Anita321 Skrevet 18. januar #3301 Del Skrevet 18. januar Eevie skrev (6 minutter siden): greit han og gjorde feil og d ble slutt. Men og bli sammen igjen m ei som har rakket ned og snakket så mye dritt om han offentlig,se dt er en veldig stor forskjell. Eller»han OG»? Ifkg henne,var d vel bare han som gjorde,sa og tok feil ja😅😅 Jeg er enig i det at å bli sammen med noen som har rakket så mye ned på deg offentlig er ille. Husk uansett at han bare bor i lag med henne 1-2 uker i måneden. Hvis han hadde bodd i lag med henne fast, så hadde nok ikke det skjedd. Det virker som at han er glad for å kunne reise igjen etter han har vært hos henne en stund, og det sier litt... Ikke minst er det forståelig for de fleste, men ikke for henne. Selv de få ukene han er hos henne, så blir det ofte diskusjoner for ett eller annet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 19. januar #3302 Del Skrevet 19. januar (endret) Anita321 skrev (På 18.1.2024 den 20.17): Jeg er enig i det at å bli sammen med noen som har rakket så mye ned på deg offentlig er ille. Husk uansett at han bare bor i lag med henne 1-2 uker i måneden. Hvis han hadde bodd i lag med henne fast, så hadde nok ikke det skjedd. Det virker som at han er glad for å kunne reise igjen etter han har vært hos henne en stund, og det sier litt... Ikke minst er det forståelig for de fleste, men ikke for henne. Selv de få ukene han er hos henne, så blir det ofte diskusjoner for ett eller annet. Da det var slutt snakket hun om at ting var så dyrt og at nå måtte hun spare , så det er vel nærliggende å tenke at noen blir er god å ha som lommebok…. Endret 19. januar av LiseLars1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 20. januar #3303 Del Skrevet 20. januar Det er en sånn merkelig blanding av signaler hun sender ut. Smått hånlige kommentarer og utsagn etterfølges av et strålende smil og en nesten skingrende latter. Selv synes hun det er herlig å bruke enormt med tid på tv-titting og sosiale medier, men blir irritert på at Tom koser seg med et uskyldig golfspill på mobilen. Jeg hadde lyst til å sparke inn et innspill til henne om det siste, men jeg tør ikke. Hun svarer frekt eller blokker og det er litt ekkelt. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 21. januar #3304 Del Skrevet 21. januar Blue Sky skrev (På 20.1.2024 den 11.21): Det er en sånn merkelig blanding av signaler hun sender ut. Smått hånlige kommentarer og utsagn etterfølges av et strålende smil og en nesten skingrende latter. Selv synes hun det er herlig å bruke enormt med tid på tv-titting og sosiale medier, men blir irritert på at Tom koser seg med et uskyldig golfspill på mobilen. Jeg hadde lyst til å sparke inn et innspill til henne om det siste, men jeg tør ikke. Hun svarer frekt eller blokker og det er litt ekkelt. Alle som kommer med konstruktiv kritikk, spørsmål hun ikke liker blir blokkert. Kun lovprising av henne og hennes svada får stå . virker som det er sånn hun lever livet både på sosiale media og ellers. Ikke rart hun er alene det meste av tiden, og den lille tiden hun er med andre mennesker ender i rabalder og grining. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. januar #3305 Del Skrevet 21. januar LiseLars1 skrev (5 timer siden): Alle som kommer med konstruktiv kritikk, spørsmål hun ikke liker blir blokkert. Kun lovprising av henne og hennes svada får stå . virker som det er sånn hun lever livet både på sosiale media og ellers. Ikke rart hun er alene det meste av tiden, og den lille tiden hun er med andre mennesker ender i rabalder og grining. Jeg prøvde å komme med noen tips en gang de var i syden, men hun ble sint og frekk mot meg og det endte med at hun sperra meg. Det var jo bare noen velmente råd fra min side, men endte veldig utrivelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 24. januar #3306 Del Skrevet 24. januar Blue Sky skrev (På 21.1.2024 den 18.54): Jeg prøvde å komme med noen tips en gang de var i syden, men hun ble sint og frekk mot meg og det endte med at hun sperra meg. Det var jo bare noen velmente råd fra min side, men endte veldig utrivelig. Hun kaller seg»influencer»(hvem som helst kan visst bruke den»tittelen😅),og hun mener selv hun har noe og lære/si andre pga egne erfaringer. Hun mener og hun har full rett til og si hva hun mener om andre i d offentlige forum. Men en som faktisk kommer m gode råd og som tenker på andre,som har omsorg og som går sammen m andre både sosialt og i media,har og god selvinnsikt og takler og høre at andre ikke er enige osv. oppfører sg ikke sånn. Denne dama er ikke på d nivået i d hele tatt. Får hun negative tilbakemeldinger osv. hyler og griner hun og så blokkerer hun. En skal ha sterk psyke for og være en offentlig person. Hun tåler absolutt ingenting. Men likevel nøler hun ikke m og offentlig klage og kritisere andre. For det er jo bestandig alle andre som gjør feil og som behandler henne så grusomt.Hvem orker ta en sånn person på alvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 24. januar #3307 Del Skrevet 24. januar Blue Sky skrev (På 21.1.2024 den 18.54): Jeg prøvde å komme med noen tips en gang de var i syden, men hun ble sint og frekk mot meg og det endte med at hun sperra meg. Det var jo bare noen velmente råd fra min side, men endte veldig utrivelig. Haha, hun ble også sint da noen spurte hvor hun var på ferie, for DET HADDE HUN SKREVET PÅ EN SNAP TIDLIGERE. Og hun ble sint da nodn hadde kommentert hvor fin hun var uten sminke, fordi hun hadde lagt ut bilde av seg selv uten sminke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 24. januar #3308 Del Skrevet 24. januar Svartfugl skrev (15 minutter siden): Haha, hun ble også sint da noen spurte hvor hun var på ferie, for DET HADDE HUN SKREVET PÅ EN SNAP TIDLIGERE. Og hun ble sint da nodn hadde kommentert hvor fin hun var uten sminke, fordi hun hadde lagt ut bilde av seg selv uten sminke. Det blir hun, altså sint hvis noen kommenterer at hun er fin uten sminke 🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 26. januar #3309 Del Skrevet 26. januar Stille fra InstaHeidi nå, eller er det bare jeg som ikke finner henne på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. januar #3310 Del Skrevet 26. januar Linda1972 skrev (2 timer siden): Stille fra InstaHeidi nå, eller er det bare jeg som ikke finner henne på snap? Stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 26. januar #3311 Del Skrevet 26. januar Linda1972 skrev (3 timer siden): Stille fra InstaHeidi nå, eller er det bare jeg som ikke finner henne på snap? Hun pleier å være vekk 1 uke, eller 2 ved kosmetiske inngrep, som feks trådløft 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. januar #3312 Del Skrevet 26. januar Kommer noen verandalepper igjen snart da. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. januar #3313 Del Skrevet 26. januar hippyskippy skrev (53 minutter siden): Kommer noen verandalepper igjen snart da. Nei, de får påfyll de gangene hun er på Ørlandet, så de ble oppdatert på nyåret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 26. januar #3314 Del Skrevet 26. januar hippyskippy skrev (2 timer siden): Kommer noen verandalepper igjen snart da. Hun kan vel ikke putte noe mer inni der🦆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 26. januar #3315 Del Skrevet 26. januar Snowflakes skrev (5 timer siden): Hun pleier å være vekk 1 uke, eller 2 ved kosmetiske inngrep, som feks trådløft Er vel ett lite ønske om at folk skal si de savner henne og vil se henne på snap igjen?? Hun er veldig avhengig av sånn oppmerksomhet og hun er kjempeflink til og hinte om medlidenhet osv. Også v og være stille en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. januar #3316 Del Skrevet 26. januar Eevie skrev (7 minutter siden): Er vel ett lite ønske om at folk skal si de savner henne og vil se henne på snap igjen?? Hun er veldig avhengig av sånn oppmerksomhet og hun er kjempeflink til og hinte om medlidenhet osv. Også v og være stille en stund. Absolutt, og å si fra om hun får for lite oppmerksomhet og likes. Men nå har hun jo også nylig skrevet at hun er usikker på om hun skal fortsette og hva slags innhold hun i så fall skal presentere. Og i verste fall kan det jo ha skjedd noe uforutsett også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 27. januar #3317 Del Skrevet 27. januar Blue Sky skrev (18 timer siden): Absolutt, og å si fra om hun får for lite oppmerksomhet og likes. Men nå har hun jo også nylig skrevet at hun er usikker på om hun skal fortsette og hva slags innhold hun i så fall skal presentere. Og i verste fall kan det jo ha skjedd noe uforutsett også. Hun er i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 27. januar #3318 Del Skrevet 27. januar Tippsi skrev (4 timer siden): Hun er i Sverige Østersund? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 27. januar #3319 Del Skrevet 27. januar Skogstrolle skrev (50 minutter siden): Østersund? 🤩 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 28. januar #3320 Del Skrevet 28. januar Eggerøre ja, får no håp dæm har hadd i salt den gangen her da… Varme ægg ja, ja det hadd dæm jo ikke sist! Er det mulig å være så konstant negativ og klagete? Hun ER så prototyp klagete trønderkjerring (ja jeg kjenner noen av lignende kaliber). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå