LiseLars1 Skrevet 25. desember 2023 #3261 Del Skrevet 25. desember 2023 Idagens snap presterte hun å si at Tom blir så avstumpet mot henne når han er med sin familie…… Hva??? I Tom sin snap er det jo tydelig at den danske familien har et godt og stabilt familieforhold og at det er HUN selv som står for det dysfunksjonelle i alle relasjoner. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 28. desember 2023 #3262 Del Skrevet 28. desember 2023 JojoMoyes skrev (På 23.12.2023 den 23.40): Alt er meget spesielt her , har aldri hørt den damen innrømme en eneste feil jeg , det er Tom eller mamma eller noen andre som må si unnskyld for en situasjon som har vært . Da er det jo ikke rart at resten av fam har trukket seg unna .Garantert flere som har prøvd å gi beskjed , men med det egoet,null selvinnsikt ,dramaqueen osv osv så må det jo gå gale . Ble ikke overrasket over dagens snap med grunn for alene feiring . Men beundrer Tom og mor som holder ut dette . Jeg hadde vært en av de som var borte fra hennes liv nå . Som man reder ……… Vi er forskjellige og liker forskjellige ting og opplever ting forskjellig. For meg så er det spesielt at noen følger noen en ikke har sansen for, å er inne på et internettforum, ved midnatt på lille julaften, for å rakke ned på noen en egentlig ikke kjenner. Flere av dere synser og antar at dere vet så mye, men det er ikke sikkert dere vet alt. Det burde være en enkel sak for mange av dere her inne å bare la Heidi få leve sitt liv, hun trenger ikke deres rettledning og forhåndsdømming. Om vi ikke kan være grei med hverandre, så kan vi kanskje som et minimum, klarer å la hverandre i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. desember 2023 #3263 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) I dag var det koselig å lese Heidi sin snapchat, hun var blid og glad, skulle til ei datter og hadde med seg mye god mat til dem. 😀 Endret 29. desember 2023 av Oppland La til et ord 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 11. januar 2024 #3264 Del Skrevet 11. januar 2024 Nok ett besøk hos familien ender med konflikt og "misforståelser", og hun må reise hjem. Å normalisere at det ender i konflikt hver gang, er jo helt bak mål. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 11. januar 2024 #3265 Del Skrevet 11. januar 2024 Hva var det denne gangen da? Er så spesielt å krangle med mora si når de er såpass voksne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11. januar 2024 #3266 Del Skrevet 11. januar 2024 Er hos min mor hver uke , hender jeg overnatter . Vi krangler aldri ! Sier ikke noe vondt til hverandre heller . Meget spesielt og mer dysfunksjonelt det fam opplegget rundt henne . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 12. januar 2024 #3267 Del Skrevet 12. januar 2024 panzerpølsa skrev (15 timer siden): Nok ett besøk hos familien ender med konflikt og "misforståelser", og hun må reise hjem. Å normalisere at det ender i konflikt hver gang, er jo helt bak mål. Ja! Hun er ofte i konflikt med de i familien og venner og det er alltid alle andres feil… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 12. januar 2024 #3268 Del Skrevet 12. januar 2024 LiseLars1 skrev (2 timer siden): Ja! Hun er ofte i konflikt med de i familien og venner og det er alltid alle andres feil… Husker hun filmet moren mens de kjørte bil etter at de hadde kranglet. Heidi sa at moren hadde en tendens til å misforstå og at det ofte ble krangler ut av det. Moren tok på seg all skyld. Fikk så vondt av moren hennes da. Det er vel heller tvilsomt at det er familiemedlemmene sin skyld når det til stadighet er konflikter når Heidi er på besøk. Men, enkelte mangler totalt innsikt og da er det vanskelig å jobbe med. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 12. januar 2024 #3269 Del Skrevet 12. januar 2024 Minombre skrev (8 minutter siden): Husker hun filmet moren mens de kjørte bil etter at de hadde kranglet. Heidi sa at moren hadde en tendens til å misforstå og at det ofte ble krangler ut av det. Moren tok på seg all skyld. Fikk så vondt av moren hennes da. Det er vel heller tvilsomt at det er familiemedlemmene sin skyld når det til stadighet er konflikter når Heidi er på besøk. Men, enkelte mangler totalt innsikt og da er det vanskelig å jobbe med. Det var vel da hun sa at «mamma har innrømt en del ting». Det er godt mulig dette bare var en litt lite gjennomtenkt formulering, men min mening er at skal du publisere innhold for titusener av følgere må du være bevisst på hva du sier. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 12. januar 2024 #3270 Del Skrevet 12. januar 2024 Blue Sky skrev (7 timer siden): Det var vel da hun sa at «mamma har innrømt en del ting». Det er godt mulig dette bare var en litt lite gjennomtenkt formulering, men min mening er at skal du publisere innhold for titusener av følgere må du være bevisst på hva du sier. Husker og hun ble helt euforisk og noget høyt oppe da hun sa den setningen. For d er jo så stoooooort når andre må»innrømme»hvor fæle de har vært mot henne…. J sier «innrømmer»i gåseøyne da j tviler på d ble sagt frivillig. For når moren blir pepret m/«it’j sant mamma!!!It’j sant mamma!!»mens hun intenst filmer moren….som da prøver og kjøre bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 12. januar 2024 #3271 Del Skrevet 12. januar 2024 Eevie skrev (6 timer siden): Husker og hun ble helt euforisk og noget høyt oppe da hun sa den setningen. For d er jo så stoooooort når andre må»innrømme»hvor fæle de har vært mot henne…. J sier «innrømmer»i gåseøyne da j tviler på d ble sagt frivillig. For når moren blir pepret m/«it’j sant mamma!!!It’j sant mamma!!»mens hun intenst filmer moren….som da prøver og kjøre bil. En annen ting i denne forbindelsen er at hun la ut et innlegg på insta om hvor viktig eller bra det var å få et unnskyld ! Men da selvfølgelig til henne da . Det forekommer vel ikke at hun selv innrømmer feil eller sier unnskyld til andre . Synes hun har klart å fremstå litt mer positiv i den senere tid men har jaggu laaang vei å gå for selvinnsikt og se fingrene som peker tilbake på henne selv når hun peker på andre . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 13. januar 2024 #3272 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) Idag har hun da dedikert en instapost om krangelen med moren? 😬 er det ikke på tide å snu bladet litt når hun øyeblikkelig blir 58 år. Og damene elsker teksten. Mye usikre og rare damer. Jeg ville aldri kranglet og bært meg med foreldrene mine. Er så sykt at slikt blir hyllet, -Og bildet da som er 7 år gammelt. Lagt ut i januar -17 Endret 13. januar 2024 av Snowflakes 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 13. januar 2024 #3273 Del Skrevet 13. januar 2024 Snowflakes skrev (4 timer siden): Idag har hun da dedikert en instapost om krangelen med moren? 😬 er det ikke på tide å snu bladet litt når hun øyeblikkelig blir 58 år. Og damene elsker teksten. Mye usikre og rare damer. Jeg ville aldri kranglet og bært meg med foreldrene mine. Er så sykt at slikt blir hyllet, -Og bildet da som er 7 år gammelt. Lagt ut i januar -17 Ja insta posten er noe for seg selv , spesielt med tanke på det hun sa på snap i jula, at hun ikke hadde feira jul med barna siden hun ble skilt. Selvinnsikt hva er det?? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 13. januar 2024 #3274 Del Skrevet 13. januar 2024 LiseLars1 skrev (24 minutter siden): Ja insta posten er noe for seg selv , spesielt med tanke på det hun sa på snap i jula, at hun ikke hadde feira jul med barna siden hun ble skilt. Selvinnsikt hva er det?? Instaheidi er Instaheidi, men de damene som følger henne og syns det er ok å legge ut sånt om moren. Det skremmer meg mest. men nå får hun høre hvor klok hun er, og hvor flott hun ser ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 14. januar 2024 #3275 Del Skrevet 14. januar 2024 Snowflakes skrev (15 timer siden): Instaheidi er Instaheidi, men de damene som følger henne og syns det er ok å legge ut sånt om moren. Det skremmer meg mest. men nå får hun høre hvor klok hun er, og hvor flott hun ser ut Jeg skrev en kommentar til henne på insta. Skrev : hvilke tanker har du om at du så ofte kommer i konflikter. Kommentaren ble slettet og jeg blokkert😂 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 14. januar 2024 #3276 Del Skrevet 14. januar 2024 LiseLars1 skrev (27 minutter siden): Jeg skrev en kommentar til henne på insta. Skrev : hvilke tanker har du om at du så ofte kommer i konflikter. Kommentaren ble slettet og jeg blokkert😂 Ja, der er hun beinhard! 🫣😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 14. januar 2024 #3277 Del Skrevet 14. januar 2024 Dama er helt på styr. Hun har to døtre, den ene har kuttet ut all kontakt med henne på grunn av sosiale medier. (Dette vet jeg fra før av + at hun sa det selv for noen år siden på snap). Hun sa da at datteren ikke tålte at hun endelig fikk være seg selv og poste på SoMe. Var FULL baluba. De bodde forøvrig med faren sin da de ble skilt. Ikke så uvanlig det, men litt 😛 Andre datteren er hun hos nå og da ser jeg, er hun som har 2 eller 3 barn nå. Så veldig bra at de fortsatt har kontakt og at Heidi respekterer at hun ikke vil på SoMe! Men ja. Hun havner i konflikt med alt og alle og sånn har hun alltid vært. Det er heller aldri hennes feil og sånne mennesker er veeeeldig slitsomme. Men tenker det sier sitt når hun velger SoMe over dattera. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 14. januar 2024 #3278 Del Skrevet 14. januar 2024 LiseLars1 skrev (4 timer siden): Jeg skrev en kommentar til henne på insta. Skrev : hvilke tanker har du om at du så ofte kommer i konflikter. Kommentaren ble slettet og jeg blokkert😂 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 14. januar 2024 #3279 Del Skrevet 14. januar 2024 EmVeeJee skrev (5 timer siden): Dama er helt på styr. Hun har to døtre, den ene har kuttet ut all kontakt med henne på grunn av sosiale medier. (Dette vet jeg fra før av + at hun sa det selv for noen år siden på snap). Hun sa da at datteren ikke tålte at hun endelig fikk være seg selv og poste på SoMe. Var FULL baluba. De bodde forøvrig med faren sin da de ble skilt. Ikke så uvanlig det, men litt 😛 Andre datteren er hun hos nå og da ser jeg, er hun som har 2 eller 3 barn nå. Så veldig bra at de fortsatt har kontakt og at Heidi respekterer at hun ikke vil på SoMe! Men ja. Hun havner i konflikt med alt og alle og sånn har hun alltid vært. Det er heller aldri hennes feil og sånne mennesker er veeeeldig slitsomme. Men tenker det sier sitt når hun velger SoMe over dattera. Jeg har ikke noe greie på SoMe jeg, men er hun der da? Det er vel Snap som er hovedarenaen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 14. januar 2024 #3280 Del Skrevet 14. januar 2024 (endret) Blue Sky skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke noe greie på SoMe jeg, men er hun der da? Det er vel Snap som er hovedarenaen hennes? Snap er da Some. Samme med instagram og facebook som hun jo også bruker Endret 14. januar 2024 av non_stop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå