (21 timer siden): Må spekulerer jeg, men kan det være at det er slutt med Tom? Han takket da for koselig Valentines dag på instagram så alt i orden der tenker jg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 17. februar 2024 #3357 Del Skrevet 17. februar 2024 Honey Dew skrev (3 timer siden): Ser ikke nye bilder på instagram. Det var på igstory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. februar 2024 #3358 Del Skrevet 17. februar 2024 Snowflakes skrev (22 minutter siden): Det var på igstory Vet ikke hvordan jeg finner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 17. februar 2024 #3359 Del Skrevet 17. februar 2024 Honey Dew skrev (11 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg finner dette. Det ligger bare et døgn og så forsvinner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. februar 2024 #3360 Del Skrevet 17. februar 2024 Ganske patetisk den harangen hun for gud vet hvilken gang lirer av seg på Instagram 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå