Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (16 timer siden):

Jeg tar til motmæle når jeg ser dag ut og dag inn at folk skal ta og rakke ned på insta-heidi for alt hun sier og gjør. Hver en minste lille ting alt i fra synsing om hva de tror Tom mener og føler.

Jeg følger henne ikke på snapchat men bare på instagram. Det er instagram jeg forholder meg til når det gjelder hennes være måte på sosiale medier. 

Jeg synes faktisk synd på henne når hun får gjennomgå som hun får :( 

Jamen, da vet du jo ikke hva folk snakker om!! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LadyRitu skrev (4 timer siden):

Dette er virkelig en presis beskrivelse ! 100 prosent .

Håper Tom får reist til sin kjære mor. 

Ja j og håper virkelig han får feire jul m sine i Danmark! Regner dog m han får svi litt for den avgjørelsen når tiden kommer for avreise.?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man trodde det ikke kunne bli pinligere ble det jaggu det. Da dukket den erotiske kalenderen opp. 

Jeg dauer 😁

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (3 timer siden):

Ja j og håper virkelig han får feire jul m sine i Danmark! Regner dog m han får svi litt for den avgjørelsen når tiden kommer for avreise.?🙈

Hun driver jo allerede og gir han dårlig samvittighet for at han skal reise, snakket om jula for flere dager siden og hvor tøft det var for henne osv. så ender vel opp med at han ikke reiser til slutt… men jeg håper han drar til mammaen sin og driter i Heidi sin mening for en gangs skyld!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (1 time siden):

Hun driver jo allerede og gir han dårlig samvittighet for at han skal reise, snakket om jula for flere dager siden og hvor tøft det var for henne osv. så ender vel opp med at han ikke reiser til slutt… men jeg håper han drar til mammaen sin og driter i Heidi sin mening for en gangs skyld!

Vi er nok mange som tenker d samme som deg samt håper han får feire jula slik han vil dette året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor stabil jeg ville kalle henne på insta etter i dag jeg 🙈det er vel alle andre som skal si unnskyld til henne regner jeg med og ikke omvendt . Trodde først det var fleip . Enig med en lenger oppe her , tror det blir pause ut desember på meg med den kalenderen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt InstaHeidi noen år på SnapChat og Instagram, og jeg kan konkludere med at hun viser 2 ulike sider av seg.

Instagram er stedet for å legge ut bilder fra ferier og trening. Likes og tilbakemeldinger fra følgerne er viktig, iflg henne selv på SnapChat forleden.

På SnapChat deler hun både opp og nedturer, og det er vel og greit. Vi har fått høre hennes side om familiekonflikter både på hennes og Toms side. Hun er veldig utleverende når det stormer som verst, og jeg skjønner godt at familiemedlemmer tar avstand fra henne. 

InstaHeidi sliter med sitt, men noen ganger burde hun ha blitt tatt fra muligheten til å poste på sosiale medier.

Ønsker dem begge alt godt, men Norge trenger virkelig ikke å få vite alt om hennes familiedrama.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Vet ikke hvor stabil jeg ville kalle henne på insta etter i dag jeg 🙈det er vel alle andre som skal si unnskyld til henne regner jeg med og ikke omvendt . Trodde først det var fleip . Enig med en lenger oppe her , tror det blir pause ut desember på meg med den kalenderen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Hun burde følge sitt eget insta råd. Det blir jo bare for dumt . Det virker som alle rundt henne skal svi nå siden hun ikke fikk viljen sin om jul. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyRitu skrev (14 minutter siden):

Hun burde følge sitt eget insta råd. Det blir jo bare for dumt . Det virker som alle rundt henne skal svi nå siden hun ikke fikk viljen sin om jul. 

Ja det kan se ut som å la henne få viljen sin og jatte med henne har vært gjort oppigjennom årene for husefredens skyld , men så har jo da noen i  fam gått lei av det og sier i fra og da blir det jo bråk eller null kontakt . Hun eier jo ikke selvinnsikt så hun sier vel aldri unnskyld til noen vil jeg tro . Hun har vel fått unnskyld av både mamma og Tom så veldig fornøyd med da da og gave på toppen så fornøyd noen dager nå vel . Ikke lenge før det blir ny tur nå for å holde humøret hennes på den rette siden . 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvsagt ikke greit å holde meg fra å følge snap med erotisk julekalender likevel i dag 🫣. Nå har jeg fått hint om at analen til Tom ikke bare er til utgående trafikk, selv om han prøver å late som det. Finnes det ingen grenser for hva hun er villig til å utlevere om andre? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (22 minutter siden):

Jeg har selvsagt ikke greit å holde meg fra å følge snap med erotisk julekalender likevel i dag 🫣. Nå har jeg fått hint om at analen til Tom ikke bare er til utgående trafikk, selv om han prøver å late som det. Finnes det ingen grenser for hva hun er villig til å utlevere om andre? 

Tom var ikke heldig der med valg av gave...men burde vell skjønt at dette ville hun spre på snap de neste 24 dagene.🫣..han virket ubekvem og skygget unna i dag🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (37 minutter siden):

Tom var ikke heldig der med valg av gave...men burde vell skjønt at dette ville hun spre på snap de neste 24 dagene.🫣..han virket ubekvem og skygget unna i dag🙈

Hadde jeg gjort og om noen hadde snakket om mitt private sexliv på en offentlig Snap.  Blir spennende å høre mer om hva han liker å gjøre i senga fremover 🙊🙊 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MisterMister

Synes Heidi er sporty og frisk jeg når hun deler denne julekalenderen med følgerene sine. Dette er jo helt uskyldig moro, og ikke noe å fyre seg opp over for dere som har et problem med henne. Synes forøvrig hun så utrolig bra ut på det siste bildet hun la ut på instagram! Den dama er jo bare helt rå i mine øyne 🔥😍🔥😍🔥 Denise Richards, Carmen Electra, og en hel haug med andre voksne deilige damer har onlyfans, Heidi er den onlyfansen jeg vil ha 🙏🤩 Men triste, sure, konservative mennesker, som ikke har plass til at det er forskjellige mennesker og smaker her på jorda, det vil jeg ikke ha 😜 

Endret av MisterMister
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (2 timer siden):

Synes Heidi er sporty og frisk jeg når hun deler denne julekalenderen med følgerene sine. Dette er jo helt uskyldig moro, og ikke noe å fyre seg opp over for dere som har et problem med henne. Synes forøvrig hun så utrolig bra ut på det siste bildet hun la ut på instagram! Den dama er jo bare helt rå i mine øyne 🔥😍🔥😍🔥 Denise Richards, Carmen Electra, og en hel haug med andre voksne deilige damer har onlyfans, Heidi er den onlyfansen jeg vil ha 🙏🤩 Men triste, sure, konservative mennesker, som ikke har plass til at det er forskjellige mennesker og smaker her på jorda, det vil jeg ikke ha 😜 

Ja, du hadde vel likt å få utlevert hver eneste krangel, og om du spilte for mye spill på mobilen for hele verden også. For ikke å snakke om om du likte inn eller ut av analen din? Kall meg gjerne trist, sur og konservativ altså, men jeg bare fatter det ikke. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalenderen kan sikkert være fin for et par - privat. Hvis man ønsker å dele i offentligheten kan det også være fint. Men gjør det nå på en delikat og fin måte. Gjerne med humor. Men dette et jo bare ekkelt, udelikat, fjollete og kvalmt. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurumheiti skrev (21 minutter siden):

Kalenderen kan sikkert være fin for et par - privat. Hvis man ønsker å dele i offentligheten kan det også være fint. Men gjør det nå på en delikat og fin måte. Gjerne med humor. Men dette et jo bare ekkelt, udelikat, fjollete og kvalmt. 

Smakløst rett å slett...man ser tom grøsser og tvinges med i seansen 🫣..men skal no sies at han har bedt om det selv når han kjøpte dette til henne🙄🙈  burde vell tenkt seg litt om

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Blue Sky skrev (7 timer siden):

Ja, du hadde vel likt å få utlevert hver eneste krangel, og om du spilte for mye spill på mobilen for hele verden også. For ikke å snakke om om du likte inn eller ut av analen din? Kall meg gjerne trist, sur og konservativ altså, men jeg bare fatter det ikke. 

Du trenger ikke å fatte det, bare unfollow, så slipper du å tenke mere på det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (8 minutter siden):

Du trenger ikke å fatte det, bare unfollow, så slipper du å tenke mere på det 😀

Jeg er så enig! 👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...