Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (1 time siden):

Jeg har lov til og si fra når jeg ser at alt insta-heidi gjør og sier blir hakket ned på. Det er faktisk ikke greit. Her blir det synset og spekulert om Tom sitt forhold til insta-heidi og det er kritikk av hennes utsende. 

Du kan bare gi deg med din ironi som jeg anser som hersketeknikk. D

Dette er et diskusjonsforum og det er ikke ensbetydende med usaklig kritikk av den det gjelder men det skjønner jeg ikke er populært her inne blant noen... 

Tror ikke det er ironi, MisterMister liker Insta-Heidi han 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snowflakes skrev (16 timer siden):

Igår hengte ho ut mora, idag er de venner, og nå henger hun ut Tom

«Mamma! Mamma!?It’j sant,mamma??!!» hun legger ord i munnen på mora for og få de svarene hun selv vil ha. Så hun kan poengtere at hun og mamma har ett knallgodt forhold altså! Bare hun får bestemme hva som ble og blir sagt osv. At mora ikke kjører av veien m den bablinga og forstyrring  av insta heidi. «Sa du d til Tom,mamma?? Sa du dt??» Hauuu,nå er’n Tom plassert ute i hundehuset sammen m de firbeinte der. Kanskje like greit og bli der??😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Mamma har innrømt en del ting». Greit nok at de har hatt en diskusjon, men det er mange måter å fortelle det på. Det er vel ikke så omtenksomt å presisere hvem som hadde «rett». 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

«Mamma har innrømt en del ting». Greit nok at de har hatt en diskusjon, men det er mange måter å fortelle det på. Det er vel ikke så omtenksomt å presisere hvem som hadde «rett». 

Alle andre som visstnok må innrømme ting bortsett fra hu sjøl for d er jo alle andre som sier og gjør feil. Det sjølgode uttrykket og hyper-gleden når mamma nikket,joda hun hadde vel»innrømt»ting der instaheidi pushet og pushet på.Greit for Tom sin del han feirer jula m sin familie i Danmark kanskje?? Hvis han ikke blir pepret m tlf,mld og snapper fra henne. Eller hvis han får reist i d hele tatt?? Hun har jo begynt hintinga om jula allerede

Endret av Eevie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men NÅ er hun blid igjen, for hun fikk overraskelsesgave av Tom.

Erotisk adventskalender 🙈

"Gu kor my sæææx vi ska ha no, Tom". 

Som jeg skrev tidligere: vi vet (alt for) mye om forholdet deres.

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Heartgirl skrev (50 minutter siden):

Beklager da misforstod jeg @MisterMister sin kommentar og det beklager jeg. 

Fort gjort, jeg skrev nok litt fort også uten å tenke på at det kunne oppfattes som ironi. Ble bare veldig glad, da flere tok til motmæle mot noe av det som skrives om Heidi her inne. Bra den misforståelsen ble oppklart da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (22 timer siden):

Når det mangler totalt selvinnsikt så blir det sånn , Jeg lurer ikke lenger på hvorfor dette forholdet hennes til mer eller mindre hele familien er så amputert , jeg hadde også trukket meg unna et fam medlem som oppførte seg sånn mot alt og alle . 

Det hun har lagt ut på snap de siste dagene er jo rett og slett nitrist for de involverte. Altså nærmeste familie og Tom. Her blottlegges det meste, skyldes på mor/kjærest og utbroderer i det vide og det brede om alle andres feil. Jeg har ikke sett på maken til oppførsel. Og det er på ingen måte rart at mennesker trekker seg unna denne galskapen. Heidi er virkelig så toxic/giftig som du får det, med gaslighting og ansvarsfraskrivelse på høyt plan. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ene snappen så er det total 7 års krise og mulig «skilsmisse» også får hun en dyr erotisk kalender og da er det plutselig  I looooove u!!!! Det snur fort der i gården 🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (11 minutter siden):

I den ene snappen så er det total 7 års krise og mulig «skilsmisse» også får hun en dyr erotisk kalender og da er det plutselig  I looooove u!!!! Det snur fort der i gården 🤣

Ja, det skal være sikkert og visst! Jeg har ikke vært av dem som har tenkt at det er noe særlig synd på Tom jeg, men i dag begynte jeg å lure altså. Snakk om å bli herja med.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten ikke ord for all informasjon som har blitt utlevert på snap i går og i dag ! Men synd på den damen er det ikke , det er alle de rundt henne som finner seg i alt dette det er synd på , Og alle går på gummisåler og må ta skyld for alt mulig for å please henne . Det er noe alvorlig riv ruskende gale ute og går her det er det jo ingen tvil om . Blir sikkert slettet hele komme taren her men det får gå .. Damen kan iallfall kjøpes det er det jo ingen tvil om , var rart det ikke var ny tur i pakken ……

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
MisterMister skrev (6 timer siden):

Fort gjort, jeg skrev nok litt fort også uten å tenke på at det kunne oppfattes som ironi. Ble bare veldig glad, da flere tok til motmæle mot noe av det som skrives om Heidi her inne. Bra den misforståelsen ble oppklart da 😀

Jeg tar til motmæle når jeg ser dag ut og dag inn at folk skal ta og rakke ned på insta-heidi for alt hun sier og gjør. Hver en minste lille ting alt i fra synsing om hva de tror Tom mener og føler.

Jeg følger henne ikke på snapchat men bare på instagram. Det er instagram jeg forholder meg til når det gjelder hennes være måte på sosiale medier. 

Jeg synes faktisk synd på henne når hun får gjennomgå som hun får :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar til motmæle når jeg ser dag ut og dag inn at folk skal ta og rakke ned på insta-heidi for alt hun sier og gjør. Hver en minste lille ting alt i fra synsing om hva de tror Tom mener og føler.

Jeg følger henne ikke på snapchat men bare på instagram. Det er instagram jeg forholder meg til når det gjelder hennes være måte på sosiale medier. 

Når du ikke aner hva som skjer på snapchat har du ikke grunnlag for å uttale deg. Så da kan du enten ta turen innom snap og se på galskapen som utspiller seg der, eller rett og slett kutte ut voksenkjeftinga du driver med her i tråden.

• Liker 10
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da kan du heller ikke uttale deg her eller forsvare henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (8 timer siden):

Kan noen oppsummere de to siste dagene kjapt? Har ikke fått fulgt så mye med før det med kalenderen :)

Kranglet med mor og kranglet med Tom , mor innrømmer feil så datter blir blid og fornøyd . Sa i bilen at det var omtrent skilsmissegrunn det som hadde skjedd mellom henne og Tom , kommer hjem og får gave =alt i orden og Love you så gæli … 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (17 timer siden):

Det hun har lagt ut på snap de siste dagene er jo rett og slett nitrist for de involverte. Altså nærmeste familie og Tom. Her blottlegges det meste, skyldes på mor/kjærest og utbroderer i det vide og det brede om alle andres feil. Jeg har ikke sett på maken til oppførsel. Og det er på ingen måte rart at mennesker trekker seg unna denne galskapen. Heidi er virkelig så toxic/giftig som du får det, med gaslighting og ansvarsfraskrivelse på høyt plan. 

Dette er virkelig en presis beskrivelse ! 100 prosent .

Håper Tom får reist til sin kjære mor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...