JojoMoyes Skrevet 15. desember 2023 #3221 Del Skrevet 15. desember 2023 Skogstrolle skrev (1 time siden): Middagen så nyydlish ut hvertfall ☺️ Ha ha konge kommentar 👏🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. desember 2023 #3222 Del Skrevet 17. desember 2023 spurven123 skrev (På 5.12.2023 den 14.30): Ja fordi man forvarer henne må man være enten henne eller Tom,for et annet menneske kan virkelig ikke forsvare de. Typisk kvinneguiden. Eeehhhh nei det var overhodet ikke derfor 🤦🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. desember 2023 #3223 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Ref dagens adventskalender. At Tom ikke har så veldig lyst til å involvere seg eller uttale seg om dagens luke, det blir det altså IKKE tatt notis av eller hensyn til. Som vanlig. Åååååå e så naturli hu sjø! Å snakker så åpent om skjeden og klitoris og whatever! Og her får vi det inn med teskje og takk og Herrens lov for at vi har Instaheidi som kan ta litt ansvar for folkeopplysningen! Jeeeezes sier jeg altså 🫣🤢 Endret 17. desember 2023 av Blue Sky 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. desember 2023 #3224 Del Skrevet 17. desember 2023 Blue Sky skrev (33 minutter siden): Ref dagens adventskalender. At Tom ikke har så veldig lyst til å involvere seg eller uttale seg om dagens luke, det blir det altså IKKE tatt notis av eller hensyn til. Som vanlig. Åååååå e så naturli hu sjø! Å snakker så åpent om skjeden og klitoris og whatever! Og her får vi det inn med teskje og takk og Herrens lov for at vi har Instaheidi som kan ta litt ansvar for folkeopplysningen! Jeeeezes sier jeg altså 🫣🤢 Det er bare så harry og redneck nå når hun holder på med denne kalenderen at jeg nesten blir stum 😳 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. desember 2023 #3225 Del Skrevet 17. desember 2023 Honey Dew skrev (48 minutter siden): Det er bare så harry og redneck nå når hun holder på med denne kalenderen at jeg nesten blir stum 😳 Skipper forbi hele kalenderåpningen hver dag ! Men har fått med meg at hun har rettet håret noen dager «Foran på hodet hvertfall « 🙈og snur seg til siden mot Tom så er det den pu.. ehh Sovesveisen bak 🙈 Harry er mildt sagt for kalenderåpning på some uansett spør du meg . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 17. desember 2023 #3226 Del Skrevet 17. desember 2023 JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Skipper forbi hele kalenderåpningen hver dag ! Men har fått med meg at hun har rettet håret noen dager «Foran på hodet hvertfall « 🙈og snur seg til siden mot Tom så er det den pu.. ehh Sovesveisen bak 🙈 Harry er mildt sagt for kalenderåpning på some uansett spør du meg . Det er fordi det ikke er hår der, blir sånn rart bak på skalpen på de fleste med løshår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 17. desember 2023 #3227 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Har blitt så utrolig fascinert av at dere som har så mye imot Heidi, og synes hun gjør så mye feil, følger henne, og følger med på hva hun gjør jeg. Hvorfor bruker dere ikke tiden deres på sosiale media, på kontoer dere liker? Kan jo begynne å lure på om dere har alt for mye ledig tid, eller at dere ikke har det så godt med dere selv. Hvis det er det siste, så kan dere jo få lufte ut hva som plager dere her, så kan vi jo kanskje snakke om det, og hjelpes til en bedre hverdag for dere 😀 Det finnes nok hat og elendighet i verden, hva med å prøve å fokusere på det som er hyggelig. Hvis vi lager oss en hyggelig hverdag, blir vi hyggelige mennesker 😀 La Heidi få være seg selv, og overlat hennes sosiale media til oss som liker henne da vel. Hun postet så mye herlig innhold før, hun gjør det nå også, men det var nok enda friskere før. Jeg har dessverre fått det for meg at det er noe av deres negative holdninger og energi, som har lagt en demper på dette, og det plager meg, siden jeg digger den dama. Det er ikke sikkert at det er det da, men for sikkerhets skyld, la henne være i fred for deres sure oppgulp. Finn dere noe å følge med på, som gir dere glede, bra for dere, bra for meg 🙏😀 Håper dere får en fin adventstid og en hyggelig julefeiring 😘 Endret 17. desember 2023 av MisterMister Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. desember 2023 #3228 Del Skrevet 17. desember 2023 MisterMister skrev (23 minutter siden): Har blitt så utrolig fascinert av at dere som har så mye imot Heidi, og synes hun gjør så mye feil, følger henne, og følger med på hva hun gjør jeg. Hvorfor bruker dere ikke tiden deres på sosiale media, på kontoer dere liker? Kan jo begynne å lure på om dere har alt for mye ledig tid, eller at dere ikke har det så godt med dere selv. Hvis det er det siste, så kan dere jo få lufte ut hva som plager dere her, så kan vi jo kanskje snakke om det, og hjelpes til en bedre hverdag for dere 😀 Det finnes nok hat og elendighet i verden, hva med å prøve å fokusere på det som er hyggelig. Hvis vi lager oss en hyggelig hverdag, blir vi hyggelige mennesker 😀 La Heidi få være seg selv, og overlat hennes sosiale media til oss som liker henne da vel. Hun postet så mye herlig innhold før, hun gjør det nå også, men det var nok enda friskere før. Jeg har dessverre fått det for meg at det er noe av deres negative holdninger og energi, som har lagt en demper på dette, og det plager meg, siden jeg digger den dama. Det er ikke sikkert at det er det da, men for sikkerhets skyld, la henne være i fred for deres sure oppgulp. Finn dere noe å følge med på, som gir dere glede, bra for dere, bra for meg 🙏😀 Håper dere får en fin adventstid og en hyggelig julefeiring 😘 Hvem trenger fiender med venner som dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 17. desember 2023 #3229 Del Skrevet 17. desember 2023 Mistermister er vel hun selv eller Tom. Hun har jo selv sagt på snap at hun er inne å leser og....😂 Å feire jul alene sier vel sitt når man har to barn og en mor som bor nærheten. Skjønner ikke at Tom orker, men det er det jo få som gjør. Det er vel fordi han kan dra derifra og være "alene" halvparten av tiden i løpet av en måned 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. desember 2023 #3230 Del Skrevet 17. desember 2023 MisterMister skrev (3 timer siden): Har blitt så utrolig fascinert av at dere som har så mye imot Heidi, og synes hun gjør så mye feil, følger henne, og følger med på hva hun gjør jeg. Hvorfor bruker dere ikke tiden deres på sosiale media, på kontoer dere liker? Kan jo begynne å lure på om dere har alt for mye ledig tid, eller at dere ikke har det så godt med dere selv. Hvis det er det siste, så kan dere jo få lufte ut hva som plager dere her, så kan vi jo kanskje snakke om det, og hjelpes til en bedre hverdag for dere 😀 Det finnes nok hat og elendighet i verden, hva med å prøve å fokusere på det som er hyggelig. Hvis vi lager oss en hyggelig hverdag, blir vi hyggelige mennesker 😀 La Heidi få være seg selv, og overlat hennes sosiale media til oss som liker henne da vel. Hun postet så mye herlig innhold før, hun gjør det nå også, men det var nok enda friskere før. Jeg har dessverre fått det for meg at det er noe av deres negative holdninger og energi, som har lagt en demper på dette, og det plager meg, siden jeg digger den dama. Det er ikke sikkert at det er det da, men for sikkerhets skyld, la henne være i fred for deres sure oppgulp. Finn dere noe å følge med på, som gir dere glede, bra for dere, bra for meg 🙏😀 Håper dere får en fin adventstid og en hyggelig julefeiring 😘 Nei, jeg er egentlig ikke interessert i å følge noen på sosiale medier men dette showet må jeg bare ha med meg, enda så mye jeg synes det til tider er usmakelig. At hun er omdiskutert må hun og du bare tåle 🤭😂. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 18. desember 2023 #3231 Del Skrevet 18. desember 2023 Blue Sky skrev (1 time siden): Nei, jeg er egentlig ikke interessert i å følge noen på sosiale medier men dette showet må jeg bare ha med meg, enda så mye jeg synes det til tider er usmakelig. At hun er omdiskutert må hun og du bare tåle 🤭😂. Synes nå litt synd på deg da, ikke så hyggelig når en er nødt til å få med seg noe som en synes er usmakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 18. desember 2023 #3232 Del Skrevet 18. desember 2023 Hun har bare SÅ lyst til å fortelle oss alt om sexlivet deres. Bare såvidt hun klarer å holde igjen, med hjelp av Tom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 18. desember 2023 #3233 Del Skrevet 18. desember 2023 MisterMister skrev (10 timer siden): Synes nå litt synd på deg da, ikke så hyggelig når en er nødt til å få med seg noe som en synes er usmakelig. Du trenger ikke bekymre deg for meg. Å kose seg med ting som man synes er litt på kanten er helt vanlig 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 18. desember 2023 #3234 Del Skrevet 18. desember 2023 Anita321 skrev (14 timer siden): Mistermister er vel hun selv eller Tom. Hun har jo selv sagt på snap at hun er inne å leser og....😂 Å feire jul alene sier vel sitt når man har to barn og en mor som bor nærheten. Skjønner ikke at Tom orker, men det er det jo få som gjør. Det er vel fordi han kan dra derifra og være "alene" halvparten av tiden i løpet av en måned Ja, det tror jeg du har helt rett i. Man ser det også på skrivemåten . Har også tenkt at man kanskje må gå litt i seg selv om man har mor, søsken , barn , barnebarn , samboer etc og er alene store deler av året OG på julaften . 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurumheiti Skrevet 18. desember 2023 #3235 Del Skrevet 18. desember 2023 LiseLars1 skrev (6 minutter siden): Ja, det tror jeg du har helt rett i. Man ser det også på skrivemåten . Har også tenkt at man kanskje må gå litt i seg selv om man har mor, søsken , barn , barnebarn , samboer etc og er alene store deler av året OG på julaften . Stakkar. Er det sant at hun må feire jul med julaften alene?? Så trist. Nå fikk jeg vondt av henne. Tror jeg hadde gått helt i kjelleren hvis jeg ikke var velkommen hos noen av barna mine 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 18. desember 2023 #3236 Del Skrevet 18. desember 2023 MisterMister skrev (18 timer siden): Har blitt så utrolig fascinert av at dere som har så mye imot Heidi, og synes hun gjør så mye feil, følger henne, og følger med på hva hun gjør jeg. Hvorfor bruker dere ikke tiden deres på sosiale media, på kontoer dere liker? Kan jo begynne å lure på om dere har alt for mye ledig tid, eller at dere ikke har det så godt med dere selv. Hvis det er det siste, så kan dere jo få lufte ut hva som plager dere her, så kan vi jo kanskje snakke om det, og hjelpes til en bedre hverdag for dere 😀 Det finnes nok hat og elendighet i verden, hva med å prøve å fokusere på det som er hyggelig. Hvis vi lager oss en hyggelig hverdag, blir vi hyggelige mennesker 😀 La Heidi få være seg selv, og overlat hennes sosiale media til oss som liker henne da vel. Hun postet så mye herlig innhold før, hun gjør det nå også, men det var nok enda friskere før. Jeg har dessverre fått det for meg at det er noe av deres negative holdninger og energi, som har lagt en demper på dette, og det plager meg, siden jeg digger den dama. Det er ikke sikkert at det er det da, men for sikkerhets skyld, la henne være i fred for deres sure oppgulp. Finn dere noe å følge med på, som gir dere glede, bra for dere, bra for meg 🙏😀 Håper dere får en fin adventstid og en hyggelig julefeiring 😘 Du har vel ikke noe»sunnere»meninger og forhold til henne du heller etter hva en kan lese både på og mellom linjene… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 18. desember 2023 #3237 Del Skrevet 18. desember 2023 Eevie skrev (5 minutter siden): Du har vel ikke noe»sunnere»meninger og forhold til henne du heller etter hva en kan lese både på og mellom linjene… Det her kan jeg dessverre ikke svare på, uten at du er litt mere konkret, skjønner ikke hva du prøver å si her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. desember 2023 #3238 Del Skrevet 18. desember 2023 (endret) Åh jeg ler meg i hjel av at hun åpner sin erotiske kalender under et bilde av Jomfru Maria på veggen😂😂😂 Endret 18. desember 2023 av Frøkenfryden 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. desember 2023 #3239 Del Skrevet 18. desember 2023 Hurumheiti skrev (2 timer siden): Stakkar. Er det sant at hun må feire jul med julaften alene?? Så trist. Nå fikk jeg vondt av henne. Tror jeg hadde gått helt i kjelleren hvis jeg ikke var velkommen hos noen av barna mine Hun har jo ødelagt for seg selv når det gjelder forholdet til familien. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2023 #3240 Del Skrevet 18. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Åh jeg ler meg i hjel av at hun åpner sin erotiske kalender under et bilde av Jomfru Maria på veggen😂😂😂 Det har jeg ikke lagt merke til før! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå