Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

non_stop skrev (28 minutter siden):

Snap er da Some. Samme med instagram og facebook som hun jo også bruker

Åååå sorry, var ikke helt oppe og nikka på den der gitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LiseLars1 skrev (7 timer siden):

Jeg skrev en kommentar til henne på insta. Skrev : hvilke tanker har du om at du så ofte kommer i konflikter. Kommentaren ble slettet og jeg blokkert😂

Ja det er klart ! På disse instapostene hun bruker laaang tid på å skrive om helt vanlige ting skal hun vel bare ha positive tilbakemeldinger 🤦🏼‍♀️😂

Endret av JojoMoyes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
JojoMoyes skrev (19 timer siden):

Ja det er klart ! På disse instapostene hun bruker laaang tid på å skrive om helt vanlige ting skal hun vel bare ha positive tilbakemeldinger 🤦🏼‍♀️😂

Samt formulere sg sånn at hun er «offeret»uansett situasjon. Alle andre sin feil osv. Runder kun av m en kommentar der hun nesten tar litt ansvar men samtidig ikke tar ansvar😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde vært en så frynsete, selvmedlidende drama queen som hun er, da hadde jeg vært skilt for lengst. Det skal ikke være mulig å synes så synd på seg selv som hun gjør. Bytt psykolog, bli bedre medisinert og ligg unna snap. Tror det er en start!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 14.1.2024 den 16.32):

Hun eier jo ikke selvinnsikt, og har aldri gjort det. Krokodilletårer, snakker i koder i 10-15 min. og synes synd på seg selv i en alder av snart 60 år. Skulle tro hun var 20 år. Jeg skjønner ungene godt. Flaut....

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som var galt i dag? Jeg klarer ikke se på når hun gråter, så bare tapper kjapt gjennom. Fikk bare med meg: 

Gråtkvalt-> gråt-> hiksting ->enda mer gråt-> "snakkes ;) ;*" 

Endret av non_stop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (35 minutter siden):

Hva var det som var galt i dag? Jeg klarer ikke se på når hun gråter, så bare tapper kjapt gjennom. Fikk bare med meg: 

Det var vanskelig å få tak i. Det var mye kodesnakk, svake formuleringer og gjentakelser. Noe med at når hun fokuserer på det negative så går hun inn i en nedoverspiral og hun blir skuffet over seg selv osv. Jeg hadde droppet some hvis jeg var henne, og prøvd å reparert relasjonene mine i stedet.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (3 timer siden):

En tung, trist og litt dårlig dag, som da skal publiseres for tusenvis av følgere. Hun føler seg mye bedre allerede i slutten av snappen, når hun har fått grått på skuldra til noen. (Deg og meg).

Endret av Blue Sky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslemarthe skrev (5 timer siden):

Dersom jeg hadde vært en så frynsete, selvmedlidende drama queen som hun er, da hadde jeg vært skilt for lengst. Det skal ikke være mulig å synes så synd på seg selv som hun gjør. Bytt psykolog, bli bedre medisinert og ligg unna snap. Tror det er en start!

Enig ! Hun sier selv hun har gått i behandling i mange år , da ville nok jeg ha byttet psykolog/psykiater . Trodde faktisk jobben deres var å være ærlig og få folk til å snu på dårlige vaner /oppførsel . Hun hadde jo vært bedre tjent med at en utenforstående hadde tipset (filleristet ) henne og sagt at det er du selv som skaper alle konflikter og skyver folk/fam fra deg . 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig hun hadde hatt godt av å bli lagt inn å få hjelp. Med medisiner og psykiater. 

Det virker jo ikke den hun går til hjelper noe. Og hun evner nok ikke å skjønne at det er hun som er grunnen til at ting er som de er. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er roten til problemet skal jeg ikke ytre så mye om, hun er tross alt en privat person selv om hun muligens ønsker det motsatte. Hun har nok et reaksjonsmønster som ikke er så sunt for seg og sine, men det er selvfølgelig veldig vanskelig å se selv. Kansje ekstra vanskeligere desto eldre man blir.

Jeg får litt vondt av henne jeg. Hun vet ikke bedre (og det gjør kanskje egentlig ingen av oss?) og jeg tror faktisk ikke det er mulig å komme ut av den sirkelen hun er inni pga flere faktorer.

Jeg skal ikke spekulere for mye men en ting er sikkert; jeg tror ikke hun har godt av at hun legger ut de private tingene som hun gjør, tilgjengelig for hvermansen som kan sitte å diskutere dette på et åpent forum, le av henne, håne henne og himle med øynene. Det er iallefall ingen her som kan hjelpe henne med det hun sliter med.

Jeg tror derimot at tilbakemeldingene hun får blandt annet her heller har motsatt virkning.

✌️

Endret av Salmonella
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (14 timer siden):

Hun eier jo ikke selvinnsikt, og har aldri gjort det. Krokodilletårer, snakker i koder i 10-15 min. og synes synd på seg selv i en alder av snart 60 år. Skulle tro hun var 20 år. Jeg skjønner ungene godt. Flaut....

Helt enig! Snart 60 år å holde på sånn er jo flaut , og spesielt det hun gjør med å henge ut de fleste i nær relasjon, spesielt den gamle moren og døtre. Skjønner de må ta avstand og skjerme seg mot henne. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Tom får fri igjen nå så blir det nok en hotelltur, tenker jeg. Da blir alt så meget bedre...... ett par dager 🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusemusen skrev (8 timer siden):

Bare Tom får fri igjen nå så blir det nok en hotelltur, tenker jeg. Da blir alt så meget bedre...... ett par dager 🤣

Ja hun har jo ikke noe å se frem til eller glede seg til . Et hint til Tom det der sikkert . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (17 minutter siden):

Ja hun har jo ikke noe å se frem til eller glede seg til . Et hint til Tom det der sikkert . 

Nå sa hun oppi gråtingen at de skulle på reise når han kom hjem, så det er allerede i boks. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (41 minutter siden):

Nå sa hun oppi gråtingen at de skulle på reise når han kom hjem, så det er allerede i boks. 

Ja jeg skippet litt fort forbi så fikk ikke med meg det . Orker ikke voksne damer som sipper på snap , hvertfall ikke festsminket og så gråte/drama show etterpå . 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JojoMoyes skrev (På 16.1.2024 den 21.14):

Ja jeg skippet litt fort forbi så fikk ikke med meg det . Orker ikke voksne damer som sipper på snap , hvertfall ikke festsminket og så gråte/drama show etterpå . 

Idag skal hun til Psykiater - som hun har gått til i MANGE år …..  det i seg selv er spesielt . Hun sitter å ranter om AnneKath på farmen , og at selv om hun er tilnærmet blind, Så må Hun jo oppføre seg?!

Kommer fra IH , som oppfører seg 100 ganger verre over bagateller dagen lang ! Det er jo latterlig! Snakk om å ha null selvinnsikt!!! 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
LiseLars1 skrev (4 timer siden):

Idag skal hun til Psykiater - som hun har gått til i MANGE år …..  det i seg selv er spesielt . Hun sitter å ranter om AnneKath på farmen , og at selv om hun er tilnærmet blind, Så må Hun jo oppføre seg?!

Kommer fra IH , som oppfører seg 100 ganger verre over bagateller dagen lang ! Det er jo latterlig! Snakk om å ha null selvinnsikt!!! 

Hun rømmer unna alt som har m virkeligheten og gjøre. Fra turer og ferier til og snakke nedsettende om andre,late som hun selv har mere kunnskap og vett,ja alt for og føle sg mye bedre sjøl Så lenge hun faktisk nekter innse hennes rolle i sitt eget liv,innse hun må begynne m sg sjøl og rett og slett stikke fingeren dypt ned i jorda,ta ansvar og innrømme at her ligger de største feilene hos henne og ingen andre,,tror j ingen psykolog i verden kan hjelpe den dama der videre. Går nok i samma stampa hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (På 16.1.2024 den 20.32):

Lurer på hvor lenge han holder ut denne gangen....Han har jo forståelig nok kuttet henne ut før.  Da de ble sammen igjen, så skulle hun jo fortelle hvorfor de ble det. Det gjorde hun aldri... Veldig rart at hun "glemte" det.... Hun rakket ned på han med tirade etter tirade i lang tid etter at det ble slutt , så det ble litt vanskelig å "forsvare" at de var sammen igjen. Det var vel litt for ydmykende å si at hun selv hadde gjort en del feil, og kanskje var den som måtte "legge seg flat"... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Anita321 skrev (24 minutter siden):

Lurer på hvor lenge han holder ut denne gangen....Han har jo forståelig nok kuttet henne ut før.  Da de ble sammen igjen, så skulle hun jo fortelle hvorfor de ble det. Det gjorde hun aldri... Veldig rart at hun "glemte" det.... Hun rakket ned på han med tirade etter tirade i lang tid etter at det ble slutt , så det ble litt vanskelig å "forsvare" at de var sammen igjen. Det var vel litt for ydmykende å si at hun selv hadde gjort en del feil, og kanskje var den som måtte "legge seg flat"... 

greit han og gjorde feil og d ble slutt. Men og bli sammen igjen m ei som har rakket ned og snakket så mye dritt om han offentlig,se dt er en veldig stor forskjell. Eller»han OG»? Ifkg henne,var d vel bare han som gjorde,sa og tok feil ja😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...