Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest MisterMister
Hurumheiti skrev (42 minutter siden):

Kalenderen kan sikkert være fin for et par - privat. Hvis man ønsker å dele i offentligheten kan det også være fint. Men gjør det nå på en delikat og fin måte. Gjerne med humor. Men dette et jo bare ekkelt, udelikat, fjollete og kvalmt. 

Du synes det er ekkelt, udelikat, fjollete og kvalmt, for mange andre, kan dette være veldig gøy og spennende. Vi liker forskjellige ting 😀 Du kan jo bare unfollow du også, så trenger du ikke bli brydd av dette. Jeg synes de byr på bra jeg, og at Tom blir litt brydd der innimellom, gjør egentlig det hele ende morsommere. Dette vil jeg si er helt uskyldig moro 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MisterMister skrev (3 timer siden):

Du synes det er ekkelt, udelikat, fjollete og kvalmt, for mange andre, kan dette være veldig gøy og spennende. Vi liker forskjellige ting 😀 Du kan jo bare unfollow du også, så trenger du ikke bli brydd av dette. Jeg synes de byr på bra jeg, og at Tom blir litt brydd der innimellom, gjør egentlig det hele ende morsommere. Dette vil jeg si er helt uskyldig moro 😜

Det sier mye om deg i grunn. Til info følger jeg ikke. Hun ligger med åpen profil og kommer på utforskerliste. Klikker du på en av de på listen din kan  udelikat 1 og 2 følge på. Blir blokking da. Det går jo selvsagt an 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (11 minutter siden):

Synes måten å uttrykke seg på minner om en viss annen person jeg...

Ja, det var vel egentlig det jeg begynte å mistenke 😅 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Moro at hun tørr og gjøre noe annerledes. Uskyldig moro som du kaller det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Og du uttaler deg selvsagt fortsatt uten at du har sett noe av dette 😏

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (44 minutter siden):

Ja, det var vel egentlig det jeg begynte å mistenke 😅 

Ja det er ikke tvil, og hvem har egentlig kjøpt den julekalenderen 🤡

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (44 minutter siden):

Kan du fortelle meg hva det er hun gjør som er annerledes? :klo: Siden du har sett det? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Moro at hun utleverer andres sexliv? For meg viser det at hun har null respekt 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dette var jo bare morsomt da- regner med at Tom ansees  som en samtykkekompetent mann. Nesten slik at  hun bør få sponset kalender til neste jul ( siden en haug andre influencere har det) Heller småklein info og litt pute underholdning fra Insta Heidi enn influencere som sauser sammen sexleketøy og egne barn i samme kanal. For dét er smakløst det. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (12 timer siden):

Hva vet du om det? Hun utleverer sitt eget sexliv og jeg er sikker på at Tom er med på dette. Han er en voksen mann som nok har sagt klart og tydelig fra om han ikke ønsket dette.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
baremeg skrev (14 timer siden):

Tom er en voksen mann som er med på dette her og han bestemmer selv om han vil være med på dette eller ikke. 

Her kan vi bare sitte og synse og mene ut fra våre eget ståsted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Tom er en voksen mann som er med på dette her og han bestemmer selv om han vil være med på dette eller ikke. 

Her kan vi bare sitte og synse og mene ut fra våre eget ståsted. 

Nå kan det jo se ut som at både Heidi og Tom kommenterer her 😂🙈Jeg gidder uansett ikke se på noen kalender åpninger av noen influensere, det er kjedelig og bortkastet tid det , de får no bare holde på 🎅🏻

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (20 timer siden):

Nå kan det jo se ut som at både Heidi og Tom kommenterer her 😂🙈Jeg gidder uansett ikke se på noen kalender åpninger av noen influensere, det er kjedelig og bortkastet tid det , de får no bare holde på 🎅🏻

Ja fordi man forvarer henne må man være enten henne eller Tom,for et annet menneske kan virkelig ikke forsvare de. Typisk kvinneguiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun hadde ihvertfall kledd seg med håp om at innholdet i julekalenderen skulle komme til nytte, da han kom hjem i går 😅

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (6 timer siden):

Hun hadde ihvertfall kledd seg med håp om at innholdet i julekalenderen skulle komme til nytte, da han kom hjem i går 😅

Håper de hadde en smashing taim da, eller whatever! 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MisterMister

Jeg synes hun så helt Magisk ut når hun møtte Tom i døra jeg. Om hun hadde møtt meg slik i døra, og hatt en ribbetallerken klar samtidig, da snakker vi drømme kveld 😍😋😀 Digg mat, enda diggere dame! 🔥😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Håper de hadde en smashing taim da, eller whatever! 😅

Ut fra hvor rød hun var i ansiktet så hadde hun helt tydelig hatt det smashing

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (9 timer siden):

Det var jaggu klein velkomst filming,ja😅Ikke lett når’n skal klemme og kysse og holde div kroppsdeler på stell samtidig som hun må sjekke/se at hun er md sjøl på snappinga😂Men Tom tok egentlig brodden av de kleine greiene der,for han var så tissatrengt at han var blaut i øynene😂😂Det var den stemningen lissom 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun så helt Magisk ut når hun møtte Tom i døra jeg. Om hun hadde møtt meg slik i døra, og hatt en ribbetallerken klar samtidig, da snakker vi drømme kveld 😍😋😀 Digg mat, enda diggere dame! 🔥😍

Middagen så nyydlish ut hvertfall ☺️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...