Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Dette er første jul uten faren (som var slem og døde på et tidspunkt som passet dårlig for Heidi pga Sydentur )

Alle andre enn henne hadde hatt 100% forståelse for at han må være der for moren og resten av familien akkurat denne jula. 

Går jo ikke en dag nå uten at hun kommer med stikk til han og gir han dårlig samvittighet for at de ikke skal være sammen på julaften i år. Hallo han kommer jo og skal være med henne i romjula?? Jeg fatter ikke hva hun sutrer for

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imid skrev (11 timer siden):

Har hun sagt at hun skal feire alene? Ikke til Brekstad til moren? 

Jeg har forstått det slik at hun skal være alene. Mener hun sa at hun ikke skulle til sin mor, men det kan forandre seg fort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren hennes er muligens hos mora, og de er ikke verdens beste venner... Hun dro jo derifra i sinne en jul for noen år siden. Da sier vel det sitt, men det er jo alle andre det er noe feil med... 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (13 timer siden):

Broren hennes er muligens hos mora, og de er ikke verdens beste venner... Hun dro jo derifra i sinne en jul for noen år siden. Da sier vel det sitt, men det er jo alle andre det er noe feil med... 

så en klein snap eller ti der hun og broren besøkte mora. Dette var da hun og T hadde pause og hun var all over the place. Broren viste tydelig misnøye m henne da ihvertfall. Men store spørsmålet jg har,fikk Tom reist i dag?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (På 17.12.2023 den 23.13):

Mistermister er vel hun selv eller Tom. Hun har jo selv sagt på snap at hun er inne å leser og....😂 

Å feire jul alene sier vel sitt når man har to barn og en mor som bor nærheten. Skjønner ikke at Tom orker, men det er det jo få som gjør. Det er vel fordi han kan dra derifra og være "alene" halvparten av tiden i løpet av en måned

Nå må du slutte med det tullet ditt. Det er faktisk mange som må være alene i disse juletider, selv om de har familie/slekt. Og alle har sine grunner hvorfor det må være slik.

Jeg har ingen tro på at Heidi eller Tom skriver her inne. Det der er så barnslig å skrive. Nå skal du vel skrive at jeg også er èn av dem. Kan aldri tro at Tom er så flink å skrive perfekt norsk heller, han er tross alt dansk.

Når det gjelder julekalenderen hennes, synes jeg det bare er morsomt. Mange som har noen lignende, uten at det er noe å rope høyt om. Det er mye humor. Tipper flesteparten av de som følger Heidi er godt voksne folk, såpass må man tåle. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (19 minutter siden):

Nå må du slutte med det tullet ditt. Det er faktisk mange som må være alene i disse juletider, selv om de har familie/slekt. Og alle har sine grunner hvorfor det må være slik.

Jeg har ingen tro på at Heidi eller Tom skriver her inne. Det der er så barnslig å skrive. Nå skal du vel skrive at jeg også er èn av dem. Kan aldri tro at Tom er så flink å skrive perfekt norsk heller, han er tross alt dansk.

Når det gjelder julekalenderen hennes, synes jeg det bare er morsomt. Mange som har noen lignende, uten at det er noe å rope høyt om. Det er mye humor. Tipper flesteparten av de som følger Heidi er godt voksne folk, såpass må man tåle. 

Ikke mange med to voksne barn og en mor i nærheten som må være alene... Det er heller ingen hemmelighet at hun har "dårlig kjemi" med både barn og bror... Du har tydeligvis ikke hørt om google translate eller få hjelp til skrive norsk? Når det er sagt så er det større sannsynlighet for at det  er hun selv som skriver. Han har jo tross alt en jobb. I tillegg er det vel ikke han som holder "tirader"  og "legger ut" alt mulig på nett....

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Heidi så både opplagt og fornøyd ut i dag, til tross for at Tom har reist. Det var godt å se, syns jeg. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (3 minutter siden):

Syns Heidi så både opplagt og fornøyd ut i dag, til tross for at Tom har reist. Det var godt å se, syns jeg. 

Hun virket som hun hadde mye godt i vente. Nylakkerte negler og krøllet løshår. Sjelden hun er så blid. Er det mistermister som kommer på besøk🤣

Endret av Saywhat
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (På 20.12.2023 den 14.57):

Ikke mange med to voksne barn og en mor i nærheten som må være alene... Det er heller ingen hemmelighet at hun har "dårlig kjemi" med både barn og bror... Du har tydeligvis ikke hørt om google translate eller få hjelp til skrive norsk? Når det er sagt så er det større sannsynlighet for at det  er hun selv som skriver. Han har jo tross alt en jobb. I tillegg er det vel ikke han som holder "tirader"  og "legger ut" alt mulig på nett....

Se dagens snap. Hun leser her inne.  Fellesnevneren på hvorfor julefeiring med andre alltid ender i konflikt er henne. Ser hun det? Nei! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært med til DK men vil ikke  for da blir hun ikke midtpunktet til en hver tid! Er det mulig?!?!?!

Også skylder hun på språket, at de ikke skjønner henne. Snakk så de forstår deg, da!! Har selv svigerfamilie i DK og det er da ingen problem. Og jeg snakker ikke dansk. 

Nei, Heidi. Du får ha en riktig god jul alene i din ensomhet. Jeg synes dessverre ikke synd på deg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (2 timer siden):

Kunne vært med til DK men vil ikke  for da blir hun ikke midtpunktet til en hver tid! Er det mulig?!?!?!

Også skylder hun på språket, at de ikke skjønner henne. Snakk så de forstår deg, da!! Har selv svigerfamilie i DK og det er da ingen problem. Og jeg snakker ikke dansk. 

Nei, Heidi. Du får ha en riktig god jul alene i din ensomhet. Jeg synes dessverre ikke synd på deg.

Alt er mulig når d gjelder henne.» Mine behov blir nedprioritert « sier alt syns jg. Meg og meg,intet annet eller andres behov teller. Og d sier jo litt når hun forteller hun ikke har feiret jul m sine barn siden hun ble skilt. Jula handler ofte om flere behov og d passer ikke i hennes . Så nei j er enig i at d ikke er synd på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (18 minutter siden):

Alt er mulig når d gjelder henne.» Mine behov blir nedprioritert « sier alt syns jg. Meg og meg,intet annet eller andres behov teller. Og d sier jo litt når hun forteller hun ikke har feiret jul m sine barn siden hun ble skilt. Jula handler ofte om flere behov og d passer ikke i hennes . Så nei j er enig i at d ikke er synd på henne. 

Nettopp! Dagens snap bekrefter bare "alle" konfliktene både med bror, barn og familien til Tom. Et ord å si dramaqueen! Jeg har aldri hørt om noen som er i konflikt med alle sine "nærmeste ".... 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (6 timer siden):

Se dagens snap. Hun leser her inne.  Fellesnevneren på hvorfor julefeiring med andre alltid ender i konflikt er henne. Ser hun det? Nei! 

Total mangel på selvinnsikt og  STOR dramaqueen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er meget spesielt her , har aldri hørt den damen innrømme en eneste feil jeg , det er Tom eller mamma eller noen andre som må si unnskyld for en situasjon som har vært . Da er det jo ikke rart at resten av fam har trukket seg unna .Garantert flere som har prøvd å gi beskjed , men med det egoet,null selvinnsikt ,dramaqueen osv osv så må det jo gå gale . Ble ikke overrasket over dagens snap med grunn for alene feiring . Men beundrer Tom og mor som holder ut dette . Jeg hadde vært en av de som var borte fra hennes liv nå . Som man reder ………

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun var veldig reflektert på gårsdagens snap jeg. Hun synes ikke synd på seg selv, og hun sa ikke ett stygt ord om noen.

Man må huske på at dette er en godt voksen dame, og hun er åpen om det å ha angst og depresjon. Jeg kan forstå følelsen av å føle seg utenfor i julefeiringen i Danmark. Og jeg tror Tom har det helt fint uten henne, der må han ellers ta hensyn til henne, må oversette osv, you know the drill. Og som sagt, de er voksne folk, og skal møtes snart likevel. 
Når det gjelder moren og feiring der, er vel heller ikke det noen plikt. Det kan bli for mye, for lenge. Det synes kanskje moren også? Kanskje hun heller stikker innom en dagstur i romjula.

Jeg forstår ikke hvorfor enkelte her er så opptatt av om hun leser her inne. Er det så nøye da? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de håper at hun leser og gjør noen endringer . Jeg vet ikke ,man kan ikke diktere den tøtta der hva hun skal og ikke skal gjøre tydeligvis.men er jo lov å håpe da .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (På 23.12.2023 den 18.01):

Nettopp! Dagens snap bekrefter bare "alle" konfliktene både med bror, barn og familien til Tom. Et ord å si dramaqueen! Jeg har aldri hørt om noen som er i konflikt med alle sine "nærmeste ".... 

så nettopp Tom sin snap. Tydelig at han har senket skuldrene og koser seg Max med sin familie i Danmark !  Godt for han det!  Uncledenmark på snap. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (56 minutter siden):

så nettopp Tom sin snap. Tydelig at han har senket skuldrene og koser seg Max med sin familie i Danmark !  Godt for han det!  Uncledenmark på snap. 

Så koselig det er å se samholdet i Toms familie 💙 Ser ut som dem fikk en flott julaften med god mat, julesanger og gang rundt juletreet. Og Tom satt ved siden av sin mor, tenker hun var glad for å få feire med Tom 🥰

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...