Pusemusen Skrevet 26. november 2023 #3121 Del Skrevet 26. november 2023 LadyRitu skrev (På 21.11.2023 den 16.12): Synes synd på moren til Tom som såvidt får et kaffebesøk, mens IH skal bruke tiden på å filme tull! Og ellers sitte å syte på snap. Men besøke mora hennes i ei uke flere ganger i året, det er helt greit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 26. november 2023 #3122 Del Skrevet 26. november 2023 Pusemusen skrev (1 time siden): Men besøke mora hennes i ei uke flere ganger i året, det er helt greit. Meget spesielt men Tom må jo sette ned foten da og dra alene hjem til sine om dette er fordi IH ikke går sammen med fam hans ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 26. november 2023 #3123 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg skjønner ikke hvorfor dere følger henne. Hun har jo ikke noe interessant å komme meg, bare oppgulp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 26. november 2023 #3124 Del Skrevet 26. november 2023 JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Meget spesielt men Tom må jo sette ned foten da og dra alene hjem til sine om dette er fordi IH ikke går sammen med fam hans ! Han er modig som reiser til Danmark og feirer jul m sin familie uten henne. Blir nok flere klage-snapper da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 26. november 2023 #3125 Del Skrevet 26. november 2023 Hvordan står det egentlig til med hundeholdet til moren? Virker som de hundene bor i de burene hele døgnet, trist å se 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 26. november 2023 #3126 Del Skrevet 26. november 2023 Kaffeskål! skrev (22 minutter siden): Hvordan står det egentlig til med hundeholdet til moren? Virker som de hundene bor i de burene hele døgnet, trist å se Så det😐 og med den dårlige helsen hennes er det ikke mye mosjon på de heller. Stakkars! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 26. november 2023 #3127 Del Skrevet 26. november 2023 Kaffeskål! skrev (40 minutter siden): Hvordan står det egentlig til med hundeholdet til moren? Virker som de hundene bor i de burene hele døgnet, trist å se Og en voldsom kjefting og roping på de stakkars hundene.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november 2023 #3128 Del Skrevet 27. november 2023 Kaffeskål! skrev (9 timer siden): Hvordan står det egentlig til med hundeholdet til moren? Virker som de hundene bor i de burene hele døgnet, trist å se Kontakt mattilsynet 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. november 2023 #3129 Del Skrevet 27. november 2023 Eevie skrev (12 timer siden): Han er modig som reiser til Danmark og feirer jul m sin familie uten henne. Blir nok flere klage-snapper da. Synes jo ikke det er modig ! Det skulle vel bare mangle tenker jeg, når ikke kjerringen din går sammen med familien din så må du nesten dra dit alene , hadde jeg gjort også . Han godtar mye i det forholdet så han må jo stå litt opp for seg selv og sine egne til jul 👍🤩 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 27. november 2023 #3130 Del Skrevet 27. november 2023 JojoMoyes skrev (3 timer siden): Synes jo ikke det er modig ! Det skulle vel bare mangle tenker jeg, når ikke kjerringen din går sammen med familien din så må du nesten dra dit alene , hadde jeg gjort også . Han godtar mye i det forholdet så han må jo stå litt opp for seg selv og sine egne til Ja jg er enig i dt,spørs om hun er dt da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 27. november 2023 #3131 Del Skrevet 27. november 2023 J_1990 skrev (12 timer siden): Og en voldsom kjefting og roping på de stakkars hundene.. Ja, hvorfor har hun de i små bur på den måten der? Er vel vanlig at hundene får gå løst hjemme? Er jo ikke noe rart de blir ustyrlige og hoppende glade når det kommer folk, de vil jo hilse på. Driver hun noe form for oppdrett kanskje siden hun har så mange 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 27. november 2023 #3132 Del Skrevet 27. november 2023 non_stop skrev (3 minutter siden): Ja, hvorfor har hun de i små bur på den måten der? Er vel vanlig at hundene får gå løst hjemme? Er jo ikke noe rart de blir ustyrlige og hoppende glade når det kommer folk, de vil jo hilse på. Driver hun noe form for oppdrett kanskje siden hun har så mange Oppdrett (tidligere i hvertfall) og utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. november 2023 #3133 Del Skrevet 27. november 2023 Kjenner jeg blir rimelig oppgitt over alt av feil som noen her inne finner på insta-heidi Er det ikke det ene så er det det andre. Synes faktisk synd på insta-heidi over hva folk får seg til og skrive av negative ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november 2023 #3134 Del Skrevet 27. november 2023 Linda1972 skrev (3 timer siden): Oppdrett (tidligere i hvertfall) og utstilling Det er stor nok grunn til at hun burde blitt utestengt fra både avl og utstillinger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 27. november 2023 #3135 Del Skrevet 27. november 2023 Heartgirl skrev (1 time siden): Kjenner jeg blir rimelig oppgitt over alt av feil som noen her inne finner på insta-heidi Er det ikke det ene så er det det andre. Synes faktisk synd på insta-heidi over hva folk får seg til og skrive av negative ting. Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 27. november 2023 #3136 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg har mine meninger om Heidi jeg også, men jeg synes det blir skrevet mye rart her inne, 1. Vi aner ingen ting om hvor mye/lite besøk Toms mor har av Tom og Heidi. 2. Vi aner ingen ting om hundeholdet til Heidis mor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 28. november 2023 #3137 Del Skrevet 28. november 2023 Blue Sky skrev (15 timer siden): Jeg har mine meninger om Heidi jeg også, men jeg synes det blir skrevet mye rart her inne, 1. Vi aner ingen ting om hvor mye/lite besøk Toms mor har av Tom og Heidi. 2. Vi aner ingen ting om hundeholdet til Heidis mor. Vi aner selvsagt ingen ting om hundeholdet til Heidis mor, men man kan jo anta at ut fra morens helse så er det terrasselufting det går i - dessverre. Heftig burbruk og lufting på terrassen er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 28. november 2023 #3138 Del Skrevet 28. november 2023 (endret) Scan skrev (28 minutter siden): Vi aner selvsagt ingen ting om hundeholdet til Heidis mor, men man kan jo anta at ut fra morens helse så er det terrasselufting det går i - dessverre. Heftig burbruk og lufting på terrassen er ikke bra. Hun kan betale noen for å lufte hundene, for alt vi vet. Endret 28. november 2023 av Blue Sky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 28. november 2023 #3139 Del Skrevet 28. november 2023 Blue Sky skrev (35 minutter siden): Hun kan betale noen for å lufte hundene, for alt vi vet. Det er godt mulig, men jeg skiter i det, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 28. november 2023 #3140 Del Skrevet 28. november 2023 Scan skrev (2 minutter siden): Det er godt mulig, men jeg skiter i det, sånn egentlig. Ja, jeg mener vel at vi alle burde skite i det vi ikke vet noe om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå